Herinner ik me ook inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er in de B en C meer talent zit dan in de A. Maar ik ben geen volger, dus ik kan het verkeerd gelezen hebben.
In de B in ieder geval Paal en v/d Moot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er in de B en C meer talent zit dan in de A. Maar ik ben geen volger, dus ik kan het verkeerd gelezen hebben.
Schouw sowieso. Die wordt er alleen bijgehaald omdat hij weet wat er van een '10' wordt verwacht. Brenet en Koch verwacht ik ook niet echt bij de selectie. Van Overbeek heb ik nog nooit een seconde op gelet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Wie kunnen we doorstrepen voor volgend seizoen?twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:15:07Resumerend: morgen Van Overbeek, Brenet, Bakkali, Schouw en Koch bij a-selectie voor oefenduel met Gemert. #futurestars? reageer retweet
Koch, Brenet?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Goed zo. Het geld misschien wel waard, maar andere prioriteiten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Dat vind ik ook. Eerste signalen zijn hartstikke goed.quote:
Ene kant jammer maar aan de andere kant hebben we Wijnaldum en Toivonen nog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Panzaet het volgende:
Ik denk dat de miljoenen aankopen van der Hoorn en van Dijk gaan tegenvallen. Neemt niet dat al deze nutteloze zooi beter per direct weg kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Overigens mag Derijck weg, goed bezig..
Topverdedigers zijn niet haalbaar, ander optie heeft PSV niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat de miljoenen aankopen van der Hoorn en van Dijk gaan tegenvallen. Neemt niet dat al deze nutteloze zooi beter per direct weg kan.
twitter:Joostbakkerr twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:51:22Virgil van Dijk bevestigt dat er contact is met PSV. Er zijn volgens hem meerdere clubs in zijn diensten geinteresseerd. reageer retweet
En dan moet je het beetje geld wat je net weer hebt opgehaald gelijk maar uitgeven? Ik zou gewoon kijken of hij goed genoeg is en de verwachte vraagprijs waard is. In mijn ogen is hij dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Topverdedigers zijn niet haalbaar, ander optie heeft PSV niet.
Waar zouden die vandaag gehaald moeten worden? Als je kijkt welke spelers er als laatst uit het buitenland gehaald zijn kan ik me voorstellen dat hij niet al te veel vertrouwen heeft in de scouting.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Je mag toch hopen dat je technisch directeur meer namen op zijn lijstje heeft staan.
Meer namen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan moet je het beetje geld wat je net weer hebt opgehaald gelijk maar uitgeven? Ik zou gewoon kijken of hij goed genoeg is en de verwachte vraagprijs waard is. In mijn ogen is hij dat niet.
Je mag toch hopen dat je technisch directeur meer namen op zijn lijstje heeft staan.
Scouten is volgens jou dus ook onmogelijk?quote:
Wie weet hebben ze dat al gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scouten is volgens jou dus ook onmogelijk?
Ik ben geen actief scout, kan je er niet mee helpen.quote:
Uhm.. Laat maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze dat al gedaan.
Ik schat van der Hoorn in ieder geval hoger in dan van Dijk. Ik vind van Dijk nog wel erg veel fouten maken, zeker de laatste weken sinds hij nadrukkelijk in beeld is bij o.a. PSV.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Kan zo zijn dat ze alle opties naast elkaar leggen en dat vdHoorn de beste optie is.
Een goed renpaard....quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ga ervan uit dat Faber in ieder geval uit ervaring wel kan inschatten wat een verdediger nodig heeft om te kunnen slagen. Dat is dus mooi.
waar zijn de scouts?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:00 schreef PSV1990- het volgende:
Faber op de tribune voor Van Dijk en Van der Hoorn
16 mei 2013 Rypke Bakker - NUsport
Ernest Faber kende een drukke avond donderdag. De assistent-coach van PSV was donderdagavond aanwezig bij zowel FC Groningen - FC Twente als SC Heerenveen - FC Utrecht. Hij was daar naar alle waarschijnlijkheid om Virgil van Dijk en Mike van der Hoorn aan het werk te zien.
Hij ging met een scout mee volgensmijquote:
Beide jonge nederlanders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:30 schreef Lemming22 het volgende:
Ik ga ervan uit dat Faber in ieder geval uit ervaring wel kan inschatten wat een verdediger nodig heeft om te kunnen slagen. Dat is dus mooi.
Maria is toch weg?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beide jonge nederlanders.
Volgens mij kan je dan wel een aardig team bouwen met nederlanders
Zoet/Bertrams
Brenet/Koch/Hendrix/van Dijk/van der Hoorn/Pieters/Willems
Wijnaldum/Strootman/Schouw/van Ooijen/Rayhi/Vloet
Lens/Narsingh/Locadia/Depay/van Overbeek/Maria
Vraag mij af wie er goed genoeg zullen zijn
Dat is de jongere Mariaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maria is toch weg?
Maar Depay-Locadia-Narsingh lijkt me wel wat
Gianluci speelt bij FC Eindhoven hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is de jongere Maria
http://www.psvjeugd.nl/spelers/262
http://www.psvjeugd.nl/spelers/176
Op huurbasis ja. Maar contract niet verlengd zie ik nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gianluci speelt bij FC Eindhoven hoor
Faber was zelf als voetballer geen absolute top ofzo, maar heeft al lang laten zien ontzettend veel verstand van voetbal te hebben.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 08:05:04Depay kan zich gaan opmaken voor het jeugd-EK. Ook Locadia, Strootman, Wijnaldum en Zoet gaan mee. PSV zal daarmee hofleverancier zijn reageer retweet
Beste jeugd van Nederlandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 08:05:04Depay kan zich gaan opmaken voor het jeugd-EK. Ook Locadia, Strootman, Wijnaldum en Zoet gaan mee. PSV zal daarmee hofleverancier zijn reageer retweet
Wel typisch inderdaad. PSV doet kennelijk het best zijn best om de jeugd in Nederland een kans te geven.quote:
Tja. Bij PSV geven ze Nederlands talent een kans. Ajax zoekt het elders in Europa en zal wel hofleverancier zijn van jong Denemarken. Ook leuk hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Bij PSV geven ze Nederlands talent een kans. Ajax zoekt het elders in Europa en zal wel hofleverancier zijn van jong Denemarken. Ook leuk hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Selecties jong oranje en onder 19 zeggen toch alles?
Je zei dat PSV Nederlands talent een kans geeft en vervolgens begin je over Jong Oranje...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere definitie van jong talent.
Dan heb ik liever jong Deens talent dat voor een prikkie aangekocht wordt dan jong Nederlands talent waar de hoofdprijs voor wordt betaald. Helemaal als je ziet dat een Wijnaldum er gewoon niet zo veel van kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Tja. Bij PSV geven ze Nederlands talent een kans. Ajax zoekt het elders in Europa en zal wel hofleverancier zijn van jong Denemarken. Ook leuk hoor.
Wat een matige eigen jeugd hebben wij toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wijnaldum is een onbegrijpelijke aankoop. Depay, Locadia, Zoet en Strootman is niet zoveel mis mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb ik liever jong Deens talent dat voor een prikkie aangekocht wordt dan jong Nederlands talent waar de hoofdprijs voor wordt betaald. Helemaal als je ziet dat een Wijnaldum er gewoon niet zo veel van kan.
Voor de transfersom van Wijnaldum heeft Ajax Eriksen, Fischer en Boilesen gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |