Volgens mij laat je dan automatisch alle lichaamssappen lopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, tenzij er echt gore vlekken inzitten wel lijkt me. poep en plas en lekvocht ofzo.![]()
maar nogmaals, ik heb géén idee wat er vrijkomt wanneer je doodgaat.
Tomatenboer het volgende:[/b]quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef [quote]
[b]Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want? Wat is er onlogisch aan mijn beredenatie?
Jij bent wel helemaal thuis in de procedures van het omgaan met overledenen en bewijsmateriaal?
Echt waar. Dat hoop ik toch niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij laat je dan automatisch alle lichaamssappen lopen.
Ik dacht altijd dat ze gewoon even op zoek gingen naar een de fabrikant van die kleren en zo dergelijke kleding proberen te verkrijgen (of even googlen, zovee kleding staat tegenwoordig wel op webwinkels). Indien dat mogelijk is dan he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, tenzij er echt gore vlekken inzitten wel lijkt me. poep en plas en lekvocht ofzo.![]()
Ze zijn nog steeds vermist.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef eight het volgende:
Wat een waardeloos topic is dit toch zeg.
Deel 30 inmiddels en niemand die de OP heeft bijgehouden.
ja, volgens mij ook. want geen spierspanning. maar ja. juk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij laat je dan automatisch alle lichaamssappen lopen.
Volgens mij wel, , het zijn spieren die je ontlasting/urine doet ophouden(kringspier )Als je dood bent werkt dat niet meer dus alles wat er in je zit loopt eruitquote:
twitter:Jeroen77NL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 12:13:37@JulianRubenNL @Felutho camerabeelden zijn verkeerd om gemonteerd. Eerst komt het shot met de twee auto's. 1 minuut later het andere shot. reageer retweet
Hopelijk kon hij een beetje knopen en brak hij met de val zijn nek, anders kan je nog best een tijdje bungelen voordat je daadwerkelijk heen gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Volgens mij wel, , het zijn spieren die je ontlasting/urine doet ophouden(kringspier )Als je dood bent werkt dat niet meer dus alles wat er in je zit loopt eruit
Hij ging iig met een boner de wereld uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Hopelijk kon hij een beetje knopen en brak hij met de val zijn nek, anders kan je nog best een tijdje bungelen voordat je daadwerkelijk heen gaat.
Nee, Castrol smeermiddelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds vermist.
p.s. hebben jullie ook rouwhulp reclame op dee pagina?
??quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef starla het volgende:
[..]
Hij ging iig met een boner de wereld uit.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Rachilda het volgende:
Wat is de polisie nu aan het doen?
Zijn er ergens zoekacties of invallen op dit moment, of zijn er ergens helikopters boven een bepaald gebied aan het rondvliegen?
Er zijn toch zoveel tips binnen gekomen na de uitzending van opsporing, nou, waar blijven de acties van de polisie dan??!!
Wellicht spuit elftwitter:VermistNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:54:27Politie laat ook vanmorgen weten dat vooralsnog geen nieuwe grote zoekacties naar #vermistebroertjes gepland staan. @DvanOmmeren reageer retweet
Het is al pittig doorrijden om via de N225 van de Rijnbrug binnen het tijdsframe in Leersum te komen, dus nog noordelijker lijkt me alleen maar lastiger, en de nieuwe aansluiting op de A12 (afslag 23a) is echt te ver weg om daar te komen, en de afslag Veenendaal zelf (afslag 23), richting Rhenen is in Veenendaal een bos van flitspalen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu ken ik het daar toevallig een beetje, maar zoals je ook kunt zien op het kaartje, dat is vrij moeilijk, want die weg is zo'n beetje de enige weg die B-C loopt. Ga je bij de Rijnbrug recht door, kom je in Veenendaal terecht, en kom je op allerlei klooiweggetjes richting Amerongen-Leersum terecht, waar je je makkelijk kwijt rijdt. Zuidelijker langs is er ook weinig mogelijkheid/zelfs geen echte mogelijkheid imo...
Maar goed het kan an sich wel (via Veenendaal en dan A12), en het kan dus zo zijn dat hij boven Leersum weer op die wegkwam, gedesorienteerd was, eerst richting Amerongen reed, toen inzag dat hij verkeerd reed en daar draaide richting Doornse gat...
Dus heeft-ie misschien in dat tijdsframe iets met die kinderen gedaan?
Maar volgens mij past dat niet ivm de beschikbare tijd?
Dat ligt eraan hoe s)nel hij na zijn dood gevonden is. Lijkstijfheid treedt meestal op(beetje afhankelijk van de temperatuur twee tot zes uur na overlijdenquote:
Moet je eens aan BE vragen... Die weet dat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lastig, lastig, lastig idd. En idd in dat gebied boven Leersum-Amerongen rij je je makkelijk kwijt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al pittig doorrijden om via de N225 van de Rijnbrug binnen het tijdsframe in Leersum te komen, dus nog noordelijker lijkt me alleen maar lastiger, en de nieuwe aansluiting op de A12 (afslag 23a) is echt te ver weg om daar te komen, en de afslag Veenendaal zelf (afslag 23), richting Rhenen is in Veenendaal een bos van flitspalen.
Tenminste, dat was het altijd, ik heb niet de illusie dat ze die inmiddels verwijderd hebben.
Als hij het al was in Leersum dan moet hij iig behoorlijk doorgereden hebben op de N225 en dan ook nog eens de eerste keer dat hij daar langs moet zijn gekomen op een of andere manier via de zijwegen de camera van Touché ontweken hebben.
Volgens mij hangt eea wel af van of je door verstikking om het leven komt (dat is idd verschrikkelijk smerig) of dat je je nek breekt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De meest logische manier voor de jongens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hangt eea wel af van of je door verstikking om het leven komt (dat is idd verschrikkelijk smerig) of dat je je nek breekt.
Maar als fysiotherapeut zal hij prima in staat zijn geweest te bepalen wat de beste manier is om je te verhangen.
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan het breken van de nek.
Dat gebied boven Leersum-Amerongen kan hij vrijwel niet geweest zijn binnen de tijdspanne, het is slechts 14 minuten tussen de Rijnbrug en de waarneming in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lastig, lastig, lastig idd. En idd in dat gebied boven Leersum-Amerongen rij je je makkelijk kwijt.
Dan toch twee verschillende auto's?
De politie met allerlei deskundigen, maakt een dergelijke vergissing toch niet alvorens het filmpje wereldkundig te maken...
Is gek dan... hoe wordt dit verklaard dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gebied boven Leersum-Amerongen kan hij vrijwel niet geweest zijn binnen de tijdspanne, het is slechts 14 minuten tussen de Rijnbrug en de waarneming in Leersum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |