SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef promisionxexposed het volgende:
"Er is al vanaf deze ip op deze poll gestemd"
Kut Tax.
Mogge
Ja, ik werd rond 10 uur wakker terwijl ik niet in bed lag en m'n kleren nog aan hadquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik werd rond 10 uur wakker terwijl ik niet in bed lag en m'n kleren nog aan had. Laptop lag naast me.
Ik kan me verder ook weinig herinneren van gisterenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed bezigIk had om 3 uur mijn laptop maar op mijn bureaustoel gelegd
Haha goed bezig jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan me verder ook weinig herinneren van gisteren. Eerst maar eens douchen en schone kleren aan, dan ga ik eens teruglezen.
Ik lig ook nog in mijn bed hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan me verder ook weinig herinneren van gisteren. Eerst maar eens douchen, schone kleren aan en ontbijten, dan ga ik eens teruglezen.
quote:
Sup?quote:
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Sup?
Ik moet eerder gaan slapen denk ik, ik sliep uiteindelijk pas om half 4, en om 6 uur moest ik de hond al weer uitlaten.
hey jijquote:
Mogge! Nog examen(s) vandaag?quote:
quote:
Zou wel kunnen, maar het resulteerde net in topics sluiten en posts verwijderen. Zero tolerance vandaag.quote:
Achja, moet ook wel eens gebeurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar het resulteerde net in topics sluiten en posts verwijderen. Zero tolerance vandaag.
Ik ga zo maar eens in badquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achja, moet ook wel eens gebeuren
Voor nu:
[ afbeelding ]
Doe het nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef nodig het volgende:
LittleBrownie heeft gilles-de-like-tourette op Facebook. Feit.geloof me. wees bang en VOEG HAAR NIET TOE
Is ze ook, maar ondertussenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef nodig het volgende:
En ik maar denken dat LB altijd zo'n lief schattig meisje was
Ik heb last van mysterieus notes die erbij komen, het is vast LB!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ze ook, maar ondertussen
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb last van mysterieus notes die erbij komen, het is vast LB!
Betaal 4.50 en kom erachter!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb last van mysterieus notes die erbij komen, het is vast LB!
Ik las gewiptquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga om 1 uur geknipt worden, door een collegaAls dit maar goed komt
Er zitten knappe cassieres tussen, maar neequote:
Moet je eigenlijk wat doen dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, ik ben er nog steeds trouwens... geen zin om uit die warme zitzak te komen.
Nou, ik had gezegd dat ik zou douchen en ontbijten maar dat heb ik dus nog niet gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk wat doen dan?
Jij rebel. Even snel wat ontbijt pakken voor ik weg moetquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik had gezegd dat ik zou douchen en ontbijten maar dat heb ik dus nog niet gedaan.
Ik doe het zo toch welquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij rebel. Even snel wat ontbijt pakken voor ik weg moet
Moest lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe het zo toch wel.
Oh en ik heb mijn posts van gisteren teruggelezen. Bilspleet![]()
![]()
![]()
.
ey skatje wie bn jij stel je forquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe het zo toch wel.
Oh en ik heb mijn posts van gisteren teruggelezen. Bilspleet![]()
![]()
![]()
.
Hooiquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:31 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ey skatje wie bn jij stel je for
Oh, en:quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké... euh... waar begin ik...
Mijn naam is Naomi, ik ben 25 en ik woon in een slaperig dorpje in Friesland...
Mijn hobby's zijn films kijken, boeken lezen, FOK!ken, prutsen met technische dingen en shoppen.
Ik zit niet meer op school, mijn vorige opleiding interesseerde me niet zo mee, dus daar ben ik mee gestopt. Ik had toch nog een diploma om op terug te vallen.
Nu heb ik shoppen als beroep.... Nee oké, da's flauw. Ik ben wat bezig met uitvinden wat ik nou eigenlijk wil en verdiepen in wat me zou kunnen interesseren. En dan wil ik kijken of ik een andere opleiding ga doen of dat ik aan het werk ga. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren.
Oh, en ik ben single.
Nog vragen?
En er staat nog wel meer info in de vorige delenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, met mij op zich wel goed hoor. Alleen ik kwam er dus net achter dat iedereen m'n bilspleet ziet als ik ga zitten in deze broek. Dat had ik graag geweten voor ik 'm aan trok vandaag
.
Moe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed hoor. En hoe is het met jou?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik het je snel vergeef.
Awww...quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moe.Ging om 3 uur slapen en om 7 uur wakker omdat een vriendin van me het licht in de badkamer aan deed (ben licht gevoelig) en toen weer in slaap gevallen tot 9 uur, toen hele chaos met mijn huisbaas (ruzie en zulks) en toen weer geslapen tot net.
Dat is best een lang verhaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww.... Dan valt het van mij nog wel mee dat ik onder het FOK!ken in slaap gevallen ben
.
Waar ging die ruzie met je huisbaas over?
Als ik je verhaal zo lees sta je inderdaad in je recht ja, wat een slap geouwehoer van je huisbaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is best een lang verhaal.Kijk maar of je 't wilt lezen:
Vorig jaar juli heb ik deze kamer genomen en contract getekend enzo. Maar door vele gebreken hier in huis (stroomuitval, waterlekkages, verwarmingsproblemen) en slechte communicatie met de huisbaas (door z'n leugens etc.) etc., heb ik iets anders gezocht en gevonden. Dus heb ik mijn huur opgezegd. Maar ik heb een contract tot eind juli 2013, dus zou in principe door moeten betalen. De huisbaas is akkoord gegaan en heeft gezegd dat ik niet meer hoef te betalen als er een nieuwe huurder is gevonden.
Gisteren hoorde ik dat er een nieuwe huurder is gekomen, kreeg ik een smsje van de makelaar of ik zaterdag de sleutels kon overdragen aan de nieuwe huurder. Ik ben daar niet akkoord mee gegaan en gezegd dat ik de sleutels pas teruggeef als ik mijn geld (¤700,- (borg) + ¤123,- (schade aan mijn magnetron door ondeskundige montage van mijn afzuigkap) + ¤293,54 (resterende dagen tot eind mei van mijn huur als ik as zaterdag de sleutels overhandig) = ¤1116,54) terug heb.
Toen kreeg ik een boos mailtje van mijn huisbaas dat het vervelend begint te worden dat ik niet mee werk en dat hij zijn best doet om een nieuwe huurder te vinden en dat ik gewoon moet meewerken en dat ik mijn borg pas terug krijg als hij de kamer heeft gezien en in goede staat is etc. Toen heb ik het overgelaten aan mijn ouders, want zij doen de financiële afhandeling omtrent de kamer. Zij hebben gereageerd met een voorstel dat de huisbaas de resterende dagen + magnetronkosten voor zaterdag overmaakt, en zaterdag om 18:00 de sleuteloverdracht kan plaatsvinden en de huisbaas meteen de kamer kan controleren en dan de borg contant teruggeeft. Zo niet, houd ik de sleutels tot 31 juli, zoals mijn contract zegt dat de kamer van mij is tot die tijd.
Huisbaas niet akkoord. Hij wil ons niet bij de eindinspectie erbij hebben (staat letterlijk in het contract dat het wel moet), zegt dat magnetron wordt uitgekeerd met de borg (2 weken nadat ik de sleutels heb ingeleverd) en dat ik voor de maand mei niet heb betaald en dit zo snel mogelijk moet doen (heb ik wel gedaan, dus ook een leugen weer). Ook zei hij dat wij best de sleutels 'achter mogen houden' en dat hij nieuwe laat aanmaken (zijn hele speciale, dure sleutels) en dat dat van mijn borg afgaat. Vanmorgen paniek in huis, m'n ma appte me en ik met een half slapende ogen naar mijn bankafschriften kijken en alles gemaild waaruit blijkt dat ik voor alle maanden netjes heb betaald. Ze gaan vanavond terugmailen, dus ben benieuwd.
Ik denk zelf dat ik heel goed in mijn recht sta, maar ik heb nooit huurrecht gehad dus ik weet het niet zo goed.
Jeetje, die huisbaas is lullig bezigquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is best een lang verhaal.Kijk maar of je 't wilt lezen:
Vorig jaar juli heb ik deze kamer genomen en contract getekend enzo. Maar door vele gebreken hier in huis (stroomuitval, waterlekkages, verwarmingsproblemen) en slechte communicatie met de huisbaas (door z'n leugens etc.) etc., heb ik iets anders gezocht en gevonden. Dus heb ik mijn huur opgezegd. Maar ik heb een contract tot eind juli 2013, dus zou in principe door moeten betalen. De huisbaas is akkoord gegaan en heeft gezegd dat ik niet meer hoef te betalen als er een nieuwe huurder is gevonden.
Gisteren hoorde ik dat er een nieuwe huurder is gekomen, kreeg ik een smsje van de makelaar of ik zaterdag de sleutels kon overdragen aan de nieuwe huurder. Ik ben daar niet akkoord mee gegaan en gezegd dat ik de sleutels pas teruggeef als ik mijn geld (¤700,- (borg) + ¤123,- (schade aan mijn magnetron door ondeskundige montage van mijn afzuigkap) + ¤293,54 (resterende dagen tot eind mei van mijn huur als ik as zaterdag de sleutels overhandig) = ¤1116,54) terug heb.
Toen kreeg ik een boos mailtje van mijn huisbaas dat het vervelend begint te worden dat ik niet mee werk en dat hij zijn best doet om een nieuwe huurder te vinden en dat ik gewoon moet meewerken en dat ik mijn borg pas terug krijg als hij de kamer heeft gezien en in goede staat is etc. Toen heb ik het overgelaten aan mijn ouders, want zij doen de financiële afhandeling omtrent de kamer. Zij hebben gereageerd met een voorstel dat de huisbaas de resterende dagen + magnetronkosten voor zaterdag overmaakt, en zaterdag om 18:00 de sleuteloverdracht kan plaatsvinden en de huisbaas meteen de kamer kan controleren en dan de borg contant teruggeeft. Zo niet, houd ik de sleutels tot 31 juli, zoals mijn contract zegt dat de kamer van mij is tot die tijd.
Huisbaas niet akkoord. Hij wil ons niet bij de eindinspectie erbij hebben (staat letterlijk in het contract dat het wel moet), zegt dat magnetron wordt uitgekeerd met de borg (2 weken nadat ik de sleutels heb ingeleverd) en dat ik voor de maand mei niet heb betaald en dit zo snel mogelijk moet doen (heb ik wel gedaan, dus ook een leugen weer). Ook zei hij dat wij best de sleutels 'achter mogen houden' en dat hij nieuwe laat aanmaken (zijn hele speciale, dure sleutels) en dat dat van mijn borg afgaat. Vanmorgen paniek in huis, m'n ma appte me en ik met een half slapende ogen naar mijn bankafschriften kijken en alles gemaild waaruit blijkt dat ik voor alle maanden netjes heb betaald. Ze gaan vanavond terugmailen, dus ben benieuwd.
Ik denk zelf dat ik heel goed in mijn recht sta, maar ik heb nooit huurrecht gehad dus ik weet het niet zo goed.
Ben ik ook mee bezig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, die huisbaas is lullig bezig. Volgens mij sta je ook in je recht. Mocht je twijfelen, dan kun je altijd in WGR nog even een topic aanmaken
.
Truequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik kan ook niet de hele tijd in mijn eentje hier posten he.
Battlefield 1942 online.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar wat ben jij verder nog aan het doen?
Nice, die heb ik hier ook nog wel ergens liggen geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nice, die heb ik hier ook nog wel ergens liggen geloof ik.
Ik ben ondertussen op Facebook aan het kijken en YouTube filmpjes aan het kijken.
En welk spel is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben al de hele dag naar OST's aan het luisteren van mijn favoriete game.
Nope, waren alleen maar mensen die de héle tijd in vliegtuigen gingen nuken, daar heb ik geen zin inquote:
Oja, dat is wel flauw altijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, waren alleen maar mensen die de héle tijd in vliegtuigen gingen nuken, daar heb ik geen zin in
Ja zo saai, speel dan gewoon een beetje zoals de rest, zijn vaak ook gasten die 80 punten, 80 kills en 0 deaths hebben puur omdat ze alleen maar in hun vliegtuigje zittenquote:
Misschien dat ik het straks ook maar even ga installeren. Hoe heet je ingame?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja zo saai, speel dan gewoon een beetje zoals de rest, zijn vaak ook gasten die 80 punten, 80 kills en 0 deaths hebben puur omdat ze alleen maar in hun vliegtuigje zitten
Poging 2 wagen nu.
junkquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, mijn collega heeft me geknipt, negeer de grafkop verder
[ afbeelding ]
Grafkop? Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, mijn collega heeft me geknipt, negeer de grafkop verder
[ afbeelding ]
nou nou niet gaan overdrijven hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grafkop? Valt wel mee toch?
Ziet er voor de rest wel leuk uit hoor.
Overdrijven? Ik ben gewoon eerlijk. Hij ziet er niet lelijk uit ofzo. Dat jij zo onzeker bent over je uiterlijk hoef je niet op iemand anders af te spiegelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou nou niet gaan overdrijven hoor
Ik ben niet onzeker over my uiterlijk hoor maar goed denk wat je wilquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Overdrijven? Ik ben gewoon eerlijk. Hij ziet er niet lelijk uit ofzo. Dat jij zo onzeker bent over je uiterlijk hoef je niet op iemand anders af te spiegelen.
[edit]quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker over my uiterlijk hoor maar goed denk wat je wil
Hij is 14, laat dat knulletjequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Overdrijven? Ik ben gewoon eerlijk. Hij ziet er niet lelijk uit ofzo. Dat jij zo onzeker bent over je uiterlijk hoef je niet op iemand anders af te spiegelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grafkop? Valt wel mee toch?
Ziet er voor de rest wel leuk uit hoor.
Oh, echt? Laat dan maar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is 14, laat dat knulletje
Toto69quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien dat ik het straks ook maar even ga installeren. Hoe heet je ingame?
BF3? Anders slinger ik zo even mijn PC aanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Hoe zie jij er dan uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ben nu aan het installeren, maar dat duurt natuurlijk weer een eeuwigheid door die domme Installshield rommelquote:
Moet lukken, zo'n 'oud' nostalgisch spelquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het installeren, maar dat duurt natuurlijk weer een eeuwigheid door die domme Installshield rommel.
BF2?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet lukken, zo'n 'oud' nostalgisch spel
Zit in een 'team neo' server, makkelijk te vinden, ongeveer 26-28 spelers momenteel
BF3, maar PS3 helaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
BF3? Anders slinger ik zo even mijn PC aan
Ik heb voor de PC en Xboxquote:
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, legaalquote:
Straks een FOK! server op BF 1942quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, legaalMijn pa had die vroeger nog gespeeld, even kijken
Het duurt nog wel even denk ik... ik ben nu Road to Rome aan het installeren en daarna moet ik nog Secret Weapons of WWII.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet lukken, zo'n 'oud' nostalgisch spel
Zit in een 'team neo' server, makkelijk te vinden, ongeveer 26-28 spelers momenteel
Huh? Hebben we het wel over hetzelfde?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even denk ik... ik ben nu Road to Rome aan het installeren en daarna moet ik nog Secret Weapons of WWII.
Oh gewoon... een meisje... lang bruin haar... groene ogen... een klein beetje een wipneusje... Voor de rest een normaal gewicht... beetje een dikke kontquote:
Battlefield 1942 is iets van tien jaar oud, toen was alles nog op CD johquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
games downloaden is wel beter opzich toch?
ow zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Battlefield 1942 is iets van tien jaar oud, toen was alles nog op CD joh
Nika mis met booty hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gewoon... een meisje... lang bruin haar... groene ogen... een klein beetje een wipneusje... Voor de rest een normaal gewicht... beetje een dikke kont, en wel redelijk lang.
Alleen ik ben nogal onzeker over m'n uiterlijk dus ik post liever geen pics.
dm het hemquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gewoon... een meisje... lang bruin haar... groene ogen... een klein beetje een wipneusje... Voor de rest een normaal gewicht... beetje een dikke kont, en wel redelijk lang.
Alleen ik ben nogal onzeker over m'n uiterlijk dus ik post liever geen pics.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, legaalMijn pa had die vroeger nog gespeeld, even kijken
Ik heb hem 3 jaar geleden nog gekocht, 5 euro ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef Pastapipos het volgende:
Battlefield 2![]()
2005HE-LE-MAAL kapot gespeeld. Laatst nog gespeeld
Ik wil een keer met je spelen mattie. Keihard een squad zetten jwz. Subtiel op elkaar spawnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 jaar geleden nog gekocht, 5 euro ofzo
Kan wel downloaden, van de piraten baai ofzo... of volgens mij kun je het ook gratis spelen via Origin?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
games downloaden is wel beter opzich toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh? Hebben we het wel over hetzelfde?
Ik heb het over deze versie, online:Deze heb ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een set met alle uitbreidingen. Dus 4 cd's enzo.
(en er staat inderdaad 2x het EA Games logo op)
Ja dat is erg vervelend ja liever directplayquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan wel downloaden, van de piraten baai ofzo... of volgens mij kun je het ook gratis spelen via Origin?
Bij die eerste moet je daarna waarschijnlijk die bestanden mounten enzo omdat het op cd's kwam.
Wellesquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:12 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij hebben we het niet allemaal over dezelfde BF![]()
Oh huh, ik speel deze online:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Dat is een set met alle uitbreidingen. Dus 4 cd's enzo.
(en er staat inderdaad 2x het EA Games logo op)
Oké ik snap er niets meer van, ik zie je zo wel in de server verschijnen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welles. Maar die kun je nu gratis spelen op die Steam kopie van EA genaamd Origin.
Oh, ik weet niet of ik met de volledige versie wel kan verbinden met dezelfde servers als de demoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh huh, ik speel deze online:
[ afbeelding ]
Battlefield 1942 Multiplayer demo, gratis te downloaden
Ken je Steam?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké ik snap er niets meer van, ik zie je zo wel in de server verschijnen dan![]()
Ja de demo moet je hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet of ik met de volledige versie wel kan verbinden met dezelfde servers als de demo.
Ik zal de demo ook nog wel even downloaden dan.
Nopequote:
ik rook geen wietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
ewa OF kheb nog wat wiet nodig heb je btje voor my
Amen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nika mis met booty hoorMaar nee is goed
Skere tijden G.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik moest wel stoppen anders kan ik de vakantie neit betalen volgend jaar
* AdoraBelle zuchtquote:
Dankjequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nika mis met booty hoorMaar nee is goed
Maar ik kan er geen neuk vanaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil een keer met je spelen mattie. Keihard een squad zetten jwz. Subtiel op elkaar spawnen
Ohquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle zucht
Als je deze download dan kun je ook nog een andere map spelen: http://www.fileplanet.com(...)Weapons-of-WWII-Demo
wtf?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:20 schreef badschaap het volgende:
Toenet bij economie, zo'n meisje ging over mij roddelen achter me rug om met haar gay bff omdat ik lenzen in had. Vieze bitch
Je begint irritant te worden. Je weet toch wel hoe je een bestandje moet downloaden en dat installeren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohik weet dat allemaal niet joh hehe, geen verstand van
Krijg je bilspleet te zien enzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje.
En op zich niet maar het is soms wel lastig met broeken die niet altijd goed passen enzo.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg je bilspleet te zien enzo
Ik bedoel zeg het in me face dan ga niet sneaky doen met je gay bff. Ja die jongen is duidelijk gay.quote:
fittie met die mensen tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg het in me face dan ga niet sneaky doen met je gay bff. Ja die jongen is duidelijk gay.
Achja, is niet altijd even classy, maar kan gebeuren johquote:
Ja dat welquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je begint irritant te worden. Je weet toch wel hoe je een bestandje moet downloaden en dat installeren?
Maar wat zei ze over je lenzen dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg het in me face dan ga niet sneaky doen met je gay bff. Ja die jongen is duidelijk gay.
Nodig om op Schiphol te mogen werkenquote:
Ach, je kunt niet altijd classy zijn denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achja, is niet altijd even classy, maar kan gebeuren joh
Oh...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat welmaar niet dat er allemaal gratis uitbreidingen zijn en zo, ik speel alleen dit
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet altijd classy zijn denk ik.
Ja, dat vraag ik me dus ook afquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat kan je uberhaupt over lenzen zeggen
Omdat billenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom gaat het gesprek ineens over billen?
weet ik veel, hoorde die gay bff iets zeggen van jah hij draagt lenzen haha en daarna heleboel gegiechelquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar wat zei ze over je lenzen dan?
Meisjes met ronde stevige billenquote:
VoornaamAchternaam refereerde naar een probleem wat ik gisteren had. Maar niet verder vertellen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom gaat het gesprek ineens over billen?
Probleem?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VoornaamAchternaam refereerde naar een probleem wat ik gisteren had. Maar niet verder vertellen hoor.
Wat een muts. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Omg hij heb lenzen he!! echt waar joh? jaaa echt grappig hahahhahahha ow ow wat zijn wij toch grappig
Zeg maar Voornaam hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VoornaamAchternaam refereerde naar een probleem wat ik gisteren had. Maar niet verder vertellen hoor.
Ja, iets met een bilspleet. Maar die post heb ik een paar pagina's terug nog geciteerd, kijk daar maar eens als je het weten wilt. Ik ga het niet nog een keer vertellen, nogal beschamendquote:
Haar broek bleek achteraf niet echt goed te passen waardoor ze een bouwvakkers decolleté hadquote:
Dat dus. Ik heb het wel vaker helaasquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haar broek bleek achteraf niet echt goed te passen waardoor ze een bouwvakkers decolleté had
Typische westerse snol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb het wel vaker helaas.
En bij je scheenbenen zeker heel los?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Pastapipos het volgende:
Ik haat broekenHeb te grote billen in verhouding, ze zijn altijd te strak bij m'n benen enzo en te ruim boven m'n billen
Ben er ook uit 3 gescheurd laatste tijd
dan ga je toch in je leren tijgerstring rondlopen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Pastapipos het volgende:
Ik haat broekenHeb te grote billen in verhouding, ze zijn altijd te strak bij m'n benen enzo en te ruim boven m'n billen
Tja... dat soort "vriendinnen" had ik ook wel. Ik snap het ook niet waarom ze zo doen. Ik heb gewoon het contact met ze verbroken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef badschaap het volgende:
En dat meisje doet wel gewoon normaal tegen mij voor me face en op wapp enzo, dus alleen achter me rug om zit ze dus ook te praten. Watz met haar. Nu snap ik waarom haar vriendje het heeft uitgemaakt
Niet echt, maar heb wel kleine kuiten in verhouding tot de rest. Genetics D:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En bij je scheenbenen zeker heel los?
Het is te koud voor mijn felgroene mankiniquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
dan ga je toch in je leren tijgerstring rondlopen?
Heb je haar geklapt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef badschaap het volgende:
En dat meisje doet wel gewoon normaal tegen mij voor me face en op wapp enzo, dus alleen achter me rug om zit ze dus ook te praten. Watz met haar. Nu snap ik waarom haar vriendje het heeft uitgemaakt
Leer vrouwen kennen joh, die gaan over lijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef badschaap het volgende:
Wijdere broeken kopen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Pastapipos het volgende:
Dat is wel vervelend jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Pastapipos het volgende:
val mu niet aan dat woordje heb ik geleert van zon gast op d e fp ;s :$:$quote:
Oeh, sexyquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Het is te koud voor mijn felgroene mankini
Heb nu cargo pants gehaald, en heb een paar stretch spijkerbroeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja. En beschamend als je eruit scheurt.
Zijn er niet andere modellen broeken voor die wat meer ruimte hebben bij je billen?
Dan zitten ze nog breder om m'n heupenquote:
Euh... ik heb geen idee wat mijn omtrek is om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb nu cargo pants gehaald, en heb een paar stretch spijkerbroeken.
Ik denk dat ik ze maar laat innemen bij de heupen, wat voor omtrek heb jij bij je heupen/billen?
ducktape zequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb nu cargo pants gehaald, en heb een paar stretch spijkerbroeken.
Ik denk dat ik ze maar laat innemen bij de heupen, wat voor omtrek heb jij bij je heupen/billen?
maakt het niet grappig johquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
val mu niet aan dat woordje heb ik geleert van zon gast op d e fp ;s :$:$
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: mag ik je billen opmeten?.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maakt het niet grappig joh
Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Dan moet je maar wat beter nadenken voordat je besluit dik te worden..quote:
Daar besluiten mensen meestal niet voorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat beter nadenken voordat je besluit dik te worden..
Stotteren maakt dan ook niet veel uit op zulk soort gebieden aangezien je uitspraak etc gewoon goed moet zijn en dat wel het geval kan zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef badschaap het volgende:
oja ook gister nog een klasgenootje die half begon te janken omdat ik ondanks ernstig stotteren een 7 had gehaald voor engels mondeling, en zij maar een 6
Indirect, jazeker wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar besluiten mensen meestal niet voor
haha klopt. Me uitspraak is gewoon redelijk goed. Maakte alleen een foutje bij wednesdayquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stotteren maakt dan ook niet veel uit op zulk soort gebieden aangezien je uitspraak etc gewoon goed moet zijn en dat wel het geval kan zijn
Inderdaad. Sowieso niet direct.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar besluiten mensen meestal niet voor
ik download emquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt. Ik koop m voor next generation xdoos en pc als pc versie uitkomt
Het ziet er sowieso super uit. Heb je GTA 1 ook weleens gezien? Het is wel grappig om dat te vergelijken. Er is in de loop der jaren best wat veranderd.quote:
Maar GTA sa is de beste tot nu toequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso super uit. Heb je GTA 1 ook weleens gezien? Het is wel grappig om dat te vergelijken. Er is in de loop der jaren best wat veranderd.
Dik zijn is gewoon bijna altijd een indirecte keuze. Je kiest je eigen levensstijl, toch? Je beslist zelf wat je eet of niet, hoeveel en hoe vaak? Je hebt altijd de mogelijk tot beweging. Brede botten zijn geen excuus.quote:
Ik vind haar op het merendeel van de foto's er aantrekkelijk uitzien. Maar ze is dus een convictquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef Pastapipos het volgende:
Die 1 na laatste foto, aantrekkelijk as fuuuuck
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147587713
Waarom is dat een ander verhaal?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso niet direct.
Soms wel indirect door depressie en veel eten, maar dat is een ander verhaal.
Behalve dat je niet als een blank mannetje of een vrouwtje kunt spelenquote:
Nouja het is niet een directe keuze. Het is een bijverschijnsel van dat ze depressief zijn of zwak zijn of zichzelf niet in de hand hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Waarom is dat een ander verhaal?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Behalve dat je niet als een blank mannetje of een vrouwtje kunt spelen.
Ik heb niks tegen negers maar ik heb er ook niet zo veel mee als ik eerlijk ben.
Helemaal wild in bed waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind haar op het merendeel van de foto's er aantrekkelijk uitzien. Maar ze is dus een convict.
Ja maar ik weet niet of je ooit gta san andreas heb gespeeld, maar uit de beelden die tot nu toe zijn verschenen kan je met zekerheid zegge dat grove street terug is, en de ballas nog steeds.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso super uit. Heb je GTA 1 ook weleens gezien? Het is wel grappig om dat te vergelijken. Er is in de loop der jaren best wat veranderd.
Ik sinds oktober ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso niet direct.
Soms wel indirect door depressie en veel eten, maar dat is een ander verhaal.
Ben je sinds oktober dik?quote:
Ik vind het sowieso fijner om als vrouw te spelen. Dan kan ik me ook veel meer inleven in het spel. Al lukte het met Niko en die gasten uit GTA 3 en Vice City ook best goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mass effect al eens gespeeld, kan je ook als vrouw. En een geweldig verhaal ook nog
Tja... ik kan sowieso geen kinderen maken met een vrouw zonder een spermadonor o.i.d.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Helemaal wild in bed waarschijnlijk![]()
Denk niet dat dat een figuur is waar je kinderen mee zou willen though. Ze heeft wel relatiewaardig uiterlijk
Ik ben flink wat aangekomen sinds vorige zomer, maar ben bezig met afvallen. Gaat moeilijk welquote:
Het merendeel van de gamers is dan ook man natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso fijner om als vrouw te spelen. Dan kan ik me ook veel meer inleven in het spel. Al lukte het met Niko en die gasten uit GTA 3 en Vice City ook best goed.
Ik heb het wel gespeeld ja. En nu je het zegt, het speelt zich inderdaad weer in San Andreas afquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of je ooit gta san andreas heb gespeeld, maar uit de beelden die tot nu toe zijn verschenen kan je met zekerheid zegge dat grove street terug is, en de ballas nog steeds.
je zelf 3 dagen lang opsluiten iemand anders de sleutel geven val je wel afquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben flink wat aangekomen sinds vorige zomer, maar ben bezig met afvallen. Gaat moeilijk wel
hoeveel weeg je en op welke lengte?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben flink wat aangekomen sinds vorige zomer, maar ben bezig met afvallen. Gaat moeilijk wel
Krijg je iniedergeval geen "ik ben de pil vergeten" probleempjes met zo'n psycho.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik kan sowieso geen kinderen maken met een vrouw zonder een spermadonor o.i.d..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je zelf 3 dagen lang opsluiten iemand anders de sleutel geven val je wel af
Ja, maar toch... ze mogen weleens wat meer rekening met ons vrouwelijke gamers houden. Of mannelijker games die graag naar de kont van een vrouwelijk personage kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het merendeel van de gamers is dan ook man natuurlijk
Speel je l4d2?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar toch... ze mogen weleens wat meer rekening met ons vrouwelijke gamers houden. Of mannelijker games die graag naar de kont van een vrouwelijk personage kijken.
Daarom vond ik Portal en Portal 2 ook zo leuk, daar speel je als vrouw.
1,92 97 kilo nu, was 100quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
hoeveel weeg je en op welke lengte?
En die kan ook multiplayerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Taexon het volgende:
Een GTA 2 downloaden, is toch gratis via de officiële website en wel weer eens leuk
http://www.rockstargames.com/classics/?id=3
Ik kwam er gisteren achter dat portal te spelen is op de Macquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar toch... ze mogen weleens wat meer rekening met ons vrouwelijke gamers houden. Of mannelijker games die graag naar de kont van een vrouwelijk personage kijken.
Daarom vond ik Portal en Portal 2 ook zo leuk, daar speel je als vrouw.
Je hebt je lengte wel meequote:
Dat kan er mee te maken hebben, maar om elke extra kilo vet daar op af te schuiven is nonsens. En ook als dat er mee te maken heeft dan is die zwakte en jezelf niet in de hand hebben tot op zekere hoogte je eigen schuld. Dikkies die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen die leven in ontkenning.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja het is niet een directe keuze. Het is een bijverschijnsel van dat ze depressief zijn of zwak zijn of zichzelf niet in de hand hebben.
saints row 4 ook in de maakquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef AdoraBelle het volgende:
En in Saint's Row: The Third hebben ze het ook gewoon goed verwerkt dat je zelf een character kan kiezen. Mannelijk of vrouwelijk. Je kunt zelfs de cupmaat aanpassen.
Ik vind deze wel leuk:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef badschaap het volgende:
http://www.addictinggames.com/action-games/space-is-key-2-game.jsp
Nondeju das een moeilijk spel
Ik heb nu weight tracker voor windows phone, werkt prima nu. Maar eerst mijn eetpatroon op de baan en dan 10 kilo er af. Maar dat mag nog best even duren hoor, anders dat jojo effect enzulksquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt je lengte wel mee
Gewichtverschil van 5 kilo erbij tot eraf moet je niks van aantrekken, is gewoon vocht en eten e.d.
Neem een app zoals libra (voor android) waarmee je een trendlijn bij kan houden.
Ja, Valve heeft de meeste van hun eigen spellen al beschikbaar gemaakt voor OS X en Linux. Go Valvequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat portal te spelen is op de MacSowieso alles Valve spellen denk ik, TF2 ook
Ik vind die nieuwe stijl een beetje flauw. Kane & Lynch 1 vond ik namelijk echt geweldig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kane&lynch dog days 2 is een vrij onmogelijk spel, op easy is die nog net uit te spelen..
Tja... daar heb ik ook geen verstand van hoor... Ik ben er zelf niet één vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Dat kan er mee te maken hebben, maar om elke extra kilo vet daar op af te schuiven is nonsens. En ook als dat er mee te maken heeft dan is die zwakte en jezelf niet in de hand hebben tot op zekere hoogte je eigen schuld. Dikkies die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen die leven in ontkenning.
ik heb die nooit gespeeld, amar deel 2 is echt vrijwel onmogelijk om te halen op extremequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe stijl een beetje flauw. Kane & Lynch 1 vond ik namelijk echt geweldig.
Dat valt op zich best mee voor een jongen van jouw lengte. Bij jongens vind ik het sowieso minder erg als ze een beetje meer wegen.quote:
1.5/2 kilo per maand eraf is goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu weight tracker voor windows phone, werkt prima nu. Maar eerst mijn eetpatroon op de baan en dan 10 kilo er af. Maar dat mag nog best even duren hoor, anders dat jojo effect enzulks
Vanavond?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar ik heb het nog niet echt gespeeld. Nog geen tijd voor gehad.
ehm voltion dacht ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie heeft nu de rechten dan? THQ is dood.
Okequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... daar heb ik ook geen verstand van hoor... Ik ben er zelf niet één van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |