Volgens mij laat je dan automatisch alle lichaamssappen lopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, tenzij er echt gore vlekken inzitten wel lijkt me. poep en plas en lekvocht ofzo.![]()
maar nogmaals, ik heb géén idee wat er vrijkomt wanneer je doodgaat.
Tomatenboer het volgende:[/b]quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef [quote]
[b]Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want? Wat is er onlogisch aan mijn beredenatie?
Jij bent wel helemaal thuis in de procedures van het omgaan met overledenen en bewijsmateriaal?
Echt waar. Dat hoop ik toch niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij laat je dan automatisch alle lichaamssappen lopen.
Ik dacht altijd dat ze gewoon even op zoek gingen naar een de fabrikant van die kleren en zo dergelijke kleding proberen te verkrijgen (of even googlen, zovee kleding staat tegenwoordig wel op webwinkels). Indien dat mogelijk is dan he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, tenzij er echt gore vlekken inzitten wel lijkt me. poep en plas en lekvocht ofzo.![]()
Ze zijn nog steeds vermist.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef eight het volgende:
Wat een waardeloos topic is dit toch zeg.
Deel 30 inmiddels en niemand die de OP heeft bijgehouden.
ja, volgens mij ook. want geen spierspanning. maar ja. juk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij laat je dan automatisch alle lichaamssappen lopen.
Volgens mij wel, , het zijn spieren die je ontlasting/urine doet ophouden(kringspier )Als je dood bent werkt dat niet meer dus alles wat er in je zit loopt eruitquote:
twitter:Jeroen77NL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 12:13:37@JulianRubenNL @Felutho camerabeelden zijn verkeerd om gemonteerd. Eerst komt het shot met de twee auto's. 1 minuut later het andere shot. reageer retweet
Hopelijk kon hij een beetje knopen en brak hij met de val zijn nek, anders kan je nog best een tijdje bungelen voordat je daadwerkelijk heen gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Volgens mij wel, , het zijn spieren die je ontlasting/urine doet ophouden(kringspier )Als je dood bent werkt dat niet meer dus alles wat er in je zit loopt eruit
Hij ging iig met een boner de wereld uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Hopelijk kon hij een beetje knopen en brak hij met de val zijn nek, anders kan je nog best een tijdje bungelen voordat je daadwerkelijk heen gaat.
Nee, Castrol smeermiddelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds vermist.
p.s. hebben jullie ook rouwhulp reclame op dee pagina?
??quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef starla het volgende:
[..]
Hij ging iig met een boner de wereld uit.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Rachilda het volgende:
Wat is de polisie nu aan het doen?
Zijn er ergens zoekacties of invallen op dit moment, of zijn er ergens helikopters boven een bepaald gebied aan het rondvliegen?
Er zijn toch zoveel tips binnen gekomen na de uitzending van opsporing, nou, waar blijven de acties van de polisie dan??!!
Wellicht spuit elftwitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:54:27Politie laat ook vanmorgen weten dat vooralsnog geen nieuwe grote zoekacties naar #vermistebroertjes gepland staan. @DvanOmmeren reageer retweet
Het is al pittig doorrijden om via de N225 van de Rijnbrug binnen het tijdsframe in Leersum te komen, dus nog noordelijker lijkt me alleen maar lastiger, en de nieuwe aansluiting op de A12 (afslag 23a) is echt te ver weg om daar te komen, en de afslag Veenendaal zelf (afslag 23), richting Rhenen is in Veenendaal een bos van flitspalen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu ken ik het daar toevallig een beetje, maar zoals je ook kunt zien op het kaartje, dat is vrij moeilijk, want die weg is zo'n beetje de enige weg die B-C loopt. Ga je bij de Rijnbrug recht door, kom je in Veenendaal terecht, en kom je op allerlei klooiweggetjes richting Amerongen-Leersum terecht, waar je je makkelijk kwijt rijdt. Zuidelijker langs is er ook weinig mogelijkheid/zelfs geen echte mogelijkheid imo...
Maar goed het kan an sich wel (via Veenendaal en dan A12), en het kan dus zo zijn dat hij boven Leersum weer op die wegkwam, gedesorienteerd was, eerst richting Amerongen reed, toen inzag dat hij verkeerd reed en daar draaide richting Doornse gat...
Dus heeft-ie misschien in dat tijdsframe iets met die kinderen gedaan?
Maar volgens mij past dat niet ivm de beschikbare tijd?
Dat ligt eraan hoe s)nel hij na zijn dood gevonden is. Lijkstijfheid treedt meestal op(beetje afhankelijk van de temperatuur twee tot zes uur na overlijdenquote:
Moet je eens aan BE vragen... Die weet dat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lastig, lastig, lastig idd. En idd in dat gebied boven Leersum-Amerongen rij je je makkelijk kwijt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al pittig doorrijden om via de N225 van de Rijnbrug binnen het tijdsframe in Leersum te komen, dus nog noordelijker lijkt me alleen maar lastiger, en de nieuwe aansluiting op de A12 (afslag 23a) is echt te ver weg om daar te komen, en de afslag Veenendaal zelf (afslag 23), richting Rhenen is in Veenendaal een bos van flitspalen.
Tenminste, dat was het altijd, ik heb niet de illusie dat ze die inmiddels verwijderd hebben.
Als hij het al was in Leersum dan moet hij iig behoorlijk doorgereden hebben op de N225 en dan ook nog eens de eerste keer dat hij daar langs moet zijn gekomen op een of andere manier via de zijwegen de camera van Touché ontweken hebben.
Volgens mij hangt eea wel af van of je door verstikking om het leven komt (dat is idd verschrikkelijk smerig) of dat je je nek breekt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De meest logische manier voor de jongens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hangt eea wel af van of je door verstikking om het leven komt (dat is idd verschrikkelijk smerig) of dat je je nek breekt.
Maar als fysiotherapeut zal hij prima in staat zijn geweest te bepalen wat de beste manier is om je te verhangen.
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan het breken van de nek.
Dat gebied boven Leersum-Amerongen kan hij vrijwel niet geweest zijn binnen de tijdspanne, het is slechts 14 minuten tussen de Rijnbrug en de waarneming in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lastig, lastig, lastig idd. En idd in dat gebied boven Leersum-Amerongen rij je je makkelijk kwijt.
Dan toch twee verschillende auto's?
De politie met allerlei deskundigen, maakt een dergelijke vergissing toch niet alvorens het filmpje wereldkundig te maken...
Is gek dan... hoe wordt dit verklaard dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gebied boven Leersum-Amerongen kan hij vrijwel niet geweest zijn binnen de tijdspanne, het is slechts 14 minuten tussen de Rijnbrug en de waarneming in Leersum.
Heeft weinig met rigor mortis te maken, aangezien de penis geen spieren bevat. Door het optreden van een cervicale dwarslaesie valt de sympatische activiteit weg van de zenuwen die naar de bloedvaten van je zwellichamen gaan. Hierdoor valt dus de tonus weg. De parasympatische input blijft echter gehandhaafd door het feit dat deze vanuit het sacrale parasympatische centrum wordt aangestuurd (kern van Onuf). Hierdoor gaan de vaten naar je zwellichamen openstaan en krijg je een erectie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe s)nel hij na zijn dood gevonden is. Lijkstijfheid treedt meestal op(beetje afhankelijk van de temperatuur twee tot zes uur na overlijden
Ja, ik had het al niet meer over de lichaamssappen, die heb je sowieso.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De meest logische manier voor de jongens.
Dat of de tijden niet kloppen op de camerabeelden, of dat het de auto niet is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is gek dan... hoe wordt dit verklaard dan?
Ja, maar de politie controleert dat dan toch wel? Voordat ze het filmpje naar buiten brengen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat of de tijden niet kloppen op de camerabeelden, of dat het de auto niet is.
Niet, net zoals ze niet verklaren dat de auto in eerste instantie richting Rhenen rijdt en daarna keert om richting Doorn te rijden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is gek dan... hoe wordt dit verklaard dan?
Denk dat het de auto niet is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat of de tijden niet kloppen op de camerabeelden, of dat het de auto niet is.
Het zijn beelden waar de politie meer van wilt weten. Vermoedelijk gaat het om de auto van de vader. Daarom is het naar buiten gebracht. Wellicht heeft er iemand een tip hierover.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar de politie controleert dat dan toch wel? Voordat ze het filmpje naar buiten brengen?
Ja dat kan makkelijk, nee dat is voor een ouder niet logisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
Kan hij die jongens niet over de rijnbrug hebben gegooid? Of hadden ze dan nou wel gevonden moeten zijn?
Dat kan nog prima ja. Ergens tussen 2 en 4...quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef kasper het volgende:
Ik heb niet de hele reeks van 30 topics doorgelezen maar is het al geopperd dat hij vanuit Leersum of Doorn ook nog richting of via Wijk bij Duurstede gereden kan zijn?
Daar was hij toch opgegroeid?
En toch blijft het stom dat als ze de bestuurder van de zwarte auto zoeken, dat ze dan niet even melden dat die zwarte auto richting Doorn reed....quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zijn beelden waar de politie meer van wilt weten. Vermoedelijk gaat het om de auto van de vader. Daarom is het naar buiten gebracht. Wellicht heeft er iemand een tip hierover.
Misschien komt dat nog. Of misschien heeft de bestuurder zich gister al meteen gemeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch blijft het stom dat als ze de bestuurder van de zwarte auto zoeken, dat ze dan niet even melden dat die zwarte auto richting Doorn reed....
dat ze op het bos liggen ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:40 schreef kasper het volgende:
Ik heb niet de hele reeks van 30 topics doorgelezen maar is het al geopperd dat hij vanuit Leersum of Doorn ook nog richting of via Wijk bij Duurstede gereden kan zijn?
Daar was hij toch opgegroeid?
Had Richard Harteveld ook alles zo goed voorbereid?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat kan makkelijk, nee dat is voor een ouder niet logisch.
Zelfs Richard Harteveld uit Zoetermeer, die zijn vrouw en kinderen vermoorde omdat z'n Poolse vriendin langskwam had knuffels bij de kinderen in de grafjes gelegd.
Meende gisteren ergens gelezen te hebben van niet, maar kan het zo gauw niet terugvinden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog. Of misschien heeft de bestuurder zich gister al meteen gemeld.
kijk, fijn dat de polisie even moeite heeft genomen om antwoord te geven op mijn vraagquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Wellicht spuit elftwitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:54:27Politie laat ook vanmorgen weten dat vooralsnog geen nieuwe grote zoekacties naar #vermistebroertjes gepland staan. @DvanOmmeren reageer retweet
Er zit een gat van ruim een half uur tussen neerbeek en venray.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Had Richard Harteveld ook alles zo goed voorbereid?
Als Jeroen zijn eigen kinderen heeft vermoord en hij niet wil dat ze gevonden worden dan gaat ie ze juist niet begraven toch? Dan worden ze uiteindelijk wel gevonden neem ik aan.
Ik heb die beelden van Opsporing Verzocht goed bekeken en uitvergroot maar ik zie niemand bij hem in de auto zitten, al denk ik niet dat het zijn auto is...
Tussen welke 2 plaatsen zit het meeste tijd? Ben blond, kan niks wijs worden uit die kaartjes van jullie :s
Ja, of heel dicht bij de moeder.... die woont in Zeist aan een zijstraat van de N225, en vrijwel omringd door bosgebiedquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ze op het bos liggen ofzo.Bij de Donjon.
Hij had ze (echtgenote en kinderen) begraven in de Chaamse bossen (niet echt in de buurt van hun woning dus). Maar hij heeft geen zelfmoord gepleegd (logisch, want hij wilde vrouw en kinderen uit de weg hebben ivm Poolse vriendin). Hij heeft later zelf de plek aangewezen waar hij ze begraven had.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Had Richard Harteveld ook alles zo goed voorbereid?
Als Jeroen zijn eigen kinderen heeft vermoord en hij niet wil dat ze gevonden worden dan gaat ie ze juist niet begraven toch? Dan worden ze uiteindelijk wel gevonden neem ik aan.
Ik heb die beelden van Opsporing Verzocht goed bekeken en uitvergroot maar ik zie niemand bij hem in de auto zitten, al denk ik niet dat het zijn auto is...
Tussen welke 2 plaatsen zit het meeste tijd? Ben blond, kan niks wijs worden uit die kaartjes van jullie :s
Om haar extra te kwetsen ook. Dat de jongens waar iedereen zo hard naar zoekt, onder haar neus lagen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of heel dicht bij de moeder.... die woont in Zeist aan een zijstraat van de N225, en vrijwel omringd door bosgebied
Dat is dezelfde provinciale weg dus, zie ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of heel dicht bij de moeder.... die woont in Zeist aan een zijstraat van de N225, en vrijwel omringd door bosgebied
kan ook met gif of gas of weet ik het veel zijn gebeurdquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat je behoorlijk moet aanpoten om binnen een minuut of 40 je kinderen 1 voor 1 om te brengen en ze vervolgens ook 1 voor 1 ergens te dumpen. Ja het kan, maar als je zoveel van je kinderen houdt, dan denk ik niet dat je dat in 1 ruk doet. Je vermoord ze... zou je dan niet heel even een pauze nodig hebben?
ik denk ook dat ie ze op een voor hun drieën belangrijke plek heeft gelegd. ik weet niet waar ze tijdens hun huwelijk woonden maar in Zeist liggen ze voor mijn gevoel niet. hij wil moeder dwars zitten, dan gaat ie ze vast niet onder haar neus begraven. ik denk aan een bos waar veel uitstapjes waren of een supergelukkig moment.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:53 schreef kasper het volgende:
Als Jeroen trouwens zo sentimenteel is dat hij een afscheidsrit rijdt op de laatste dag van z'n leven, zou ik niet raar opkijken wanneer hij de kinderen verborgen heeft op een plek waarvan hij denkt dat die belangrijk voor hun was. En dan denk ik in eerste instantie aan hun woonplaats Zeist.
Het zou toch wat zijn als het uitstapje naar het hertenkamp vanavond resulteert in het vinden van de kinderen.
Ja, maar gif is geen typische manier voor een man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef Rachilda het volgende:
[..]
kan ook met gif of gas of weet ik het veel zijn gebeurd
Hij is fysiotherapeut? Misschien de kinderen gedrogeerd en toen gewurgd met de veters van die wandelschoenen. Daarna schoenen weggewerkt en kindjes gedumpt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat je behoorlijk moet aanpoten om binnen een minuut of 40 je kinderen 1 voor 1 om te brengen en ze vervolgens ook 1 voor 1 ergens te dumpen. Ja het kan, maar als je zoveel van je kinderen houdt, dan denk ik niet dat je dat in 1 ruk doet. Je vermoord ze... zou je dan niet heel even een pauze nodig hebben?
zodra je dood gaat laat je alles lopen (ontlasting) dus schoon blijft het niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het lijkt mij dat dood aan een touw hangen ook de nodige vlekken met zich meebrengtdus ja, het zal vast gewassen zijn nadat het onderzocht is? geen idee hoor, ik ben niet zo thuis in dode mensen en hoe dat gaat.
de telegraaf zegt dat hij het moeilijk had met het minder zien van z'n kinderen, verder niet als het al zo isquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik had het al niet meer over de lichaamssappen, die heb je sowieso.
Maar hoe je er verder uitziet is bij een verhanging waarbij je gestikt bent ook een stuk vervelender voor degene die je vindt, dan wanneer je nek gebroken is.
Overigens kan ik daar nog steeds niet bij; een vader, die het heel moeilijk heeft met het feit dat hij zijn kinderen ziet, waarvan je dus zou mogen verwachten dat er enige compassie met kinderen is, verhangt zich in een speeltuin?!
Nu was het iemand die z'n hond uitliet die hem vond, maar het was vakantie, voor hetzelfde geld waren het een paar knulletjes van 7 en 9 die al buiten gingen spelen
Als hij haar echt zo vreselijk haatte zou hij dat zomaar hebben kunnen doen.. Maar is al gezocht in dat gebied toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om haar extra te kwetsen ook. Dat de jongens waar iedereen zo hard naar zoekt, onder haar neus lagen.
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:06:26Via: @rtvutrechtPlekken waar vanavond wordt gezocht naar #vermistebroertjes, aangewezen door moeder: plekken waar gezin graag kwam. reageer retweet
staat slachtofferhulp al klaar voor de vrijwilligers die de kinderen daadwerkelijk vinden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef moeke1 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:06:26Via: @rtvutrechtPlekken waar vanavond wordt gezocht naar #vermistebroertjes, aangewezen door moeder: plekken waar gezin graag kwam. reageer retweet
Wel cupcakes?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
staat slachtofferhulp al klaar voor de vrijwilligers die de kinderen daadwerkelijk vinden?
En dan weet je ook dat bij zoiets de lokale hulpverleners ook betrokken zijn, in dit geval dus collega's van moeder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef kasper het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)n-in-Zeist-aan.dhtml
Dat is vaag. Ik had zoiets net een paar minuten eerder gepost hier.
Ligt Sittard op de route?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:03 schreef moeke1 het volgende:
L1:
Burgers gaan in Sittard naar jongens zoekenEr is opnieuw een zoektocht naar de vermiste jongens Ruben en Julian. Zo'n 40 vrijwilligers gaan woensdagavond zoeken rondom sportopleiding CIOS in Sittard.
Volgens de initiatiefnemer heeft de vader van de jongens daar op school gezeten. Hij zou het gebied rond de school met een bos en een vijver goed kennen.
De vrijwilligers verzamelen zich vanavond aan de Sportcentrumlaan. Om zeven uur wordt gestart met de zoekactie. Eerder werd er ook door burgers gezocht in een bos in Beek maar dat leverde niets op.
Goede vraag inderdaad!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
staat slachtofferhulp al klaar voor de vrijwilligers die de kinderen daadwerkelijk vinden?
wel het rode kruis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:14 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
twitter:NiekolR1 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:21:38@93bjorndh @JulianRubenNL @nimian Sjors: @sgerits kwam met dit plan, om de A73 af te gaan.Zodra het concreet is melden we dit natuurlijk reageer retweet
ik denk dat de prio meer lag bij onvindbaar dan bij respectvol, misschien is het een combi gewordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen vreemde gedachte hoor. Het is zelfs de meest aannemelijke gedachte, aangezien je - hoe je het wendt of keert - als vader toch een band zult hebben gehad met de kinderen, en ondanks de gruweldaad zie je vaak toch bij ouders die hun kinderen vermoorden dat ze nog enigzins respectvol met de lichamen van de kinderen omgaan.
Het 'dumpen' van de lichamen zul je vaker aantreffen bij mensen die niets met die personen te maken heeft, of bij psychopaten, aangezien het een soort 'wegwerken van afval' betreft.
In water dumpen is op de korte termijn wellicht effectiever, maar op de lange termijn is een goed gegraven graf op een moeilijk vindbare plaats véél effectiever.
Zoeken naar omgewoeld asfalt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Rachilda het volgende:
twitter:NiekolR1 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:21:38@93bjorndh @JulianRubenNL @nimian Sjors: @sgerits kwam met dit plan, om de A73 af te gaan.Zodra het concreet is melden we dit natuurlijk reageer retweet
als ie ze goed heeft verstopt valt het ook niemand op of het al dan niet respectvol was. En zelf heeft ie er geen last meer van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat de prio meer lag bij onvindbaar dan bij respectvol, misschien is het een combi geworden
Joh, het begint steeds meer op de Nijmeegse vierdaagse te lijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Rachilda het volgende:
Hij had alle tijd van de wereld voor beiden. Ik neem aan dat hij zich heeft opgehangen nadat alles klaar was in zijn ogen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat de prio meer lag bij onvindbaar dan bij respectvol, misschien is het een combi geworden
Behoorlijk graven... Daar had hij echt geen tijd voor dus tussen neerbeek en rhenen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ie ze goed heeft verstopt valt het ook niemand op of het al dan niet respectvol was. En zelf heeft ie er geen last meer van.
al kan ik me er zó ontzettend niks bij voorstellen. een kind van 9. die zijn al haske groot man!
Je gaat bijna hopen op een uitzwenkende vrachtwagen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef eight het volgende:
Joh, het begint steeds meer op de Nijmeegse vierdaagse te lijken![]()
Plus dat de moeder dan geconfronteerd blijft worden met die vindplek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan weet je ook dat bij zoiets de lokale hulpverleners ook betrokken zijn, in dit geval dus collega's van moeder.
Als ze ze daar vinden dan zijn er altijd mensen in haar nabije omgeving die de jongens als eerste gezien hebben
ze kunnen dan nog bij elkaar gelegd zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ie ze goed heeft verstopt valt het ook niemand op of het al dan niet respectvol was. En zelf heeft ie er geen last meer van.
al kan ik me er zó ontzettend niks bij voorstellen. een kind van 9. die zijn al haske groot man!
dat had hij misschien eerder al gedaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Behoorlijk graven... Daar had hij echt geen tijd voor dus tussen neerbeek en rhenen.
Ook dat kan natuurlijk van tevoren voorbereid zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Behoorlijk graven... Daar had hij echt geen tijd voor dus tussen neerbeek en rhenen.
1,5x1x0,3 à 0,5 m. Als ze allebei in 1 gat liggen. Met een goeie spade schep je dat zo weg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ze best nagaan of hij de rit al een paar keer gemaakt heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ook dat kan natuurlijk van tevoren voorbereid zijn.
Waar de vindplek uiteindelijk ook is, de confrontatie zal iedere dag voor de rest van haar leven plaatsvinden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plus dat de moeder dan geconfronteerd blijft worden met die vindplek.
Nee, maar er zijn wel een aantal plekken waar hij de tijd voor had om (terug) te komen tijdens zijn route....quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die gaat uit van 2 gaten van een uur, waar dat in werkelijkheid minder is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel een aantal plekken waar hij de tijd voor had om (terug) te komen tijdens zijn route....
Als je op dat kaartje van Doodloper kijkt dan is er een stuk waar hij binnen alle tijdspannes had kunnen komen. En waar hij eventueel 2 keer had kunnen komen.
[ afbeelding ]
Maar als die confrontatie letterlijk is zodra ze de deur uitstapt, of zodra ze op de plek komt waar ze altijd het meest genoten heeft en waar ze voor haar rust kwam, dan is die confrontatie nog pijnlijker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef eight het volgende:
[..]
Waar de vindplek uiteindelijk ook is, de confrontatie zal iedere dag voor de rest van haar leven plaatsvinden.
Ik heb het niet nagekeken, ik ging in blind vertrouwen dat het klopte.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die gaat uit van 2 gaten van een uur, waar dat in werkelijkheid minder is.
tis een schande dat ze alle werklozen nog niet de bossen in gestuurd hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef McOdieus het volgende:
Als iedereen nu een dagje vrij pakt in Nederland en 100 vierkante meter grondig af zoekt zijn ze zo gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:41 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tis een schande dat ze alle werklozen nog niet de bossen in gestuurd hebbenDoe maar niet, die vertrappen meer natuur dan er in 50 jaar aan zal groeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah, idd een speelplek voor kinderen. Dit is luguber. Stel dat kinderen hem hadden zien hangen aan het klimrek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef moeke1 het volgende:
Volgens AD, aan een klimrek........
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ramptoeristen.dhtml
echt eenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:43 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Bah, idd een speelplek voor kinderen. Dit is luguber. Stel dat kinderen hem hadden zien hangen aan het klimrek.
Maar zou het dan niet logischer geweest zijn dat hij ze open en bloot ergens had neergelegd?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:32 schreef Marrije het volgende:
Plus dat de moeder dan geconfronteerd blijft worden met die vindplek.
Telefoon maakte toen gewoon contact met een mast (doen ze om de zoveel tijd) voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:45 schreef Jodelaar het volgende:
Is er overigens iets bekend van het telefoontje om 4:15. Of was toen zijn telefoon weer aan? Of werd hij toen gebeld/belde hij? voor die tijd kan die overal zijn geweest.
twitter:CasperHVNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:47:40Moeder #vermistebroertjes heeft een woordvoerder aangesteld. Hij zegt dat er bij familie wanhoop en verdriet heerst. reageer retweet
duh...quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:CasperHVNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:47:40Moeder #vermistebroertjes heeft een woordvoerder aangesteld. Hij zegt dat er bij familie wanhoop en verdriet heerst. reageer retweet
Ging mij om het woordvoerdersdeel. Dat is "nieuws".quote:
ik reageer (het) niet op jou (af)quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ging mij om het woordvoerdersdeel. Dat is "nieuws".
Rest is idd logisch
Het ging om de weggetjes boven Amerongen-Leersum.... en dat kan wel eens lastig zijn als je van die kruip door sluip door boerenbinnenweggetjes neemt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef MaJo het volgende:
Iemand zei hier dat je makkelijk de weg kwijt kunt raken tussen leersum en doorn maar dat is niet waarschijnlijk als je uit wijk bij duurstede komt. Ik kom daar zelf ook vandaan en ken het gebied ook op mijn duimpje. Doornse Gat kwam ik als kind ook vaak. In een kwartier van Rhenen naar Doorn is ook goed te doen
Ik hoop dat de jongens snel gevonden worden, wat lijkt me dat verschrikkelijk dat je zo in onzekerheid verblijft
Zal die ook wel net een telefoon hebben gehad zonder GPS?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
.
[..]
Telefoon maakte toen gewoon contact met een mast (doen ze om de zoveel tijd) voor zover ik weet.
Ja, ietsie minder, maar het klopt wel aardig toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die gaat uit van 2 gaten van een uur, waar dat in werkelijkheid minder is.
Op de N255 raak je de weg niet makkelijk kwijt, het gaat om het gebied boven Leersum-Amerongen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef MaJo het volgende:
Iemand zei hier dat je makkelijk de weg kwijt kunt raken tussen leersum en doorn maar dat is niet waarschijnlijk als je uit wijk bij duurstede komt. Ik kom daar zelf ook vandaan en ken het gebied ook op mijn duimpje. Doornse Gat kwam ik als kind ook vaak. In een kwartier van Rhenen naar Doorn is ook goed te doen
Ik hoop dat de jongens snel gevonden worden, wat lijkt me dat verschrikkelijk dat je zo in onzekerheid verblijft
De woordvoerder wat mij betreft ook al, dat had al veel eerder gemogen, zodat dit soort dingen niet hadden kunnen gebeuren:quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ging mij om het woordvoerdersdeel. Dat is "nieuws".
Rest is idd logisch
SBS kennende betekent dat waarschijnlijk dat ze gewoon bij haar aan de deur hebben gestaan.quote:7 mei, 22.15 uur Moeder Iris verklaart tegenover onze redactie: “Ik mis de kinderen heel erg en hoop dat ik mijn jongens snel weer levend terugzie. Ik wil iedereen die ook maar een beetje informatie heeft oproepen om hiermee naar de politie te gaan.”
Om 22:45 zijn ze ook nog in neerkeek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, ietsie minder, maar het klopt wel aardig toch?
Om 22.26 zijn ze in de Fattenbergstraat in Neerbeek, 'kort na middernacht' op de parkeerplaats bij tankstation de Romeinse Put bij Venray.
Als 'kort na middernacht' 00.06 is, dan is dat dus 1 uur en 40 minuten later. Met de auto doe je er 46 minuten over, dus is het 54 minuten later.
Als 'kort na middernacht' later dan 00.06 is of als je sneller rijdt dan zit je tegen het uur.
Tweede plek waar een uur over is, is tussen de Romeinse Put (waar ze 'kort na middernacht' dus gesignaleerd zijn) en de Rijnbrug in Rhenen (om 01.42 uur). Daar doe je met de auto 42 minuten over, dus een uur de ruimte om van de route af te wijken.
22.46 waren ze ook nog in Neerbeek; GSM-signaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Om 22.26 zijn ze in de Fattenbergstraat in Neerbeek, 'kort na middernacht' op de parkeerplaats bij tankstation de Romeinse Put bij Venray.
Als 'kort na middernacht' 00.06 is, dan is dat dus 1 uur en 40 minuten later. Met de auto doe je er 46 minuten over, dus is het 54 minuten later.
Als 'kort na middernacht' later dan 00.06 is of als je sneller rijdt dan zit je tegen het uur.
Tweede plek waar een uur over is, is tussen de Romeinse Put (waar ze 'kort na middernacht' dus gesignaleerd zijn) en de Rijnbrug in Rhenen (om 01.42 uur). Daar doe je met de auto 42 minuten over, dus een uur de ruimte om van de route af te wijken.
Geen idee, merk/type is niet bekend gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zal die ook wel net een telefoon hebben gehad zonder GPS?
Darn, en dan denken mensen dat je niet ongezien een kuil kunt graven....quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef renevanlaaren het volgende:
allemaal een schep mee hier is een groot stuk aarde omgewoeld
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/948869
Oja ik zie het, die heb ik over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om 22:45 zijn ze ook nog in neerkeek.
Hij is gewoon van de rijnbrug afgekomen door Elst enzo,de camerabeelden waren verkeerd gemonteerd.Hij keert bij de rotonde in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging om de weggetjes boven Amerongen-Leersum.... en dat kan wel eens lastig zijn als je van die kruip door sluip door boerenbinnenweggetjes neemt.
Maar qua tijd was dat sowieso al niet haalbaar geweest.
Even afgezien hiervan (niet tegen jou, maar tegen iedereen): Fattenburgstraat Neerbeek (of wat was het?) en Romeinse Put Venray zijn niet zeker. Zijn nog steeds vermoedens. Auto('s) in filmpje uit Leersum ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan keert-ie en rijdt weer terug naar de Rijnbrug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hij is gewoon van de rijnbrug afgekomen door Elst enzo,de camerabeelden waren verkeerd gemonteerd.Hij keert bij de rotonde in Leersum.
Nee, dan mist hij een keer op de camera.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hij is gewoon van de rijnbrug afgekomen door Elst enzo,de camerabeelden waren verkeerd gemonteerd.Hij keert bij de rotonde in Leersum.
Ja, vermoedens...quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even afgezien hiervan (niet tegen jou, maar tegen iedereen): Fattenburgstraat Neerbeek (of wat was het?) en Romeinse Put Venray zijn niet zeker. Zijn nog steeds vermoedens. Auto('s) in filmpje uit Leersum ook.
Wat ik "nieuws" vond is dat ze nu een woordvoerder heeft. Daarom postte ik het. Volgfens mij zijn we het dus gewoon eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De woordvoerder wat mij betreft ook al, dat had al veel eerder gemogen, zodat dit soort dingen niet hadden kunnen gebeuren:
[..]
SBS kennende betekent dat waarschijnlijk dat ze gewoon bij haar aan de deur hebben gestaan.
Nou nee, ik vind het geen nieuws dat ze een woordvoerder heeft, ik vind dat ze die een week geleden al had moeten hebben, en ik ging er vanuit dat die er ook al was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ik "nieuws" vond is dat ze nu een woordvoerder heeft. Daarom postte ik het. Volgfens mij zijn we het dus gewoon eens
Wat ik begrepen heb van de eigenaar op facebook hoort eerst te komen dat hij met die auto achter hem aan komt en das pas alleen.Dus het is net andersom .quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan keert-ie en rijdt weer terug naar de Rijnbrug?
En dit is belangrijk omdat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Dee69 het volgende:
Dit al gezien? Facebook moeder:
Zet hem op vandaag super team van Kerckeboschschool! Ik heb alle vertrouwen in jullie. Ik weet zeker dat Ruben het erg vindt dat hij er niet bij is, maar hij zou het veel erger vinden als het door hem niet door zou gaan, dus kom op Sam, Marcus, Roel, Huub, Pieter, Jesper, Victor en Teun... JULLIE KUNNEN HET!!!!! ♥♥♥
Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef Marenda het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van de eigenaar op facebook hoort eerst te komen dat hij met die auto achter hem aan komt en das pas alleen.Dus het is net andersom .
Nee, maar het klinkt gewoon als een sportteam dat ze aanmoedigt. Niet echt van belang voor de zaak.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Dee69 het volgende:
Dit al gezien? Facebook moeder:
Zet hem op vandaag super team van Kerckeboschschool! Ik heb alle vertrouwen in jullie. Ik weet zeker dat Ruben het erg vindt dat hij er niet bij is, maar hij zou het veel erger vinden als het door hem niet door zou gaan, dus kom op Sam, Marcus, Roel, Huub, Pieter, Jesper, Victor en Teun... JULLIE KUNNEN HET!!!!! ♥♥♥
Ze zijn niet verkeerdom gemonteerd, dat is gewoon zoals het vanuit dat Eethuisje gefilmd is, het wekt echter de suggestie dat hij de eerste keer vanuit Rhenen in de richting Doorn rijdt, en de tweede keer vanuit de richting Doorn in de richting Rhenen, terwijl het in werkelijkheid, door de positie van het eethuis, andersom is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef aegir_de_viking het volgende:
Heeft de politie dat al verklaard dan dat de beelden verkeerd om gemonteerd zijn? Ik zag alleen een vage tweet van iemand die dat beweerde.
Klopt ja, net als de waarneming op de Rijksstraatweg in Leersum. Ik heb ze speciaal ook als vermoeden op mijn kaartje gezet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even afgezien hiervan (niet tegen jou, maar tegen iedereen): Fattenburgstraat Neerbeek (of wat was het?) en Romeinse Put Venray zijn niet zeker. Zijn nog steeds vermoedens. Auto('s) in filmpje uit Leersum ook.
Enige "grote' gat is dus midden in de nacht. Hoe lang zijn ze ook alweer in Neerbeek? Half uur of 45 min?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, vermoedens...
Maar dan nog, je mist hoogstens 40 minuten... Geen uur.
Oh werkelijk, de politie heeft niet alleen geknipt maar ook nog eens verkeerdom geplakt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef Marenda het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb van de eigenaar op facebook hoort eerst te komen dat hij met die auto achter hem aan komt en das pas alleen.Dus het is net andersom .
twitter:Dagmar1970 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 13:37:25@JulianRubenNL 2/2 de steenfabriek niet in durfen gaan, maar wil politie informeren over grote grijze vuilniszak die we hebben zien liggen reageer retweet
Volgens mij niet nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef aegir_de_viking het volgende:
Heeft de politie dat al verklaard dan dat de beelden verkeerd om gemonteerd zijn? Ik zag alleen een vage tweet van iemand die dat beweerde.
Een half uur dan, toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, vermoedens...
Maar dan nog, je mist hoogstens 40 minuten... Geen uur.
Ik heb het bij de eigenaar van de beelden gelezen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef aegir_de_viking het volgende:
Dan is het dus wél nieuws dat ze die nu pas heeft he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het geen nieuws dat ze een woordvoerder heeft, ik vind dat ze die een week geleden al had moeten hebben, en ik ging er vanuit dat die er ook al was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |