Nope, waren alleen maar mensen die de héle tijd in vliegtuigen gingen nuken, daar heb ik geen zin inquote:
Oja, dat is wel flauw altijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, waren alleen maar mensen die de héle tijd in vliegtuigen gingen nuken, daar heb ik geen zin in
Ja zo saai, speel dan gewoon een beetje zoals de rest, zijn vaak ook gasten die 80 punten, 80 kills en 0 deaths hebben puur omdat ze alleen maar in hun vliegtuigje zittenquote:
Misschien dat ik het straks ook maar even ga installeren. Hoe heet je ingame?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja zo saai, speel dan gewoon een beetje zoals de rest, zijn vaak ook gasten die 80 punten, 80 kills en 0 deaths hebben puur omdat ze alleen maar in hun vliegtuigje zitten
Poging 2 wagen nu.
junkquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, mijn collega heeft me geknipt, negeer de grafkop verder
[ afbeelding ]
Grafkop? Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, mijn collega heeft me geknipt, negeer de grafkop verder
[ afbeelding ]
nou nou niet gaan overdrijven hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grafkop? Valt wel mee toch?
Ziet er voor de rest wel leuk uit hoor.
Overdrijven? Ik ben gewoon eerlijk. Hij ziet er niet lelijk uit ofzo. Dat jij zo onzeker bent over je uiterlijk hoef je niet op iemand anders af te spiegelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou nou niet gaan overdrijven hoor
Ik ben niet onzeker over my uiterlijk hoor maar goed denk wat je wilquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Overdrijven? Ik ben gewoon eerlijk. Hij ziet er niet lelijk uit ofzo. Dat jij zo onzeker bent over je uiterlijk hoef je niet op iemand anders af te spiegelen.
[edit]quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker over my uiterlijk hoor maar goed denk wat je wil
Hij is 14, laat dat knulletjequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Overdrijven? Ik ben gewoon eerlijk. Hij ziet er niet lelijk uit ofzo. Dat jij zo onzeker bent over je uiterlijk hoef je niet op iemand anders af te spiegelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grafkop? Valt wel mee toch?
Ziet er voor de rest wel leuk uit hoor.
Oh, echt? Laat dan maar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is 14, laat dat knulletje
Toto69quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien dat ik het straks ook maar even ga installeren. Hoe heet je ingame?
BF3? Anders slinger ik zo even mijn PC aanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Hoe zie jij er dan uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ben nu aan het installeren, maar dat duurt natuurlijk weer een eeuwigheid door die domme Installshield rommelquote:
Moet lukken, zo'n 'oud' nostalgisch spelquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het installeren, maar dat duurt natuurlijk weer een eeuwigheid door die domme Installshield rommel.
BF2?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet lukken, zo'n 'oud' nostalgisch spel
Zit in een 'team neo' server, makkelijk te vinden, ongeveer 26-28 spelers momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |