Moet dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom begint jouw username niet met een 'e'?
[..]
hey schat.

engelse variantquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom begint jouw username niet met een 'e'?
[..]
hey schat.

Oké... euh... waar begin ik...quote:

Vind ik nietquote:

Een slaperig dorpje in Fryslan, toch geen Easternijtsjerk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké... euh... waar begin ik...
Mijn naam is Naomi, ik ben 25 en ik woon in een slaperig dorpje in Friesland...
Mijn hobby's zijn films kijken, boeken lezen, FOK!ken, prutsen met technische dingen en shoppen.
Ik zit niet meer op school, mijn vorige opleiding interesseerde me niet zo mee, dus daar ben ik mee gestopt. Ik had toch nog een diploma om op terug te vallen.
Nu heb ik shoppen als beroep.... Nee oké, da's flauw. Ik ben wat bezig met uitvinden wat ik nou eigenlijk wil en verdiepen in wat me zou kunnen interesseren. En dan wil ik kijken of ik een andere opleiding ga doen of dat ik aan het werk ga. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren.
Oh, en ik ben single.
Nog vragen?

Nopequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik. maar nederlands is mooier.
EN ZEG JIJ NIET EENS EVEN GEDAG TEGEN DÉ ETSOE?!

Wat bedoel je met technische dingen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké... euh... waar begin ik...
Mijn naam is Naomi, ik ben 25 en ik woon in een slaperig dorpje in Friesland...
Mijn hobby's zijn films kijken, boeken lezen, FOK!ken, prutsen met technische dingen en shoppen.
Ik zit niet meer op school, mijn vorige opleiding interesseerde me niet zo mee, dus daar ben ik mee gestopt. Ik had toch nog een diploma om op terug te vallen.
Nu heb ik shoppen als beroep.... Nee oké, da's flauw. Ik ben wat bezig met uitvinden wat ik nou eigenlijk wil en verdiepen in wat me zou kunnen interesseren. En dan wil ik kijken of ik een andere opleiding ga doen of dat ik aan het werk ga. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren.
Oh, en ik ben single.
Nog vragen?

Jij snapt het!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, niet lelijk... maar msacras is dan wel mooier.

Nee, dat niet. Ik zal iets specifieker zijn: een dorp met stads allures.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een slaperig dorpje in Fryslan, toch geen Easternijtsjerk?

Ever heard of sarcasm!?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vind ik nietIk sarKasmuh (sarcasme) zo hard klinken. Je kan er geen goeie sneer mee maken, met sarcesum (sarcasm) veel beter

Dokkum? Of is dat nou wel een stad..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zal iets specifieker zijn: een dorp met stads alures.

quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef msacras het volgende:
Sowieso de Engelse taal > De Nederlandse taal

Drachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zal iets specifieker zijn: een dorp met stads allures.

Euh... computers, elektronica, brommers, auto's... niet allemaal tegelijk, maar ik vind het wel interessant en wil er nog weleens een schroevendraaier in steken om iets te fixen. Voor zover het er beter van wordt als ik eraan zit tenminstequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je met technische dingen?

Het diploma wat je al hebt is ergens in die richting?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... computers, elektronica, brommers, auto's... niet allemaal tegelijk, maar ik vind het wel interessant en wil er nog weleens een schroevendraaier in steken om iets te fixen. Voor zover het er beter van wordt als ik eraan zit tenminste.

Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het diploma wat je al hebt is ergens in die richting?

Voor mij zal het altijd een dorpje blijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Yes
En ik twijfelde nog wel want een dorpje is het niet eens. Meer een dorp.

Neejohquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijk.

Schrijven nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch wol ja, kist ek wol in bietsje Frysk?

Als er iemand hier een nerd is ben ik het wel dus ga je gangquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan gaat iedereen me weer nerdy noemen natuurlijk.

ICT heb ik gedaan eerst. Daarna heb ik applicatie ontwikkeling geprobeerd, maar dat interesseerde me niet zo. Waardoor ik besloten heb om daarmee te stoppen. Ik kwam erachter dat ik dat liever als hobby doe dan dat ik er verplicht mee bezig ben. Daarna was al mijn motivatie ervoor weg,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |