abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126523646
quote:
Kinderen van dode man vermist in Doorn

UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.

De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.

Route + Mogelijke route.

Nog meer mogelijke routes/bestemmingen.

Updates:
http://www.nu.nl/binnenla(...)imburgse-elsloo.html
http://nos.nl/artikel/504661-nieuwe-zoektocht-broers-zeist.html

Overzichtkaart waar al gezocht is en waar ze zijn geweest
http://goo.gl/maps/TO2Ew

Amber Alert:
http://www.amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nl
Inmiddels ook internationaal

Tijdlijnen:
http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xml

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/

Liveblog Utrecht

https://twitter.com/FloortjeHVNL

Overzicht van de Politie over de zaak Julian en Ruben:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html

Laatste nieuws door politie op 14-05-2012:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html

Filmpje auto vader in Leersum (kunt zien dat hij gekeerd is)
pi_126523672
Oh hier geldt blijkbaar niet als je m dichtgooit je ook de nieuwe opent?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:47:31 #3
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126523709
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat geldt toch nergens meer sinds de reeksen bestaan aangezien er nu toch maximaal één tegelijk open kan zijn?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_126523717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
geen idee, ik zag onderaan topic staan "open nieuw deel" dus vervolgens daar maar op geklikt
pi_126523730
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nee, die mensen weten wellicht niet eens dat het niet gewenst is en willen er alles aan doen om de jongens te vinden. Anders zochten ze immers nieet.
Nee, nogmaals, het lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk dat ze zich niet bewust zijn van het feit dat het ongewenst is. Die mensen zullen ook wel al het nieuws rondom deze zaak volgen, zeker als ze zo 'begaan' zijn, en anders horen ze het vast wel terplaatse van politiemedewerkers of van andere speurneuzen die het wel weten.

Ik wil best geloven dat ze het doen omdat ze echt begaan zijn met die jongens, maar ze denken waarschijnlijk deskundiger te zijn dan ze zijn en volgens mij doen ze het ook wel een beetje ter meerdere eer en glorie voor zichzelf. Sterker nog, ik denk dat het laatste zwaarder weegt dan de betrokkenheid bij de jongetjes, aangezien ze ongetwijfeld wel bewust zijn van het feit dat het het werk van de politie niet ten goede komt.

Daarnaast past het in de huidige tijdsgeest dat men neerkijkt op autoriteit en het zelf meent beter te weten.

Samengevat dus gewoon een voorbeeld van de "vertokkiesering" van de samenleving, stuitende domheid.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:48:58 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126523743
Gecorrigeerde route bij camera van Eethuis Touché in Leersum:

http://maps.google.nl/map(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=18

Overzichtskaartje Rijnbrug - Leersum:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126523746
Nee hoor, dat hoeft niet zo te zijn. Jullie volgen de zaak op de voet en weten dat de politie het als een belemmering ziet. Er zijn genoeg types die meedoen daar zonder dat te weten. Daar ben ik van overtuigd. Als er een bericht rondgaat over met z'n allen zoeken/mensen worden meegevraagd door bekenden en that's it, zijn er mensen die meegaan. Zo werkt dat.
pi_126523779
Die zoekactie(s) van die paragnosten :')
Triest. Lekker eventuele sporen uitwissen door een paar idioten.

Zieke actie van die vader door die kinderen mee zijn dood in te nemen. Laat ik voorop stellen dat zijn actie ziek en heel triest is, maar ik kan wel begrijpen dat mannen door het huidige rechtssysteem en de toewijzing van kinderen aan de moeder in de meeste gevallen gek van woede kunnen worden. De machteloosheid.
U MAD?
pi_126523825
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die zoekactie(s) van die paragnosten :')
Triest. Lekker eventuele sporen uitwissen door een paar idioten.

Zieke actie van die vader door die kinderen mee zijn dood in te nemen. Laat ik voorop stellen dat zijn actie ziek en heel triest is, maar ik kan wel begrijpen dat mannen door het huidige rechtssysteem en de toewijzing van kinderen aan de moeder in de meeste gevallen gek van woede kunnen worden. De machteloosheid.
Ben jij ook een paragnost dan?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:51:10 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126523838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Lpunt het volgende:
Nee hoor, dat hoeft niet zo te zijn. Jullie volgen de zaak op de voet en weten dat de politie het als een belemmering ziet. Er zijn genoeg types die meedoen daar zonder dat te weten. Daar ben ik van overtuigd. Als er een bericht rondgaat over met z'n allen zoeken/mensen worden meegevraagd door bekenden en that's it, zijn er mensen die meegaan. Zo werkt dat.
Ik volg deze zaak totaal niet op de voet. Denk dat die vlieger toch echt meer opgaat voor de mensen die zichzelf detective wanen ...
Daarbij: als een bekende mij zou vragen mee te gaan zoeken, dan lach ik hem eerst uit om vervolgens te vragen of-ie wel goed bij zijn knar is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:51:42 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126523859

Plaatje voor in de op.
pi_126523876
http://www.nu.nl/binnenla(...)elangrijke-tips.html

Gepubliceerd:
Laatste update: 15 mei 2013 09:32
15 mei 2013 10:46

Nieuwe inzichten vermiste broertjes door belangrijke tips
Sommige tips die sinds dinsdagavond zijn binnengekomen over de vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist zijn zo belangrijk dat rechercheurs er direct mee aan de slag zijn gegaan.
pi_126523893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

ter meerdere eer en glorie voor zichzelf. Sterker nog, ik denk dat het laatste zwaarder weegt dan de betrokkenheid bij de jongetjes, aangezien ze ongetwijfeld wel bewust zijn van het feit dat het het werk van de politie niet ten goede komt.

Daarnaast past het in de huidige tijdsgeest dat men neerkijkt op autoriteit en het zelf meent beter te weten.

Vooral voor andere mensen spreken. Heel goed. En vooral denken dat zulke mensen voor zichzelf gaan zoeken.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:53:45 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126523934
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Leandra het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat denk jij? Kan het?

Hij moet 5 minuten inhalen op een stuk waar dat bijna onmogelijk is en vanaf de verkeerde kant komen. Hij had al een doodswens, misschien kon het hem niets meer schelen als hij zichzelf om een boom zou vouwen. Maar hij wilde ook zeker zijn dat de kinderen niet gevonden werden. Mijn Sherlock zegt, dan had hij de kinderen ook al niet meer bij zich.
pi_126523938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Lpunt het volgende:
De mensen die worden meegevraag door bekenden hebben zelf geen verstand ofzo? Ook niet het nieuws verder gevolgd? Verder lijkt het mij genoeg over je bekenden zeggen als die je meevragen naar zoiets. :')

Verder geef je met dit voorbeeld al aan dat velen of enkelen helemaal niet zo begaan zijn met de zaak. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126523970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:

. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
verveling, sensatiezucht.
hebben ze weer wat om op Facebook neer te zetten.
pi_126523993
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:50 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Ben jij ook een paragnost dan?
Nee. Maar ik heb weinig hoop meer dat ze nog leven.....
Zeker nadat ik het verhaal heb gelezen van die kerel in Oostenrijk/Zwitserland die min of meer hetzelfde geflikt heeft.
U MAD?
pi_126523999
Zonet de aflevering van Opsporing Gezocht gezien. De schoenen van de vader, bergschoenen, zijn verdwenen. Die heeft ie waarschijnlijk gebruikt in een bos bij het doen verdwijnen van zijn kinderen. Zijn schoenen heeft ie erbij gedaan en hij is zonder schoenen zijn auto in gestapt en naar het Doornse Gat gereden.

Bij het motel is hij helemaal niet geweest, toen hij belde en zei dat hij bij het motel stond, stond ie in Neerbeek (geloof ik begrepen te hebben). Oftewel dat was misleiding. Ik denk toch dat hij een tent of zo onderweg heeft gekocht. Hij had veel geld gepind en van dat van dat geld was veel weg.
pi_126524002
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik volg deze zaak totaal niet op de voet. Denk dat die vlieger toch echt meer opgaat voor de mensen die zichzelf detective wanen ...
Daarbij: als een bekende mij zou vragen mee te gaan zoeken, dan lach ik hem eerst uit om vervolgens te vragen of-ie wel goed bij zijn knar is.
Ik ook niet en ik wist het ook niet. Natuurlijk wel, genoeg vrouwtjes die dat bericht via facebook krijgen en dan ook mee willen doen omdat het kan en omdat het effectief kan zijn, denken ze.

Gaat toch niet om jou, of wel? Personen die meezoeken zijn sowieso al bepaalde types (denk ik) en ieder mens reageert/denkt anders, gelukkig. Ik vind het vreemd dat er meteen van negatieve intenties wordt uitgegaan, maar goed, ook prima. Ik denk er anders over.
pi_126524012
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:52 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Vooral voor andere mensen spreken. Heel goed. En vooral denken dat zulke mensen voor zichzelf gaan zoeken.
Ik kan niet tot een andere conclusie komen, alles overziend. Jij wel?

Men weet heus wel dat het niet gewenst is, als men het dan toch doet dan weegt het 'eigen belang' schijnbaar zwaarder dan het belang van de politie (en dus van de jongetjes).
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:56:13 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524034
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Bij het motel is hij helemaal niet geweest, toen hij belde en zei dat hij bij het motel stond, stond ie in Neerbeek (geloof ik begrepen te hebben). Oftewel dat was misleiding. Ik denk toch dat hij een tent of zo onderweg heeft gekocht. Hij had veel geld gepind en van dat van dat geld was veel weg.
170 euro had hij gepind.
How can I make this topic about me?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:56:34 #22
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126524050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Zonet de aflevering van Opsporing Gezocht gezien. De schoenen van de vader, bergschoenen, zijn verdwenen. Die heeft ie waarschijnlijk gebruikt in een bos bij het doen verdwijnen van zijn kinderen. Zijn schoenen heeft ie erbij gedaan en hij is zonder schoenen zijn auto in gestapt en naar het Doornse Gat gereden.

Hij had wel degelijk schoenen aan toen ze m vonden.

En waar kun je in neerbeek tenten kopen na 10 uur s avonds?
pi_126524060
Zo weinig? Dat is toch geen groot bedrag? Hij kan natuurlijk contant geld bij zich gehad hebben.
pi_126524064
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee. Maar ik heb weinig hoop meer dat ze nog leven.....
Zeker nadat ik het verhaal heb gelezen van die kerel in Oostenrijk/Zwitserland die min of meer hetzelfde geflikt heeft.
O, nee, ik ook. Maar ik doel op je tekst over vaders die door kunnen slaan enzo, dat is toch niet naar buitengebracht? Of wel?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:57:31 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126524086
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Lpunt het volgende:
Ik denk er anders over.
Prima. Feit is dat het de politie belemmerd en dat de politie het dan ook liever niet heeft. Lijkt mij de beste leidraad.
pi_126524087
Nieuwe theorie op een forum gelezen van iemand, zie onderstaand die theorie, wat vinden we er van?

"Ik vind het ook verschrikkelijk. Laten we dus eens een 'denkoefening' hierop loslaten. In de hoop iets 'op te rakelen' via ideeën.

De vader was te traceren op de heenweg richting Neerbeek. Vanaf daar wordt het moeilijk om de terugweg na te gaan. Stel dat die man er een speurtocht van heeft gemaakt. Want zo kun je dit inmiddels wel noemen. Vind ik.
Dan zijn dé aanwijzingen te vinden op die terugweg. Denk ik. Dus daar gaan we: en ik bekijk het nu puur via de taal , de wóórden.
Als hij zijn route terug neemt, komt hij in ieder geval over een beekje die 'Neer' heet. (denk aan 'Neerbeek'). Aan dat beekje 'Neer' ligt ook een plaatsje 'Neer'. Dat zijn volgens mij al zoekplekken.

Dan rijdt hij verder omhoog en tankt bij iets dat heet 'de romeinse put'.
Als je dát neemt als 'aanwijzing', samen met 'Neerbeek', je gooit er een driehoek tegenaan (trek in de atlas een rechte lijn vanuit Neerbeek langs Venray en een lijn vanuit Doorn langs Leersum en Rhenen) dan kom je een snijpunt tegen : het plaatsje Beek. Bij Ubbergen/Nijmegen.

Nijmegen is een oude Romeinse vestingstad (denk aan 'de romeinse put'). Die heeft Nijmegen ook eentje. Maar Beek (bij Ubbergen) dacht ik óók.
Langs Beek (Ubbergen) loopt een klein beekje, dat komt uit een verdergelegen snijpunt (vanuit de getrokken driehoek gezien): het Wylermeer in Duitsland.
Dan heb je dus een aantal zoekplekken, waar ook de onbekende/ontbrekende tijd van de vader in zou kunnen passen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:57:37 #27
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
Zo weinig? Dat is toch geen groot bedrag?
Nee. Maarja, dat is het wel als die man normaal alles via pinbetalingen deed en nooit contant geld had. Dan is het wel veel.
pi_126524108
Of hij had de tent al in zijn auto gedaan. Die bergschoenen waren toch weg, zeiden ze?
pi_126524112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nee. Maarja, dat is het wel als die man normaal alles via pinbetalingen deed en nooit contant geld had. Dan is het wel veel.
hoeveel kost een tent?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:58:35 #30
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524135
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:58 schreef Rachilda het volgende:

[..]

hoeveel kost een tent?
Nou, ik denk al snel 200 euro? Daar begint het mee voor een koepeltentje?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:59:04 #31
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_126524155
Ik last in het vorige topic dat veel mensen zeggen dat hij ontzettend hard gereden heeft tussen Rhenen en Leersum maar dat is onzin. Ik woon in de Betuwe en werk in Amersfoort. Als ik niet met de pont ga rijd ik over de rijnbrug bij Rhenen en dan over Leersum. Dat duurt nooit langer dan een kwartier, het is een goed te rijden overzichtelijke weg.

Dat de routeplanner er 20 minuten voor schrijft komt doordat op een paar stukken in de dorpskernen de toegestane snelheid 30 km per uur is maar daar houdt niemand zich aan. De weg is ook niet ingericht als 30 km weg. Als je een beetje doorrijdt dan doe je er 10 minuten over, de 14 minuten die hij er over heeft gedaan is niet sneller dan nromaal.

my two cents :)
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_126524160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De mensen die worden meegevraag door bekenden hebben zelf geen verstand ofzo? Ook niet het nieuws verder gevolgd? Verder lijkt het mij genoeg over je bekenden zeggen als die je meevragen naar zoiets. :')

Verder geef je met dit voorbeeld al aan dat velen of enkelen helemaal niet zo begaan zijn met de zaak. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
Soort zoekt soort hè, zijn denk ik bepaalde types. Met de beste bedoelingen.

Dat zeg ik niet. Maargoed.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:59:20 #33
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126524167
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Rachilda het volgende:
Nieuwe theorie op een forum gelezen van iemand, zie onderstaand die theorie, wat vinden we er van?

"Ik vind het ook verschrikkelijk. Laten we dus eens een 'denkoefening' hierop loslaten. In de hoop iets 'op te rakelen' via ideeën.

De vader was te traceren op de heenweg richting Neerbeek. Vanaf daar wordt het moeilijk om de terugweg na te gaan. Stel dat die man er een speurtocht van heeft gemaakt. Want zo kun je dit inmiddels wel noemen. Vind ik.
Dan zijn dé aanwijzingen te vinden op die terugweg. Denk ik. Dus daar gaan we: en ik bekijk het nu puur via de taal , de wóórden.
Als hij zijn route terug neemt, komt hij in ieder geval over een beekje die 'Neer' heet. (denk aan 'Neerbeek'). Aan dat beekje 'Neer' ligt ook een plaatsje 'Neer'. Dat zijn volgens mij al zoekplekken.

Als je dát neemt als 'aanwijzing', samen met 'Neerbeek', je gooit er een driehoek tegenaan (trek in de atlas een rechte lijn vanuit Neerbeek langs Venray en een lijn vanuit Doorn langs Leersum en Rhenen) dan kom je een snijpunt tegen : het plaatsje Beek. Bij Ubbergen/Nijmegen.

Nijmegen is een oude Romeinse vestingstad (denk aan 'de romeinse put'). Die heeft Nijmegen ook eentje. Maar Beek (bij Ubbergen) dacht ik óók.
Langs Beek (Ubbergen) loopt een klein beekje, dat komt uit een verdergelegen snijpunt (vanuit de getrokken driehoek gezien): het Wylermeer in Duitsland.
Dan heb je dus een aantal zoekplekken, waar ook de onbekende/ontbrekende tijd van de vader in zou kunnen passen.

Nee :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:00:46 #34
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126524209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef Hanoying het volgende:
Ik last in het vorige topic dat veel mensen zeggen dat hij ontzettend hard gereden heeft tussen Rhenen en Leersum maar dat is onzin. Ik woon in de Betuwe en werk in Amersfoort. Als ik niet met de pont ga rijd ik over de rijnbrug bij Rhenen en dan over Leersum. Dat duurt nooit langer dan een kwartier, het is een goed te rijden overzichtelijke weg.

Dat de routeplanner er 20 minuten voor schrijft komt doordat op een paar stukken in de dorpskernen de toegestane snelheid 30 km per uur is maar daar houdt niemand zich aan. De weg is ook niet ingericht als 30 km weg. Als je een beetje doorrijdt dan doe je er 10 minuten over, de 14 minuten die hij er over heeft gedaan is niet sneller dan nromaal.

Inclusief dat hij van de verkeerde kant lijkt te komen? Maar dus niet op die weg de eerste keer reed om vervolgens vanuit doorn te komen aanrijden 14 minuten na de rijsbrug?n
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:00:50 #35
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126524210
quote:

Opgelost, slotje.
pi_126524216
Is al bekend of de man onder invloed was van medicijnen? Als zijn emoties waren uitgeschakeld, zal hij anders gehandeld hebben dan als hij nog helemaal bij zijn positieven was.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:05 #37
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef Hanoying het volgende:

Ja en de tijdinstelling kan afwijken op de camera apparatuur. Ik neem aan dat de politie dat gecheckt heeft, maar je weet het niet.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:24 #38
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126524235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Inclusief dat hij van de verkeerde kant lijkt te komen? Maar dus niet op die weg de eerste keer reed om vervolgens vanuit doorn te komen aanrijden 14 minuten na de rijsbrug?n
Ja, die tijd is heel normaal. Zeker op dat tijdstip.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:02:22 #39
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_126524267
quote:

En nu met plaatje? Geen zin om dit zelf te gaan doen. Overigens lijkt mij dit wel hééééél ver gezocht.
Ski, Schnee & Schnaps!
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:02:38 #40
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524282
Dat van dat keren klinkt ook vreemd. Zeker omdat het ook een andere auto lijkt.
pi_126524310
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef Lpunt het volgende:

[..]

O, nee, ik ook. Maar ik doel op je tekst over vaders die door kunnen slaan enzo, dat is toch niet naar buitengebracht? Of wel?
Jawel, begin vorige week. Ik heb ergens gelezen dat de kinderen voor een nog groter deel aan de moeder waren toegewezen en dat er na deze uitspraak bij de vader de stoppen waren doorgeslagen. Vader en moeder zaten in een zogenaamde 'vechtscheiding' en dan delf je als kerel vaak het onderspit.
U MAD?
pi_126524333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:02 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

En nu met plaatje? Geen zin om dit zelf te gaan doen. Overigens lijkt mij dit wel hééééél ver gezocht.
ja, ik vind deze ook vergezocht, wel creatief van die persoon bedacht
pi_126524347
Is er al gekeken naar het brandstof gebruik van de auto. Deze kan toch een redelijke indicatie geven als je de tankbeurten in kaart kan brengen van het afgelopen half jaar.
pi_126524362
quote:

Dit moet een verstandelijk gehandicapte zijn geweest of een geestesziek persoon. WTF. :')
U MAD?
pi_126524380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou, ik denk al snel 200 euro? Daar begint het mee voor een koepeltentje?
Voor 25 euro heb je al een hoor miss wel minder ;)
-Edit 12,99 zie ik nu :D
pi_126524413
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jawel, begin vorige week. Ik heb ergens gelezen dat de kinderen voor een nog groter deel aan de moeder waren toegewezen en dat er na deze uitspraak bij de vader de stoppen waren doorgeslagen. Vader en moeder zaten in een zogenaamde 'vechtscheiding' en dan delf je als kerel vaak het onderspit.
Ja, dat was op basis van onderzoek van de Telegraaf. Hoe serieus moet je dat nemen als we het hebben over stoppen doorslaan, enzovoort?
pi_126524452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Leandra het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Moet-ie eigenlijk al niet eerder langs dat punt zijn gekomen dan? Hij kwam van de Rijnbrug?
Eerst zie je A-B, dan B-C, en B-C is richting Doornse gat.
Komt-ie van Rijnbrug, dan rij je eerst B-C, als je naar Doornse gat gaat.
Dus moet-ie B-C, A-B, B-C gereden hebben...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 15-05-2013 11:11:52 ]
I´m back.
pi_126524471
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit moet een verstandelijk gehandicapte zijn geweest of een geestesziek persoon. WTF. :')
:').
pi_126524498
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Ja, dat was op basis van onderzoek van de Telegraaf. Hoe serieus moet je dat nemen als we het hebben over stoppen doorslaan, enzovoort?
Als je je kinderen ombrengt laat verdwijnen en daarna zelfmoord pleegt, kun je aardig spreken van 'stoppen doorslaan' wat mij betreft.
pi_126524553
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Kan me er iets bij voorstellen dat wanneer die tering ex van je het laatste wat je hebt van je afpakt.

Uh qua stoppen doorslaan. Begrijp me niet verkeerd.
U MAD?
pi_126524584
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je je kinderen ombrengt laat verdwijnen en daarna zelfmoord pleegt, kun je aardig spreken van 'stoppen doorslaan' wat mij betreft.
Bij mij niet. En dat het te maken heeft met de scheiding en whatever zijn ook helemaal geen feiten over (behalve dat de Telegraaf zoiets schrijft op basis van eigen onderzoek).
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:10:07 #52
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_126524600
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die verkeerde kant is niet zeker omdat het niet zeker is dat het de bewuste auto is.
De afstand is ongeveer 14 km, de tijd ongeveer 14 minuten.
Dat geeft een gemiddelde snelheid van 60km per uur.
Dat is denk ik makkelijk te halen 's nachts als er geen ander verkeer is.
Wie dit leest is gek
pi_126524639
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kan me er iets bij voorstellen dat wanneer die tering ex van je het laatste wat je hebt van je afpakt.

Uh qua stoppen doorslaan. Begrijp me niet verkeerd.
Dat is dus helemaal niet bekend, pure speculatie dus. Bovendien mochten de kinderen zelfs mee op vakantie.
pi_126524752
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:11 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dat is dus helemaal niet bekend, pure speculatie dus. Bovendien mochten de kinderen zelfs mee op vakantie.
Ik zeg wat ik lees. Alles kan verzonnen zijn.
U MAD?
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:15:40 #55
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126524816
Ik zou trouwens als ik mijn kinderen zou willen laten verdwijnen ze gewoon van de rijnbrug lazeren.
Vind je ze nooit weer. Ergens in een bos lijkt me niet handig.
pi_126524908
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zou trouwens als ik mijn kinderen zou willen laten verdwijnen ze gewoon van de rijnbrug lazeren.
Haha :').
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:18:20 #57
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524931
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef ShaoliN het volgende:
Dat van dat bos is ook maar een aanname van iedereen ... omdat hij zichzelf in een bosgebied van het leven heeft beroofd. Maarja je moet toch wat. Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:19:49 #58
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126524998
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Haha :').
Niet lullig bedoeld, het staat er misschien wat lomp. Maar waarom zou hij midden in de nacht een gat gaan graven en zijn kinderen daar in stoppen. Kans dat ze dan gevonden worden is groter, evenals de kans dat je gemerkt wordt als je hier mee bezig bent. In het water is sneller en de kans dat je ze terug vindt is een stuk kleiner
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:19:50 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525000
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:

Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.
Gelukkig zit de politie met haar deskundigen niet passief op een stoel ... Die zelfverklaarde speurneuzen kunnen dat beter wel doen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:20:12 #60
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126525009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat van dat bos is ook maar een aanname van iedereen ... omdat hij zichzelf in een bosgebied van het leven heeft beroofd. Maarja je moet toch wat. Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.
Ja is ook zo.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:21:32 #61
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_126525063
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:10 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Die verkeerde kant is niet zeker omdat het niet zeker is dat het de bewuste auto is.
De afstand is ongeveer 14 km, de tijd ongeveer 14 minuten.
Dat geeft een gemiddelde snelheid van 60km per uur.
Dat is denk ik makkelijk te halen 's nachts als er geen ander verkeer is.
https://maps.google.nl/ma(...)sz=12&via=1&t=m&z=12

13,2 kilometer om precies te zijn. Dik 50 km/uur en prima te doen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_126525164
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, het staat er misschien wat lomp. Maar waarom zou hij midden in de nacht een gat gaan graven en zijn kinderen daar in stoppen. Kans dat ze dan gevonden worden is groter, evenals de kans dat je gemerkt wordt als je hier mee bezig bent. In het water is sneller en de kans dat je ze terug vindt is een stuk kleiner
Haha, ik denk het ook hoor. Maar het komt zo over van 'flikker de lijken maar gewoon in het water joh, is het beste'. Maar sommige mensne willen geloven dat hij zijn kinderen een 'veilige rustplaats' heeft gegeven ergens in het bos. :') Effectiever inderdaad is ergens in water dumpen waarvan je zeker weet dat de kans klein is dat de lijken ooit nog worden gevonden.
pi_126525319
Ik heb zo eens gekeken. De man schrijft om 1620 een afscheidsbrief of brengt de laatste wijzigingen aan. Om 2245 bel je even om te zeggen dat je bent aangekomen en daarna zet je de telefoon uit tot vlak voordat je jezelf ophangt, zodat je gevonden wordt.
Ik gok dat hij zijn ex alles wilde afnemen en dat is hem tot nog toe gelukt...
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_126525359
Vinden jullie het niet raar dat zijn kinderen helemaal niet genoemd worden in zijn afscheidsbrief? :7
pi_126525433
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Bij mij niet. En dat het te maken heeft met de scheiding en whatever zijn ook helemaal geen feiten over (behalve dat de Telegraaf zoiets schrijft op basis van eigen onderzoek).
Dat de scheiding en/of de omgangsregeling hier aanleiding voor is geweest is inderdaad speculatief (maar wel aannemelijk).

Maar waarom vindt jij niet dat je kunt spreken van het doorslaan van de stoppen als je tot dergelijke gruweldaden in staat bent? Lijkt me het meest waarschijnlijke scenario. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de vader altijd al een gevaarlijke gek is geweest (waarbij er dan natuurlijk psychisch net zo goed iets mis is).
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:31:19 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef Molline het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat zijn kinderen helemaal niet genoemd worden in zijn afscheidsbrief? :7
Nee, hoe meer ik ervan lees, hoe logischer ik dat juist vind. In het licht bezien van de ultieme diss aan zijn ex.
pi_126525441
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Haha, ik denk het ook hoor. Maar het komt zo over van 'flikker de lijken maar gewoon in het water joh, is het beste'. Maar sommige mensne willen geloven dat hij zijn kinderen een 'veilige rustplaats' heeft gegeven ergens in het bos. :') Effectiever inderdaad is ergens in water dumpen waarvan je zeker weet dat de kans klein is dat de lijken ooit nog worden gevonden.
Lijken komen na een tijdje weer bovendrijven. Wil je het goed doen, doe het dan zoals Joran, gewoon midden in de oceaan dumpen. Een riviertje of kanaal is vrij kansloos...
I feel kinda Locrian today
pi_126525465
quote:
wel opmerkelijk ja, maar misschien "durfde" hij dat wel niet, hij heeft ze in ieder geval goed verstopt blijkt nu, wellicht dacht hij dat we ze nooit zullen vinden, dan is de verwarring bij zijn ex het grootst en andere mensen (die hem altijd zo een lieve man vonden) kunnen dat blijven geloven omdat die dan altijd kunnen blijven geloven dat hij niks met de kinderen heeft gedaan
pi_126525543
Wat is de polisie nu aan het doen?
Zijn er ergens zoekacties of invallen op dit moment, of zijn er ergens helikopters boven een bepaald gebied aan het rondvliegen?
Er zijn toch zoveel tips binnen gekomen na de uitzending van opsporing, nou, waar blijven de acties van de polisie dan??!!
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:35:04 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525579
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Rachilda het volgende:
Zijn er ergens zoekacties of invallen op dit moment, of zijn er ergens helikopters boven een bepaald gebied aan het rondvliegen?
Er zijn toch zoveel tips binnen gekomen na de uitzending van opsporing, nou, waar blijven de acties van de polisie dan??!!
:X

Dat ze je potjandorie niet van minuut tot minuut op de hoogte houden. De nietsnutten, die politie.
pi_126525581
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen vreemde gedachte hoor. Het is zelfs de meest aannemelijke gedachte, aangezien je - hoe je het wendt of keert - als vader toch een band zult hebben gehad met de kinderen, en ondanks de gruweldaad zie je vaak toch bij ouders die hun kinderen vermoorden dat ze nog enigzins respectvol met de lichamen van de kinderen omgaan.
Het 'dumpen' van de lichamen zul je vaker aantreffen bij mensen die niets met die personen te maken heeft, of bij psychopaten, aangezien het een soort 'wegwerken van afval' betreft.

In water dumpen is op de korte termijn wellicht effectiever, maar op de lange termijn is een goed gegraven graf op een moeilijk vindbare plaats véél effectiever.
pi_126525595
Maar dan zou hij er toch iets ingezet hebben van "lekker puh, je ziet de kinderen nooit weer' of iets van die strekking?

Zoals ik er nu tegenaan kijk had hij van te voren niet de intentie ze te vermoorden, maar is dat later in een opwelling gebeurt omdat misschien die vriendin niet thuis was?
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:36:01 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Molline het volgende:
Maar dan zou hij er toch iets ingezet hebben van "lekker puh, je ziet de kinderen nooit weer' of iets van die strekking?

Juist niet. Hoe meer openstaande vragen, hoe frustrerender.
pi_126525739
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

:X

Dat ze je potjandorie niet van minuut tot minuut op de hoogte houden. De nietsnutten, die politie.
Polisie doos!
pi_126525833
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist niet. Hoe meer openstaande vragen, hoe frustrerender.
Maar toch kut dat je er niet meer van kan 'genieten' dan...
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:43:26 #76
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126525885
quote:
Het lijkt me dat je het idee echt ontzettend eng en onvoorstelbaar vind. door het op te schrijven wordt het écht. zolang het in je hoofd zit is het voor jou alleen maar nog niet echt.

althans dat denk ik.

Buiten het feit dat er misschien kans was op vroegtijdige ontdekking als iemand per ongeluk zijn computer gebruikt? en als hij ze echt kwijt wil maken is dit wel de allerbeste manier. Want je weet zo tot ze gevonden zijn niet of ze nog leven. De onzekerheid blijft.
Als dat zijn doel was (en daar lijkt het steeds meer op) slaagt het goed.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:44:23 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:

Dat 'genot' neemt-ie mee in zijn graf. De ultieme wraak, niemand kan hem meer wat maken.
pi_126525922
quote:
Ja, an sich laat het open of hij die kinderen wat heeft aangedaan.
Maar dan is het moeilijk voor te stellen waar hij die kinderen heeft achter gelaten...
I´m back.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:45:52 #79
264694 blanket
its human nature
pi_126525953
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:44:42 Vanavond is de grote zoekactie in Zeist, Connexion rijdt met 2 bussen, er is koffie en het Rode Kruis is aanwezig. Ook zijn er veel honden. reageer retweet
Op naar Zeist :{
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126525958
Speculaas over de plek waar de kinderen zijn, zit wat in of niet? :

sasje123 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:42:51 @Yordi2210 @Jeroen77NL @DanEurope @JulianRubenNL denk waar hij gelukkig was, voor de scheiding met Kids #kerkebosch #zo'nvoorgevoel reageer retweet
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:46:29 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126525968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef blanket het volgende:
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:44:42 Vanavond is de grote zoekactie in Zeist, Connexion rijdt met 2 bussen, er is koffie en het Rode Kruis is aanwezig. Ook zijn er veel honden. reageer retweet
het lijkt gvd wel een uitje naar de huishoudbeurs. :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:47:06 #82
264694 blanket
its human nature
pi_126525990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen... :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:47:32 #83
264694 blanket
its human nature
pi_126526003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef Rachilda het volgende:
Speculaas over de plek waar de kinderen zijn, zit wat in of niet? :

sasje123 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:42:51 @Yordi2210 @Jeroen77NL @DanEurope @JulianRubenNL denk waar hij gelukkig was, voor de scheiding met Kids #kerkebosch #zo'nvoorgevoel reageer retweet
Als hij echt een "afscheidsrit" aan het maken was zou dat zeker kunnen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:48:00 #84
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526017
quote:

[..]

En alsof jouw golden retriever opeens een lijk kan opgraven...
pi_126526028
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Molline het volgende:

Zoals ik er nu tegenaan kijk had hij van te voren niet de intentie ze te vermoorden, maar is dat later in een opwelling gebeurt omdat misschien die vriendin niet thuis was?
Dat idee heb ik ook wel idd.
I´m back.
pi_126526037
quote:

[..]

ik verwacht toch een grote opkomst daar, Zeist ligt centraal, gepland in de vroege avond, het is geen terrasjesweer vandaag, inzet van bussen en koffie...ben benieuwd, zal een grote groep worden denk ik
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:48:39 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526050
quote:

Alle Ipies verzamelen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:18 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526072
Hoe mooi zou het zijn als hij de kinderen onder de neus van de moeder heeft achtergelaten.
pi_126526075
quote:

[..]

Het zou grappig zijn als het niet zo tenenkrommend was. :')

Maar daarom is de column van Katinka Polderman zo treffend: 'Lief Dagboek: Zaterdag zoeken in Domburg, ik neem Cupcakes mee!'

Inmiddels al veel boze reacties op gehad. :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:31 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_126526079
Ik snap het ook niet. Wat verwacht je dan? In het ergste, maar waarschijnlijkste geval, tref je áls je wat vind 2 in staat van ontbinding zijnde kinderlijkjes aan. Dat moet je toch helemaal niet willen?
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:59 #91
264694 blanket
its human nature
pi_126526103
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ik verwacht toch een grote opkomst daar, Zeist ligt centraal, gepland in de vroege avond, het is geen terrasjesweer vandaag, inzet van bussen en koffie...ben benieuwd, zal een grote groep worden denk ik
TomWildvank twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:46:39 Remco Meijer, organisator burgerzoekactie #VermisteBroertjes in Zeist, verwacht 200/300 man. Speurhonden nog onzeker. Vnv @HartvNL! reageer retweet
pi_126526117
Het valt me toch overigens wel mee dat er geen andere lichamen opeens gevonden zijn door de zoekacties.
Ik vraag me af zegt dat nou iets over ons Nederlandje?? ==> toch niet zo crimineel als wij dachten; of zegt dat nou iets over de zoekacties ==> ze bakken er niks van
pi_126526133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het ook niet. Wat verwacht je dan? In het ergste, maar waarschijnlijkste geval, tref je áls je wat vind 2 in staat van ontbinding zijnde kinderlijkjes aan. Dat moet je toch helemaal niet willen?
Loopt de hond er ineens mee te slepen of overheen te zeiken. :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:50:59 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Rachilda het volgende:
Het valt me toch overigens wel mee dat er geen andere lichamen opeens gevonden zijn door de zoekacties.
Ik vraag me af zegt dat nou iets over ons Nederlandje?? ==> toch niet zo crimineel als wij dachten; of zegt dat nou iets over de zoekacties ==> ze bakken er niks van
Alsof nederland bezaait is met lijken?
pi_126526182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Aventura het volgende:
Men zoekt naar net begraven plekken, de verwachting is niet dat ze zo open en bloot ergens liggen
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:52:00 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526197
Mensen die denken dat elke hond een geurspoor gaat oppikken :')

Veel honden aanwezig, het enige wat daarvan komt is veel hondenpoep.
pi_126526205
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alle Ipies verzamelen.
Allemaal verplicht gedwongen opname en begeleid wonen voortaan voor die mensen inderdaad. Wat een volk zeg. :')
pi_126526228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alsof nederland bezaait is met lijken?
Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vries
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:42 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Rachilda het volgende:
Want jij ging er vanuit dat het land bezaaid ligt met lijken?
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:45 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vries
En die liggen dus allemaal in het bos denk jij?

Sommige mensen verdwijnen omdat ze zelf nooit meer gevonden willen worden, andere worden naar het buitenland ontvoerd...

Het is heus geen feit dat we elke meter bos een lijk hebben liggen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:58 #101
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126526299
quote:

[..]

En je denkt dat er bordjes boven staan "svp hier niet graven want hier ligt al iemand"?
pi_126526320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Men zoekt naar net begraven plekken, de verwachting is niet dat ze zo open en bloot ergens liggen
Precies, de verwachting is dat ze niet ergens open en bloot liggen. De garantie heb je niet. Men weet het niet zeker.

Bovendien, alsof die amateurs de sporen uberhaupt zouden herkennen als de kinderen zouden zijn begraven. :')

Tenzij met neonletters en pijlen aangegeven 'hier is het graf!' zal 90% waarschijnlijk de sporen straal negeren.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:54:46 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526333
quote:

Oh okee ... en die liggen natuurlijk voor het opgraven ...
pi_126526340
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En die liggen dus allemaal in het bos denk jij?

Sommige mensen verdwijnen omdat ze zelf nooit meer gevonden willen worden, andere worden naar het buitenland ontvoerd...

Het is heus geen feit dat we elke meter bos een lijk hebben liggen.
nee, dat denk ik van niet, dat vroeg ik me af, dat zei ik toch ook dat ik me dat afvroeg en wat dat dan nu precies zegt
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:55:20 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526362
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:53 schreef Doodloper het volgende:

En je denkt dat er bordjes boven staan "svp hier niet graven want hier ligt al iemand"?
Graaf lekker je eigen graf!
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:55:30 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526373
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Rachilda het volgende:

[..]

nee, dat denk ik van niet, dat vroeg ik me af, dat zei ik toch ook dat ik me dat afvroeg en wat dat dan nu precies zegt
Dat er geen lijken zijn gevonden op de plekken waar er gezocht is.
pi_126526384
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh okee ... en die liggen natuurlijk voor het opgraven ...
nee, niet voor het opgraven, maar aangezien men nu toch al een aantal bossen heeft uitgekamd had men er toevallig wel iets kunnen tegenkomen
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:56:15 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526408
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef Rachilda het volgende:

nee, niet voor het opgraven, maar aangezien men nu toch al een aantal bossen heeft uitgekamd had men er toevallig wel iets kunnen tegenkomen
Juist ...
pi_126526430
Ik mag het niet zeggen, maar nu zou die valkuil-graver van een tijd geleden, uitstekend van pas komen. :P
pi_126526449
is er eigenlijk iets bekend over de eventuele bagage van de kinderen?? ik neem aan dat ze wat meegekregen hebben van ma? Daar is toch niets van teruggevonden of wel?? En is er iets over bekend gemaakt door politie?
pi_126526453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Vind ik nou ook. Lijkt mij dat als je iemand heel erg wil kwetsen en in paniek maken etc, je ook wil weten hoe het gaat uitpakken.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:57:59 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526494
quote:

[..]

Mensen proberen op te letten op stukken omgewoelde grond... Maar het heeft al een paar keer goed geregend ed. Als de knullen begraven zijn dan is het al geen lekker vers graf meer.

En die 10000 vermiste personen die zijn al een eeuwigheid onder de grond liggen ga je al helemaal niet vinden door takken in hopen met blaadjes te porren.
pi_126526506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bovendien, alsof die amateurs de sporen uberhaupt zouden herkennen als de kinderen zouden zijn begraven. :')

Tenzij met neonletters en pijlen aangegeven 'hier is het graf!' zal 90% waarschijnlijk de sporen straal negeren.
Precies, waarom denken mensen dat ze het beter kunnen dan professionals die dit voor hun werk doen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:58:32 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126526524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het zou grappig zijn als het niet zo tenenkrommend was. :')

Maar daarom is de column van Katinka Polderman zo treffend: 'Lief Dagboek: Zaterdag zoeken in Domburg, ik neem Cupcakes mee!'

Inmiddels al veel boze reacties op gehad. :P
hahaha! En daarom hou ik van Katinka. :D
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:59:17 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526556
Bovendien blijf ik erbij dat begraven te veel tijd zou kosten en hij de nodige materialen toch niet bij zich zou hebben.

Ik blijf erbij, ze liggen in het water.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:59:39 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126526572
quote:

[..]

oh my. Nou, ik blijf voortaan braaf op de paadjes in het bos! :o voor je het weet struikel je over een lijk. ;(
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:59:59 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126526589
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet-ie eigenlijk al niet eerder langs dat punt zijn gekomen dan? Hij kwam van de Rijnbrug?
Eerst zie je A-B, dan B-C, en B-C is richting Doornse gat.
Komt-ie van Rijnbrug, dan rij je eerst B-C, als je naar Doornse gat gaat.
Dus moet-ie B-C, A-B, B-C gereden hebben...
Check, daarom is het vreemd.
Tenzij hij in Leersum eerst via zijwegen naar de rotonde Torenzichtlaan/Kerkplein gereden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126526594
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Vind ik nou ook. Lijkt mij dat als je iemand heel erg wil kwetsen en in paniek maken etc, je ook wil weten hoe het gaat uitpakken.
Maar ja, hij hoeft er nu ook niet meer mee te leven...
pi_126526602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat de scheiding en/of de omgangsregeling hier aanleiding voor is geweest is inderdaad speculatief (maar wel aannemelijk).

Maar waarom vindt jij niet dat je kunt spreken van het doorslaan van de stoppen als je tot dergelijke gruweldaden in staat bent? Lijkt me het meest waarschijnlijke scenario. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de vader altijd al een gevaarlijke gek is geweest (waarbij er dan natuurlijk psychisch net zo goed iets mis is).
Voor mij niet aannemelijk: ik ken hem niet, ik ken zijn ex niet en ik weet letterlijk niets over de situatie.

Denk jij. Misschien is het altijd al een gek geweest (zoveel nare mensen die leuk overkomen), misschien is hij doorgeslagen, misschien heeft hij het juist heel helder gedaan zonder door te zijn geslagen.

Imo is het niet onrealistisch dat hij niet is doorgeslagen, dat hij het heeft gepland en heel berekenend heeft gedaan.

Maargoed. Ik weet het niet, jij ook niet. We kennen hem immers niet en we weten niet zoveel over de situatie.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:01:29 #120
264694 blanket
its human nature
pi_126526664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef ElsTeyr het volgende:
is er eigenlijk iets bekend over de eventuele bagage van de kinderen?? ik neem aan dat ze wat meegekregen hebben van ma? Daar is toch niets van teruggevonden of wel?? En is er iets over bekend gemaakt door politie?
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:47:08 @LincandReece Nee, alleen schooltassen jongens lagen in de auto. Zover wij weten tenminste. reageer retweet
pi_126526707
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien blijf ik erbij dat begraven te veel tijd zou kosten en hij de nodige materialen toch niet bij zich zou hebben.

En wat te denken van die kleding, alsof het net uit de wasmachine komt, dat is wel anders als je een uur staat te graven.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:02:43 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526709
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tenzij hij in Leersum eerst via zijwegen naar de rotonde Torenzichtlaan/Kerkplein gereden is.
En is dat dan mogelijk binnen de genoemde tijden?
pi_126526719
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Maar ja, hij hoeft er nu ook niet meer mee te leven...
Nee, maar in principe is het allemaal niet effectief voor hem. Hij merkt nergens meer wat van. ;(
pi_126526769
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nee, maar in principe is het allemaal niet effectief voor hem. Hij merkt nergens meer wat van. ;(
Dat maakt het misschien juist zo effectief voor hem...
pi_126526774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:01 schreef blanket het volgende:

[..]

JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:47:08 @LincandReece Nee, alleen schooltassen jongens lagen in de auto. Zover wij weten tenminste. reageer retweet
dat is dan toch raar, als pa tegen zijn ex zegt dat hij de kinderen meeneemt voor korte vakantie?
of wacht, misschien hebben de kinderen een dubbele garderobe en hoefde ma niets mee te geven
pi_126526783
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Mercer het volgende:

[..]

En wat te denken van die kleding, alsof het net uit de wasmachine komt, dat is wel anders als je een uur staat te graven.
Misschien komen ze dat ook wel, voor de toonbaarheid van de foto. Weet ik het. (uiteraard wel nadat de kleding uitgebreid is onderzocht op sporen).

Ik weet echt niet hoe ze dat soort dingen aanpakken.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:04:39 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526805
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:

Ik denk dat dit juist enorm effectief voor hem is.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:05:20 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126526828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, hoe meer ik ervan lees, hoe logischer ik dat juist vind. In het licht bezien van de ultieme diss aan zijn ex.
Dat niet alleen, als de brief eerder (voor hij zelfmoord pleegde) gevonden was dan zou men ook weten dat hij zijn kinderen mogelijk ook wilde ombrengen, en ik mag toch hopen dat er in dat geval groot alarm was afgegaan.

Daarbij zou hij alle contact dan ook verloren zijn als hij het op een of andere manier toch niet durfde door te zetten en de brief wel ontdekt was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126526842
quote:

Omg :D Op welk forum is dit?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126526845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef blanket het volgende:
Koffie en cake ;(

Maar als mijn trein niet rijdt, ho maar met die extra bussen van Connexxion.
Tap tap tap
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:05:54 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126526853
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien komen ze dat ook wel, voor de toonbaarheid van de foto. Weet ik het. (uiteraard wel nadat de kleding uitgebreid is onderzocht op sporen).

het lijkt mij dat dood aan een touw hangen ook de nodige vlekken met zich meebrengt :@ dus ja, het zal vast gewassen zijn nadat het onderzocht is? geen idee hoor, ik ben niet zo thuis in dode mensen en hoe dat gaat.
pi_126526900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Ticootje het volgende:

Ja, daar kan ik wel in meekomen hoor, we kunnen wel een aantal zaken vaststellen met alle info die er is :

1. waarschijnlijk soort afscheidsrit gedaan
2. kinderen waarschijnlijk achtergelaten op of in de omgeving van een voor de vader of kinderen "bijzondere" plek
3. waarschijnlijk niet te veel tijd kwijt tijdens het achterlaten van de kinderen
pi_126526918
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu ken ik het daar toevallig een beetje, maar zoals je ook kunt zien op het kaartje, dat is vrij moeilijk, want die weg is zo'n beetje de enige weg die B-C loopt. Ga je bij de Rijnbrug recht door, kom je in Veenendaal terecht, en kom je op allerlei klooiweggetjes richting Amerongen-Leersum terecht, waar je je makkelijk kwijt rijdt. Zuidelijker langs is er ook weinig mogelijkheid/zelfs geen echte mogelijkheid imo...
Maar goed het kan an sich wel (via Veenendaal en dan A12), en het kan dus zo zijn dat hij boven Leersum weer op die wegkwam, gedesorienteerd was, eerst richting Amerongen reed, toen inzag dat hij verkeerd reed en daar draaide richting Doornse gat...
Dus heeft-ie misschien in dat tijdsframe iets met die kinderen gedaan?
Maar volgens mij past dat niet ivm de beschikbare tijd?

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 15-05-2013 12:19:05 ]
I´m back.
pi_126526929
Ik blijf erbij, ze liggen in (een ondiep graf) in het bos.

Brr.
Tap tap tap
pi_126526936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh my. Nou, ik blijf voortaan braaf op de paadjes in het bos! :o voor je het weet struikel je over een lijk. ;(
Nou ik wil niet vervelend zijn buurvrouwtje, maar gisteren heeft een wandelaar nog een lichaam gevonden tijdens het wandelen in het bos!
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:08:07 #136
264694 blanket
its human nature
pi_126526948
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

het lijkt mij dat dood aan een touw hangen ook de nodige vlekken met zich meebrengt :@ dus ja, het zal vast gewassen zijn nadat het onderzocht is? geen idee hoor, ik ben niet zo thuis in dode mensen en hoe dat gaat.
Ik ook niet hoor...maar denk niet dat ze die kleding ff lekker fris wassen voordat het aan het publiek wordt getoond. Tis niet dat iemand die kleding nog gaat dragen denk ik.
pi_126526954
Het zou de politie sieren als ze een leidende rol nemen in dit burgerinitiatief. Een cursus sporen zoeken en waar moet je nou op letten. Enkele dagen laten oefenen op een veldje en afsluiten met een certificaat. En dan zoeken op het strand of een bouwput, zodat de mogelijke sporen voor de pro's bewaard blijven.

Ik denk dat als de politie zegt niet doen, dan moet je het ook niet doen.
pi_126526967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jij hebt in tegenstelling tot vele anderen te weinig CSI gekeken en zeker geen cluedo gespeeld
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126526972
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Voor mij niet aannemelijk: ik ken hem niet, ik ken zijn ex niet en ik weet letterlijk niets over de situatie.
Nou ja, er zal toch een aanleiding voor zijn geweest. In de scheiding of omgangsregeling een aanleiding zien is niet zo vergezocht, maar inderdaad vooralsnog wel pure speculatie.

quote:
Denk jij. Misschien is het altijd al een gek geweest (zoveel nare mensen die leuk overkomen), misschien is hij doorgeslagen, misschien heeft hij het juist heel helder gedaan zonder door te zijn geslagen.
Dat die man altijd al een gevaarlijke gek zou zijn geweest is niet aannemelijk, puur omdat het aantal 'gevaarlijke gekken' in de samenleving relatief laag is. Het is dus vele malen aannemelijker dat hij niet altijd al een 'gevaarlijke gek' of psychopaat zo u wilt, is geweest.

I
quote:
mo is het niet onrealistisch dat hij niet is doorgeslagen, dat hij het heeft gepland en heel berekenend heeft gedaan.
Je misdaad berekenend en goed voorbereid uitvoeren zegt uiteraard niets over het feit of de persoon is 'doorgeslagen' of niet. Al zijn er inderdaad situaties denkbaar waarbij je dan minder helder zult kunnen nadenken. Maar aangezien we er - gelukkig - niet bij zijn geweest kunnen wij evenmin oordelen over zijn verstandelijke vermogens en bewustzijn op de avond van de verdwijning.
pi_126526997
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef eight het volgende:

[..]

Omg :D Op welk forum is dit?
nujij.nl
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:09:10 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef Rachilda het volgende:

Nou ik wil niet vervelend zijn buurvrouwtje, maar gisteren heeft een wandelaar nog een lichaam gevonden tijdens het wandelen in het bos!
Dagelijkse kost inderdaad. Ik struikel ook over de lijken als ik met leenhond in het bos wandel. Vlakbij de Woenselse Poort vol TBS-ers, dus dat is logisch.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:09:53 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126527015
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:09 schreef Rachilda het volgende:

nujij.nl
Hebben de alu-hoedjes daar er ook al Satanisten bijgehaald? En Demmink?
pi_126527021
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dagelijkse kost inderdaad. Ik struikel ook over de lijken als ik met leenhond in het bos wandel. Vlakbij de Woenselse Poort vol TBS-ers, dus dat is logisch.
Begraven ze daar TBS-ers?
pi_126527045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef seasushi het volgende:

[..]

Jij hebt in tegenstelling tot vele anderen te weinig CSI gekeken en zeker geen cluedo gespeeld
Want? Wat is er onlogisch aan mijn beredenatie? :')

Jij bent wel helemaal thuis in de procedures van het omgaan met overledenen en bewijsmateriaal?
pi_126527050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Het zou de politie sieren als ze een leidende rol nemen in dit burgerinitiatief. Een cursus sporen zoeken en waar moet je nou op letten. Enkele dagen laten oefenen op een veldje en afsluiten met een certificaat. En dan zoeken op het strand of een bouwput, zodat de mogelijke sporen voor de pro's bewaard blijven.

Ik denk dat als de politie zegt niet doen, dan moet je het ook niet doen.
w/
pi_126527051
Juist. Gek of niet gek, doorgeslagen of niet, we weten het niet. En waarom weten we ook niet.

Volgens mij kom je daar ook nooit achter.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:11:27 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126527069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef seasushi het volgende:

Begraven ze daar TBS-ers?
Die begraven elkaar. En de slachtoffers die ze maken tijdens hun verlof.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:12:32 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126527104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar nu zou die valkuil-graver van een tijd geleden, uitstekend van pas komen. :P
Als die het al voor elkaar kreeg om ongezien die kuilen te graven op een pad, en dat ze ook nog eens min of meer onopvallend waren, dat zou ik niet weten waarom de vader dat niet van tevoren had kunnen doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126527106
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die begraven elkaar. En de slachtoffers die ze maken tijdens hun verlof.
Goede grap.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:12:46 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126527111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor...maar denk niet dat ze die kleding ff lekker fris wassen voordat het aan het publiek wordt getoond. Tis niet dat iemand die kleding nog gaat dragen denk ik.
nou ja, tenzij er echt gore vlekken inzitten wel lijkt me. poep en plas en lekvocht ofzo. :r
maar nogmaals, ik heb géén idee wat er vrijkomt wanneer je doodgaat.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:13:44 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126527150
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, tenzij er echt gore vlekken inzitten wel lijkt me. poep en plas en lekvocht ofzo. :r
Volgens mij laat je dan automatisch alle lichaamssappen lopen.
pi_126527173
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef [quote]0s.gif [b]Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Want? Wat is er onlogisch aan mijn beredenatie? :')

Jij bent wel helemaal thuis in de procedures van het omgaan met overledenen en bewijsmateriaal?
Tomatenboer het volgende:[/b]

[..]

[/quote]

Ik kijk ook geen CSI :@
pi_126527177
Wat een waardeloos topic is dit toch zeg.
Deel 30 inmiddels en niemand die de OP heeft bijgehouden. :N
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126527208
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt waar. Dat hoop ik toch niet.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:15:38 #155
123170 alors
zlata1234
pi_126527224
quote:

[..]

Ik dacht altijd dat ze gewoon even op zoek gingen naar een de fabrikant van die kleren en zo dergelijke kleding proberen te verkrijgen (of even googlen, zovee kleding staat tegenwoordig wel op webwinkels). Indien dat mogelijk is dan he.
know'm sayin?
word? word.
pi_126527234
quote:
13s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef eight het volgende:
Wat een waardeloos topic is dit toch zeg.
Deel 30 inmiddels en niemand die de OP heeft bijgehouden. :N
Ze zijn nog steeds vermist.

p.s. hebben jullie ook rouwhulp reclame op dee pagina?
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:16:15 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126527259
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

ja, volgens mij ook. want geen spierspanning. maar ja. juk.
pi_126527310
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Echt waar. Dat hoop ik toch niet.
Volgens mij wel, , het zijn spieren die je ontlasting/urine doet ophouden(kringspier )Als je dood bent werkt dat niet meer dus alles wat er in je zit loopt eruit
pi_126527358
Jeroen77NL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 12:13:37 @JulianRubenNL @Felutho camerabeelden zijn verkeerd om gemonteerd. Eerst komt het shot met de twee auto's. 1 minuut later het andere shot. reageer retweet
pi_126527416
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef ElsTeyr het volgende:

[..]

Volgens mij wel, , het zijn spieren die je ontlasting/urine doet ophouden(kringspier )Als je dood bent werkt dat niet meer dus alles wat er in je zit loopt eruit
Hopelijk kon hij een beetje knopen en brak hij met de val zijn nek, anders kan je nog best een tijdje bungelen voordat je daadwerkelijk heen gaat.
pi_126527570
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Hopelijk kon hij een beetje knopen en brak hij met de val zijn nek, anders kan je nog best een tijdje bungelen voordat je daadwerkelijk heen gaat.
Hij ging iig met een boner de wereld uit.
pi_126527635
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Ze zijn nog steeds vermist.

p.s. hebben jullie ook rouwhulp reclame op dee pagina?
Nee, Castrol smeermiddelen :')
pi_126527647
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef starla het volgende:

[..]

Hij ging iig met een boner de wereld uit.
??
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:28:24 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126527730
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Rachilda het volgende:
VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:54:27 Politie laat ook vanmorgen weten dat vooralsnog geen nieuwe grote zoekacties naar #vermistebroertjes gepland staan. @DvanOmmeren reageer retweet
Wellicht spuit elf :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_126527731
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee, Castrol smeermiddelen :')
Ikke Hi :{
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:29:41 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126527776
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nu ken ik het daar toevallig een beetje, maar zoals je ook kunt zien op het kaartje, dat is vrij moeilijk, want die weg is zo'n beetje de enige weg die B-C loopt. Ga je bij de Rijnbrug recht door, kom je in Veenendaal terecht, en kom je op allerlei klooiweggetjes richting Amerongen-Leersum terecht, waar je je makkelijk kwijt rijdt. Zuidelijker langs is er ook weinig mogelijkheid/zelfs geen echte mogelijkheid imo...
Maar goed het kan an sich wel (via Veenendaal en dan A12), en het kan dus zo zijn dat hij boven Leersum weer op die wegkwam, gedesorienteerd was, eerst richting Amerongen reed, toen inzag dat hij verkeerd reed en daar draaide richting Doornse gat...
Dus heeft-ie misschien in dat tijdsframe iets met die kinderen gedaan?
Maar volgens mij past dat niet ivm de beschikbare tijd?
Het is al pittig doorrijden om via de N225 van de Rijnbrug binnen het tijdsframe in Leersum te komen, dus nog noordelijker lijkt me alleen maar lastiger, en de nieuwe aansluiting op de A12 (afslag 23a) is echt te ver weg om daar te komen, en de afslag Veenendaal zelf (afslag 23), richting Rhenen is in Veenendaal een bos van flitspalen.
Tenminste, dat was het altijd, ik heb niet de illusie dat ze die inmiddels verwijderd hebben.

Als hij het al was in Leersum dan moet hij iig behoorlijk doorgereden hebben op de N225 en dan ook nog eens de eerste keer dat hij daar langs moet zijn gekomen op een of andere manier via de zijwegen de camera van Touché ontweken hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:30:03 #167
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_126527792
Ik een reclame met een hele grote boom :{ (Dong energy!)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_126527810
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:25 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

??
Dat ligt eraan hoe s)nel hij na zijn dood gevonden is. Lijkstijfheid treedt meestal op(beetje afhankelijk van de temperatuur twee tot zes uur na overlijden
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:30:56 #169
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126527824
quote:

[..]

Moet je eens aan BE vragen... Die weet dat.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:31:33 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126527842
Een groep Belgische vrijwilligers zal woensdagavond in Zeist met reddingshonden meezoeken naar de vermiste broertjes Ruben en Julian. Dat weet RTV Utrecht te vertellen.

De acht reddingshonden zijn speciaal getraind in het vinden van mensen en worden ingezet met toestemming van de Officier van Justitie. De Belgische eigenaren van de honden hebben zichzelf aangemeld voor de zoekactie.

Als eerste zal een stuk bos tussen de Driebergseweg en de Lageweg bij het Hertenkamp worden uitgekamd. Daarna wordt ook gekeken naar een perceel tussen de Prinses Margrietlaan en de schaapskooi. Deze stukken grond zijn op verzoek van de familie van Ruben en Julian uitgekozen.

De zoekactie begint om zeven uur op de Sparrenheuvel 10. Een half uur daarvoor is er een briefing voor vrijwilligers. De organisatie hoopt op zo'n 200 vrijwilligers.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)dingshonden-in.dhtml
pi_126527870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is al pittig doorrijden om via de N225 van de Rijnbrug binnen het tijdsframe in Leersum te komen, dus nog noordelijker lijkt me alleen maar lastiger, en de nieuwe aansluiting op de A12 (afslag 23a) is echt te ver weg om daar te komen, en de afslag Veenendaal zelf (afslag 23), richting Rhenen is in Veenendaal een bos van flitspalen.
Tenminste, dat was het altijd, ik heb niet de illusie dat ze die inmiddels verwijderd hebben.

Als hij het al was in Leersum dan moet hij iig behoorlijk doorgereden hebben op de N225 en dan ook nog eens de eerste keer dat hij daar langs moet zijn gekomen op een of andere manier via de zijwegen de camera van Touché ontweken hebben.
Lastig, lastig, lastig idd. En idd in dat gebied boven Leersum-Amerongen rij je je makkelijk kwijt.
Dan toch twee verschillende auto's?
De politie met allerlei deskundigen, maakt een dergelijke vergissing toch niet alvorens het filmpje wereldkundig te maken...
I´m back.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:32:58 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126527878
quote:

[..]

Volgens mij hangt eea wel af van of je door verstikking om het leven komt (dat is idd verschrikkelijk smerig) of dat je je nek breekt.
Maar als fysiotherapeut zal hij prima in staat zijn geweest te bepalen wat de beste manier is om je te verhangen.
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan het breken van de nek.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:34:01 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126527897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij hangt eea wel af van of je door verstikking om het leven komt (dat is idd verschrikkelijk smerig) of dat je je nek breekt.
Maar als fysiotherapeut zal hij prima in staat zijn geweest te bepalen wat de beste manier is om je te verhangen.
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan het breken van de nek.
De meest logische manier voor de jongens.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:34:56 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126527916
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lastig, lastig, lastig idd. En idd in dat gebied boven Leersum-Amerongen rij je je makkelijk kwijt.
Dan toch twee verschillende auto's?
De politie met allerlei deskundigen, maakt een dergelijke vergissing toch niet alvorens het filmpje wereldkundig te maken...
Dat gebied boven Leersum-Amerongen kan hij vrijwel niet geweest zijn binnen de tijdspanne, het is slechts 14 minuten tussen de Rijnbrug en de waarneming in Leersum.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126527948
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat gebied boven Leersum-Amerongen kan hij vrijwel niet geweest zijn binnen de tijdspanne, het is slechts 14 minuten tussen de Rijnbrug en de waarneming in Leersum.
Is gek dan... hoe wordt dit verklaard dan?
I´m back.
pi_126527963
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef ElsTeyr het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe s)nel hij na zijn dood gevonden is. Lijkstijfheid treedt meestal op(beetje afhankelijk van de temperatuur twee tot zes uur na overlijden
Heeft weinig met rigor mortis te maken, aangezien de penis geen spieren bevat. Door het optreden van een cervicale dwarslaesie valt de sympatische activiteit weg van de zenuwen die naar de bloedvaten van je zwellichamen gaan. Hierdoor valt dus de tonus weg. De parasympatische input blijft echter gehandhaafd door het feit dat deze vanuit het sacrale parasympatische centrum wordt aangestuurd (kern van Onuf). Hierdoor gaan de vaten naar je zwellichamen openstaan en krijg je een erectie.

Dus voor elke man die zich van plan is op te hangen; houd rekening met het schaamtevolle feit dat je al bungelend met een stijve wordt aangetroffen.
pi_126527982
Alweer een zoektocht vanavond, jeetje
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:08 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126528003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De meest logische manier voor de jongens.
Ja, ik had het al niet meer over de lichaamssappen, die heb je sowieso.
Maar hoe je er verder uitziet is bij een verhanging waarbij je gestikt bent ook een stuk vervelender voor degene die je vindt, dan wanneer je nek gebroken is.

Overigens kan ik daar nog steeds niet bij; een vader, die het heel moeilijk heeft met het feit dat hij zijn kinderen ziet, waarvan je dus zou mogen verwachten dat er enige compassie met kinderen is, verhangt zich in een speeltuin?!
Nu was het iemand die z'n hond uitliet die hem vond, maar het was vakantie, voor hetzelfde geld waren het een paar knulletjes van 7 en 9 die al buiten gingen spelen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:16 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528006
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat of de tijden niet kloppen op de camerabeelden, of dat het de auto niet is.
pi_126528027
Kan hij die jongens niet over de rijnbrug hebben gegooid? Of hadden ze dan nou wel gevonden moeten zijn?
pi_126528033
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, maar de politie controleert dat dan toch wel? Voordat ze het filmpje naar buiten brengen?
I´m back.
pi_126528037
Het ligt erg voor de hand dat die jongens in een bos liggen.. Aangezien die vader zo'n slimmerik is, zal het mij niet verbazen dat die jongens allesbehalve in een bos liggen. :{
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:39:47 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126528054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet, net zoals ze niet verklaren dat de auto in eerste instantie richting Rhenen rijdt en daarna keert om richting Doorn te rijden.

Ze zoeken die zwarte auto, maar ze hebben de rijrichting er niet eens bij vermeld, terwijl je door de beelden bijna automatisch denkt dat het in eerste instantie richting Doorn is, en na het keren weer terug richting Rhenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126528056
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Denk dat het de auto niet is.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:40:28 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528071
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar de politie controleert dat dan toch wel? Voordat ze het filmpje naar buiten brengen?
Het zijn beelden waar de politie meer van wilt weten. Vermoedelijk gaat het om de auto van de vader. Daarom is het naar buiten gebracht. Wellicht heeft er iemand een tip hierover.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:40:39 #186
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_126528076
Ik heb niet de hele reeks van 30 topics doorgelezen maar is het al geopperd dat hij vanuit Leersum of Doorn ook nog richting of via Wijk bij Duurstede gereden kan zijn?
Daar was hij toch opgegroeid?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:41:48 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126528114
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Kan hij die jongens niet over de rijnbrug hebben gegooid? Of hadden ze dan nou wel gevonden moeten zijn?
Ja dat kan makkelijk, nee dat is voor een ouder niet logisch.

Zelfs Richard Harteveld uit Zoetermeer, die zijn vrouw en kinderen vermoorde omdat z'n Poolse vriendin langskwam had knuffels bij de kinderen in de grafjes gelegd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126528143
Aan het eind van het filmpje remt-ie nog een keer, lijkt het, terwijl die donkere auto vlak achter hem zit... :{.
I´m back.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:42:46 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528148
quote:
5s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef kasper het volgende:
Ik heb niet de hele reeks van 30 topics doorgelezen maar is het al geopperd dat hij vanuit Leersum of Doorn ook nog richting of via Wijk bij Duurstede gereden kan zijn?
Dat kan nog prima ja. Ergens tussen 2 en 4...
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:43:05 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126528157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het zijn beelden waar de politie meer van wilt weten. Vermoedelijk gaat het om de auto van de vader. Daarom is het naar buiten gebracht. Wellicht heeft er iemand een tip hierover.
En toch blijft het stom dat als ze de bestuurder van de zwarte auto zoeken, dat ze dan niet even melden dat die zwarte auto richting Doorn reed....
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:43:57 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528186
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch blijft het stom dat als ze de bestuurder van de zwarte auto zoeken, dat ze dan niet even melden dat die zwarte auto richting Doorn reed....
Misschien komt dat nog. Of misschien heeft de bestuurder zich gister al meteen gemeld.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:46:39 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126528258
quote:
5s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef kasper het volgende:
dat ze op het bos liggen ofzo. ;( Bij de Donjon.
pi_126528304
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat kan makkelijk, nee dat is voor een ouder niet logisch.

Zelfs Richard Harteveld uit Zoetermeer, die zijn vrouw en kinderen vermoorde omdat z'n Poolse vriendin langskwam had knuffels bij de kinderen in de grafjes gelegd.
Had Richard Harteveld ook alles zo goed voorbereid?
Als Jeroen zijn eigen kinderen heeft vermoord en hij niet wil dat ze gevonden worden dan gaat ie ze juist niet begraven toch? Dan worden ze uiteindelijk wel gevonden neem ik aan.
Ik heb die beelden van Opsporing Verzocht goed bekeken en uitvergroot maar ik zie niemand bij hem in de auto zitten, al denk ik niet dat het zijn auto is...
Tussen welke 2 plaatsen zit het meeste tijd? Ben blond, kan niks wijs worden uit die kaartjes van jullie :s
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:49:43 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126528347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien komt dat nog. Of misschien heeft de bestuurder zich gister al meteen gemeld.
Meende gisteren ergens gelezen te hebben van niet, maar kan het zo gauw niet terugvinden.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:53:36 #195
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_126528487
Als Jeroen trouwens zo sentimenteel is dat hij een afscheidsrit rijdt op de laatste dag van z'n leven, zou ik niet raar opkijken wanneer hij de kinderen verborgen heeft op een plek waarvan hij denkt dat die belangrijk voor hun was. En dan denk ik in eerste instantie aan hun woonplaats Zeist.

Het zou toch wat zijn als het uitstapje naar het hertenkamp vanavond resulteert in het vinden van de kinderen. :{
pi_126528489
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:54:27 Politie laat ook vanmorgen weten dat vooralsnog geen nieuwe grote zoekacties naar #vermistebroertjes gepland staan. @DvanOmmeren reageer retweet
Wellicht spuit elf :+
kijk, fijn dat de polisie even moeite heeft genomen om antwoord te geven op mijn vraag
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:54:09 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528507
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:48 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Als Jeroen zijn eigen kinderen heeft vermoord en hij niet wil dat ze gevonden worden dan gaat ie ze juist niet begraven toch? Dan worden ze uiteindelijk wel gevonden neem ik aan.
Ik heb die beelden van Opsporing Verzocht goed bekeken en uitvergroot maar ik zie niemand bij hem in de auto zitten, al denk ik niet dat het zijn auto is...
Tussen welke 2 plaatsen zit het meeste tijd? Ben blond, kan niks wijs worden uit die kaartjes van jullie :s
Er zit een gat van ruim een half uur tussen neerbeek en venray.
Er zit een gat van 15 tot 25 minuten tussen venray en rijnbrug.

Verder heb je dan nog de 2 uur tussen dat hij in de buurt was bij leersum / doornse gat voordat zn telefoon weer aanging. We weten niet hoe lang hij dood was voordat hij gevonden werd. Hij kan net zo goed zn mobiel hebben aangezet toen hij gaten aan het graven was.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:54:37 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126528520
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

dat ze op het bos liggen ofzo. ;( Bij de Donjon.
Ja, of heel dicht bij de moeder.... die woont in Zeist aan een zijstraat van de N225, en vrijwel omringd door bosgebied :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:54:42 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126528522
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:48 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Hij had ze (echtgenote en kinderen) begraven in de Chaamse bossen (niet echt in de buurt van hun woning dus). Maar hij heeft geen zelfmoord gepleegd (logisch, want hij wilde vrouw en kinderen uit de weg hebben ivm Poolse vriendin). Hij heeft later zelf de plek aangewezen waar hij ze begraven had.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:56:27 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528584
Ik denk dat je behoorlijk moet aanpoten om binnen een minuut of 40 je kinderen 1 voor 1 om te brengen en ze vervolgens ook 1 voor 1 ergens te dumpen. Ja het kan, maar als je zoveel van je kinderen houdt, dan denk ik niet dat je dat in 1 ruk doet. Je vermoord ze... zou je dan niet heel even een pauze nodig hebben?
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:56:57 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, of heel dicht bij de moeder.... die woont in Zeist aan een zijstraat van de N225, en vrijwel omringd door bosgebied :{
Om haar extra te kwetsen ook. Dat de jongens waar iedereen zo hard naar zoekt, onder haar neus lagen.
pi_126528625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dezelfde provinciale weg dus, zie ik. :{.
I´m back.
pi_126528637
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat je behoorlijk moet aanpoten om binnen een minuut of 40 je kinderen 1 voor 1 om te brengen en ze vervolgens ook 1 voor 1 ergens te dumpen. Ja het kan, maar als je zoveel van je kinderen houdt, dan denk ik niet dat je dat in 1 ruk doet. Je vermoord ze... zou je dan niet heel even een pauze nodig hebben?
kan ook met gif of gas of weet ik het veel zijn gebeurd
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:58:38 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126528675
quote:

[..]

Om haar extra te kwetsen ook. Dat de jongens waar iedereen zo hard naar zoekt, onder haar neus lagen.
Dat....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126528683
Wrs dat ze daar dus wel vaker naar toe gingen met de kinderen; het Doornse gat, 13,4 km verderop. Althans dat lijkt plausibel.
Woonde de vader voor de scheiding ook op het adres in Zeist?
Eerst vlak langs het huis van 1 ex, in Limburg, dan weer terug en vlak bij het huis van een andere ex zelfmoord plegen...
I´m back.
pi_126528707
Waarom denkt men alleen aan bossen of water???

Kinderen kunnen toch ook ergens in een huis zijn begraven of een andere plek anders dan bos of water????
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:59:38 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126528720
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:53 schreef kasper het volgende:
Als Jeroen trouwens zo sentimenteel is dat hij een afscheidsrit rijdt op de laatste dag van z'n leven, zou ik niet raar opkijken wanneer hij de kinderen verborgen heeft op een plek waarvan hij denkt dat die belangrijk voor hun was. En dan denk ik in eerste instantie aan hun woonplaats Zeist.

Het zou toch wat zijn als het uitstapje naar het hertenkamp vanavond resulteert in het vinden van de kinderen. :{
ik denk ook dat ie ze op een voor hun drieën belangrijke plek heeft gelegd. ik weet niet waar ze tijdens hun huwelijk woonden maar in Zeist liggen ze voor mijn gevoel niet. hij wil moeder dwars zitten, dan gaat ie ze vast niet onder haar neus begraven. ik denk aan een bos waar veel uitstapjes waren of een supergelukkig moment.
Voor hun drie belangrijk. Maar lijkt me dat de politie zoiets wel met de moeder bespreekt en zoekt. als wij het kunnen bedenken dan zij zeker.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:00:45 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef Rachilda het volgende:

[..]

kan ook met gif of gas of weet ik het veel zijn gebeurd
Ja, maar gif is geen typische manier voor een man.

En ook dan, je kinderen dood uit de auto halen, 1 voor 1 naar een plek brengen, 2 lijken tillen zou ook kunnen, maar de jongens waren bij elkaar een kilo of 50/60... Daar loop je niet zo hard mee en ook niet zo ver. Dan moet je ze nog goed verstoppen... Ik heb echt mn twijfels of dat kan met een minuut of 40..

Maar dan... Hij kan natuurlijk de jongens eerst hebben omgebracht... Daar had hij even tijd voor nodig om zich te vermannen om verder te gaan met zn plan... Ze meegenomen en uiteindelijk rond het eindpunt ergens gedumpt / begraven.
pi_126528800
quote:
Hij is fysiotherapeut? Misschien de kinderen gedrogeerd en toen gewurgd met de veters van die wandelschoenen. Daarna schoenen weggewerkt en kindjes gedumpt?
pi_126528816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

zodra je dood gaat laat je alles lopen (ontlasting) dus schoon blijft het niet.
en wassen zullen ze ook niet gedaan hebben dus ik denk dat het overeenkomend of nieuwe kleren zijn
pi_126528869
L1:
Burgers gaan in Sittard naar jongens zoekenEr is opnieuw een zoektocht naar de vermiste jongens Ruben en Julian. Zo'n 40 vrijwilligers gaan woensdagavond zoeken rondom sportopleiding CIOS in Sittard.
Volgens de initiatiefnemer heeft de vader van de jongens daar op school gezeten. Hij zou het gebied rond de school met een bos en een vijver goed kennen.

De vrijwilligers verzamelen zich vanavond aan de Sportcentrumlaan. Om zeven uur wordt gestart met de zoekactie. Eerder werd er ook door burgers gezocht in een bos in Beek maar dat leverde niets op.
pi_126528880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik had het al niet meer over de lichaamssappen, die heb je sowieso.
Maar hoe je er verder uitziet is bij een verhanging waarbij je gestikt bent ook een stuk vervelender voor degene die je vindt, dan wanneer je nek gebroken is.

Overigens kan ik daar nog steeds niet bij; een vader, die het heel moeilijk heeft met het feit dat hij zijn kinderen ziet, waarvan je dus zou mogen verwachten dat er enige compassie met kinderen is, verhangt zich in een speeltuin?!
Nu was het iemand die z'n hond uitliet die hem vond, maar het was vakantie, voor hetzelfde geld waren het een paar knulletjes van 7 en 9 die al buiten gingen spelen :{
de telegraaf zegt dat hij het moeilijk had met het minder zien van z'n kinderen, verder niet als het al zo is
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:04:00 #213
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126528885
In het doornse gat heb je ondergrondse vuilverwerking... Dat hebben ze ook al leeggehaald?
pi_126528888
quote:

[..]

Als hij haar echt zo vreselijk haatte zou hij dat zomaar hebben kunnen doen.. Maar is al gezocht in dat gebied toch?
pi_126529049
Hij heeft op het CIOS gezeten?
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:07:50 #216
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126529056
Een beetje vergelijkbaar, alleen geen zelfmoord van de vader, wel suïcidaal.

http://www.spanjevandaag.(...)-en-jose-in-cordoba/
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126529162
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:06:26 Via: @rtvutrechtPlekken waar vanavond wordt gezocht naar #vermistebroertjes, aangewezen door moeder: plekken waar gezin graag kwam. reageer retweet
pi_126529303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef moeke1 het volgende:
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:06:26 Via: @rtvutrechtPlekken waar vanavond wordt gezocht naar #vermistebroertjes, aangewezen door moeder: plekken waar gezin graag kwam. reageer retweet
staat slachtofferhulp al klaar voor de vrijwilligers die de kinderen daadwerkelijk vinden?
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:14:18 #219
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_126529310
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)n-in-Zeist-aan.dhtml

Dat is vaag. Ik had zoiets net een paar minuten eerder gepost hier.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:14:38 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126529320
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

staat slachtofferhulp al klaar voor de vrijwilligers die de kinderen daadwerkelijk vinden?
Wel cupcakes?
pi_126529354
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wel cupcakes?
_O- _O-
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:18:22 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126529464
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef kasper het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)n-in-Zeist-aan.dhtml

Dat is vaag. Ik had zoiets net een paar minuten eerder gepost hier.
En dan weet je ook dat bij zoiets de lokale hulpverleners ook betrokken zijn, in dit geval dus collega's van moeder.
Als ze ze daar vinden dan zijn er altijd mensen in haar nabije omgeving die de jongens als eerste gezien hebben :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126529520
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:03 schreef moeke1 het volgende:
L1:
Burgers gaan in Sittard naar jongens zoekenEr is opnieuw een zoektocht naar de vermiste jongens Ruben en Julian. Zo'n 40 vrijwilligers gaan woensdagavond zoeken rondom sportopleiding CIOS in Sittard.
Volgens de initiatiefnemer heeft de vader van de jongens daar op school gezeten. Hij zou het gebied rond de school met een bos en een vijver goed kennen.

De vrijwilligers verzamelen zich vanavond aan de Sportcentrumlaan. Om zeven uur wordt gestart met de zoekactie. Eerder werd er ook door burgers gezocht in een bos in Beek maar dat leverde niets op.
Ligt Sittard op de route?
pi_126529534
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:19 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Ligt Sittard op de route?
Ja, ligt vlak bij Beek.
pi_126529561
quote:

[..]

Goede vraag inderdaad!
pi_126529595
zeist zou kunnen natuurlijk .
het kan ook zo zijn al die plekken bekijken en de plek waarop het huwelijk mis ging daar de kids achterlaten .
maar we weten natuurlijk niet waar dat geweest zou kunnen zijn .
dus eigenlijk slaat deze post nergens op |:(
pi_126529630
Zelfs politie heeft slachtofferhulp nodig. Zeker in geval met kinderen. Het zijn ook maar mensen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:22:21 #228
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126529637
quote:

[..]

wel het rode kruis. :') ik denk voor als je een blaar hebt of een splinter.
pi_126529677
NiekolR1 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:21:38 @93bjorndh @JulianRubenNL @nimian Sjors: @sgerits kwam met dit plan, om de A73 af te gaan.Zodra het concreet is melden we dit natuurlijk reageer retweet
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:25:01 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126529757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen vreemde gedachte hoor. Het is zelfs de meest aannemelijke gedachte, aangezien je - hoe je het wendt of keert - als vader toch een band zult hebben gehad met de kinderen, en ondanks de gruweldaad zie je vaak toch bij ouders die hun kinderen vermoorden dat ze nog enigzins respectvol met de lichamen van de kinderen omgaan.
Het 'dumpen' van de lichamen zul je vaker aantreffen bij mensen die niets met die personen te maken heeft, of bij psychopaten, aangezien het een soort 'wegwerken van afval' betreft.

In water dumpen is op de korte termijn wellicht effectiever, maar op de lange termijn is een goed gegraven graf op een moeilijk vindbare plaats véél effectiever.
ik denk dat de prio meer lag bij onvindbaar dan bij respectvol, misschien is het een combi geworden
pi_126529838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Rachilda het volgende:
NiekolR1 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:21:38 @93bjorndh @JulianRubenNL @nimian Sjors: @sgerits kwam met dit plan, om de A73 af te gaan.Zodra het concreet is melden we dit natuurlijk reageer retweet
Zoeken naar omgewoeld asfalt?
Stopplaatsen of benzinestations mogelijk, maar de bermen?
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:26:52 #232
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126529842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik denk dat de prio meer lag bij onvindbaar dan bij respectvol, misschien is het een combi geworden
als ie ze goed heeft verstopt valt het ook niemand op of het al dan niet respectvol was. En zelf heeft ie er geen last meer van.
al kan ik me er zó ontzettend niks bij voorstellen. een kind van 9. die zijn al haske groot man!
pi_126529883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Rachilda het volgende:
Joh, het begint steeds meer op de Nijmeegse vierdaagse te lijken :{
pi_126529947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hij had alle tijd van de wereld voor beiden. Ik neem aan dat hij zich heeft opgehangen nadat alles klaar was in zijn ogen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:29:46 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126529971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

als ie ze goed heeft verstopt valt het ook niemand op of het al dan niet respectvol was. En zelf heeft ie er geen last meer van.
al kan ik me er zó ontzettend niks bij voorstellen. een kind van 9. die zijn al haske groot man!
Behoorlijk graven... Daar had hij echt geen tijd voor dus tussen neerbeek en rhenen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:30:41 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126530014
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef eight het volgende:

Joh, het begint steeds meer op de Nijmeegse vierdaagse te lijken :{
Je gaat bijna hopen op een uitzwenkende vrachtwagen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:32:10 #237
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126530082
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan weet je ook dat bij zoiets de lokale hulpverleners ook betrokken zijn, in dit geval dus collega's van moeder.
Als ze ze daar vinden dan zijn er altijd mensen in haar nabije omgeving die de jongens als eerste gezien hebben :{
Plus dat de moeder dan geconfronteerd blijft worden met die vindplek.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:33:09 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126530122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ze kunnen dan nog bij elkaar gelegd zijn
  Spellchecker woensdag 15 mei 2013 @ 13:33:47 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_126530145
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Behoorlijk graven... Daar had hij echt geen tijd voor dus tussen neerbeek en rhenen.
dat had hij misschien eerder al gedaan?
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:34:25 #240
123170 alors
zlata1234
pi_126530178
quote:

[..]

Ook dat kan natuurlijk van tevoren voorbereid zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_126530197
quote:

[..]

1,5x1x0,3 à 0,5 m. Als ze allebei in 1 gat liggen. Met een goeie spade schep je dat zo weg.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:35:07 #242
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126530206
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:34 schreef alors het volgende:

[..]

Ook dat kan natuurlijk van tevoren voorbereid zijn.
Daarom denk ik dat ze best nagaan of hij de rit al een paar keer gemaakt heeft.
pi_126530273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

Waar de vindplek uiteindelijk ook is, de confrontatie zal iedere dag voor de rest van haar leven plaatsvinden.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:37:09 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126530306
quote:

[..]

Nee, maar er zijn wel een aantal plekken waar hij de tijd voor had om (terug) te komen tijdens zijn route....

Als je op dat kaartje van Doodloper kijkt dan is er een stuk waar hij binnen alle tijdspannes had kunnen komen. En waar hij eventueel 2 keer had kunnen komen.

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126530393
Als iedereen nu een dagje vrij pakt in Nederland en 100 vierkante meter grondig af zoekt zijn ze zo gevonden.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:39:07 #246
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126530404
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar er zijn wel een aantal plekken waar hij de tijd voor had om (terug) te komen tijdens zijn route....

Als je op dat kaartje van Doodloper kijkt dan is er een stuk waar hij binnen alle tijdspannes had kunnen komen. En waar hij eventueel 2 keer had kunnen komen.

[ afbeelding ]
Die gaat uit van 2 gaten van een uur, waar dat in werkelijkheid minder is.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:39:59 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126530442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef eight het volgende:

[..]

Waar de vindplek uiteindelijk ook is, de confrontatie zal iedere dag voor de rest van haar leven plaatsvinden.
Maar als die confrontatie letterlijk is zodra ze de deur uitstapt, of zodra ze op de plek komt waar ze altijd het meest genoten heeft en waar ze voor haar rust kwam, dan is die confrontatie nog pijnlijker.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126530450
Volgens AD, aan een klimrek........

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ramptoeristen.dhtml
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:40:42 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126530474
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb het niet nagekeken, ik ging in blind vertrouwen dat het klopte.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:41:30 #250
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126530501
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef McOdieus het volgende:
Als iedereen nu een dagje vrij pakt in Nederland en 100 vierkante meter grondig af zoekt zijn ze zo gevonden.
tis een schande dat ze alle werklozen nog niet de bossen in gestuurd hebben

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_126530561
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:41 schreef Waaghals het volgende:

[..]

tis een schande dat ze alle werklozen nog niet de bossen in gestuurd hebben

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet, die vertrappen meer natuur dan er in 50 jaar aan zal groeien.
pi_126530569
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef moeke1 het volgende:
Volgens AD, aan een klimrek........

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ramptoeristen.dhtml
Bah, idd een speelplek voor kinderen. Dit is luguber. Stel dat kinderen hem hadden zien hangen aan het klimrek.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:44:24 #253
300082 roos85
JUICHEN!
pi_126530609
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:43 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Bah, idd een speelplek voor kinderen. Dit is luguber. Stel dat kinderen hem hadden zien hangen aan het klimrek.
echt een :X idee...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Spellchecker woensdag 15 mei 2013 @ 13:45:00 #254
197773 crew  maily
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:45:08 #255
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_126530642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:32 schreef Marrije het volgende:
Maar zou het dan niet logischer geweest zijn dat hij ze open en bloot ergens had neergelegd?
Nu is het mogelijk dat ze weliswaar dichtbij de woning van de moeder liggen maar nooit gevonden worden.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:45:33 #256
165624 Jodelaar
pi_126530663
Is er overigens iets bekend van het telefoontje om 4:15. Of was toen zijn telefoon weer aan? Of werd hij toen gebeld/belde hij? voor die tijd kan die overal zijn geweest.
Ski, Schnee & Schnaps!
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 13:46:50 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126530729
Iemand zei hier dat je makkelijk de weg kwijt kunt raken tussen leersum en doorn maar dat is niet waarschijnlijk als je uit wijk bij duurstede komt. Ik kom daar zelf ook vandaan en ken het gebied ook op mijn duimpje. Doornse Gat kwam ik als kind ook vaak. In een kwartier van Rhenen naar Doorn is ook goed te doen :Y

Ik hoop dat de jongens snel gevonden worden, wat lijkt me dat verschrikkelijk dat je zo in onzekerheid verblijft ;(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:47:50 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126530773
.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:45 schreef Jodelaar het volgende:
Is er overigens iets bekend van het telefoontje om 4:15. Of was toen zijn telefoon weer aan? Of werd hij toen gebeld/belde hij? voor die tijd kan die overal zijn geweest.
Telefoon maakte toen gewoon contact met een mast (doen ze om de zoveel tijd) voor zover ik weet.
pi_126530798
Klimtoestel was wel met markeerlint afgezet.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:48:51 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126530821
CasperHVNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:47:40 Moeder #vermistebroertjes heeft een woordvoerder aangesteld. Hij zegt dat er bij familie wanhoop en verdriet heerst. reageer retweet
  Spellchecker woensdag 15 mei 2013 @ 13:49:30 #261
197773 crew  maily
pi_126530854
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
CasperHVNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:47:40 Moeder #vermistebroertjes heeft een woordvoerder aangesteld. Hij zegt dat er bij familie wanhoop en verdriet heerst. reageer retweet
duh...
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:50:00 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126530885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:49 schreef maily het volgende:

[..]

duh...
Ging mij om het woordvoerdersdeel. Dat is "nieuws".
Rest is idd logisch
  Spellchecker woensdag 15 mei 2013 @ 13:50:56 #263
197773 crew  maily
pi_126530926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Rest is idd logisch
ik reageer (het) niet op jou (af) :)
pi_126530981
Dat van dat motel heeft de vriendin vertelt neem ik aan? Ze weten toch alleen dat hij haar gebeld had, niet wat er gezegd is? Ze kan wel in t complot zitten, ze was ook de hele dag niet bereikbaar. Sommige vrouwen doen rare dingen in de naam der liefde.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:52:17 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126530984
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef MaJo het volgende:
Iemand zei hier dat je makkelijk de weg kwijt kunt raken tussen leersum en doorn maar dat is niet waarschijnlijk als je uit wijk bij duurstede komt. Ik kom daar zelf ook vandaan en ken het gebied ook op mijn duimpje. Doornse Gat kwam ik als kind ook vaak. In een kwartier van Rhenen naar Doorn is ook goed te doen :Y

Ik hoop dat de jongens snel gevonden worden, wat lijkt me dat verschrikkelijk dat je zo in onzekerheid verblijft ;(
Het ging om de weggetjes boven Amerongen-Leersum.... en dat kan wel eens lastig zijn als je van die kruip door sluip door boerenbinnenweggetjes neemt.

Maar qua tijd was dat sowieso al niet haalbaar geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:53:09 #266
165624 Jodelaar
pi_126531018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
.

[..]

Telefoon maakte toen gewoon contact met een mast (doen ze om de zoveel tijd) voor zover ik weet.
Zal die ook wel net een telefoon hebben gehad zonder GPS?
Ski, Schnee & Schnaps!
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:53:27 #267
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126531031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, ietsie minder, maar het klopt wel aardig toch?
Om 22.26 zijn ze in de Fattenbergstraat in Neerbeek, 'kort na middernacht' op de parkeerplaats bij tankstation de Romeinse Put bij Venray.
Als 'kort na middernacht' 00.06 is, dan is dat dus 1 uur en 40 minuten later. Met de auto doe je er 46 minuten over, dus is het 54 minuten later.
Als 'kort na middernacht' later dan 00.06 is of als je sneller rijdt dan zit je tegen het uur.

Tweede plek waar een uur over is, is tussen de Romeinse Put (waar ze 'kort na middernacht' dus gesignaleerd zijn) en de Rijnbrug in Rhenen (om 01.42 uur). Daar doe je met de auto 42 minuten over, dus een uur de ruimte om van de route af te wijken.
pi_126531059
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef MaJo het volgende:

Op de N255 raak je de weg niet makkelijk kwijt, het gaat om het gebied boven Leersum-Amerongen.
Maar daar heeft-ie wrs niet gereden ivm de beschikbare tijd.
Punt is hij kwam van de Rijnbrug en is gevonden in het Doornse gat, en dus is dat filmpje gek, hij rijdt eerst richting Rijnbrug daarop, en daarna richting Doorn.
Als hij van de Rijnbrug afkomt zou je hem eerst al een keer richting Doornse gat hebben moeten zien.
Dan terug, en dan weer terug...
I´m back.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:55:50 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126531126
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Rest is idd logisch
De woordvoerder wat mij betreft ook al, dat had al veel eerder gemogen, zodat dit soort dingen niet hadden kunnen gebeuren:
quote:
7 mei, 22.15 uur Moeder Iris verklaart tegenover onze redactie: “Ik mis de kinderen heel erg en hoop dat ik mijn jongens snel weer levend terugzie. Ik wil iedereen die ook maar een beetje informatie heeft oproepen om hiermee naar de politie te gaan.”
SBS kennende betekent dat waarschijnlijk dat ze gewoon bij haar aan de deur hebben gestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:55:54 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126531127
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Om 22.26 zijn ze in de Fattenbergstraat in Neerbeek, 'kort na middernacht' op de parkeerplaats bij tankstation de Romeinse Put bij Venray.
Als 'kort na middernacht' 00.06 is, dan is dat dus 1 uur en 40 minuten later. Met de auto doe je er 46 minuten over, dus is het 54 minuten later.
Als 'kort na middernacht' later dan 00.06 is of als je sneller rijdt dan zit je tegen het uur.

Tweede plek waar een uur over is, is tussen de Romeinse Put (waar ze 'kort na middernacht' dus gesignaleerd zijn) en de Rijnbrug in Rhenen (om 01.42 uur). Daar doe je met de auto 42 minuten over, dus een uur de ruimte om van de route af te wijken.
Om 22:45 zijn ze ook nog in neerkeek.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:56:14 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126531142
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef maily het volgende:

[..]

ik reageer (het) niet op jou (af) :)
Ok
pi_126531143
allemaal een schep mee hier is een groot stuk aarde omgewoeld
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/948869 :Y
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:56:36 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126531163
quote:

[..]

22.46 waren ze ook nog in Neerbeek; GSM-signaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:56:50 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126531179
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Zal die ook wel net een telefoon hebben gehad zonder GPS?
Geen idee, merk/type is niet bekend gemaakt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:57:18 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126531194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef renevanlaaren het volgende:
allemaal een schep mee hier is een groot stuk aarde omgewoeld
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/948869 :Y
Darn, en dan denken mensen dat je niet ongezien een kuil kunt graven.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:57:26 #276
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126531198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Om 22:45 zijn ze ook nog in neerkeek.
Oja ik zie het, die heb ik over het hoofd gezien.
22.45 + 00.46 (rijtijd van Neerbeek naar Romeinse Put) = 23.31 (en ze werden 'pas' kort na middernacht daar gesignaleerd), dus dan mis je maar een half uur ipv een uur
pi_126531209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het ging om de weggetjes boven Amerongen-Leersum.... en dat kan wel eens lastig zijn als je van die kruip door sluip door boerenbinnenweggetjes neemt.

Maar qua tijd was dat sowieso al niet haalbaar geweest.
Hij is gewoon van de rijnbrug afgekomen door Elst enzo,de camerabeelden waren verkeerd gemonteerd.Hij keert bij de rotonde in Leersum.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:58:39 #278
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_126531250
Ik denk nog steeds dat hij tot het allerlaatste moment getwijfeld heeft of en hoe hij zijn plan zou uitvoeren
- De getypte maar niet gepubliceerde afscheidsbrief
- De rit naar Limburg, misschien een vaag plan om de kinderen bij zijn ex-vriendin af te geven
- Het rond blijven hangen in Neerbeek, wel doen, nee toch maar niet, dan maar weer terug.
- De rit terug die veel langer duurde dan nodig was
- Het pas op het laatste moment kopen van touwmateriaal
Wie dit leest is gek
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:59:08 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126531274
quote:

[..]

Even afgezien hiervan (niet tegen jou, maar tegen iedereen): Fattenburgstraat Neerbeek (of wat was het?) en Romeinse Put Venray zijn niet zeker. Zijn nog steeds vermoedens. Auto('s) in filmpje uit Leersum ook.
pi_126531285
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef Marenda het volgende:

[..]

Hij is gewoon van de rijnbrug afgekomen door Elst enzo,de camerabeelden waren verkeerd gemonteerd.Hij keert bij de rotonde in Leersum.
Dan keert-ie en rijdt weer terug naar de Rijnbrug?
I´m back.
pi_126531316
Dit al gezien? Facebook moeder:

Zet hem op vandaag super team van Kerckeboschschool! Ik heb alle vertrouwen in jullie. Ik weet zeker dat Ruben het erg vindt dat hij er niet bij is, maar hij zou het veel erger vinden als het door hem niet door zou gaan, dus kom op Sam, Marcus, Roel, Huub, Pieter, Jesper, Victor en Teun... JULLIE KUNNEN HET!!!!! ♥♥♥
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:59:59 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126531318
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef Marenda het volgende:

[..]

Nee, dan mist hij een keer op de camera.
De eerste keer dat hij in beeld is rijdt hij richting Rhenen, de tweede keer richting Doorn.... hij is tussen die twee keer dus niet bij de rotonde bij de Torenzichtlaan gedraaid, maar juist aan de Amerongse kant van Leersum.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:00:19 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126531336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Even afgezien hiervan (niet tegen jou, maar tegen iedereen): Fattenburgstraat Neerbeek (of wat was het?) en Romeinse Put Venray zijn niet zeker. Zijn nog steeds vermoedens. Auto('s) in filmpje uit Leersum ook.
Ja, vermoedens...

Maar dan nog, je mist hoogstens 40 minuten... Geen uur.
pi_126531353
Heeft de politie dat al verklaard dan dat de beelden verkeerd om gemonteerd zijn? Ik zag alleen een vage tweet van iemand die dat beweerde.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:00:40 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126531355
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

De woordvoerder wat mij betreft ook al, dat had al veel eerder gemogen, zodat dit soort dingen niet hadden kunnen gebeuren:

[..]

SBS kennende betekent dat waarschijnlijk dat ze gewoon bij haar aan de deur hebben gestaan.
Wat ik "nieuws" vond is dat ze nu een woordvoerder heeft. Daarom postte ik het. Volgfens mij zijn we het dus gewoon eens ;)
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:01:20 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126531385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat ik "nieuws" vond is dat ze nu een woordvoerder heeft. Daarom postte ik het. Volgfens mij zijn we het dus gewoon eens ;)
Nou nee, ik vind het geen nieuws dat ze een woordvoerder heeft, ik vind dat ze die een week geleden al had moeten hebben, en ik ging er vanuit dat die er ook al was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126531399
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan keert-ie en rijdt weer terug naar de Rijnbrug?
Wat ik begrepen heb van de eigenaar op facebook hoort eerst te komen dat hij met die auto achter hem aan komt en das pas alleen.Dus het is net andersom .
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:02:18 #288
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126531422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Dee69 het volgende:
Dit al gezien? Facebook moeder:

Zet hem op vandaag super team van Kerckeboschschool! Ik heb alle vertrouwen in jullie. Ik weet zeker dat Ruben het erg vindt dat hij er niet bij is, maar hij zou het veel erger vinden als het door hem niet door zou gaan, dus kom op Sam, Marcus, Roel, Huub, Pieter, Jesper, Victor en Teun... JULLIE KUNNEN HET!!!!! ♥♥♥
En dit is belangrijk omdat?
pi_126531435
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef Marenda het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb van de eigenaar op facebook hoort eerst te komen dat hij met die auto achter hem aan komt en das pas alleen.Dus het is net andersom .
Hoe kan dat nou?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')