ducktape zequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb nu cargo pants gehaald, en heb een paar stretch spijkerbroeken.
Ik denk dat ik ze maar laat innemen bij de heupen, wat voor omtrek heb jij bij je heupen/billen?
maakt het niet grappig johquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
val mu niet aan dat woordje heb ik geleert van zon gast op d e fp ;s :$:$
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: mag ik je billen opmeten?.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maakt het niet grappig joh
Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Dan moet je maar wat beter nadenken voordat je besluit dik te worden..quote:
Daar besluiten mensen meestal niet voorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat beter nadenken voordat je besluit dik te worden..
Stotteren maakt dan ook niet veel uit op zulk soort gebieden aangezien je uitspraak etc gewoon goed moet zijn en dat wel het geval kan zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef badschaap het volgende:
oja ook gister nog een klasgenootje die half begon te janken omdat ik ondanks ernstig stotteren een 7 had gehaald voor engels mondeling, en zij maar een 6
Indirect, jazeker wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar besluiten mensen meestal niet voor
haha klopt. Me uitspraak is gewoon redelijk goed. Maakte alleen een foutje bij wednesdayquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stotteren maakt dan ook niet veel uit op zulk soort gebieden aangezien je uitspraak etc gewoon goed moet zijn en dat wel het geval kan zijn
Inderdaad. Sowieso niet direct.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar besluiten mensen meestal niet voor
ik download emquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt. Ik koop m voor next generation xdoos en pc als pc versie uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |