quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Dat geldt toch nergens meer sinds de reeksen bestaan aangezien er nu toch maximaal één tegelijk open kan zijn?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh hier geldt blijkbaar niet als je m dichtgooit je ook de nieuwe opent?
geen idee, ik zag onderaan topic staan "open nieuw deel" dus vervolgens daar maar op gekliktquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh hier geldt blijkbaar niet als je m dichtgooit je ook de nieuwe opent?
Nee, nogmaals, het lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk dat ze zich niet bewust zijn van het feit dat het ongewenst is. Die mensen zullen ook wel al het nieuws rondom deze zaak volgen, zeker als ze zo 'begaan' zijn, en anders horen ze het vast wel terplaatse van politiemedewerkers of van andere speurneuzen die het wel weten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee, die mensen weten wellicht niet eens dat het niet gewenst is en willen er alles aan doen om de jongens te vinden. Anders zochten ze immers nieet.
Ben jij ook een paragnost dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die zoekactie(s) van die paragnosten
Triest. Lekker eventuele sporen uitwissen door een paar idioten.
Zieke actie van die vader door die kinderen mee zijn dood in te nemen. Laat ik voorop stellen dat zijn actie ziek en heel triest is, maar ik kan wel begrijpen dat mannen door het huidige rechtssysteem en de toewijzing van kinderen aan de moeder in de meeste gevallen gek van woede kunnen worden. De machteloosheid.
Ik volg deze zaak totaal niet op de voet. Denk dat die vlieger toch echt meer opgaat voor de mensen die zichzelf detective wanen ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Lpunt het volgende:
Nee hoor, dat hoeft niet zo te zijn. Jullie volgen de zaak op de voet en weten dat de politie het als een belemmering ziet. Er zijn genoeg types die meedoen daar zonder dat te weten. Daar ben ik van overtuigd. Als er een bericht rondgaat over met z'n allen zoeken/mensen worden meegevraagd door bekenden en that's it, zijn er mensen die meegaan. Zo werkt dat.
Vooral voor andere mensen spreken. Heel goed. En vooral denken dat zulke mensen voor zichzelf gaan zoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
ter meerdere eer en glorie voor zichzelf. Sterker nog, ik denk dat het laatste zwaarder weegt dan de betrokkenheid bij de jongetjes, aangezien ze ongetwijfeld wel bewust zijn van het feit dat het het werk van de politie niet ten goede komt.
Daarnaast past het in de huidige tijdsgeest dat men neerkijkt op autoriteit en het zelf meent beter te weten.
Wat denk jij? Kan het?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Leandra het volgende:
Gecorrigeerde route bij camera van Eethuis Touché in Leersum:
[ afbeelding ]
http://maps.google.nl/map(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=18
Overzichtskaartje Rijnbrug - Leersum:
[ afbeelding ]
De mensen die worden meegevraag door bekenden hebben zelf geen verstand ofzo? Ook niet het nieuws verder gevolgd? Verder lijkt het mij genoeg over je bekenden zeggen als die je meevragen naar zoiets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Lpunt het volgende:
Nee hoor, dat hoeft niet zo te zijn. Jullie volgen de zaak op de voet en weten dat de politie het als een belemmering ziet. Er zijn genoeg types die meedoen daar zonder dat te weten. Daar ben ik van overtuigd. Als er een bericht rondgaat over met z'n allen zoeken/mensen worden meegevraagd door bekenden en that's it, zijn er mensen die meegaan. Zo werkt dat.
verveling, sensatiezucht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
Nee. Maar ik heb weinig hoop meer dat ze nog leven.....quote:
Ik ook niet en ik wist het ook niet. Natuurlijk wel, genoeg vrouwtjes die dat bericht via facebook krijgen en dan ook mee willen doen omdat het kan en omdat het effectief kan zijn, denken ze.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik volg deze zaak totaal niet op de voet. Denk dat die vlieger toch echt meer opgaat voor de mensen die zichzelf detective wanen ...
Daarbij: als een bekende mij zou vragen mee te gaan zoeken, dan lach ik hem eerst uit om vervolgens te vragen of-ie wel goed bij zijn knar is.
Ik kan niet tot een andere conclusie komen, alles overziend. Jij wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:52 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Vooral voor andere mensen spreken. Heel goed. En vooral denken dat zulke mensen voor zichzelf gaan zoeken.
170 euro had hij gepind.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Bij het motel is hij helemaal niet geweest, toen hij belde en zei dat hij bij het motel stond, stond ie in Neerbeek (geloof ik begrepen te hebben). Oftewel dat was misleiding. Ik denk toch dat hij een tent of zo onderweg heeft gekocht. Hij had veel geld gepind en van dat van dat geld was veel weg.
Hij had wel degelijk schoenen aan toen ze m vonden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Loekie1 het volgende:
Zonet de aflevering van Opsporing Gezocht gezien. De schoenen van de vader, bergschoenen, zijn verdwenen. Die heeft ie waarschijnlijk gebruikt in een bos bij het doen verdwijnen van zijn kinderen. Zijn schoenen heeft ie erbij gedaan en hij is zonder schoenen zijn auto in gestapt en naar het Doornse Gat gereden.
Bij het motel is hij helemaal niet geweest, toen hij belde en zei dat hij bij het motel stond, stond ie in Neerbeek (geloof ik begrepen te hebben). Oftewel dat was misleiding. Ik denk toch dat hij een tent of zo onderweg heeft gekocht. Hij had veel geld gepind en van dat van dat geld was veel weg.
O, nee, ik ook. Maar ik doel op je tekst over vaders die door kunnen slaan enzo, dat is toch niet naar buitengebracht? Of wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb weinig hoop meer dat ze nog leven.....
Zeker nadat ik het verhaal heb gelezen van die kerel in Oostenrijk/Zwitserland die min of meer hetzelfde geflikt heeft.
Prima. Feit is dat het de politie belemmerd en dat de politie het dan ook liever niet heeft. Lijkt mij de beste leidraad.quote:
Nee. Maarja, dat is het wel als die man normaal alles via pinbetalingen deed en nooit contant geld had. Dan is het wel veel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
Zo weinig? Dat is toch geen groot bedrag?
hoeveel kost een tent?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Maarja, dat is het wel als die man normaal alles via pinbetalingen deed en nooit contant geld had. Dan is het wel veel.
Nou, ik denk al snel 200 euro? Daar begint het mee voor een koepeltentje?quote:
Soort zoekt soort hè, zijn denk ik bepaalde types. Met de beste bedoelingen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De mensen die worden meegevraag door bekenden hebben zelf geen verstand ofzo? Ook niet het nieuws verder gevolgd? Verder lijkt het mij genoeg over je bekenden zeggen als die je meevragen naar zoiets.
Verder geef je met dit voorbeeld al aan dat velen of enkelen helemaal niet zo begaan zijn met de zaak. Die worden gewoon gevraagd om mee te zoeken of zien een oproep, en die zien daar wel een leuke dagbesteding in. That's it schijnbaar.
Neequote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Rachilda het volgende:
Nieuwe theorie op een forum gelezen van iemand, zie onderstaand die theorie, wat vinden we er van?
"Ik vind het ook verschrikkelijk. Laten we dus eens een 'denkoefening' hierop loslaten. In de hoop iets 'op te rakelen' via ideeën.
De vader was te traceren op de heenweg richting Neerbeek. Vanaf daar wordt het moeilijk om de terugweg na te gaan. Stel dat die man er een speurtocht van heeft gemaakt. Want zo kun je dit inmiddels wel noemen. Vind ik.
Dan zijn dé aanwijzingen te vinden op die terugweg. Denk ik. Dus daar gaan we: en ik bekijk het nu puur via de taal , de wóórden.
Als hij zijn route terug neemt, komt hij in ieder geval over een beekje die 'Neer' heet. (denk aan 'Neerbeek'). Aan dat beekje 'Neer' ligt ook een plaatsje 'Neer'. Dat zijn volgens mij al zoekplekken.
Dan rijdt hij verder omhoog en tankt bij iets dat heet 'de romeinse put'.
Als je dát neemt als 'aanwijzing', samen met 'Neerbeek', je gooit er een driehoek tegenaan (trek in de atlas een rechte lijn vanuit Neerbeek langs Venray en een lijn vanuit Doorn langs Leersum en Rhenen) dan kom je een snijpunt tegen : het plaatsje Beek. Bij Ubbergen/Nijmegen.
Nijmegen is een oude Romeinse vestingstad (denk aan 'de romeinse put'). Die heeft Nijmegen ook eentje. Maar Beek (bij Ubbergen) dacht ik óók.
Langs Beek (Ubbergen) loopt een klein beekje, dat komt uit een verdergelegen snijpunt (vanuit de getrokken driehoek gezien): het Wylermeer in Duitsland.
Dan heb je dus een aantal zoekplekken, waar ook de onbekende/ontbrekende tijd van de vader in zou kunnen passen.
Inclusief dat hij van de verkeerde kant lijkt te komen? Maar dus niet op die weg de eerste keer reed om vervolgens vanuit doorn te komen aanrijden 14 minuten na de rijsbrug?nquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef Hanoying het volgende:
Ik last in het vorige topic dat veel mensen zeggen dat hij ontzettend hard gereden heeft tussen Rhenen en Leersum maar dat is onzin. Ik woon in de Betuwe en werk in Amersfoort. Als ik niet met de pont ga rijd ik over de rijnbrug bij Rhenen en dan over Leersum. Dat duurt nooit langer dan een kwartier, het is een goed te rijden overzichtelijke weg.
Dat de routeplanner er 20 minuten voor schrijft komt doordat op een paar stukken in de dorpskernen de toegestane snelheid 30 km per uur is maar daar houdt niemand zich aan. De weg is ook niet ingericht als 30 km weg. Als je een beetje doorrijdt dan doe je er 10 minuten over, de 14 minuten die hij er over heeft gedaan is niet sneller dan nromaal.
my two cents
Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Rachilda het volgende:
Nieuwe theorie op een forum gelezen van iemand, zie onderstaand die theorie, wat vinden we er van?
"Ik vind het ook verschrikkelijk. Laten we dus eens een 'denkoefening' hierop loslaten. In de hoop iets 'op te rakelen' via ideeën.
De vader was te traceren op de heenweg richting Neerbeek. Vanaf daar wordt het moeilijk om de terugweg na te gaan. Stel dat die man er een speurtocht van heeft gemaakt. Want zo kun je dit inmiddels wel noemen. Vind ik.
Dan zijn dé aanwijzingen te vinden op die terugweg. Denk ik. Dus daar gaan we: en ik bekijk het nu puur via de taal , de wóórden.
Als hij zijn route terug neemt, komt hij in ieder geval over een beekje die 'Neer' heet. (denk aan 'Neerbeek'). Aan dat beekje 'Neer' ligt ook een plaatsje 'Neer'. Dat zijn volgens mij al zoekplekken.
Als je dát neemt als 'aanwijzing', samen met 'Neerbeek', je gooit er een driehoek tegenaan (trek in de atlas een rechte lijn vanuit Neerbeek langs Venray en een lijn vanuit Doorn langs Leersum en Rhenen) dan kom je een snijpunt tegen : het plaatsje Beek. Bij Ubbergen/Nijmegen.
Nijmegen is een oude Romeinse vestingstad (denk aan 'de romeinse put'). Die heeft Nijmegen ook eentje. Maar Beek (bij Ubbergen) dacht ik óók.
Langs Beek (Ubbergen) loopt een klein beekje, dat komt uit een verdergelegen snijpunt (vanuit de getrokken driehoek gezien): het Wylermeer in Duitsland.
Dan heb je dus een aantal zoekplekken, waar ook de onbekende/ontbrekende tijd van de vader in zou kunnen passen.
Ja en de tijdinstelling kan afwijken op de camera apparatuur. Ik neem aan dat de politie dat gecheckt heeft, maar je weet het niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef Hanoying het volgende:
Ik last in het vorige topic dat veel mensen zeggen dat hij ontzettend hard gereden heeft tussen Rhenen en Leersum maar dat is onzin. Ik woon in de Betuwe en werk in Amersfoort. Als ik niet met de pont ga rijd ik over de rijnbrug bij Rhenen en dan over Leersum. Dat duurt nooit langer dan een kwartier, het is een goed te rijden overzichtelijke weg.
Dat de routeplanner er 20 minuten voor schrijft komt doordat op een paar stukken in de dorpskernen de toegestane snelheid 30 km per uur is maar daar houdt niemand zich aan. De weg is ook niet ingericht als 30 km weg. Als je een beetje doorrijdt dan doe je er 10 minuten over, de 14 minuten die hij er over heeft gedaan is niet sneller dan nromaal.
my two cents
Ja, die tijd is heel normaal. Zeker op dat tijdstip.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Inclusief dat hij van de verkeerde kant lijkt te komen? Maar dus niet op die weg de eerste keer reed om vervolgens vanuit doorn te komen aanrijden 14 minuten na de rijsbrug?n
En nu met plaatje? Geen zin om dit zelf te gaan doen. Overigens lijkt mij dit wel hééééél ver gezocht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Rachilda het volgende:
Jawel, begin vorige week. Ik heb ergens gelezen dat de kinderen voor een nog groter deel aan de moeder waren toegewezen en dat er na deze uitspraak bij de vader de stoppen waren doorgeslagen. Vader en moeder zaten in een zogenaamde 'vechtscheiding' en dan delf je als kerel vaak het onderspit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef Lpunt het volgende:
[..]
O, nee, ik ook. Maar ik doel op je tekst over vaders die door kunnen slaan enzo, dat is toch niet naar buitengebracht? Of wel?
ja, ik vind deze ook vergezocht, wel creatief van die persoon bedachtquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:02 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
En nu met plaatje? Geen zin om dit zelf te gaan doen. Overigens lijkt mij dit wel hééééél ver gezocht.
Dit moet een verstandelijk gehandicapte zijn geweest of een geestesziek persoon. WTF.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Rachilda het volgende:
Voor 25 euro heb je al een hoor miss wel minderquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik denk al snel 200 euro? Daar begint het mee voor een koepeltentje?
Ja, dat was op basis van onderzoek van de Telegraaf. Hoe serieus moet je dat nemen als we het hebben over stoppen doorslaan, enzovoort?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel, begin vorige week. Ik heb ergens gelezen dat de kinderen voor een nog groter deel aan de moeder waren toegewezen en dat er na deze uitspraak bij de vader de stoppen waren doorgeslagen. Vader en moeder zaten in een zogenaamde 'vechtscheiding' en dan delf je als kerel vaak het onderspit.
Moet-ie eigenlijk al niet eerder langs dat punt zijn gekomen dan? Hij kwam van de Rijnbrug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef Leandra het volgende:
Gecorrigeerde route bij camera van Eethuis Touché in Leersum:
[ afbeelding ]
http://maps.google.nl/map(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=18
Overzichtskaartje Rijnbrug - Leersum:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit moet een verstandelijk gehandicapte zijn geweest of een geestesziek persoon. WTF.
Als je je kinderen ombrengt laat verdwijnen en daarna zelfmoord pleegt, kun je aardig spreken van 'stoppen doorslaan' wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ja, dat was op basis van onderzoek van de Telegraaf. Hoe serieus moet je dat nemen als we het hebben over stoppen doorslaan, enzovoort?
Kan me er iets bij voorstellen dat wanneer die tering ex van je het laatste wat je hebt van je afpakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ja, dat was op basis van onderzoek van de Telegraaf. Hoe serieus moet je dat nemen als we het hebben over stoppen doorslaan, enzovoort?
Bij mij niet. En dat het te maken heeft met de scheiding en whatever zijn ook helemaal geen feiten over (behalve dat de Telegraaf zoiets schrijft op basis van eigen onderzoek).quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je je kinderen ombrengt laat verdwijnen en daarna zelfmoord pleegt, kun je aardig spreken van 'stoppen doorslaan' wat mij betreft.
Die verkeerde kant is niet zeker omdat het niet zeker is dat het de bewuste auto is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Inclusief dat hij van de verkeerde kant lijkt te komen? Maar dus niet op die weg de eerste keer reed om vervolgens vanuit doorn te komen aanrijden 14 minuten na de rijsbrug?n
Dat is dus helemaal niet bekend, pure speculatie dus. Bovendien mochten de kinderen zelfs mee op vakantie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen dat wanneer die tering ex van je het laatste wat je hebt van je afpakt.
Uh qua stoppen doorslaan. Begrijp me niet verkeerd.
Ik zeg wat ik lees. Alles kan verzonnen zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:11 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niet bekend, pure speculatie dus. Bovendien mochten de kinderen zelfs mee op vakantie.
Hahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zou trouwens als ik mijn kinderen zou willen laten verdwijnen ze gewoon van de rijnbrug lazeren.
Vind je ze nooit weer. Ergens in een bos lijkt me niet handig.
Dat van dat bos is ook maar een aanname van iedereen ... omdat hij zichzelf in een bosgebied van het leven heeft beroofd. Maarja je moet toch wat. Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zou trouwens als ik mijn kinderen zou willen laten verdwijnen ze gewoon van de rijnbrug lazeren.
Vind je ze nooit weer. Ergens in een bos lijkt me niet handig.
Niet lullig bedoeld, het staat er misschien wat lomp. Maar waarom zou hij midden in de nacht een gat gaan graven en zijn kinderen daar in stoppen. Kans dat ze dan gevonden worden is groter, evenals de kans dat je gemerkt wordt als je hier mee bezig bent. In het water is sneller en de kans dat je ze terug vindt is een stuk kleinerquote:
Gelukkig zit de politie met haar deskundigen niet passief op een stoel ... Die zelfverklaarde speurneuzen kunnen dat beter wel doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat van dat bos is ook maar een aanname van iedereen ... omdat hij zichzelf in een bosgebied van het leven heeft beroofd. Maarja je moet toch wat. Met passief op een stoel zitten worden de kinderen zeker niet gevonden.
https://maps.google.nl/ma(...)sz=12&via=1&t=m&z=12quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die verkeerde kant is niet zeker omdat het niet zeker is dat het de bewuste auto is.
De afstand is ongeveer 14 km, de tijd ongeveer 14 minuten.
Dat geeft een gemiddelde snelheid van 60km per uur.
Dat is denk ik makkelijk te halen 's nachts als er geen ander verkeer is.
Haha, ik denk het ook hoor. Maar het komt zo over van 'flikker de lijken maar gewoon in het water joh, is het beste'. Maar sommige mensne willen geloven dat hij zijn kinderen een 'veilige rustplaats' heeft gegeven ergens in het bos.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, het staat er misschien wat lomp. Maar waarom zou hij midden in de nacht een gat gaan graven en zijn kinderen daar in stoppen. Kans dat ze dan gevonden worden is groter, evenals de kans dat je gemerkt wordt als je hier mee bezig bent. In het water is sneller en de kans dat je ze terug vindt is een stuk kleiner
Dat de scheiding en/of de omgangsregeling hier aanleiding voor is geweest is inderdaad speculatief (maar wel aannemelijk).quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Bij mij niet. En dat het te maken heeft met de scheiding en whatever zijn ook helemaal geen feiten over (behalve dat de Telegraaf zoiets schrijft op basis van eigen onderzoek).
Nee, hoe meer ik ervan lees, hoe logischer ik dat juist vind. In het licht bezien van de ultieme diss aan zijn ex.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef Molline het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat zijn kinderen helemaal niet genoemd worden in zijn afscheidsbrief?
Lijken komen na een tijdje weer bovendrijven. Wil je het goed doen, doe het dan zoals Joran, gewoon midden in de oceaan dumpen. Een riviertje of kanaal is vrij kansloos...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Haha, ik denk het ook hoor. Maar het komt zo over van 'flikker de lijken maar gewoon in het water joh, is het beste'. Maar sommige mensne willen geloven dat hij zijn kinderen een 'veilige rustplaats' heeft gegeven ergens in het bos.Effectiever inderdaad is ergens in water dumpen waarvan je zeker weet dat de kans klein is dat de lijken ooit nog worden gevonden.
wel opmerkelijk ja, maar misschien "durfde" hij dat wel niet, hij heeft ze in ieder geval goed verstopt blijkt nu, wellicht dacht hij dat we ze nooit zullen vinden, dan is de verwarring bij zijn ex het grootst en andere mensen (die hem altijd zo een lieve man vonden) kunnen dat blijven geloven omdat die dan altijd kunnen blijven geloven dat hij niks met de kinderen heeft gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef Molline het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat zijn kinderen helemaal niet genoemd worden in zijn afscheidsbrief?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Rachilda het volgende:
Wat is de polisie nu aan het doen?
Zijn er ergens zoekacties of invallen op dit moment, of zijn er ergens helikopters boven een bepaald gebied aan het rondvliegen?
Er zijn toch zoveel tips binnen gekomen na de uitzending van opsporing, nou, waar blijven de acties van de polisie dan??!!
Dat is helemaal geen vreemde gedachte hoor. Het is zelfs de meest aannemelijke gedachte, aangezien je - hoe je het wendt of keert - als vader toch een band zult hebben gehad met de kinderen, en ondanks de gruweldaad zie je vaak toch bij ouders die hun kinderen vermoorden dat ze nog enigzins respectvol met de lichamen van de kinderen omgaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Haha, ik denk het ook hoor. Maar het komt zo over van 'flikker de lijken maar gewoon in het water joh, is het beste'. Maar sommige mensne willen geloven dat hij zijn kinderen een 'veilige rustplaats' heeft gegeven ergens in het bos.Effectiever inderdaad is ergens in water dumpen waarvan je zeker weet dat de kans klein is dat de lijken ooit nog worden gevonden.
Juist niet. Hoe meer openstaande vragen, hoe frustrerender.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Molline het volgende:
Maar dan zou hij er toch iets ingezet hebben van "lekker puh, je ziet de kinderen nooit weer' of iets van die strekking?
Polisie doos!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dat ze je potjandorie niet van minuut tot minuut op de hoogte houden. De nietsnutten, die politie.
Maar toch kut dat je er niet meer van kan 'genieten' dan...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist niet. Hoe meer openstaande vragen, hoe frustrerender.
Het lijkt me dat je het idee echt ontzettend eng en onvoorstelbaar vind. door het op te schrijven wordt het écht. zolang het in je hoofd zit is het voor jou alleen maar nog niet echt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef Molline het volgende:
Dat 'genot' neemt-ie mee in zijn graf. De ultieme wraak, niemand kan hem meer wat maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar toch kut dat je er niet meer van kan 'genieten' dan...
Ja, an sich laat het open of hij die kinderen wat heeft aangedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef Molline het volgende:
Op naar Zeisttwitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:44:42Vanavond is de grote zoekactie in Zeist, Connexion rijdt met 2 bussen, er is koffie en het Rode Kruis is aanwezig. Ook zijn er veel honden. reageer retweet
twitter:sasje123 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:42:51@Yordi2210 @Jeroen77NL @DanEurope @JulianRubenNL denk waar hij gelukkig was, voor de scheiding met Kids #kerkebosch #zo'nvoorgevoel reageer retweet
het lijkt gvd wel een uitje naar de huishoudbeurs.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef blanket het volgende:
Op naar Zeisttwitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:44:42Vanavond is de grote zoekactie in Zeist, Connexion rijdt met 2 bussen, er is koffie en het Rode Kruis is aanwezig. Ook zijn er veel honden. reageer retweet
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het lijkt gvd wel een uitje naar de huishoudbeurs.
Als hij echt een "afscheidsrit" aan het maken was zou dat zeker kunnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef Rachilda het volgende:
Speculaas over de plek waar de kinderen zijn, zit wat in of niet? :twitter:sasje123 twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:42:51@Yordi2210 @Jeroen77NL @DanEurope @JulianRubenNL denk waar hij gelukkig was, voor de scheiding met Kids #kerkebosch #zo'nvoorgevoel reageer retweet
En alsof jouw golden retriever opeens een lijk kan opgraven...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Molline het volgende:
Maar dan zou hij er toch iets ingezet hebben van "lekker puh, je ziet de kinderen nooit weer' of iets van die strekking?
Zoals ik er nu tegenaan kijk had hij van te voren niet de intentie ze te vermoorden, maar is dat later in een opwelling gebeurt omdat misschien die vriendin niet thuis was?
ik verwacht toch een grote opkomst daar, Zeist ligt centraal, gepland in de vroege avond, het is geen terrasjesweer vandaag, inzet van bussen en koffie...ben benieuwd, zal een grote groep worden denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alle Ipies verzamelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Het zou grappig zijn als het niet zo tenenkrommend was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik verwacht toch een grote opkomst daar, Zeist ligt centraal, gepland in de vroege avond, het is geen terrasjesweer vandaag, inzet van bussen en koffie...ben benieuwd, zal een grote groep worden denk ik
twitter:TomWildvank twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:46:39Remco Meijer, organisator burgerzoekactie #VermisteBroertjes in Zeist, verwacht 200/300 man. Speurhonden nog onzeker. Vnv @HartvNL! reageer retweet
Loopt de hond er ineens mee te slepen of overheen te zeiken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het ook niet. Wat verwacht je dan? In het ergste, maar waarschijnlijkste geval, tref je áls je wat vind 2 in staat van ontbinding zijnde kinderlijkjes aan. Dat moet je toch helemaal niet willen?
Alsof nederland bezaait is met lijken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Rachilda het volgende:
Het valt me toch overigens wel mee dat er geen andere lichamen opeens gevonden zijn door de zoekacties.
Ik vraag me af zegt dat nou iets over ons Nederlandje?? ==> toch niet zo crimineel als wij dachten; of zegt dat nou iets over de zoekacties ==> ze bakken er niks van
Men zoekt naar net begraven plekken, de verwachting is niet dat ze zo open en bloot ergens liggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het ook niet. Wat verwacht je dan? In het ergste, maar waarschijnlijkste geval, tref je áls je wat vind 2 in staat van ontbinding zijnde kinderlijkjes aan. Dat moet je toch helemaal niet willen?
Allemaal verplicht gedwongen opname en begeleid wonen voortaan voor die mensen inderdaad. Wat een volk zeg.quote:
Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vriesquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alsof nederland bezaait is met lijken?
Want jij ging er vanuit dat het land bezaaid ligt met lijken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Rachilda het volgende:
Het valt me toch overigens wel mee dat er geen andere lichamen opeens gevonden zijn door de zoekacties.
Ik vraag me af zegt dat nou iets over ons Nederlandje?? ==> toch niet zo crimineel als wij dachten; of zegt dat nou iets over de zoekacties ==> ze bakken er niks van
En die liggen dus allemaal in het bos denk jij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vries
En je denkt dat er bordjes boven staan "svp hier niet graven want hier ligt al iemand"?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat vermiste mensen in Nederland hoor, google maar eens, of kijk maar eens op de site van Peter R de Vries
Precies, de verwachting is dat ze niet ergens open en bloot liggen. De garantie heb je niet. Men weet het niet zeker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Men zoekt naar net begraven plekken, de verwachting is niet dat ze zo open en bloot ergens liggen
Oh okee ... en die liggen natuurlijk voor het opgraven ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:
nee, dat denk ik van niet, dat vroeg ik me af, dat zei ik toch ook dat ik me dat afvroeg en wat dat dan nu precies zegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En die liggen dus allemaal in het bos denk jij?
Sommige mensen verdwijnen omdat ze zelf nooit meer gevonden willen worden, andere worden naar het buitenland ontvoerd...
Het is heus geen feit dat we elke meter bos een lijk hebben liggen.
Graaf lekker je eigen graf!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:53 schreef Doodloper het volgende:
En je denkt dat er bordjes boven staan "svp hier niet graven want hier ligt al iemand"?
Dat er geen lijken zijn gevonden op de plekken waar er gezocht is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nee, dat denk ik van niet, dat vroeg ik me af, dat zei ik toch ook dat ik me dat afvroeg en wat dat dan nu precies zegt
nee, niet voor het opgraven, maar aangezien men nu toch al een aantal bossen heeft uitgekamd had men er toevallig wel iets kunnen tegenkomenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh okee ... en die liggen natuurlijk voor het opgraven ...
Juist ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef Rachilda het volgende:
nee, niet voor het opgraven, maar aangezien men nu toch al een aantal bossen heeft uitgekamd had men er toevallig wel iets kunnen tegenkomen
Vind ik nou ook. Lijkt mij dat als je iemand heel erg wil kwetsen en in paniek maken etc, je ook wil weten hoe het gaat uitpakken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar toch kut dat je er niet meer van kan 'genieten' dan...
Mensen proberen op te letten op stukken omgewoelde grond... Maar het heeft al een paar keer goed geregend ed. Als de knullen begraven zijn dan is het al geen lekker vers graf meer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nee, niet voor het opgraven, maar aangezien men nu toch al een aantal bossen heeft uitgekamd had men er toevallig wel iets kunnen tegenkomen
Precies, waarom denken mensen dat ze het beter kunnen dan professionals die dit voor hun werk doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bovendien, alsof die amateurs de sporen uberhaupt zouden herkennen als de kinderen zouden zijn begraven.
Tenzij met neonletters en pijlen aangegeven 'hier is het graf!' zal 90% waarschijnlijk de sporen straal negeren.
hahaha! En daarom hou ik van Katinka.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als het niet zo tenenkrommend was.
Maar daarom is de column van Katinka Polderman zo treffend: 'Lief Dagboek: Zaterdag zoeken in Domburg, ik neem Cupcakes mee!'
Inmiddels al veel boze reacties op gehad.
oh my. Nou, ik blijf voortaan braaf op de paadjes in het bos!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:55 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Check, daarom is het vreemd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet-ie eigenlijk al niet eerder langs dat punt zijn gekomen dan? Hij kwam van de Rijnbrug?
Eerst zie je A-B, dan B-C, en B-C is richting Doornse gat.
Komt-ie van Rijnbrug, dan rij je eerst B-C, als je naar Doornse gat gaat.
Dus moet-ie B-C, A-B, B-C gereden hebben...
Maar ja, hij hoeft er nu ook niet meer mee te leven...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Lijkt mij dat als je iemand heel erg wil kwetsen en in paniek maken etc, je ook wil weten hoe het gaat uitpakken.
Voor mij niet aannemelijk: ik ken hem niet, ik ken zijn ex niet en ik weet letterlijk niets over de situatie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat de scheiding en/of de omgangsregeling hier aanleiding voor is geweest is inderdaad speculatief (maar wel aannemelijk).
Maar waarom vindt jij niet dat je kunt spreken van het doorslaan van de stoppen als je tot dergelijke gruweldaden in staat bent? Lijkt me het meest waarschijnlijke scenario. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de vader altijd al een gevaarlijke gek is geweest (waarbij er dan natuurlijk psychisch net zo goed iets mis is).
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef ElsTeyr het volgende:
is er eigenlijk iets bekend over de eventuele bagage van de kinderen?? ik neem aan dat ze wat meegekregen hebben van ma? Daar is toch niets van teruggevonden of wel?? En is er iets over bekend gemaakt door politie?
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:47:08@LincandReece Nee, alleen schooltassen jongens lagen in de auto. Zover wij weten tenminste. reageer retweet
En wat te denken van die kleding, alsof het net uit de wasmachine komt, dat is wel anders als je een uur staat te graven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien blijf ik erbij dat begraven te veel tijd zou kosten en hij de nodige materialen toch niet bij zich zou hebben.
Ik blijf erbij, ze liggen in het water.
En is dat dan mogelijk binnen de genoemde tijden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check, daarom is het vreemd.
Tenzij hij in Leersum eerst via zijwegen naar de rotonde Torenzichtlaan/Kerkplein gereden is.
Nee, maar in principe is het allemaal niet effectief voor hem. Hij merkt nergens meer wat van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar ja, hij hoeft er nu ook niet meer mee te leven...
Dat maakt het misschien juist zo effectief voor hem...quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee, maar in principe is het allemaal niet effectief voor hem. Hij merkt nergens meer wat van.
dat is dan toch raar, als pa tegen zijn ex zegt dat hij de kinderen meeneemt voor korte vakantie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:01 schreef blanket het volgende:
[..]twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 11:47:08@LincandReece Nee, alleen schooltassen jongens lagen in de auto. Zover wij weten tenminste. reageer retweet
Misschien komen ze dat ook wel, voor de toonbaarheid van de foto. Weet ik het. (uiteraard wel nadat de kleding uitgebreid is onderzocht op sporen).quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Mercer het volgende:
[..]
En wat te denken van die kleding, alsof het net uit de wasmachine komt, dat is wel anders als je een uur staat te graven.
Ik denk dat dit juist enorm effectief voor hem is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Lpunt het volgende:
Nee, maar in principe is het allemaal niet effectief voor hem. Hij merkt nergens meer wat van.
Dat niet alleen, als de brief eerder (voor hij zelfmoord pleegde) gevonden was dan zou men ook weten dat hij zijn kinderen mogelijk ook wilde ombrengen, en ik mag toch hopen dat er in dat geval groot alarm was afgegaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hoe meer ik ervan lees, hoe logischer ik dat juist vind. In het licht bezien van de ultieme diss aan zijn ex.
Omgquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Rachilda het volgende:
Koffie en cakequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef blanket het volgende:
het lijkt mij dat dood aan een touw hangen ook de nodige vlekken met zich meebrengtquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien komen ze dat ook wel, voor de toonbaarheid van de foto. Weet ik het. (uiteraard wel nadat de kleding uitgebreid is onderzocht op sporen).
Ik weet echt niet hoe ze dat soort dingen aanpakken.
Ja, daar kan ik wel in meekomen hoor, we kunnen wel een aantal zaken vaststellen met alle info die er is :quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien blijf ik erbij dat begraven te veel tijd zou kosten en hij de nodige materialen toch niet bij zich zou hebben.
Ik blijf erbij, ze liggen in het water.
Nu ken ik het daar toevallig een beetje, maar zoals je ook kunt zien op het kaartje, dat is vrij moeilijk, want die weg is zo'n beetje de enige weg die B-C loopt. Ga je bij de Rijnbrug recht door, kom je in Veenendaal terecht, en kom je op allerlei klooiweggetjes richting Amerongen-Leersum terecht, waar je je makkelijk kwijt rijdt. Zuidelijker langs is er ook weinig mogelijkheid/zelfs geen echte mogelijkheid imo...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check, daarom is het vreemd.
Tenzij hij in Leersum eerst via zijwegen naar de rotonde Torenzichtlaan/Kerkplein gereden is.
Nou ik wil niet vervelend zijn buurvrouwtje, maar gisteren heeft een wandelaar nog een lichaam gevonden tijdens het wandelen in het bos!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh my. Nou, ik blijf voortaan braaf op de paadjes in het bos!voor je het weet struikel je over een lijk.
Ik ook niet hoor...maar denk niet dat ze die kleding ff lekker fris wassen voordat het aan het publiek wordt getoond. Tis niet dat iemand die kleding nog gaat dragen denk ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het lijkt mij dat dood aan een touw hangen ook de nodige vlekken met zich meebrengtdus ja, het zal vast gewassen zijn nadat het onderzocht is? geen idee hoor, ik ben niet zo thuis in dode mensen en hoe dat gaat.
Jij hebt in tegenstelling tot vele anderen te weinig CSI gekeken en zeker geen cluedo gespeeldquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien komen ze dat ook wel, voor de toonbaarheid van de foto. Weet ik het. (uiteraard wel nadat de kleding uitgebreid is onderzocht op sporen).
Ik weet echt niet hoe ze dat soort dingen aanpakken.
Nou ja, er zal toch een aanleiding voor zijn geweest. In de scheiding of omgangsregeling een aanleiding zien is niet zo vergezocht, maar inderdaad vooralsnog wel pure speculatie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Voor mij niet aannemelijk: ik ken hem niet, ik ken zijn ex niet en ik weet letterlijk niets over de situatie.
Dat die man altijd al een gevaarlijke gek zou zijn geweest is niet aannemelijk, puur omdat het aantal 'gevaarlijke gekken' in de samenleving relatief laag is. Het is dus vele malen aannemelijker dat hij niet altijd al een 'gevaarlijke gek' of psychopaat zo u wilt, is geweest.quote:Denk jij. Misschien is het altijd al een gek geweest (zoveel nare mensen die leuk overkomen), misschien is hij doorgeslagen, misschien heeft hij het juist heel helder gedaan zonder door te zijn geslagen.
Je misdaad berekenend en goed voorbereid uitvoeren zegt uiteraard niets over het feit of de persoon is 'doorgeslagen' of niet. Al zijn er inderdaad situaties denkbaar waarbij je dan minder helder zult kunnen nadenken. Maar aangezien we er - gelukkig - niet bij zijn geweest kunnen wij evenmin oordelen over zijn verstandelijke vermogens en bewustzijn op de avond van de verdwijning.quote:mo is het niet onrealistisch dat hij niet is doorgeslagen, dat hij het heeft gepland en heel berekenend heeft gedaan.
Dagelijkse kost inderdaad. Ik struikel ook over de lijken als ik met leenhond in het bos wandel. Vlakbij de Woenselse Poort vol TBS-ers, dus dat is logisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef Rachilda het volgende:
Nou ik wil niet vervelend zijn buurvrouwtje, maar gisteren heeft een wandelaar nog een lichaam gevonden tijdens het wandelen in het bos!
Hebben de alu-hoedjes daar er ook al Satanisten bijgehaald? En Demmink?quote:
Begraven ze daar TBS-ers?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dagelijkse kost inderdaad. Ik struikel ook over de lijken als ik met leenhond in het bos wandel. Vlakbij de Woenselse Poort vol TBS-ers, dus dat is logisch.
Want? Wat is er onlogisch aan mijn beredenatie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef seasushi het volgende:
[..]
Jij hebt in tegenstelling tot vele anderen te weinig CSI gekeken en zeker geen cluedo gespeeld
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Het zou de politie sieren als ze een leidende rol nemen in dit burgerinitiatief. Een cursus sporen zoeken en waar moet je nou op letten. Enkele dagen laten oefenen op een veldje en afsluiten met een certificaat. En dan zoeken op het strand of een bouwput, zodat de mogelijke sporen voor de pro's bewaard blijven.
Ik denk dat als de politie zegt niet doen, dan moet je het ook niet doen.
Die begraven elkaar. En de slachtoffers die ze maken tijdens hun verlof.quote:
Als die het al voor elkaar kreeg om ongezien die kuilen te graven op een pad, en dat ze ook nog eens min of meer onopvallend waren, dat zou ik niet weten waarom de vader dat niet van tevoren had kunnen doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar nu zou die valkuil-graver van een tijd geleden, uitstekend van pas komen.
Goede grap.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die begraven elkaar. En de slachtoffers die ze maken tijdens hun verlof.
nou ja, tenzij er echt gore vlekken inzitten wel lijkt me. poep en plas en lekvocht ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor...maar denk niet dat ze die kleding ff lekker fris wassen voordat het aan het publiek wordt getoond. Tis niet dat iemand die kleding nog gaat dragen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |