quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
![]()
![]()
Het zou toch godverdomme wat zijn als Brands nog winst weet te maken op Marcelo ook![]()
![]()
![]()
![]()
quote:...der hat einen langfristigen Vertrag, warum sollte PSV ihn abgeben??? Ein Interesse des Spielers kann ich mir nicht vorstellen...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Als je Marcelo wilt halen dan is ontslag op staande voet het enige juiste gevolg.
En geile vrouwtjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Komt de postbode tegenwoordig ook al bier brengen?
Nou. Deze zou ik doen. Die Parker, daar zou ik overheen rijden met mijn auto.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die linker lijkt dat paardenmens wel hoe heet ze nou .. sarah jessica parker
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die linker lijkt dat paardenmens wel hoe heet ze nou .. sarah jessica parker
Die puntige ellebogen niet eens zien...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, met der knien is niks mis maar die neus
Bouma zijn ervaring niet op waarde schatten..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Zijn er van die 8 top verdedigers toch ineens 3 wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bouma zijn ervaring niet op waarde schatten..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Cocu dacht waarschijnlijk: Dan kan ik beter nog zelf in het veld gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Groot verlies, jammer...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ben benieuwd of hij centraal gebruikt gaat worden of als verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
“@thijsslegers: Cocu maakt dus de eerste ruimte voor eigen jeugd. Er zullen aankopen volgen, linksbenige Jorrit Hendrix krijgt in voorbereiding de kans”
'Eerste ruimte voor eigen jeugd'
Sinds wanneer staat dit in het woordenboek van PSV??![]()
Hendrix centraal lijkt me. Verdedigende middenvelder zal Hiljemark wel worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij centraal gebruikt gaat worden of als verdedigende middenvelder.
Als backup maakt dat toch niet uit, alleen maar handig. Of verwacht je dat hij al gelijk basisspeler gaat worden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hendrix centraal lijkt me. Verdedigende middenvelder zal Hiljemark wel worden.
Benieuwd welke CV ze gaan halen. Koch zal wel geen kans krijgen, denk dat Cocu het ook niet in hem ziet zitten.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:42:45#Brands bevestigt ook dat hij contracten #Toivonen en #Pieters bij PSV wil verlengen. Lopen nu midden 2014 af. reageer retweet
Gewoon Toivonen laten oprottentwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:45:09Deze week meldde #PSV al dat spelers niet meer gratis de deur uit mogen lopen. Niet bijtekenen kan dus tot problemen leiden. reageer retweet
En als we volgend jaar met jeugdspelers 7e worden mag Cocu oprotten en moeten er ervaren spelers komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]![]()
Cocu heeft het goed door. Beter een jeugdspeler inpassen die alleen nog maar beter kan worden dan een verdediger houden die al over the hill is, het niveau al lang niet meer aan kan en alleen nog maar verder achteruit gaat. Als Bouma zijn ervaring nodig is, moet hij maar trainer worden.
Vive la evolucion. Ofzoiets.
GGMMquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Bakkali en Hendrix de eerste namen dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
“@thijsslegers: Cocu maakt dus de eerste ruimte voor eigen jeugd. Er zullen aankopen volgen, linksbenige Jorrit Hendrix krijgt in voorbereiding de kans”
Koch kan het niveau bij lange na nog niet aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hendrix centraal lijkt me. Verdedigende middenvelder zal Hiljemark wel worden.
Benieuwd welke CV ze gaan halen. Koch zal wel geen kans krijgen, denk dat Cocu het ook niet in hem ziet zitten.
Toivonen is wel van waarde maar ik heb liever dat hij tekent en verkocht wordt deze zomer inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:42:45#Brands bevestigt ook dat hij contracten #Toivonen en #Pieters bij PSV wil verlengen. Lopen nu midden 2014 af. reageer retweet
Gewoon Toivonen laten oprottentwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:45:09Deze week meldde #PSV al dat spelers niet meer gratis de deur uit mogen lopen. Niet bijtekenen kan dus tot problemen leiden. reageer retweet
En nooit niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koch kan het niveau bij lange na nog niet aan.
Dus kan ie het nooit aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koch kan het niveau bij lange na nog niet aan.
Het is inderdaad te hopen dat het verwachtingspatroon van de supporters nu ook wat bijgesteld wordt. Maar wat mij betreft is dit een prima signaal. Een speler die over zijn top is, hoort niet meer bij het "nieuwe" PSV.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En als we volgend jaar met jeugdspelers 7e worden mag Cocu oprotten en moeten er ervaren spelers komen.
Maar ach laten we maar eens zien waar het heen gaat.
Haha echt leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Haha mooi dit, op stage zit ik nu in een groep waar ook een Koreaan in zit. Kom ik daar vandaag met m'n PSV trainingsjack (Fietsen naar stage, jwz) he-le-maal enthousiast over Park, Lee en natuurlijk Hiddink
quote:
Ik verwacht dat er 4 jeugdspelers direct doorschuiven naar de selectie cq er bij blijven. Hendrix, Bakkali komen erbij, Depay en Locadia blijven erbij. Ooijen zal wel verhuurd worden en Ritzmaier hangt een beetje af van wat er gebeurt op de transfermarkt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En als we volgend jaar met jeugdspelers 7e worden mag Cocu oprotten en moeten er ervaren spelers komen.
Maar ach laten we maar eens zien waar het heen gaat.
Oh natuurlijk, PSV gaat zich niet ineens 100% op jeugdspelers richten. Cocu zal her en der een jeugdspeler eerder laten invallen en verder zal er weinig veranderen denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er 4 jeugdspelers direct doorschuiven naar de selectie cq er bij blijven. Hendrix, Bakkali komen erbij, Depay en Locadia blijven erbij. Ooijen zal wel verhuurd worden en Ritzmaier hangt een beetje af van wat er gebeurt op de transfermarkt.
Met die jongens (die echt niet alles in de basis zullen staan) worden we echt geen 7e. Dan doe je gewoon weer mee om de eerste 3 plaatsen.
Kan ook niet. Er is simpelweg niet genoeg jeugd met genoeg potentie. Is ook niet erg, als je elk jaar twee spelers vanuit de A of Jong PSV kunt doorschuiven naar de selectie, dan doe je het supergoed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, PSV gaat zich niet ineens 100% op jeugdspelers richten. Cocu zal her en der een jeugdspeler eerder laten invallen en verder zal er weinig veranderen denk ik.
Slecht van Brands/Cocu..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:22:28Bouma is terecht verbolgen over feit dat hij niet als voetballer afscheid van publiek kan nemen. Was na 13 jaar op z'n plaats geweest reageer retweet
Dat wil ik eens zientwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:19:48Koers #Cocu: #Pieters en #Toivonen kregen vandaag te horen dat ze bij beloften mogen beginnen als ze niet intentie hebben om bij te tekenen reageer retweet
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Haha mooi dit, op stage zit ik nu in een groep waar ook een Koreaan in zit. Kom ik daar vandaag met m'n PSV trainingsjack (Fietsen naar stage, jwz) he-le-maal enthousiast over Park, Lee en natuurlijk Hiddink
Onzin. Hij wist dat het niet zeker was dat hij bij mocht tekenen en met een trainerswissel had hij hier rekening mee kunnen houden. Ik vind het een beetje flauw om hier nu weer aan te sturen op een relletje. Ja, ze hadden hem voor Twente of AZ kunnen zeggen dat hij kon opbokken, maar dan was het weer gezeik geweest dat hij niet voor een thuiswedstrijd te horen heeft gekregen dat hij weg moest en geen afscheid heeft kunnen nemen voor het eigen publiek. En had je wel voor Groningen het medegedeeld dan had je tijdens een cruciale wedstrijd met een mogelijk ongemotiveerde Bouma gezeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Doublepain het volgende:
Slecht van Brands/Cocu..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:22:28Bouma is terecht verbolgen over feit dat hij niet als voetballer afscheid van publiek kan nemen. Was na 13 jaar op z'n plaats geweest reageer retweet
Gun hem dan op zijn minst een afscheid
Goede keuze. Ik verwacht trouwens dat Pieters gewoon bijtekent. Toivonen niet, die zal wel gaan lopen ratten en zeiken in de pers.quote:Dat wil ik eens zientwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:19:48Koers #Cocu: #Pieters en #Toivonen kregen vandaag te horen dat ze bij beloften mogen beginnen als ze niet intentie hebben om bij te tekenen reageer retweet
![]()
Eindelijk een krachtig antwoord op het bosman arrest.quote:Dat wil ik eens zientwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:19:48Koers #Cocu: #Pieters en #Toivonen kregen vandaag te horen dat ze bij beloften mogen beginnen als ze niet intentie hebben om bij te tekenen reageer retweet
![]()
Lijkt me ook. Ik vraag me alleen af of PSV dat structureel een paar jaar vol kan houden. Zit er in de B en C ook genoeg talent van deze orde?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Kan ook niet. Er is simpelweg niet genoeg jeugd met genoeg potentie. Is ook niet erg, als je elk jaar twee spelers vanuit de A of Jong PSV kunt doorschuiven naar de selectie, dan doe je het supergoed.
Ik weet niet meer wie dat zei(thijs volgensmij) dat je er in de B hele grote talenten zitten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ik vraag me alleen af of PSV dat structureel een paar jaar vol kan houden. Zit er in de B en C ook genoeg talent van deze orde?
Bij Engelaar kan je dat bijvoorbeeld doen, maar komop hé. Ondanks zijn matige prestaties de afgelopen jaren, begon hij wel bij PSV in '94, beetje respect mag wel tegenover Bouma.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:35 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Onzin. Hij wist dat het niet zeker was dat hij bij mocht tekenen en met een trainerswissel had hij hier rekening mee kunnen houden. Ik vind het een beetje flauw om hier nu weer aan te sturen op een relletje. Ja, ze hadden hem voor Twente of AZ kunnen zeggen dat hij kon opbokken, maar dan was het weer gezeik geweest dat hij niet voor een thuiswedstrijd te horen heeft gekregen dat hij weg moest en geen afscheid heeft kunnen nemen voor het eigen publiek. En had je wel voor Groningen het medegedeeld dan had je tijdens een cruciale wedstrijd met een mogelijk ongemotiveerde Bouma gezeten.
Kortom, jammer, vervelende samenloop, niets aan te doen. Ererondje tijdens het afscheid van van Bommel en klaar.
Ik dacht juist dat er in de B en C meer talent zit dan in de A. Maar ik ben geen volger, dus ik kan het verkeerd gelezen hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ik vraag me alleen af of PSV dat structureel een paar jaar vol kan houden. Zit er in de B en C ook genoeg talent van deze orde?
Wie kunnen we doorstrepen voor volgend seizoen?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:15:07Resumerend: morgen Van Overbeek, Brenet, Bakkali, Schouw en Koch bij a-selectie voor oefenduel met Gemert. #futurestars? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |