Achja, is niet altijd even classy, maar kan gebeuren johquote:
Ja dat welquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je begint irritant te worden. Je weet toch wel hoe je een bestandje moet downloaden en dat installeren?
Maar wat zei ze over je lenzen dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg het in me face dan ga niet sneaky doen met je gay bff. Ja die jongen is duidelijk gay.
Nodig om op Schiphol te mogen werkenquote:
Ach, je kunt niet altijd classy zijn denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Achja, is niet altijd even classy, maar kan gebeuren joh
Oh...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat welmaar niet dat er allemaal gratis uitbreidingen zijn en zo, ik speel alleen dit
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet altijd classy zijn denk ik.
Ja, dat vraag ik me dus ook afquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat kan je uberhaupt over lenzen zeggen
Omdat billenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom gaat het gesprek ineens over billen?
weet ik veel, hoorde die gay bff iets zeggen van jah hij draagt lenzen haha en daarna heleboel gegiechelquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar wat zei ze over je lenzen dan?
Meisjes met ronde stevige billenquote:
VoornaamAchternaam refereerde naar een probleem wat ik gisteren had. Maar niet verder vertellen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom gaat het gesprek ineens over billen?
Probleem?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VoornaamAchternaam refereerde naar een probleem wat ik gisteren had. Maar niet verder vertellen hoor.
Wat een muts. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Omg hij heb lenzen he!! echt waar joh? jaaa echt grappig hahahhahahha ow ow wat zijn wij toch grappig
Zeg maar Voornaam hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VoornaamAchternaam refereerde naar een probleem wat ik gisteren had. Maar niet verder vertellen hoor.
Ja, iets met een bilspleet. Maar die post heb ik een paar pagina's terug nog geciteerd, kijk daar maar eens als je het weten wilt. Ik ga het niet nog een keer vertellen, nogal beschamendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |