BF3, maar PS3 helaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
BF3? Anders slinger ik zo even mijn PC aan
Ik heb voor de PC en Xboxquote:
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, legaalquote:
Straks een FOK! server op BF 1942quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, legaalMijn pa had die vroeger nog gespeeld, even kijken
Het duurt nog wel even denk ik... ik ben nu Road to Rome aan het installeren en daarna moet ik nog Secret Weapons of WWII.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet lukken, zo'n 'oud' nostalgisch spel
Zit in een 'team neo' server, makkelijk te vinden, ongeveer 26-28 spelers momenteel
Huh? Hebben we het wel over hetzelfde?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even denk ik... ik ben nu Road to Rome aan het installeren en daarna moet ik nog Secret Weapons of WWII.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gewoon... een meisje... lang bruin haar... groene ogen... een klein beetje een wipneusje... Voor de rest een normaal gewicht... beetje een dikke kontquote:
Battlefield 1942 is iets van tien jaar oud, toen was alles nog op CD johquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
games downloaden is wel beter opzich toch?
ow zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Battlefield 1942 is iets van tien jaar oud, toen was alles nog op CD joh
Nika mis met booty hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gewoon... een meisje... lang bruin haar... groene ogen... een klein beetje een wipneusje... Voor de rest een normaal gewicht... beetje een dikke kont, en wel redelijk lang.
Alleen ik ben nogal onzeker over m'n uiterlijk dus ik post liever geen pics.
dm het hemquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gewoon... een meisje... lang bruin haar... groene ogen... een klein beetje een wipneusje... Voor de rest een normaal gewicht... beetje een dikke kont, en wel redelijk lang.
Alleen ik ben nogal onzeker over m'n uiterlijk dus ik post liever geen pics.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog ergens liggen, legaalMijn pa had die vroeger nog gespeeld, even kijken
Ik heb hem 3 jaar geleden nog gekocht, 5 euro ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef Pastapipos het volgende:
Battlefield 2![]()
2005HE-LE-MAAL kapot gespeeld. Laatst nog gespeeld
Ik wil een keer met je spelen mattie. Keihard een squad zetten jwz. Subtiel op elkaar spawnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 jaar geleden nog gekocht, 5 euro ofzo
Kan wel downloaden, van de piraten baai ofzo... of volgens mij kun je het ook gratis spelen via Origin?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
games downloaden is wel beter opzich toch?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh? Hebben we het wel over hetzelfde?
Ik heb het over deze versie, online:Deze heb ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een set met alle uitbreidingen. Dus 4 cd's enzo.
(en er staat inderdaad 2x het EA Games logo op)
Ja dat is erg vervelend ja liever directplayquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan wel downloaden, van de piraten baai ofzo... of volgens mij kun je het ook gratis spelen via Origin?
Bij die eerste moet je daarna waarschijnlijk die bestanden mounten enzo omdat het op cd's kwam.
Wellesquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:12 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij hebben we het niet allemaal over dezelfde BF![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |