hij moet er nog mee werken, dick nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van Faber. Louter open deuren intrappen en weinig nieuws.
Advocaat had al gelijk door wat er mis was. Wilde dat in de winterstop oplossen maar kreeg geen geld van Swinkels omdat het geld er niet was.quote:
Verstandig van die Swinkels.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Advocaat had al gelijk door wat er mis was. Wilde dat in de winterstop oplossen maar kreeg geen geld van Swinkels omdat het geld er niet was.
En wat was er dan mis volgens Advocaat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Advocaat had al gelijk door wat er mis was. Wilde dat in de winterstop oplossen maar kreeg geen geld van Swinkels omdat het geld er niet was.
Willems heeft er niks van gebakken. Slegers vond dat lange afstanden verhaal van Advocaat een lulsmoes. Advocaat is blij met de koers die PSV nu heeft ingezet en dat er minder druk ligt bij de nieuwe staf.
Dat wilde hij dan weer niet vertellen want hij wilde zijn selectie niet afvallen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wat was er dan mis volgens Advocaat?
Neem aan dat hij daar meer mee bedoeld dan alleen die kut verdediging, lijkt mij iets wat binnen de groep speelt?
Hopelijk heeft hij dat wel binnen PSV bekent gemaakt, ga ik vanuit dat hij dat wel gedaan heeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat wilde hij dan weer niet vertellen want hij wilde zijn selectie niet afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |