SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:02 schreef promisionxexposed het volgende:
"Er is al vanaf deze ip op deze poll gestemd"
Kut Tax.
Mogge
Ja, ik werd rond 10 uur wakker terwijl ik niet in bed lag en m'n kleren nog aan hadquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik werd rond 10 uur wakker terwijl ik niet in bed lag en m'n kleren nog aan had. Laptop lag naast me.
Ik kan me verder ook weinig herinneren van gisterenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed bezigIk had om 3 uur mijn laptop maar op mijn bureaustoel gelegd
Haha goed bezig jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan me verder ook weinig herinneren van gisteren. Eerst maar eens douchen en schone kleren aan, dan ga ik eens teruglezen.
Ik lig ook nog in mijn bed hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan me verder ook weinig herinneren van gisteren. Eerst maar eens douchen, schone kleren aan en ontbijten, dan ga ik eens teruglezen.
quote:
Sup?quote:
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Sup?
Ik moet eerder gaan slapen denk ik, ik sliep uiteindelijk pas om half 4, en om 6 uur moest ik de hond al weer uitlaten.
hey jijquote:
Mogge! Nog examen(s) vandaag?quote:
quote:
Zou wel kunnen, maar het resulteerde net in topics sluiten en posts verwijderen. Zero tolerance vandaag.quote:
Achja, moet ook wel eens gebeurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar het resulteerde net in topics sluiten en posts verwijderen. Zero tolerance vandaag.
Ik ga zo maar eens in badquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achja, moet ook wel eens gebeuren
Voor nu:
[ afbeelding ]
Doe het nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef nodig het volgende:
LittleBrownie heeft gilles-de-like-tourette op Facebook. Feit.geloof me. wees bang en VOEG HAAR NIET TOE
Is ze ook, maar ondertussenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef nodig het volgende:
En ik maar denken dat LB altijd zo'n lief schattig meisje was
Ik heb last van mysterieus notes die erbij komen, het is vast LB!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ze ook, maar ondertussen
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb last van mysterieus notes die erbij komen, het is vast LB!
Betaal 4.50 en kom erachter!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb last van mysterieus notes die erbij komen, het is vast LB!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |