Het ziet er sowieso super uit. Heb je GTA 1 ook weleens gezien? Het is wel grappig om dat te vergelijken. Er is in de loop der jaren best wat veranderd.quote:
Maar GTA sa is de beste tot nu toequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso super uit. Heb je GTA 1 ook weleens gezien? Het is wel grappig om dat te vergelijken. Er is in de loop der jaren best wat veranderd.
Dik zijn is gewoon bijna altijd een indirecte keuze. Je kiest je eigen levensstijl, toch? Je beslist zelf wat je eet of niet, hoeveel en hoe vaak? Je hebt altijd de mogelijk tot beweging. Brede botten zijn geen excuus.quote:
Ik vind haar op het merendeel van de foto's er aantrekkelijk uitzien. Maar ze is dus een convictquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef Pastapipos het volgende:
Die 1 na laatste foto, aantrekkelijk as fuuuuck
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147587713
Waarom is dat een ander verhaal?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso niet direct.
Soms wel indirect door depressie en veel eten, maar dat is een ander verhaal.
Behalve dat je niet als een blank mannetje of een vrouwtje kunt spelenquote:
Nouja het is niet een directe keuze. Het is een bijverschijnsel van dat ze depressief zijn of zwak zijn of zichzelf niet in de hand hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Waarom is dat een ander verhaal?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Behalve dat je niet als een blank mannetje of een vrouwtje kunt spelen.
Ik heb niks tegen negers maar ik heb er ook niet zo veel mee als ik eerlijk ben.
Helemaal wild in bed waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind haar op het merendeel van de foto's er aantrekkelijk uitzien. Maar ze is dus een convict.
Ja maar ik weet niet of je ooit gta san andreas heb gespeeld, maar uit de beelden die tot nu toe zijn verschenen kan je met zekerheid zegge dat grove street terug is, en de ballas nog steeds.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso super uit. Heb je GTA 1 ook weleens gezien? Het is wel grappig om dat te vergelijken. Er is in de loop der jaren best wat veranderd.
Ik sinds oktober ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso niet direct.
Soms wel indirect door depressie en veel eten, maar dat is een ander verhaal.
Ben je sinds oktober dik?quote:
Ik vind het sowieso fijner om als vrouw te spelen. Dan kan ik me ook veel meer inleven in het spel. Al lukte het met Niko en die gasten uit GTA 3 en Vice City ook best goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mass effect al eens gespeeld, kan je ook als vrouw. En een geweldig verhaal ook nog
Tja... ik kan sowieso geen kinderen maken met een vrouw zonder een spermadonor o.i.d.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Helemaal wild in bed waarschijnlijk![]()
Denk niet dat dat een figuur is waar je kinderen mee zou willen though. Ze heeft wel relatiewaardig uiterlijk
Ik ben flink wat aangekomen sinds vorige zomer, maar ben bezig met afvallen. Gaat moeilijk welquote:
Het merendeel van de gamers is dan ook man natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso fijner om als vrouw te spelen. Dan kan ik me ook veel meer inleven in het spel. Al lukte het met Niko en die gasten uit GTA 3 en Vice City ook best goed.
Ik heb het wel gespeeld ja. En nu je het zegt, het speelt zich inderdaad weer in San Andreas afquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of je ooit gta san andreas heb gespeeld, maar uit de beelden die tot nu toe zijn verschenen kan je met zekerheid zegge dat grove street terug is, en de ballas nog steeds.
je zelf 3 dagen lang opsluiten iemand anders de sleutel geven val je wel afquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben flink wat aangekomen sinds vorige zomer, maar ben bezig met afvallen. Gaat moeilijk wel
hoeveel weeg je en op welke lengte?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben flink wat aangekomen sinds vorige zomer, maar ben bezig met afvallen. Gaat moeilijk wel
Krijg je iniedergeval geen "ik ben de pil vergeten" probleempjes met zo'n psycho.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik kan sowieso geen kinderen maken met een vrouw zonder een spermadonor o.i.d..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je zelf 3 dagen lang opsluiten iemand anders de sleutel geven val je wel af
Ja, maar toch... ze mogen weleens wat meer rekening met ons vrouwelijke gamers houden. Of mannelijker games die graag naar de kont van een vrouwelijk personage kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het merendeel van de gamers is dan ook man natuurlijk
Speel je l4d2?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar toch... ze mogen weleens wat meer rekening met ons vrouwelijke gamers houden. Of mannelijker games die graag naar de kont van een vrouwelijk personage kijken.
Daarom vond ik Portal en Portal 2 ook zo leuk, daar speel je als vrouw.
1,92 97 kilo nu, was 100quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
hoeveel weeg je en op welke lengte?
En die kan ook multiplayerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Taexon het volgende:
Een GTA 2 downloaden, is toch gratis via de officiële website en wel weer eens leuk
http://www.rockstargames.com/classics/?id=3
Ik kwam er gisteren achter dat portal te spelen is op de Macquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar toch... ze mogen weleens wat meer rekening met ons vrouwelijke gamers houden. Of mannelijker games die graag naar de kont van een vrouwelijk personage kijken.
Daarom vond ik Portal en Portal 2 ook zo leuk, daar speel je als vrouw.
Je hebt je lengte wel meequote:
Dat kan er mee te maken hebben, maar om elke extra kilo vet daar op af te schuiven is nonsens. En ook als dat er mee te maken heeft dan is die zwakte en jezelf niet in de hand hebben tot op zekere hoogte je eigen schuld. Dikkies die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen die leven in ontkenning.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja het is niet een directe keuze. Het is een bijverschijnsel van dat ze depressief zijn of zwak zijn of zichzelf niet in de hand hebben.
saints row 4 ook in de maakquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef AdoraBelle het volgende:
En in Saint's Row: The Third hebben ze het ook gewoon goed verwerkt dat je zelf een character kan kiezen. Mannelijk of vrouwelijk. Je kunt zelfs de cupmaat aanpassen.
Ik vind deze wel leuk:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef badschaap het volgende:
http://www.addictinggames.com/action-games/space-is-key-2-game.jsp
Nondeju das een moeilijk spel
Ik heb nu weight tracker voor windows phone, werkt prima nu. Maar eerst mijn eetpatroon op de baan en dan 10 kilo er af. Maar dat mag nog best even duren hoor, anders dat jojo effect enzulksquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt je lengte wel mee
Gewichtverschil van 5 kilo erbij tot eraf moet je niks van aantrekken, is gewoon vocht en eten e.d.
Neem een app zoals libra (voor android) waarmee je een trendlijn bij kan houden.
Ja, Valve heeft de meeste van hun eigen spellen al beschikbaar gemaakt voor OS X en Linux. Go Valvequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat portal te spelen is op de MacSowieso alles Valve spellen denk ik, TF2 ook
Ik vind die nieuwe stijl een beetje flauw. Kane & Lynch 1 vond ik namelijk echt geweldig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kane&lynch dog days 2 is een vrij onmogelijk spel, op easy is die nog net uit te spelen..
Tja... daar heb ik ook geen verstand van hoor... Ik ben er zelf niet één vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
Dat kan er mee te maken hebben, maar om elke extra kilo vet daar op af te schuiven is nonsens. En ook als dat er mee te maken heeft dan is die zwakte en jezelf niet in de hand hebben tot op zekere hoogte je eigen schuld. Dikkies die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen die leven in ontkenning.
ik heb die nooit gespeeld, amar deel 2 is echt vrijwel onmogelijk om te halen op extremequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe stijl een beetje flauw. Kane & Lynch 1 vond ik namelijk echt geweldig.
Dat valt op zich best mee voor een jongen van jouw lengte. Bij jongens vind ik het sowieso minder erg als ze een beetje meer wegen.quote:
1.5/2 kilo per maand eraf is goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu weight tracker voor windows phone, werkt prima nu. Maar eerst mijn eetpatroon op de baan en dan 10 kilo er af. Maar dat mag nog best even duren hoor, anders dat jojo effect enzulks
Vanavond?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar ik heb het nog niet echt gespeeld. Nog geen tijd voor gehad.
ehm voltion dacht ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie heeft nu de rechten dan? THQ is dood.
Okequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... daar heb ik ook geen verstand van hoor... Ik ben er zelf niet één van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |