Oh huh, ik speel deze online:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Dat is een set met alle uitbreidingen. Dus 4 cd's enzo.
(en er staat inderdaad 2x het EA Games logo op)
Oké ik snap er niets meer van, ik zie je zo wel in de server verschijnen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welles. Maar die kun je nu gratis spelen op die Steam kopie van EA genaamd Origin.
Oh, ik weet niet of ik met de volledige versie wel kan verbinden met dezelfde servers als de demoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh huh, ik speel deze online:
[ afbeelding ]
Battlefield 1942 Multiplayer demo, gratis te downloaden
Ken je Steam?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké ik snap er niets meer van, ik zie je zo wel in de server verschijnen dan![]()
Ja de demo moet je hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet of ik met de volledige versie wel kan verbinden met dezelfde servers als de demo.
Ik zal de demo ook nog wel even downloaden dan.
Nopequote:
ik rook geen wietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
ewa OF kheb nog wat wiet nodig heb je btje voor my
Amen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nika mis met booty hoorMaar nee is goed
Skere tijden G.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik moest wel stoppen anders kan ik de vakantie neit betalen volgend jaar
* AdoraBelle zuchtquote:
Dankjequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nika mis met booty hoorMaar nee is goed
Maar ik kan er geen neuk vanaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil een keer met je spelen mattie. Keihard een squad zetten jwz. Subtiel op elkaar spawnen
Ohquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle zucht
Als je deze download dan kun je ook nog een andere map spelen: http://www.fileplanet.com(...)Weapons-of-WWII-Demo
wtf?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:20 schreef badschaap het volgende:
Toenet bij economie, zo'n meisje ging over mij roddelen achter me rug om met haar gay bff omdat ik lenzen in had. Vieze bitch
Je begint irritant te worden. Je weet toch wel hoe je een bestandje moet downloaden en dat installeren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohik weet dat allemaal niet joh hehe, geen verstand van
Krijg je bilspleet te zien enzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje.
En op zich niet maar het is soms wel lastig met broeken die niet altijd goed passen enzo.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg je bilspleet te zien enzo
Ik bedoel zeg het in me face dan ga niet sneaky doen met je gay bff. Ja die jongen is duidelijk gay.quote:
fittie met die mensen tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg het in me face dan ga niet sneaky doen met je gay bff. Ja die jongen is duidelijk gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |