abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126626232
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wijnaldum is een onbegrijpelijke aankoop. Depay, Locadia, Zoet en Strootman is niet zoveel mis mee.
Strootman is ook voor veel te veel aangekocht. Was een half jaar eerder nog voor iets minder dan een miljoen op te halen. Verder wel een prima voetballer, al vind ik hem nog steeds wel overschat. Maakt minder grote stappen dan dat hij had moeten maken want imo is hij niets beter geworden tov vorig seizoen.
Zoet, Depay en in mindere mate Locadia hebben idd potentie, maar moeten zich natuurlijk gewoon nog structureel bewijzen op het hoogste niveau in de Eredivisie
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Redactie Sport vrijdag 17 mei 2013 @ 11:51:13 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126626377
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Strootman is ook voor veel te veel aangekocht. Was een half jaar eerder nog voor iets minder dan een miljoen op te halen. Verder wel een prima voetballer, al vind ik hem nog steeds wel overschat. Maakt minder grote stappen dan dat hij had moeten maken want imo is hij niets beter geworden tov vorig seizoen.
Zoet, Depay en in mindere mate Locadia hebben idd potentie, maar moeten zich natuurlijk gewoon nog structureel bewijzen op het hoogste niveau in de Eredivisie
Dat geldt natuurlijk ook voor Fischer, en Boilesen is chronisch geblesseerd. Strootman is wel een beetje te duur aangekocht, daar heeft iedereen wel mee zitten slapen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_126626507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk ook voor Fischer, en Boilesen is chronisch geblesseerd. Strootman is wel een beetje te duur aangekocht, daar heeft iedereen wel mee zitten slapen.
Fischer heeft zich imo al veel meer kunnen en mogen bewijzen dan Depay en Locadia.
Boilesen is idd chronisch geblesseerd maar zelfs dan nog zijn die 3 bij elkaar een koopje geweest. Zeker als je het tegen de potentie afzet.
Ik heb zoveel liever Fischer, Eriksen, Boilesen voor 4,5 miljoen aankoop dan Wijnaldum, Strootman en Willems voor 11,5 miljoen aankoop.
pi_126627623
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
We vergeten trouwens 2 prijzen dit seizoen :) 3 prijzen, topseizoen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar er even een mooie OP van
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:28:22 #155
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126627816
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Eindelijk een krachtig antwoord op het bosman arrest. ^O^
Ik ben niet zo'n fan van chantage eerlijk gezegd. Eerst de bek vol over kernwaarden en dan meteen zoiets :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:28:36 #156
206322 Seam
Pillz-E
pi_126627826
quote:

[..]

Fischer is op 1 na de clubtopscorer man :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_126627842
Pietertje held
  Redactie Sport vrijdag 17 mei 2013 @ 12:29:17 #158
pi_126627861
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Seam het volgende:

[..]

Fischer is op 1 na de clubtopscorer man :')
Een half jaartje aardig gespeeld dus compleet bewezen natuurlijk.
pi_126627906
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van chantage eerlijk gezegd. Eerst de bek vol over kernwaarden en dan meteen zoiets :')
Maar als club die het moet hebben van transferinkomsten (Zoals alle Nederlandse clubs) is het wel het enige middel om zelf niet in de problemen te komen.
Niet netjes, maar wel begrijpelijk.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:30:39 #160
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126627917
quote:
Strootman is wel een beetje te duur aangekocht, daar heeft iedereen wel mee zitten slapen.
Utrecht niet.

Zelfde geldt nu voor Toornstra.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hetzelfde als bv Toornstra. Of hij echt de top aan kan weet ik niet
De Nederlandse top? Lachend!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126627924
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dan heb ik liever jong Deens talent dat voor een prikkie aangekocht wordt dan jong Nederlands talent waar de hoofdprijs voor wordt betaald. Helemaal als je ziet dat een Wijnaldum er gewoon niet zo veel van kan.
Voor de transfersom van Wijnaldum heeft Ajax Eriksen, Fischer en Boilesen gehaald.
Wat Ajax doet is inderdaad vele malen beter. Maar waar ik mij in grote mate aan erger is dat ze die spelers profileren als 'eigen jeugd'. Terwijl ze gewoon voor een paar miljoen zijn aangekocht.
Dat PSV spelers koopt als Strootman heb ik ook totaal geen moeite mee, alleen heeft Brands met de prijzen die ervoor betaald zijn (Wijnaldum, Mertens, red.) de hele markt verneukt.

Hetzelfde als bv Toornstra. Of hij echt de top aan kan weet ik niet, maar die had je voor een prikkie (of was het transfervrij?) op kunnen halen bij ADO. Ik zie Brands, bij een verkoop van Strootman oid, wel weeer een paar miljoen betalen voor hem.

Wel frappant, dat van al die aankopen die er gedaan zijn, ik het liefst Strootman en Wijnaldum zou willen zien blijven. Ik heb me kapot geërgerd aan Gini, maar ik gun m t succes des te meer.

En als ze straks een vDijk of vdHoorn halen, gaan ze gewoon weer op dezelfde voet verder. Ze moeten weer buiten de grenzen gaan kijken. Daar valt genoeg te halen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Redactie Sport vrijdag 17 mei 2013 @ 12:32:42 #162
pi_126628010
Buiten de grenzen heb je toppers als Marcelo en Zanka.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:33:03 #163
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126628026
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Maar als club die het moet hebben van transferinkomsten (Zoals alle Nederlandse clubs) is het wel het enige middel om zelf niet in de problemen te komen.
Niet netjes, maar wel begrijpelijk.
Zal best, dan maar eerder verkopen. Ik vind dit echt zum kotzen. :r

Verder hebben de clubs boter op hun hoofd want ze staan wel allemaal in de rij om transfervrij de beste spelers/talenten bij clubs die kleiner zijn op te pikken....

Verder geloof ik er geen kont van dat Cocu Toivonen niet zal gebruiken als de nood aan de man is. Is één van de dragende spelers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_126628032
Als Pietertje nu op links gaat spelen, dan moet jetro wel in de spiegel kijken, in een jaar je plek in oranje en psv kwijt raken. Jomg Oranje wil hem niet eens..
pi_126628101
quote:

[..]

Wat Ajax doet is inderdaad vele malen beter. Maar waar ik mij in grote mate aan erger is dat ze die spelers profileren als 'eigen jeugd'. Terwijl ze gewoon voor een paar miljoen zijn aangekocht.
Dat PSV spelers koopt als Strootman heb ik ook totaal geen moeite mee, alleen heeft Brands met de prijzen die ervoor betaald zijn (Wijnaldum, Mertens, red.) de hele markt verneukt.

Hetzelfde als bv Toornstra. Of hij echt de top aan kan weet ik niet, maar die had je voor een prikkie (of was het transfervrij?) op kunnen halen bij ADO. Ik zie Brands, bij een verkoop van Strootman oid, wel weeer een paar miljoen betalen voor hem.

Wel frappant, dat van al die aankopen die er gedaan zijn, ik het liefst Strootman en Wijnaldum zou willen zien blijven. Ik heb me kapot geërgerd aan Gini, maar ik gun m t succes des te meer.

En als ze straks een vDijk of vdHoorn halen, gaan ze gewoon weer op dezelfde voet verder. Ze moeten weer buiten de grenzen gaan kijken. Daar valt genoeg te halen.
Ik zie Eriksen ook niet als eigen jeugd. Maar goed, jullie doen bij PSV toch precies hetzelfde.
Locadia wordt ook gezien als eigen jeugd terwijl die minder jeugdjaren bij PSV heeft doorgebracht dan Eriksen bij Ajax.
pi_126628117
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Doublepain het volgende:
Als Pietertje nu op links gaat spelen, dan moet jetro wel in de spiegel kijken, in een jaar je plek in oranje en psv kwijt raken. Jomg Oranje wil hem niet eens..
Moet iemand wel even Pietertje zijn handjes van zijn rug afrukken en hem neermaaien als hij weer eeuwig achteruit blijft lopen
pi_126628127
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zal best, dan maar eerder verkopen. Ik vind dit echt zum kotzen. :r

Verder hebben de clubs boter op hun hoofd want ze staan wel allemaal in de rij om transfervrij de beste spelers/talenten bij clubs die kleiner zijn op te pikken....

Verder geloof ik er geen kont van dat Cocu Toivonen niet zal gebruiken als de nood aan de man is. Is één van de dragende spelers.
Tuurlijk hebben de clubs boter op hun hoofd. Het is de voetbalwereld, waar alleen jezelf telt.
  Redactie Sport vrijdag 17 mei 2013 @ 12:35:13 #168
pi_126628135
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik zie Eriksen ook niet als eigen jeugd. Maar goed, jullie doen bij PSV toch precies hetzelfde.
Locadia wordt ook gezien als eigen jeugd terwijl die minder jeugdjaren bij PSV heeft doorgebracht dan Eriksen bij Ajax.
Eigen jeugd bestaat bijna niet meer.
pi_126628159
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Doublepain het volgende:
Niet gek ook dat Jong Oranje hem niet nodig heeft. Blind is hem voorbij en Van Aanholt heeft een beter seizoen dan Willems gespeeld. Al ben ik ook niet zo kapot van Van Aanholt.
pi_126628167
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Moet iemand wel even Pietertje zijn handjes van zijn rug afrukken en hem neermaaien als hij weer eeuwig achteruit blijft lopen
Dat zal niet meer gebeuren denk ik :P

Die leert wel van zijn fouten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 12:36:16 ]
pi_126628195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Eigen jeugd bestaat bijna niet meer.
Klopt. Het beste kan je maar gewoon de definitie hanteren die de UEFA volgens de officiële regels hanteert. Ben er geen fan van maar is wel duidelijk.
pi_126628251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook niet zozeer over jou. Ik heb het over de media, en over Ajax(en supporters).
Daarnaast stond Eriksen, net als Fischer te boek als groot talent. Waar Locadia in zichzelf heeft moeten investeren in de jeugd is Eriksen al bijna na 1 jaar basisklant geworden.

Maaarrrrgoed, uitgemolken onderwerp.
pi_126628286
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat zal niet meer gebeuren denk ik :P

Die leert wel van zijn fouten.
Hij deed het toen tegen RKC gewoon doodleuk weer :( Al is dat weer meer dan een jaar geleden :)
pi_126628360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook niet zozeer over jou. Ik heb het over de media, en over Ajax(en supporters).
Daarnaast stond Eriksen, net als Fischer te boek als groot talent. Waar Locadia in zichzelf heeft moeten investeren in de jeugd is Eriksen al bijna na 1 jaar basisklant geworden.

Maaarrrrgoed, uitgemolken onderwerp.
Ach, de media hoef je ook niet altijd serieus te nemen. Verder vind ik Eriksen en Fischer ook meer potentie hebben dan Locadia. Maar dat wil niets zeggen over hoe de carrières uiteindelijk gaan verlopen.
pi_126628442
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hij deed het toen tegen RKC gewoon doodleuk weer :( Al is dat weer meer dan een jaar geleden :)
Laten we het erop houden dat zijn blessure een grote rol speelden.

Maar Zoet is ook weg, juiste moment om Bertrams in de zomer te testen of ie wel geschikt is als reserve keeper. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 12:42:56 ]
pi_126628460
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ach, de media hoef je ook niet altijd serieus te nemen. Verder vind ik Eriksen en Fischer ook meer potentie hebben dan Locadia. Maar dat wil niets zeggen over hoe de carrières uiteindelijk gaan verlopen.
Klopt :) Al denk ik dat als die Fischer eens wat volwassener wordt, dat Ajax m verdomd snel kwijt is.
pi_126628500
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt :) Al denk ik dat als die Fischer eens wat volwassener wordt, dat Ajax m verdomd snel kwijt is.
Die jongen is buiten het veld al heel erg volwassen. En verstandig.
pi_126628544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Die jongen is buiten het veld al heel erg volwassen. En verstandig.
Weet ik niet. Zo komt ie niet op me over iniedergeval. Maarja, dan is Ajax m dus verdomd snel kwijt he.. ;)
pi_126628576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Weet ik niet. Zo komt ie niet op me over iniedergeval. Maarja, dan is Ajax m dus verdomd snel kwijt he.. ;)
In het veld komt hij zo niet over maar buiten het veld doet hij geen gekke dingen. Geen deolikken, geen rare fratsen op twitter/instagram. Gewoon een doorsnee Scandinavische jongen. Focust zich puur en alleen op voetbal.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:45:48 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126628588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hij zal nog 2 seizoenen blijven gok ik
pi_126628595
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat zijn blessure een grote rol speelden.

Maar Zoet is ook weg, juiste moment om Bertrams in de zomer te testen of ie wel geschikt is als reserve keeper. :)
Hij mag blij zijn als hij wekelijks op de tribune mag zitten. Wel een echte PSV'er iniedergeval _O_

quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

In het veld komt hij zo niet over maar buiten het veld doet hij geen gekke dingen. Geen deolikken, geen rare fratsen op twitter/instagram. Gewoon een doorsnee Scandinavische jongen. Focust zich puur en alleen op voetbal.
.... ;(
pi_126631656
En de Stroot weer captain :)
pi_126631977
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:04 schreef Doublepain het volgende:
En de Stroot weer captain :)
Zou mooi zijn als ze deze prijs pakte. Geeft ze een hoop vertrouwen voor volgend seizoen, kunnen wel wat positiefs gebruiken.
pi_126633775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:13 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als ze deze prijs pakte. Geeft ze een hoop vertrouwen voor volgend seizoen, kunnen wel wat positiefs gebruiken.
met Gini als topscorer, kan PSV ook financieel goed gebruiken :7
pi_126633901
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:13 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als ze snel eruit liggen. Ze beginnen in Juli alweer met trainen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 17-05-2013 15:12:20 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:51:43 #186
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_126635917
quote:

Wijnaldum mag wat mij betreft meteen vertrekken, die kan het niveau gewoon absoluut niet aan.

Goed punt, er moet gewoon weer meer buiten de grenzen gekeken worden voor nieuwe spelers. Door je enkel op Nederlanders te richten limiteer je jezelf als club gewoon veel te veel. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding in de eredivisie gewoon erg scheef.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:52:13 #187
56749 BlaZ
pi_126635933
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten de grenzen heb je toppers als Marcelo en Zanka.
En in Nederland toppers als Hoogstrate en Nijland.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:54:17 #188
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_126635993
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:51 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wijnaldum mag wat mij betreft meteen vertrekken, die kan het niveau gewoon absoluut niet aan.

Goed punt, er moet gewoon weer meer buiten de grenzen gekeken worden voor nieuwe spelers. Door je enkel op Nederlanders te richten limiteer je jezelf als club gewoon veel te veel. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding in de eredivisie gewoon erg scheef.
En daarom moet er dus ook meer gekeken worden naar de Jupiler League zodat een Strootman/Mertens deel 2 voortaan niet meer voorkomt.
Dit, dus.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:29:41 #189
56749 BlaZ
pi_126637465
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van chantage eerlijk gezegd. Eerst de bek vol over kernwaarden en dan meteen zoiets
Daar heb je een punt, maar PSV kan het zich simpelweg niet veroorloven dat spelers transfervrij vertrekken.
pi_126637467
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:52 schreef BlaZ het volgende:

[..]

En in Nederland toppers als Hoogstrate en Nijland.
Hoogstraten was gewoon een zeer groot talen en een fantastische voetballer. Dat hij uiteindelijk psychisch niet helemaal alles op een rijtje bleek te hebben is iets heel anders.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:34:30 #191
56749 BlaZ
pi_126637645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Hoogstraten was gewoon een zeer groot talen en een fantastische voetballer. Dat hij uiteindelijk psychisch niet helemaal alles op een rijtje bleek te hebben is iets heel anders.
Dat was het punt niet. Waar ik aan refereerde is dat talenten nog al eens te kort komen om wat voor reden dan ook, of ze nu uit Nederland of het buitenland afkomstig zijn.

Daarom vind ik het geen geldige reden om geen buitenlandse spelers te halen.
pi_126637779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:34 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat was het punt niet. Waar ik aan refereerde is dat talenten nog al eens te kort komen om wat voor reden dan ook, of ze nu uit Nederland of het buitenland afkomstig zijn.

Daarom vind ik het geen geldige reden om geen buitenlandse spelers te halen.
Aah, akkoord. Daar ben ik het mee eens. Je kunt overal misgrijpen. Daarom moet je ze OF oppikken wanneer ze al iets hebben laten zien (en er dan ook flink voor betalen), OF oppikken voordat ze door iedereen als 'groot talent' worden aangemerkt.

Afgelopen jaren heeft PSV vooral het eerste gedaan, en Ajax het tweede. Nadeel van het eerste is dat je veel moet investeren en het risico loopt dat spelers transfervrij vertrekken. Nadeel van het tweede is dat van de 10 spelers die je haalt, meer dan de helft zijn belofte niet inlost. En als je slecht scout meer dan de helft of geen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:40:13 #193
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126637881
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar PSV kan het zich simpelweg niet veroorloven dat spelers transfervrij vertrekken.
Toiboi is iig al helemaal over de mik volgens VI, en terecht.
pi_126638305
paulpostman twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:48:36 Niet Brands of Sanders, maar vrz RvC. Swinkels hield in winterstop de nodige transfers tegen, aldus Advocaat. " Er kon door hem niks". #psv reageer retweet
paulpostman twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:45:17 Ja of Nee. "Dit seizoen geërgerd aan de mentaliteit van sommige spelers van PSV ?" Advocaat én Faber: "Ja". Vanaf 17.55 #fconderons reageer retweet
Straks op OB voor de mensen die het willen zien :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 16:51:37 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:52:34 #195
56749 BlaZ
pi_126638393
Met name die tweede tweet is interessant.
pi_126638494
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef BlaZ het volgende:
Met name die tweede tweet is interessant.
paulpostman twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 16:52:34 Overigens ook Ja óf Nee. "Was die verslaggever van @omroepbrabant de irritantste waar je dit seizoen mee te maken kreeg?" Advocaat: "Ja". reageer retweet
:D , nu ga ik niet meer kijken teveel spoilers :P

Trouwens wel opvallend dat Faber ook ja zegt terwijl hij met al die spelers volgend jaar mee moet werken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 16:59:59 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:57:25 #197
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126638612
Dat met Bouma verdient overigens ook niet de schoonheidsprijs. Heeft er zowat een heel voetballeven op zitten bij PSV.

PSV doet me denken aan mijn eigen werkgever: de bek vol over menselijkheid, MVO, kwaliteit en wat niet al naar buiten toe en vervolgens je eigen personeel en je klanten onder schijten. :')
pi_126638783
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Toiboi is iig al helemaal over de mik volgens VI, en terecht.
Als hij het niet begrijpt dan is dat alleen meer reden om hier aan vast te houden.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:06:33 #199
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126639025
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Als hij het niet begrijpt dan is dat alleen meer reden om hier aan vast te houden.
Ik vind het onbestaanbaar iig. Worst case blijft hij gewoon nog een jaar zijn salaris opstrijken en loopt dan transfervrij de deur uit. En dat willen ze dan verkopen als 'goed beleid' _O-
pi_126639400
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind het onbestaanbaar iig. Worst case blijft hij gewoon nog een jaar zijn salaris opstrijken en loopt dan transfervrij de deur uit. En dat willen ze dan verkopen als 'goed beleid' _O-
Wat is het alternatief? Beleidsmatig dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')