Ik las gewiptquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga om 1 uur geknipt worden, door een collegaAls dit maar goed komt
Er zitten knappe cassieres tussen, maar neequote:
Moet je eigenlijk wat doen dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, ik ben er nog steeds trouwens... geen zin om uit die warme zitzak te komen.
Nou, ik had gezegd dat ik zou douchen en ontbijten maar dat heb ik dus nog niet gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk wat doen dan?
Jij rebel. Even snel wat ontbijt pakken voor ik weg moetquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik had gezegd dat ik zou douchen en ontbijten maar dat heb ik dus nog niet gedaan.
Ik doe het zo toch welquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij rebel. Even snel wat ontbijt pakken voor ik weg moet
Moest lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe het zo toch wel.
Oh en ik heb mijn posts van gisteren teruggelezen. Bilspleet![]()
![]()
![]()
.
ey skatje wie bn jij stel je forquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe het zo toch wel.
Oh en ik heb mijn posts van gisteren teruggelezen. Bilspleet![]()
![]()
![]()
.
Hooiquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:31 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ey skatje wie bn jij stel je for
Oh, en:quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké... euh... waar begin ik...
Mijn naam is Naomi, ik ben 25 en ik woon in een slaperig dorpje in Friesland...
Mijn hobby's zijn films kijken, boeken lezen, FOK!ken, prutsen met technische dingen en shoppen.
Ik zit niet meer op school, mijn vorige opleiding interesseerde me niet zo mee, dus daar ben ik mee gestopt. Ik had toch nog een diploma om op terug te vallen.
Nu heb ik shoppen als beroep.... Nee oké, da's flauw. Ik ben wat bezig met uitvinden wat ik nou eigenlijk wil en verdiepen in wat me zou kunnen interesseren. En dan wil ik kijken of ik een andere opleiding ga doen of dat ik aan het werk ga. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren.
Oh, en ik ben single.
Nog vragen?
En er staat nog wel meer info in de vorige delenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, met mij op zich wel goed hoor. Alleen ik kwam er dus net achter dat iedereen m'n bilspleet ziet als ik ga zitten in deze broek. Dat had ik graag geweten voor ik 'm aan trok vandaag
.
Moe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed hoor. En hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |