abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126523646
quote:
Kinderen van dode man vermist in Doorn

UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.

De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.

Route + Mogelijke route.

Nog meer mogelijke routes/bestemmingen.

Updates:
http://www.nu.nl/binnenla(...)imburgse-elsloo.html
http://nos.nl/artikel/504661-nieuwe-zoektocht-broers-zeist.html

Overzichtkaart waar al gezocht is en waar ze zijn geweest
http://goo.gl/maps/TO2Ew

Amber Alert:
http://www.amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nl
Inmiddels ook internationaal

Tijdlijnen:
http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xml

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/

Liveblog Utrecht

https://twitter.com/FloortjeHVNL

Overzicht van de Politie over de zaak Julian en Ruben:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html

Laatste nieuws door politie op 14-05-2012:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html

Filmpje auto vader in Leersum (kunt zien dat hij gekeerd is)
pi_126523672
Oh hier geldt blijkbaar niet als je m dichtgooit je ook de nieuwe opent?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:47:31 #3
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126523709
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat geldt toch nergens meer sinds de reeksen bestaan aangezien er nu toch maximaal één tegelijk open kan zijn?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_126523717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
geen idee, ik zag onderaan topic staan "open nieuw deel" dus vervolgens daar maar op geklikt
pi_126523730
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nee, die mensen weten wellicht niet eens dat het niet gewenst is en willen er alles aan doen om de jongens te vinden. Anders zochten ze immers nieet.
Nee, nogmaals, het lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk dat ze zich niet bewust zijn van het feit dat het ongewenst is. Die mensen zullen ook wel al het nieuws rondom deze zaak volgen, zeker als ze zo 'begaan' zijn, en anders horen ze het vast wel terplaatse van politiemedewerkers of van andere speurneuzen die het wel weten.

Ik wil best geloven dat ze het doen omdat ze echt begaan zijn met die jongens, maar ze denken waarschijnlijk deskundiger te zijn dan ze zijn en volgens mij doen ze het ook wel een beetje ter meerdere eer en glorie voor zichzelf. Sterker nog, ik denk dat het laatste zwaarder weegt dan de betrokkenheid bij de jongetjes, aangezien ze ongetwijfeld wel bewust zijn van het feit dat het het werk van de politie niet ten goede komt.

Daarnaast past het in de huidige tijdsgeest dat men neerkijkt op autoriteit en het zelf meent beter te weten.

Samengevat dus gewoon een voorbeeld van de "vertokkiesering" van de samenleving, stuitende domheid.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:48:58 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126523743
Gecorrigeerde route bij camera van Eethuis Touché in Leersum:

http://maps.google.nl/map(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=18

Overzichtskaartje Rijnbrug - Leersum:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126523746
Nee hoor, dat hoeft niet zo te zijn. Jullie volgen de zaak op de voet en weten dat de politie het als een belemmering ziet. Er zijn genoeg types die meedoen daar zonder dat te weten. Daar ben ik van overtuigd. Als er een bericht rondgaat over met z'n allen zoeken/mensen worden meegevraagd door bekenden en that's it, zijn er mensen die meegaan. Zo werkt dat.
pi_126523779
Die zoekactie(s) van die paragnosten :')
Triest. Lekker eventuele sporen uitwissen door een paar idioten.

Zieke actie van die vader door die kinderen mee zijn dood in te nemen. Laat ik voorop stellen dat zijn actie ziek en heel triest is, maar ik kan wel begrijpen dat mannen door het huidige rechtssysteem en de toewijzing van kinderen aan de moeder in de meeste gevallen gek van woede kunnen worden. De machteloosheid.
U MAD?
pi_126523825
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die zoekactie(s) van die paragnosten :')
Triest. Lekker eventuele sporen uitwissen door een paar idioten.

Zieke actie van die vader door die kinderen mee zijn dood in te nemen. Laat ik voorop stellen dat zijn actie ziek en heel triest is, maar ik kan wel begrijpen dat mannen door het huidige rechtssysteem en de toewijzing van kinderen aan de moeder in de meeste gevallen gek van woede kunnen worden. De machteloosheid.
Ben jij ook een paragnost dan?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:51:10 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126523838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Lpunt het volgende:
Nee hoor, dat hoeft niet zo te zijn. Jullie volgen de zaak op de voet en weten dat de politie het als een belemmering ziet. Er zijn genoeg types die meedoen daar zonder dat te weten. Daar ben ik van overtuigd. Als er een bericht rondgaat over met z'n allen zoeken/mensen worden meegevraagd door bekenden en that's it, zijn er mensen die meegaan. Zo werkt dat.
Ik volg deze zaak totaal niet op de voet. Denk dat die vlieger toch echt meer opgaat voor de mensen die zichzelf detective wanen ...
Daarbij: als een bekende mij zou vragen mee te gaan zoeken, dan lach ik hem eerst uit om vervolgens te vragen of-ie wel goed bij zijn knar is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:51:42 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126523859

Plaatje voor in de op.
pi_126523876
http://www.nu.nl/binnenla(...)elangrijke-tips.html

Gepubliceerd:
Laatste update: 15 mei 2013 09:32
15 mei 2013 10:46

Nieuwe inzichten vermiste broertjes door belangrijke tips
Sommige tips die sinds dinsdagavond zijn binnengekomen over de vermiste broertjes Ruben en Julian uit Zeist zijn zo belangrijk dat rechercheurs er direct mee aan de slag zijn gegaan.
pi_126523893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

ter meerdere eer en glorie voor zichzelf. Sterker nog, ik denk dat het laatste zwaarder weegt dan de betrokkenheid bij de jongetjes, aangezien ze ongetwijfeld wel bewust zijn van het feit dat het het werk van de politie niet ten goede komt.

Daarnaast past het in de huidige tijdsgeest dat men neerkijkt op autoriteit en het zelf meent beter te weten.

Vooral voor andere mensen spreken. Heel goed. En vooral denken dat zulke mensen voor zichzelf gaan zoeken.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:53:45 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126523934
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Leandra het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat denk jij? Kan het?

Hij moet 5 minuten inhalen op een stuk waar dat bijna onmogelijk is en vanaf de verkeerde kant komen. Hij had al een doodswens, misschien kon het hem niets meer schelen als hij zichzelf om een boom zou vouwen. Maar hij wilde ook zeker zijn dat de kinderen niet gevonden werden. Mijn Sherlock zegt, dan had hij de kinderen ook al niet meer bij zich.
pi_126523938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Lpunt het volgende:
De mensen die worden meegevraag door bekenden hebben zelf geen verstand ofzo? Ook niet het nieuws verder gevolgd? Verder lijkt het mij genoeg over je bekenden zeggen als die je meevragen naar zoiets. :')

Verder geef je met dit voorbeeld al aan dat velen of enkelen helemaal niet zo begaan zijn met de zaak. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126523970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:

. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
verveling, sensatiezucht.
hebben ze weer wat om op Facebook neer te zetten.
pi_126523993
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:50 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Ben jij ook een paragnost dan?
Nee. Maar ik heb weinig hoop meer dat ze nog leven.....
Zeker nadat ik het verhaal heb gelezen van die kerel in Oostenrijk/Zwitserland die min of meer hetzelfde geflikt heeft.
U MAD?
pi_126523999
Zonet de aflevering van Opsporing Gezocht gezien. De schoenen van de vader, bergschoenen, zijn verdwenen. Die heeft ie waarschijnlijk gebruikt in een bos bij het doen verdwijnen van zijn kinderen. Zijn schoenen heeft ie erbij gedaan en hij is zonder schoenen zijn auto in gestapt en naar het Doornse Gat gereden.

Bij het motel is hij helemaal niet geweest, toen hij belde en zei dat hij bij het motel stond, stond ie in Neerbeek (geloof ik begrepen te hebben). Oftewel dat was misleiding. Ik denk toch dat hij een tent of zo onderweg heeft gekocht. Hij had veel geld gepind en van dat van dat geld was veel weg.
pi_126524002
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik volg deze zaak totaal niet op de voet. Denk dat die vlieger toch echt meer opgaat voor de mensen die zichzelf detective wanen ...
Daarbij: als een bekende mij zou vragen mee te gaan zoeken, dan lach ik hem eerst uit om vervolgens te vragen of-ie wel goed bij zijn knar is.
Ik ook niet en ik wist het ook niet. Natuurlijk wel, genoeg vrouwtjes die dat bericht via facebook krijgen en dan ook mee willen doen omdat het kan en omdat het effectief kan zijn, denken ze.

Gaat toch niet om jou, of wel? Personen die meezoeken zijn sowieso al bepaalde types (denk ik) en ieder mens reageert/denkt anders, gelukkig. Ik vind het vreemd dat er meteen van negatieve intenties wordt uitgegaan, maar goed, ook prima. Ik denk er anders over.
pi_126524012
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:52 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Vooral voor andere mensen spreken. Heel goed. En vooral denken dat zulke mensen voor zichzelf gaan zoeken.
Ik kan niet tot een andere conclusie komen, alles overziend. Jij wel?

Men weet heus wel dat het niet gewenst is, als men het dan toch doet dan weegt het 'eigen belang' schijnbaar zwaarder dan het belang van de politie (en dus van de jongetjes).
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:56:13 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524034
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Bij het motel is hij helemaal niet geweest, toen hij belde en zei dat hij bij het motel stond, stond ie in Neerbeek (geloof ik begrepen te hebben). Oftewel dat was misleiding. Ik denk toch dat hij een tent of zo onderweg heeft gekocht. Hij had veel geld gepind en van dat van dat geld was veel weg.
170 euro had hij gepind.
How can I make this topic about me?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:56:34 #22
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126524050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Zonet de aflevering van Opsporing Gezocht gezien. De schoenen van de vader, bergschoenen, zijn verdwenen. Die heeft ie waarschijnlijk gebruikt in een bos bij het doen verdwijnen van zijn kinderen. Zijn schoenen heeft ie erbij gedaan en hij is zonder schoenen zijn auto in gestapt en naar het Doornse Gat gereden.

Hij had wel degelijk schoenen aan toen ze m vonden.

En waar kun je in neerbeek tenten kopen na 10 uur s avonds?
pi_126524060
Zo weinig? Dat is toch geen groot bedrag? Hij kan natuurlijk contant geld bij zich gehad hebben.
pi_126524064
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee. Maar ik heb weinig hoop meer dat ze nog leven.....
Zeker nadat ik het verhaal heb gelezen van die kerel in Oostenrijk/Zwitserland die min of meer hetzelfde geflikt heeft.
O, nee, ik ook. Maar ik doel op je tekst over vaders die door kunnen slaan enzo, dat is toch niet naar buitengebracht? Of wel?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:57:31 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126524086
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Lpunt het volgende:
Ik denk er anders over.
Prima. Feit is dat het de politie belemmerd en dat de politie het dan ook liever niet heeft. Lijkt mij de beste leidraad.
pi_126524087
Nieuwe theorie op een forum gelezen van iemand, zie onderstaand die theorie, wat vinden we er van?

"Ik vind het ook verschrikkelijk. Laten we dus eens een 'denkoefening' hierop loslaten. In de hoop iets 'op te rakelen' via ideeën.

De vader was te traceren op de heenweg richting Neerbeek. Vanaf daar wordt het moeilijk om de terugweg na te gaan. Stel dat die man er een speurtocht van heeft gemaakt. Want zo kun je dit inmiddels wel noemen. Vind ik.
Dan zijn dé aanwijzingen te vinden op die terugweg. Denk ik. Dus daar gaan we: en ik bekijk het nu puur via de taal , de wóórden.
Als hij zijn route terug neemt, komt hij in ieder geval over een beekje die 'Neer' heet. (denk aan 'Neerbeek'). Aan dat beekje 'Neer' ligt ook een plaatsje 'Neer'. Dat zijn volgens mij al zoekplekken.

Dan rijdt hij verder omhoog en tankt bij iets dat heet 'de romeinse put'.
Als je dát neemt als 'aanwijzing', samen met 'Neerbeek', je gooit er een driehoek tegenaan (trek in de atlas een rechte lijn vanuit Neerbeek langs Venray en een lijn vanuit Doorn langs Leersum en Rhenen) dan kom je een snijpunt tegen : het plaatsje Beek. Bij Ubbergen/Nijmegen.

Nijmegen is een oude Romeinse vestingstad (denk aan 'de romeinse put'). Die heeft Nijmegen ook eentje. Maar Beek (bij Ubbergen) dacht ik óók.
Langs Beek (Ubbergen) loopt een klein beekje, dat komt uit een verdergelegen snijpunt (vanuit de getrokken driehoek gezien): het Wylermeer in Duitsland.
Dan heb je dus een aantal zoekplekken, waar ook de onbekende/ontbrekende tijd van de vader in zou kunnen passen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:57:37 #27
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
Zo weinig? Dat is toch geen groot bedrag?
Nee. Maarja, dat is het wel als die man normaal alles via pinbetalingen deed en nooit contant geld had. Dan is het wel veel.
pi_126524108
Of hij had de tent al in zijn auto gedaan. Die bergschoenen waren toch weg, zeiden ze?
pi_126524112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nee. Maarja, dat is het wel als die man normaal alles via pinbetalingen deed en nooit contant geld had. Dan is het wel veel.
hoeveel kost een tent?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:58:35 #30
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524135
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:58 schreef Rachilda het volgende:

[..]

hoeveel kost een tent?
Nou, ik denk al snel 200 euro? Daar begint het mee voor een koepeltentje?
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:59:04 #31
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_126524155
Ik last in het vorige topic dat veel mensen zeggen dat hij ontzettend hard gereden heeft tussen Rhenen en Leersum maar dat is onzin. Ik woon in de Betuwe en werk in Amersfoort. Als ik niet met de pont ga rijd ik over de rijnbrug bij Rhenen en dan over Leersum. Dat duurt nooit langer dan een kwartier, het is een goed te rijden overzichtelijke weg.

Dat de routeplanner er 20 minuten voor schrijft komt doordat op een paar stukken in de dorpskernen de toegestane snelheid 30 km per uur is maar daar houdt niemand zich aan. De weg is ook niet ingericht als 30 km weg. Als je een beetje doorrijdt dan doe je er 10 minuten over, de 14 minuten die hij er over heeft gedaan is niet sneller dan nromaal.

my two cents :)
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_126524160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De mensen die worden meegevraag door bekenden hebben zelf geen verstand ofzo? Ook niet het nieuws verder gevolgd? Verder lijkt het mij genoeg over je bekenden zeggen als die je meevragen naar zoiets. :')

Verder geef je met dit voorbeeld al aan dat velen of enkelen helemaal niet zo begaan zijn met de zaak. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
Soort zoekt soort hè, zijn denk ik bepaalde types. Met de beste bedoelingen.

Dat zeg ik niet. Maargoed.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:59:20 #33
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126524167
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Rachilda het volgende:
Nieuwe theorie op een forum gelezen van iemand, zie onderstaand die theorie, wat vinden we er van?

"Ik vind het ook verschrikkelijk. Laten we dus eens een 'denkoefening' hierop loslaten. In de hoop iets 'op te rakelen' via ideeën.

De vader was te traceren op de heenweg richting Neerbeek. Vanaf daar wordt het moeilijk om de terugweg na te gaan. Stel dat die man er een speurtocht van heeft gemaakt. Want zo kun je dit inmiddels wel noemen. Vind ik.
Dan zijn dé aanwijzingen te vinden op die terugweg. Denk ik. Dus daar gaan we: en ik bekijk het nu puur via de taal , de wóórden.
Als hij zijn route terug neemt, komt hij in ieder geval over een beekje die 'Neer' heet. (denk aan 'Neerbeek'). Aan dat beekje 'Neer' ligt ook een plaatsje 'Neer'. Dat zijn volgens mij al zoekplekken.

Als je dát neemt als 'aanwijzing', samen met 'Neerbeek', je gooit er een driehoek tegenaan (trek in de atlas een rechte lijn vanuit Neerbeek langs Venray en een lijn vanuit Doorn langs Leersum en Rhenen) dan kom je een snijpunt tegen : het plaatsje Beek. Bij Ubbergen/Nijmegen.

Nijmegen is een oude Romeinse vestingstad (denk aan 'de romeinse put'). Die heeft Nijmegen ook eentje. Maar Beek (bij Ubbergen) dacht ik óók.
Langs Beek (Ubbergen) loopt een klein beekje, dat komt uit een verdergelegen snijpunt (vanuit de getrokken driehoek gezien): het Wylermeer in Duitsland.
Dan heb je dus een aantal zoekplekken, waar ook de onbekende/ontbrekende tijd van de vader in zou kunnen passen.

Nee :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:00:46 #34
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126524209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef Hanoying het volgende:
Ik last in het vorige topic dat veel mensen zeggen dat hij ontzettend hard gereden heeft tussen Rhenen en Leersum maar dat is onzin. Ik woon in de Betuwe en werk in Amersfoort. Als ik niet met de pont ga rijd ik over de rijnbrug bij Rhenen en dan over Leersum. Dat duurt nooit langer dan een kwartier, het is een goed te rijden overzichtelijke weg.

Dat de routeplanner er 20 minuten voor schrijft komt doordat op een paar stukken in de dorpskernen de toegestane snelheid 30 km per uur is maar daar houdt niemand zich aan. De weg is ook niet ingericht als 30 km weg. Als je een beetje doorrijdt dan doe je er 10 minuten over, de 14 minuten die hij er over heeft gedaan is niet sneller dan nromaal.

Inclusief dat hij van de verkeerde kant lijkt te komen? Maar dus niet op die weg de eerste keer reed om vervolgens vanuit doorn te komen aanrijden 14 minuten na de rijsbrug?n
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:00:50 #35
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126524210
quote:

Opgelost, slotje.
pi_126524216
Is al bekend of de man onder invloed was van medicijnen? Als zijn emoties waren uitgeschakeld, zal hij anders gehandeld hebben dan als hij nog helemaal bij zijn positieven was.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:05 #37
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef Hanoying het volgende:

Ja en de tijdinstelling kan afwijken op de camera apparatuur. Ik neem aan dat de politie dat gecheckt heeft, maar je weet het niet.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:24 #38
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126524235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Inclusief dat hij van de verkeerde kant lijkt te komen? Maar dus niet op die weg de eerste keer reed om vervolgens vanuit doorn te komen aanrijden 14 minuten na de rijsbrug?n
Ja, die tijd is heel normaal. Zeker op dat tijdstip.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:02:22 #39
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_126524267
quote:

En nu met plaatje? Geen zin om dit zelf te gaan doen. Overigens lijkt mij dit wel hééééél ver gezocht.
Ski, Schnee & Schnaps!
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:02:38 #40
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524282
Dat van dat keren klinkt ook vreemd. Zeker omdat het ook een andere auto lijkt.
pi_126524310
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef Lpunt het volgende:

[..]

O, nee, ik ook. Maar ik doel op je tekst over vaders die door kunnen slaan enzo, dat is toch niet naar buitengebracht? Of wel?
Jawel, begin vorige week. Ik heb ergens gelezen dat de kinderen voor een nog groter deel aan de moeder waren toegewezen en dat er na deze uitspraak bij de vader de stoppen waren doorgeslagen. Vader en moeder zaten in een zogenaamde 'vechtscheiding' en dan delf je als kerel vaak het onderspit.
U MAD?
pi_126524333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:02 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

En nu met plaatje? Geen zin om dit zelf te gaan doen. Overigens lijkt mij dit wel hééééél ver gezocht.
ja, ik vind deze ook vergezocht, wel creatief van die persoon bedacht
pi_126524347
Is er al gekeken naar het brandstof gebruik van de auto. Deze kan toch een redelijke indicatie geven als je de tankbeurten in kaart kan brengen van het afgelopen half jaar.
pi_126524362
quote:

Dit moet een verstandelijk gehandicapte zijn geweest of een geestesziek persoon. WTF. :')
U MAD?
pi_126524380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou, ik denk al snel 200 euro? Daar begint het mee voor een koepeltentje?
Voor 25 euro heb je al een hoor miss wel minder ;)
-Edit 12,99 zie ik nu :D
pi_126524413
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jawel, begin vorige week. Ik heb ergens gelezen dat de kinderen voor een nog groter deel aan de moeder waren toegewezen en dat er na deze uitspraak bij de vader de stoppen waren doorgeslagen. Vader en moeder zaten in een zogenaamde 'vechtscheiding' en dan delf je als kerel vaak het onderspit.
Ja, dat was op basis van onderzoek van de Telegraaf. Hoe serieus moet je dat nemen als we het hebben over stoppen doorslaan, enzovoort?
pi_126524452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Leandra het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Moet-ie eigenlijk al niet eerder langs dat punt zijn gekomen dan? Hij kwam van de Rijnbrug?
Eerst zie je A-B, dan B-C, en B-C is richting Doornse gat.
Komt-ie van Rijnbrug, dan rij je eerst B-C, als je naar Doornse gat gaat.
Dus moet-ie B-C, A-B, B-C gereden hebben...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 15-05-2013 11:11:52 ]
I´m back.
pi_126524471
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit moet een verstandelijk gehandicapte zijn geweest of een geestesziek persoon. WTF. :')
:').
pi_126524498
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Ja, dat was op basis van onderzoek van de Telegraaf. Hoe serieus moet je dat nemen als we het hebben over stoppen doorslaan, enzovoort?
Als je je kinderen ombrengt laat verdwijnen en daarna zelfmoord pleegt, kun je aardig spreken van 'stoppen doorslaan' wat mij betreft.
pi_126524553
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Kan me er iets bij voorstellen dat wanneer die tering ex van je het laatste wat je hebt van je afpakt.

Uh qua stoppen doorslaan. Begrijp me niet verkeerd.
U MAD?
pi_126524584
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je je kinderen ombrengt laat verdwijnen en daarna zelfmoord pleegt, kun je aardig spreken van 'stoppen doorslaan' wat mij betreft.
Bij mij niet. En dat het te maken heeft met de scheiding en whatever zijn ook helemaal geen feiten over (behalve dat de Telegraaf zoiets schrijft op basis van eigen onderzoek).
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:10:07 #52
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_126524600
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die verkeerde kant is niet zeker omdat het niet zeker is dat het de bewuste auto is.
De afstand is ongeveer 14 km, de tijd ongeveer 14 minuten.
Dat geeft een gemiddelde snelheid van 60km per uur.
Dat is denk ik makkelijk te halen 's nachts als er geen ander verkeer is.
Wie dit leest is gek
pi_126524639
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kan me er iets bij voorstellen dat wanneer die tering ex van je het laatste wat je hebt van je afpakt.

Uh qua stoppen doorslaan. Begrijp me niet verkeerd.
Dat is dus helemaal niet bekend, pure speculatie dus. Bovendien mochten de kinderen zelfs mee op vakantie.
pi_126524752
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:11 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dat is dus helemaal niet bekend, pure speculatie dus. Bovendien mochten de kinderen zelfs mee op vakantie.
Ik zeg wat ik lees. Alles kan verzonnen zijn.
U MAD?
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:15:40 #55
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126524816
Ik zou trouwens als ik mijn kinderen zou willen laten verdwijnen ze gewoon van de rijnbrug lazeren.
Vind je ze nooit weer. Ergens in een bos lijkt me niet handig.
pi_126524908
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zou trouwens als ik mijn kinderen zou willen laten verdwijnen ze gewoon van de rijnbrug lazeren.
Haha :').
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:18:20 #57
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126524931
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef ShaoliN het volgende:
Dat van dat bos is ook maar een aanname van iedereen ... omdat hij zichzelf in een bosgebied van het leven heeft beroofd. Maarja je moet toch wat. Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:19:49 #58
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126524998
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Haha :').
Niet lullig bedoeld, het staat er misschien wat lomp. Maar waarom zou hij midden in de nacht een gat gaan graven en zijn kinderen daar in stoppen. Kans dat ze dan gevonden worden is groter, evenals de kans dat je gemerkt wordt als je hier mee bezig bent. In het water is sneller en de kans dat je ze terug vindt is een stuk kleiner
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:19:50 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525000
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:

Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.
Gelukkig zit de politie met haar deskundigen niet passief op een stoel ... Die zelfverklaarde speurneuzen kunnen dat beter wel doen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:20:12 #60
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126525009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat van dat bos is ook maar een aanname van iedereen ... omdat hij zichzelf in een bosgebied van het leven heeft beroofd. Maarja je moet toch wat. Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.
Ja is ook zo.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:21:32 #61
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_126525063
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:10 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Die verkeerde kant is niet zeker omdat het niet zeker is dat het de bewuste auto is.
De afstand is ongeveer 14 km, de tijd ongeveer 14 minuten.
Dat geeft een gemiddelde snelheid van 60km per uur.
Dat is denk ik makkelijk te halen 's nachts als er geen ander verkeer is.
https://maps.google.nl/ma(...)sz=12&via=1&t=m&z=12

13,2 kilometer om precies te zijn. Dik 50 km/uur en prima te doen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_126525164
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, het staat er misschien wat lomp. Maar waarom zou hij midden in de nacht een gat gaan graven en zijn kinderen daar in stoppen. Kans dat ze dan gevonden worden is groter, evenals de kans dat je gemerkt wordt als je hier mee bezig bent. In het water is sneller en de kans dat je ze terug vindt is een stuk kleiner
Haha, ik denk het ook hoor. Maar het komt zo over van 'flikker de lijken maar gewoon in het water joh, is het beste'. Maar sommige mensne willen geloven dat hij zijn kinderen een 'veilige rustplaats' heeft gegeven ergens in het bos. :') Effectiever inderdaad is ergens in water dumpen waarvan je zeker weet dat de kans klein is dat de lijken ooit nog worden gevonden.
pi_126525319
Ik heb zo eens gekeken. De man schrijft om 1620 een afscheidsbrief of brengt de laatste wijzigingen aan. Om 2245 bel je even om te zeggen dat je bent aangekomen en daarna zet je de telefoon uit tot vlak voordat je jezelf ophangt, zodat je gevonden wordt.
Ik gok dat hij zijn ex alles wilde afnemen en dat is hem tot nog toe gelukt...
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_126525359
Vinden jullie het niet raar dat zijn kinderen helemaal niet genoemd worden in zijn afscheidsbrief? :7
pi_126525433
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Bij mij niet. En dat het te maken heeft met de scheiding en whatever zijn ook helemaal geen feiten over (behalve dat de Telegraaf zoiets schrijft op basis van eigen onderzoek).
Dat de scheiding en/of de omgangsregeling hier aanleiding voor is geweest is inderdaad speculatief (maar wel aannemelijk).

Maar waarom vindt jij niet dat je kunt spreken van het doorslaan van de stoppen als je tot dergelijke gruweldaden in staat bent? Lijkt me het meest waarschijnlijke scenario. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de vader altijd al een gevaarlijke gek is geweest (waarbij er dan natuurlijk psychisch net zo goed iets mis is).
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:31:19 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef Molline het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat zijn kinderen helemaal niet genoemd worden in zijn afscheidsbrief? :7
Nee, hoe meer ik ervan lees, hoe logischer ik dat juist vind. In het licht bezien van de ultieme diss aan zijn ex.
pi_126525441
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Haha, ik denk het ook hoor. Maar het komt zo over van 'flikker de lijken maar gewoon in het water joh, is het beste'. Maar sommige mensne willen geloven dat hij zijn kinderen een 'veilige rustplaats' heeft gegeven ergens in het bos. :') Effectiever inderdaad is ergens in water dumpen waarvan je zeker weet dat de kans klein is dat de lijken ooit nog worden gevonden.
Lijken komen na een tijdje weer bovendrijven. Wil je het goed doen, doe het dan zoals Joran, gewoon midden in de oceaan dumpen. Een riviertje of kanaal is vrij kansloos...
I feel kinda Locrian today
pi_126525465
quote:
wel opmerkelijk ja, maar misschien "durfde" hij dat wel niet, hij heeft ze in ieder geval goed verstopt blijkt nu, wellicht dacht hij dat we ze nooit zullen vinden, dan is de verwarring bij zijn ex het grootst en andere mensen (die hem altijd zo een lieve man vonden) kunnen dat blijven geloven omdat die dan altijd kunnen blijven geloven dat hij niks met de kinderen heeft gedaan
pi_126525543
Wat is de polisie nu aan het doen?
Zijn er ergens zoekacties of invallen op dit moment, of zijn er ergens helikopters boven een bepaald gebied aan het rondvliegen?
Er zijn toch zoveel tips binnen gekomen na de uitzending van opsporing, nou, waar blijven de acties van de polisie dan??!!
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:35:04 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525579
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Rachilda het volgende:
Wat is de polisie nu aan het doen?
Zijn er ergens zoekacties of invallen op dit moment, of zijn er ergens helikopters boven een bepaald gebied aan het rondvliegen?
Er zijn toch zoveel tips binnen gekomen na de uitzending van opsporing, nou, waar blijven de acties van de polisie dan??!!
:X

Dat ze je potjandorie niet van minuut tot minuut op de hoogte houden. De nietsnutten, die politie.
pi_126525581
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen vreemde gedachte hoor. Het is zelfs de meest aannemelijke gedachte, aangezien je - hoe je het wendt of keert - als vader toch een band zult hebben gehad met de kinderen, en ondanks de gruweldaad zie je vaak toch bij ouders die hun kinderen vermoorden dat ze nog enigzins respectvol met de lichamen van de kinderen omgaan.
Het 'dumpen' van de lichamen zul je vaker aantreffen bij mensen die niets met die personen te maken heeft, of bij psychopaten, aangezien het een soort 'wegwerken van afval' betreft.

In water dumpen is op de korte termijn wellicht effectiever, maar op de lange termijn is een goed gegraven graf op een moeilijk vindbare plaats véél effectiever.
pi_126525595
Maar dan zou hij er toch iets ingezet hebben van "lekker puh, je ziet de kinderen nooit weer' of iets van die strekking?

Zoals ik er nu tegenaan kijk had hij van te voren niet de intentie ze te vermoorden, maar is dat later in een opwelling gebeurt omdat misschien die vriendin niet thuis was?
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:36:01 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Molline het volgende:
Maar dan zou hij er toch iets ingezet hebben van "lekker puh, je ziet de kinderen nooit weer' of iets van die strekking?

Juist niet. Hoe meer openstaande vragen, hoe frustrerender.
pi_126525739
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

:X

Dat ze je potjandorie niet van minuut tot minuut op de hoogte houden. De nietsnutten, die politie.
Polisie doos!
pi_126525833
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist niet. Hoe meer openstaande vragen, hoe frustrerender.
Maar toch kut dat je er niet meer van kan 'genieten' dan...
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:43:26 #76
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126525885
quote:
Het lijkt me dat je het idee echt ontzettend eng en onvoorstelbaar vind. door het op te schrijven wordt het écht. zolang het in je hoofd zit is het voor jou alleen maar nog niet echt.

althans dat denk ik.

Buiten het feit dat er misschien kans was op vroegtijdige ontdekking als iemand per ongeluk zijn computer gebruikt? en als hij ze echt kwijt wil maken is dit wel de allerbeste manier. Want je weet zo tot ze gevonden zijn niet of ze nog leven. De onzekerheid blijft.
Als dat zijn doel was (en daar lijkt het steeds meer op) slaagt het goed.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:44:23 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126525918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:

Maar toch kut dat je er niet meer van kan 'genieten' dan...
Dat 'genot' neemt-ie mee in zijn graf. De ultieme wraak, niemand kan hem meer wat maken.
pi_126525922
quote:
Ja, an sich laat het open of hij die kinderen wat heeft aangedaan.
Maar dan is het moeilijk voor te stellen waar hij die kinderen heeft achter gelaten...
I´m back.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:45:52 #79
264694 blanket
its human nature
pi_126525953
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:44:42 Vanavond is de grote zoekactie in Zeist, Connexion rijdt met 2 bussen, er is koffie en het Rode Kruis is aanwezig. Ook zijn er veel honden. reageer retweet
Op naar Zeist :{
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126525958
Speculaas over de plek waar de kinderen zijn, zit wat in of niet? :

sasje123 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:42:51 @Yordi2210 @Jeroen77NL @DanEurope @JulianRubenNL denk waar hij gelukkig was, voor de scheiding met Kids #kerkebosch #zo'nvoorgevoel reageer retweet
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:46:29 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126525968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef blanket het volgende:
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:44:42 Vanavond is de grote zoekactie in Zeist, Connexion rijdt met 2 bussen, er is koffie en het Rode Kruis is aanwezig. Ook zijn er veel honden. reageer retweet
Op naar Zeist :{
het lijkt gvd wel een uitje naar de huishoudbeurs. :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:47:06 #82
264694 blanket
its human nature
pi_126525990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen... :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:47:32 #83
264694 blanket
its human nature
pi_126526003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef Rachilda het volgende:
Speculaas over de plek waar de kinderen zijn, zit wat in of niet? :

sasje123 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:42:51 @Yordi2210 @Jeroen77NL @DanEurope @JulianRubenNL denk waar hij gelukkig was, voor de scheiding met Kids #kerkebosch #zo'nvoorgevoel reageer retweet
Als hij echt een "afscheidsrit" aan het maken was zou dat zeker kunnen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:48:00 #84
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526017
quote:

[..]

En alsof jouw golden retriever opeens een lijk kan opgraven...
pi_126526028
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Molline het volgende:

Zoals ik er nu tegenaan kijk had hij van te voren niet de intentie ze te vermoorden, maar is dat later in een opwelling gebeurt omdat misschien die vriendin niet thuis was?
Dat idee heb ik ook wel idd.
I´m back.
pi_126526037
quote:

[..]

ik verwacht toch een grote opkomst daar, Zeist ligt centraal, gepland in de vroege avond, het is geen terrasjesweer vandaag, inzet van bussen en koffie...ben benieuwd, zal een grote groep worden denk ik
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:48:39 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526050
quote:

Alle Ipies verzamelen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:18 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526072
Hoe mooi zou het zijn als hij de kinderen onder de neus van de moeder heeft achtergelaten.
pi_126526075
quote:

[..]

Het zou grappig zijn als het niet zo tenenkrommend was. :')

Maar daarom is de column van Katinka Polderman zo treffend: 'Lief Dagboek: Zaterdag zoeken in Domburg, ik neem Cupcakes mee!'

Inmiddels al veel boze reacties op gehad. :P
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:31 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_126526079
Ik snap het ook niet. Wat verwacht je dan? In het ergste, maar waarschijnlijkste geval, tref je áls je wat vind 2 in staat van ontbinding zijnde kinderlijkjes aan. Dat moet je toch helemaal niet willen?
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:59 #91
264694 blanket
its human nature
pi_126526103
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ik verwacht toch een grote opkomst daar, Zeist ligt centraal, gepland in de vroege avond, het is geen terrasjesweer vandaag, inzet van bussen en koffie...ben benieuwd, zal een grote groep worden denk ik
TomWildvank twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:46:39 Remco Meijer, organisator burgerzoekactie #VermisteBroertjes in Zeist, verwacht 200/300 man. Speurhonden nog onzeker. Vnv @HartvNL! reageer retweet
pi_126526117
Het valt me toch overigens wel mee dat er geen andere lichamen opeens gevonden zijn door de zoekacties.
Ik vraag me af zegt dat nou iets over ons Nederlandje?? ==> toch niet zo crimineel als wij dachten; of zegt dat nou iets over de zoekacties ==> ze bakken er niks van
pi_126526133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het ook niet. Wat verwacht je dan? In het ergste, maar waarschijnlijkste geval, tref je áls je wat vind 2 in staat van ontbinding zijnde kinderlijkjes aan. Dat moet je toch helemaal niet willen?
Loopt de hond er ineens mee te slepen of overheen te zeiken. :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:50:59 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Rachilda het volgende:
Het valt me toch overigens wel mee dat er geen andere lichamen opeens gevonden zijn door de zoekacties.
Ik vraag me af zegt dat nou iets over ons Nederlandje?? ==> toch niet zo crimineel als wij dachten; of zegt dat nou iets over de zoekacties ==> ze bakken er niks van
Alsof nederland bezaait is met lijken?
pi_126526182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Aventura het volgende:
Men zoekt naar net begraven plekken, de verwachting is niet dat ze zo open en bloot ergens liggen
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:52:00 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526197
Mensen die denken dat elke hond een geurspoor gaat oppikken :')

Veel honden aanwezig, het enige wat daarvan komt is veel hondenpoep.
pi_126526205
quote:
9s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alle Ipies verzamelen.
Allemaal verplicht gedwongen opname en begeleid wonen voortaan voor die mensen inderdaad. Wat een volk zeg. :')
pi_126526228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alsof nederland bezaait is met lijken?
Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vries
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:42 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126526283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Rachilda het volgende:
Want jij ging er vanuit dat het land bezaaid ligt met lijken?
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:45 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126526286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vries
En die liggen dus allemaal in het bos denk jij?

Sommige mensen verdwijnen omdat ze zelf nooit meer gevonden willen worden, andere worden naar het buitenland ontvoerd...

Het is heus geen feit dat we elke meter bos een lijk hebben liggen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:58 #101
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126526299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:

[..]

En je denkt dat er bordjes boven staan "svp hier niet graven want hier ligt al iemand"?
We zullen zien, zei de blinde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')