abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:58 #101
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126526299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vries
En je denkt dat er bordjes boven staan "svp hier niet graven want hier ligt al iemand"?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_126526320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Men zoekt naar net begraven plekken, de verwachting is niet dat ze zo open en bloot ergens liggen
Precies, de verwachting is dat ze niet ergens open en bloot liggen. De garantie heb je niet. Men weet het niet zeker.

Bovendien, alsof die amateurs de sporen uberhaupt zouden herkennen als de kinderen zouden zijn begraven. :')

Tenzij met neonletters en pijlen aangegeven 'hier is het graf!' zal 90% waarschijnlijk de sporen straal negeren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:54:46 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:

Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vries
Oh okee ... en die liggen natuurlijk voor het opgraven ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126526340
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En die liggen dus allemaal in het bos denk jij?

Sommige mensen verdwijnen omdat ze zelf nooit meer gevonden willen worden, andere worden naar het buitenland ontvoerd...

Het is heus geen feit dat we elke meter bos een lijk hebben liggen.
nee, dat denk ik van niet, dat vroeg ik me af, dat zei ik toch ook dat ik me dat afvroeg en wat dat dan nu precies zegt
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:55:20 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526362
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:53 schreef Doodloper het volgende:

En je denkt dat er bordjes boven staan "svp hier niet graven want hier ligt al iemand"?
Graaf lekker je eigen graf!
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:55:30 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526373
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Rachilda het volgende:

[..]

nee, dat denk ik van niet, dat vroeg ik me af, dat zei ik toch ook dat ik me dat afvroeg en wat dat dan nu precies zegt
Dat er geen lijken zijn gevonden op de plekken waar er gezocht is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126526384
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh okee ... en die liggen natuurlijk voor het opgraven ...
nee, niet voor het opgraven, maar aangezien men nu toch al een aantal bossen heeft uitgekamd had men er toevallig wel iets kunnen tegenkomen
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:56:15 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526408
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef Rachilda het volgende:

nee, niet voor het opgraven, maar aangezien men nu toch al een aantal bossen heeft uitgekamd had men er toevallig wel iets kunnen tegenkomen
Juist ...
pi_126526430
Ik mag het niet zeggen, maar nu zou die valkuil-graver van een tijd geleden, uitstekend van pas komen. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126526449
is er eigenlijk iets bekend over de eventuele bagage van de kinderen?? ik neem aan dat ze wat meegekregen hebben van ma? Daar is toch niets van teruggevonden of wel?? En is er iets over bekend gemaakt door politie?
pi_126526453
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Maar toch kut dat je er niet meer van kan 'genieten' dan...
Vind ik nou ook. Lijkt mij dat als je iemand heel erg wil kwetsen en in paniek maken etc, je ook wil weten hoe het gaat uitpakken.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:57:59 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526494
quote:

[..]

Mensen proberen op te letten op stukken omgewoelde grond... Maar het heeft al een paar keer goed geregend ed. Als de knullen begraven zijn dan is het al geen lekker vers graf meer.

En die 10000 vermiste personen die zijn al een eeuwigheid onder de grond liggen ga je al helemaal niet vinden door takken in hopen met blaadjes te porren.
pi_126526506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bovendien, alsof die amateurs de sporen uberhaupt zouden herkennen als de kinderen zouden zijn begraven. :')

Tenzij met neonletters en pijlen aangegeven 'hier is het graf!' zal 90% waarschijnlijk de sporen straal negeren.
Precies, waarom denken mensen dat ze het beter kunnen dan professionals die dit voor hun werk doen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:58:32 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126526524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het zou grappig zijn als het niet zo tenenkrommend was. :')

Maar daarom is de column van Katinka Polderman zo treffend: 'Lief Dagboek: Zaterdag zoeken in Domburg, ik neem Cupcakes mee!'

Inmiddels al veel boze reacties op gehad. :P
hahaha! En daarom hou ik van Katinka. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:59:17 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526556
Bovendien blijf ik erbij dat begraven te veel tijd zou kosten en hij de nodige materialen toch niet bij zich zou hebben.

Ik blijf erbij, ze liggen in het water.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:59:39 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126526572
quote:

[..]

oh my. Nou, ik blijf voortaan braaf op de paadjes in het bos! :o voor je het weet struikel je over een lijk. ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:59:59 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126526589
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet-ie eigenlijk al niet eerder langs dat punt zijn gekomen dan? Hij kwam van de Rijnbrug?
Eerst zie je A-B, dan B-C, en B-C is richting Doornse gat.
Komt-ie van Rijnbrug, dan rij je eerst B-C, als je naar Doornse gat gaat.
Dus moet-ie B-C, A-B, B-C gereden hebben...
Check, daarom is het vreemd.
Tenzij hij in Leersum eerst via zijwegen naar de rotonde Torenzichtlaan/Kerkplein gereden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126526594
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Vind ik nou ook. Lijkt mij dat als je iemand heel erg wil kwetsen en in paniek maken etc, je ook wil weten hoe het gaat uitpakken.
Maar ja, hij hoeft er nu ook niet meer mee te leven...
pi_126526602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat de scheiding en/of de omgangsregeling hier aanleiding voor is geweest is inderdaad speculatief (maar wel aannemelijk).

Maar waarom vindt jij niet dat je kunt spreken van het doorslaan van de stoppen als je tot dergelijke gruweldaden in staat bent? Lijkt me het meest waarschijnlijke scenario. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de vader altijd al een gevaarlijke gek is geweest (waarbij er dan natuurlijk psychisch net zo goed iets mis is).
Voor mij niet aannemelijk: ik ken hem niet, ik ken zijn ex niet en ik weet letterlijk niets over de situatie.

Denk jij. Misschien is het altijd al een gek geweest (zoveel nare mensen die leuk overkomen), misschien is hij doorgeslagen, misschien heeft hij het juist heel helder gedaan zonder door te zijn geslagen.

Imo is het niet onrealistisch dat hij niet is doorgeslagen, dat hij het heeft gepland en heel berekenend heeft gedaan.

Maargoed. Ik weet het niet, jij ook niet. We kennen hem immers niet en we weten niet zoveel over de situatie.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:01:29 #120
264694 blanket
its human nature
pi_126526664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef ElsTeyr het volgende:
is er eigenlijk iets bekend over de eventuele bagage van de kinderen?? ik neem aan dat ze wat meegekregen hebben van ma? Daar is toch niets van teruggevonden of wel?? En is er iets over bekend gemaakt door politie?
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:47:08 @LincandReece Nee, alleen schooltassen jongens lagen in de auto. Zover wij weten tenminste. reageer retweet
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126526707
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien blijf ik erbij dat begraven te veel tijd zou kosten en hij de nodige materialen toch niet bij zich zou hebben.

En wat te denken van die kleding, alsof het net uit de wasmachine komt, dat is wel anders als je een uur staat te graven.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:02:43 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526709
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tenzij hij in Leersum eerst via zijwegen naar de rotonde Torenzichtlaan/Kerkplein gereden is.
En is dat dan mogelijk binnen de genoemde tijden?
pi_126526719
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Maar ja, hij hoeft er nu ook niet meer mee te leven...
Nee, maar in principe is het allemaal niet effectief voor hem. Hij merkt nergens meer wat van. ;(
pi_126526769
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nee, maar in principe is het allemaal niet effectief voor hem. Hij merkt nergens meer wat van. ;(
Dat maakt het misschien juist zo effectief voor hem...
pi_126526774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:01 schreef blanket het volgende:

[..]

JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:47:08 @LincandReece Nee, alleen schooltassen jongens lagen in de auto. Zover wij weten tenminste. reageer retweet
dat is dan toch raar, als pa tegen zijn ex zegt dat hij de kinderen meeneemt voor korte vakantie?
of wacht, misschien hebben de kinderen een dubbele garderobe en hoefde ma niets mee te geven
pi_126526783
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Mercer het volgende:

[..]

En wat te denken van die kleding, alsof het net uit de wasmachine komt, dat is wel anders als je een uur staat te graven.
Misschien komen ze dat ook wel, voor de toonbaarheid van de foto. Weet ik het. (uiteraard wel nadat de kleding uitgebreid is onderzocht op sporen).

Ik weet echt niet hoe ze dat soort dingen aanpakken.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:04:39 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526805
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:

Ik denk dat dit juist enorm effectief voor hem is.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:05:20 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126526828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, hoe meer ik ervan lees, hoe logischer ik dat juist vind. In het licht bezien van de ultieme diss aan zijn ex.
Dat niet alleen, als de brief eerder (voor hij zelfmoord pleegde) gevonden was dan zou men ook weten dat hij zijn kinderen mogelijk ook wilde ombrengen, en ik mag toch hopen dat er in dat geval groot alarm was afgegaan.

Daarbij zou hij alle contact dan ook verloren zijn als hij het op een of andere manier toch niet durfde door te zetten en de brief wel ontdekt was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126526842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Rachilda het volgende:
Nieuwe theorie op een forum gelezen van iemand, zie onderstaand die theorie, wat vinden we er van?

"Ik vind het ook verschrikkelijk. Laten we dus eens een 'denkoefening' hierop loslaten. In de hoop iets 'op te rakelen' via ideeën.

De vader was te traceren op de heenweg richting Neerbeek. Vanaf daar wordt het moeilijk om de terugweg na te gaan. Stel dat die man er een speurtocht van heeft gemaakt. Want zo kun je dit inmiddels wel noemen. Vind ik.
Dan zijn dé aanwijzingen te vinden op die terugweg. Denk ik. Dus daar gaan we: en ik bekijk het nu puur via de taal , de wóórden.
Als hij zijn route terug neemt, komt hij in ieder geval over een beekje die 'Neer' heet. (denk aan 'Neerbeek'). Aan dat beekje 'Neer' ligt ook een plaatsje 'Neer'. Dat zijn volgens mij al zoekplekken.

Dan rijdt hij verder omhoog en tankt bij iets dat heet 'de romeinse put'.
Als je dát neemt als 'aanwijzing', samen met 'Neerbeek', je gooit er een driehoek tegenaan (trek in de atlas een rechte lijn vanuit Neerbeek langs Venray en een lijn vanuit Doorn langs Leersum en Rhenen) dan kom je een snijpunt tegen : het plaatsje Beek. Bij Ubbergen/Nijmegen.

Nijmegen is een oude Romeinse vestingstad (denk aan 'de romeinse put'). Die heeft Nijmegen ook eentje. Maar Beek (bij Ubbergen) dacht ik óók.
Langs Beek (Ubbergen) loopt een klein beekje, dat komt uit een verdergelegen snijpunt (vanuit de getrokken driehoek gezien): het Wylermeer in Duitsland.
Dan heb je dus een aantal zoekplekken, waar ook de onbekende/ontbrekende tijd van de vader in zou kunnen passen.

Omg :D Op welk forum is dit?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126526845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef blanket het volgende:
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:44:42 Vanavond is de grote zoekactie in Zeist, Connexion rijdt met 2 bussen, er is koffie en het Rode Kruis is aanwezig. Ook zijn er veel honden. reageer retweet
Op naar Zeist :{
Koffie en cake ;(

Maar als mijn trein niet rijdt, ho maar met die extra bussen van Connexxion.
Tap tap tap
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:05:54 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126526853
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien komen ze dat ook wel, voor de toonbaarheid van de foto. Weet ik het. (uiteraard wel nadat de kleding uitgebreid is onderzocht op sporen).

het lijkt mij dat dood aan een touw hangen ook de nodige vlekken met zich meebrengt :@ dus ja, het zal vast gewassen zijn nadat het onderzocht is? geen idee hoor, ik ben niet zo thuis in dode mensen en hoe dat gaat.
pi_126526900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Ticootje het volgende:

Ja, daar kan ik wel in meekomen hoor, we kunnen wel een aantal zaken vaststellen met alle info die er is :

1. waarschijnlijk soort afscheidsrit gedaan
2. kinderen waarschijnlijk achtergelaten op of in de omgeving van een voor de vader of kinderen "bijzondere" plek
3. waarschijnlijk niet te veel tijd kwijt tijdens het achterlaten van de kinderen
pi_126526918
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nu ken ik het daar toevallig een beetje, maar zoals je ook kunt zien op het kaartje, dat is vrij moeilijk, want die weg is zo'n beetje de enige weg die B-C loopt. Ga je bij de Rijnbrug recht door, kom je in Veenendaal terecht, en kom je op allerlei klooiweggetjes richting Amerongen-Leersum terecht, waar je je makkelijk kwijt rijdt. Zuidelijker langs is er ook weinig mogelijkheid/zelfs geen echte mogelijkheid imo...
Maar goed het kan an sich wel (via Veenendaal en dan A12), en het kan dus zo zijn dat hij boven Leersum weer op die wegkwam, gedesorienteerd was, eerst richting Amerongen reed, toen inzag dat hij verkeerd reed en daar draaide richting Doornse gat...
Dus heeft-ie misschien in dat tijdsframe iets met die kinderen gedaan?
Maar volgens mij past dat niet ivm de beschikbare tijd?

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 15-05-2013 12:19:05 ]
I´m back.
pi_126526929
Ik blijf erbij, ze liggen in (een ondiep graf) in het bos.

Brr.
Tap tap tap
pi_126526936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh my. Nou, ik blijf voortaan braaf op de paadjes in het bos! :o voor je het weet struikel je over een lijk. ;(
Nou ik wil niet vervelend zijn buurvrouwtje, maar gisteren heeft een wandelaar nog een lichaam gevonden tijdens het wandelen in het bos!
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:08:07 #136
264694 blanket
its human nature
pi_126526948
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

het lijkt mij dat dood aan een touw hangen ook de nodige vlekken met zich meebrengt :@ dus ja, het zal vast gewassen zijn nadat het onderzocht is? geen idee hoor, ik ben niet zo thuis in dode mensen en hoe dat gaat.
Ik ook niet hoor...maar denk niet dat ze die kleding ff lekker fris wassen voordat het aan het publiek wordt getoond. Tis niet dat iemand die kleding nog gaat dragen denk ik.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126526954
Het zou de politie sieren als ze een leidende rol nemen in dit burgerinitiatief. Een cursus sporen zoeken en waar moet je nou op letten. Enkele dagen laten oefenen op een veldje en afsluiten met een certificaat. En dan zoeken op het strand of een bouwput, zodat de mogelijke sporen voor de pro's bewaard blijven.

Ik denk dat als de politie zegt niet doen, dan moet je het ook niet doen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_126526967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jij hebt in tegenstelling tot vele anderen te weinig CSI gekeken en zeker geen cluedo gespeeld
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126526972
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Voor mij niet aannemelijk: ik ken hem niet, ik ken zijn ex niet en ik weet letterlijk niets over de situatie.
Nou ja, er zal toch een aanleiding voor zijn geweest. In de scheiding of omgangsregeling een aanleiding zien is niet zo vergezocht, maar inderdaad vooralsnog wel pure speculatie.

quote:
Denk jij. Misschien is het altijd al een gek geweest (zoveel nare mensen die leuk overkomen), misschien is hij doorgeslagen, misschien heeft hij het juist heel helder gedaan zonder door te zijn geslagen.
Dat die man altijd al een gevaarlijke gek zou zijn geweest is niet aannemelijk, puur omdat het aantal 'gevaarlijke gekken' in de samenleving relatief laag is. Het is dus vele malen aannemelijker dat hij niet altijd al een 'gevaarlijke gek' of psychopaat zo u wilt, is geweest.

I
quote:
mo is het niet onrealistisch dat hij niet is doorgeslagen, dat hij het heeft gepland en heel berekenend heeft gedaan.
Je misdaad berekenend en goed voorbereid uitvoeren zegt uiteraard niets over het feit of de persoon is 'doorgeslagen' of niet. Al zijn er inderdaad situaties denkbaar waarbij je dan minder helder zult kunnen nadenken. Maar aangezien we er - gelukkig - niet bij zijn geweest kunnen wij evenmin oordelen over zijn verstandelijke vermogens en bewustzijn op de avond van de verdwijning.
pi_126526997
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef eight het volgende:

[..]

Omg :D Op welk forum is dit?
nujij.nl
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:09:10 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef Rachilda het volgende:

Nou ik wil niet vervelend zijn buurvrouwtje, maar gisteren heeft een wandelaar nog een lichaam gevonden tijdens het wandelen in het bos!
Dagelijkse kost inderdaad. Ik struikel ook over de lijken als ik met leenhond in het bos wandel. Vlakbij de Woenselse Poort vol TBS-ers, dus dat is logisch.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:09:53 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126527015
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:09 schreef Rachilda het volgende:

nujij.nl
Hebben de alu-hoedjes daar er ook al Satanisten bijgehaald? En Demmink?
pi_126527021
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dagelijkse kost inderdaad. Ik struikel ook over de lijken als ik met leenhond in het bos wandel. Vlakbij de Woenselse Poort vol TBS-ers, dus dat is logisch.
Begraven ze daar TBS-ers?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126527045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef seasushi het volgende:

[..]

Jij hebt in tegenstelling tot vele anderen te weinig CSI gekeken en zeker geen cluedo gespeeld
Want? Wat is er onlogisch aan mijn beredenatie? :')

Jij bent wel helemaal thuis in de procedures van het omgaan met overledenen en bewijsmateriaal?
pi_126527050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Het zou de politie sieren als ze een leidende rol nemen in dit burgerinitiatief. Een cursus sporen zoeken en waar moet je nou op letten. Enkele dagen laten oefenen op een veldje en afsluiten met een certificaat. En dan zoeken op het strand of een bouwput, zodat de mogelijke sporen voor de pro's bewaard blijven.

Ik denk dat als de politie zegt niet doen, dan moet je het ook niet doen.
w/
pi_126527051
Juist. Gek of niet gek, doorgeslagen of niet, we weten het niet. En waarom weten we ook niet.

Volgens mij kom je daar ook nooit achter.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:11:27 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126527069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:10 schreef seasushi het volgende:

Begraven ze daar TBS-ers?
Die begraven elkaar. En de slachtoffers die ze maken tijdens hun verlof.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:12:32 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126527104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar nu zou die valkuil-graver van een tijd geleden, uitstekend van pas komen. :P
Als die het al voor elkaar kreeg om ongezien die kuilen te graven op een pad, en dat ze ook nog eens min of meer onopvallend waren, dat zou ik niet weten waarom de vader dat niet van tevoren had kunnen doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126527106
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die begraven elkaar. En de slachtoffers die ze maken tijdens hun verlof.
Goede grap.
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:12:46 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126527111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor...maar denk niet dat ze die kleding ff lekker fris wassen voordat het aan het publiek wordt getoond. Tis niet dat iemand die kleding nog gaat dragen denk ik.
nou ja, tenzij er echt gore vlekken inzitten wel lijkt me. poep en plas en lekvocht ofzo. :r
maar nogmaals, ik heb géén idee wat er vrijkomt wanneer je doodgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')