quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
![]()
![]()
Het zou toch godverdomme wat zijn als Brands nog winst weet te maken op Marcelo ook![]()
![]()
![]()
![]()
quote:...der hat einen langfristigen Vertrag, warum sollte PSV ihn abgeben??? Ein Interesse des Spielers kann ich mir nicht vorstellen...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Als je Marcelo wilt halen dan is ontslag op staande voet het enige juiste gevolg.
En geile vrouwtjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Komt de postbode tegenwoordig ook al bier brengen?
Nou. Deze zou ik doen. Die Parker, daar zou ik overheen rijden met mijn auto.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die linker lijkt dat paardenmens wel hoe heet ze nou .. sarah jessica parker
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die linker lijkt dat paardenmens wel hoe heet ze nou .. sarah jessica parker
Die puntige ellebogen niet eens zien...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, met der knien is niks mis maar die neus
Bouma zijn ervaring niet op waarde schatten..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Zijn er van die 8 top verdedigers toch ineens 3 wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bouma zijn ervaring niet op waarde schatten..twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:49:11#bouma heeft van #cocu te horen gekregen dat er volgend seizoen geen plaats is voor hem. reageer retweet
Cocu dacht waarschijnlijk: Dan kan ik beter nog zelf in het veld gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Groot verlies, jammer...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ben benieuwd of hij centraal gebruikt gaat worden of als verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef Doublepain het volgende:
“@thijsslegers: Cocu maakt dus de eerste ruimte voor eigen jeugd. Er zullen aankopen volgen, linksbenige Jorrit Hendrix krijgt in voorbereiding de kans”
'Eerste ruimte voor eigen jeugd'
Sinds wanneer staat dit in het woordenboek van PSV??![]()
Hendrix centraal lijkt me. Verdedigende middenvelder zal Hiljemark wel worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij centraal gebruikt gaat worden of als verdedigende middenvelder.
Als backup maakt dat toch niet uit, alleen maar handig. Of verwacht je dat hij al gelijk basisspeler gaat worden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hendrix centraal lijkt me. Verdedigende middenvelder zal Hiljemark wel worden.
Benieuwd welke CV ze gaan halen. Koch zal wel geen kans krijgen, denk dat Cocu het ook niet in hem ziet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |