Hij is achterlijk, net als alle belgenquote:
Nu wil ik hem zien ook. Iemand zijn naam onthouden?quote:
Hij heet GASTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nu wil ik hem zien ook. Iemand zijn naam onthouden?
www.iemand.nlquote:
thanxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.svt.se/melodifestivalen/se-program/14-5-20-00
Joostquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nu wil ik hem zien ook. Iemand zijn naam onthouden?
Gast + empty hole heeft niets opgeleverdquote:
Gastquote:
Jawelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Anouk keek echt geen milliseconde in de camera he
Hij is weer depressiefquote:
Programma technisch gezien, vind ik het volkomen terecht dat ze het doen. Daarnaast denk ik dat het productioneel gezien wel een stuk makkelijker is met ombouwen. Waarbij het zomaar zou kunnen dat het Anouk geholpen heeft met doorgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgend jaar moet de loting echt terug. Nu kunnen ze landen expres bevoordelen of benadelen.
Hihahoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh misschien moet ze wel tegen Ajax spelen
Ik heb net gekeken.quote:
Hij houdt van knalmuziekquote:
over inpompen gesprokenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef iBenny het volgende:
en heel groot voordeel... Het nummer van Anouk is na een tweede keer een stuk toffer dan de eerste keer. Nu krijgt ze gewoon die tweede kans. *pompt er nog een beetje extra hoop in*
Dat we gaan verliezen op zijn Duitsquote:
Maakt geen reet uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef Andromache het volgende:
oei ik ben hier niet blij mee, eerste helft. ik had gehoopt op laat in de tweede helft
dit. in de tweede helft had ik haar nog een kans gegeven, bahquote:
Met de broek naar beneden en dan de platte hand er op. En dat is niet fijn hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat we gaan verliezen op zijn Duits
Jepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Deze is lekker neukbaar met dr geile lange benen.
Zo das er uit
+veel zij is zo absurd geefbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef Stiggie het volgende:
Deze is lekker neukbaar met dr geile lange benen.
Zo das er uit
Voetbalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh misschien moet ze wel tegen Ajax spelen
Ik kreeg wel het idee dat Denemarken een beetje door de regie geholpen was trouwens, volgens mij mag er niks tijdens een gewone act uit de lucht komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Programma technisch gezien, vind ik het volkomen terecht dat ze het doen. Daarnaast denk ik dat het productioneel gezien wel een stuk makkelijker is met ombouwen. Waarbij het zomaar zou kunnen dat het Anouk geholpen heeft met doorgaan.
Maar het probleem zit inderdaad in de grote kans op bevoordelen. Want het organiserende land zal nooit bij de eerste tien worden ingedeeld, terwijl dat met de loting wel zou kunnen.
Eigenlijk zou ik zelf voor een middenweg zijn. Wel loten voor waarin de line up je zit (bijvoorbeeld per kwart ofzo) en dan vervolgens indelen op nummeropbouw.
Ik hoorde "bedankt Louis"quote:
Say wat one more time, i dare you i double dare youquote:
Uiteraardquote:
wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Say wat one more time, i dare you i double dare you
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef alors het volgende:
Mensen die geen Engels kunnen zouden ze gewoon moeten weigeren.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef Stiggie het volgende:
Toch knap hoe Louis er voor heeft gezorgd dat Anouk in de finale staat.
Louis zorgt immers altijd voor de finalisten
quote:
Ik zag het ergens in een reactie voorbijkomen ja. Weet iemand of dit inderdaad echt zo is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voetbal
[..]
Ik kreeg wel het idee dat Denemarken een beetje door de regie geholpen was trouwens, volgens mij mag er niks tijdens een gewone act uit de lucht komen.
Die homo hoempa van Ierland is ng erger inderdaad. Maar Noukie krigt er nog een harde dobber aan om zaterdag boven dergelijke gay bagger en die talentloze snol uit Belarus te blijven. En die inzending van het gastland dan.quote:
Ik zie het toch anders pikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
это прекрасно работает переводчиком
We eindigen top 5, vergeet niet dat half Europa Anouk al kent hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die homo hoempa van Ierland is ng erger inderdaad. Maar Noukie krigt er nog een harde dobber aan om zaterdag boven dergelijke gay bagger en die talentloze snol uit Belarus te blijven. En die inzending van het gastland dan. Zal ook wel hoog eindigen
.![]()
Een top 10-notering voor Anouk is mooi.
PHOTOSHOPquote:
Я думаю, что она роговойquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
это прекрасно работает переводчиком
Neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heb je opgezocht wat het betekent?
Shownieuws-niveauquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:55 schreef xzaz het volgende:
Hebben ze de domste pers verzameld en in die kamer gezet?
Straks ook iemand dan Oom Donalds brievenbus, Meester Warbol ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:55 schreef xzaz het volgende:
Hebben ze de domste pers verzameld en in die kamer gezet?
Top 5quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef TheVulture het volgende:
We winnen het echt niet zaterdag... maar who cares... top 10 zou ook al heel mooi zijn
Idd, wie geeft nu nog een neuk. We zijn doorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef TheVulture het volgende:
We winnen het echt niet zaterdag... maar who cares... top 10 zou ook al heel mooi zijn
Meedoen is belangrijker dan zingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, wie geeft nu nog een neuk. We zijn door
Nou Anouk is wel heel beroemd in half Europa dus iets anders als top 5 zou teleurstellend zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, wie geeft nu nog een neuk. We zijn door
Welke ploeg vind je na Ajax het beste?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezus, wat een lang antwoord... noem gewoon een land
Guus Hiddink.quote:
Maximaal 20 stemmen per persoon hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Guus Hiddink.
Had nog 15 miljoen euro aan beltegoed
90 is beter:)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:57 schreef PG18 het volgende:
Moet Nederland niet de vlag even 180 graden draaien? Het is nu de Franse vlag...
Meerdere wegen leiden naar Rome. Ask Jordaniaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maximaal 20 stemmen per persoon he
Sympathy votes? Hmmm..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
We eindigen top 5, vergeet niet dat half Europa Anouk al kent he
Daar begint het wel op te lijken jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef TheArt het volgende:
Zal je straks zien dat alle ballads zichzelf inloten in de eerste helft. Gelijk de hele opzet van de Zweedse organisatie naar de klote
Des te meer kans voor Azerbeidzjan, San Marino, Isral en Itali om in de tweede helft te lotenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Er loten wel erg veel landen in de eerste helft... Moldavie ook al...
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=83873quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef Maver24 het volgende:
iemand nog een link voor de stream, hij kapt er mee hier
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=83873quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef Maver24 het volgende:
iemand nog een link voor de stream, hij kapt er mee hier
Was vorig jaar bij Zweden ook zo toch? Met Loreen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef TDHS het volgende:
Het publiek in de zaal was wel erg voor NL. Dat kan zaterdag doorwerken?
Volgens mij zaten er gewoon een hoop Nederlanders vooraan, ook aan de vlaggetjes te zien...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef TDHS het volgende:
Klopt, hierdoor gaat NL winnen namelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef TDHS het volgende:
HEEL de zaal hequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er gewoon een hoop Nederlanders vooraan, ook aan de vlaggetjes te zien...
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=83873quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef alors het volgende:
Oh bij mij stoptie nu ook, ik dacht al dat ik achterliep
He goes with the flowquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
You look bjutiful tonight ghegheghe
Ja ik ook. En ook nog Estland, pikte toch ook een plaats inquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Litouwen... ik ben nog steeds shocked... toen dacht ik echt "kut we liggen er weer uit"
Ja maar die had ik nog enigszins verwacht... maar die Balkan bleef ook maar wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja ik ook. En ook nog Estland, pikte toch ook een plaats in
Estland verwacht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die had ik nog enigszins verwacht... maar die Balkan bleef ook maar weg
Die kneus de een vraag ging stellen over homo's en ESF.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef superniger het volgende:
Die kneus van net die een politieke vraag ging stellen
En Ierland. En Belgi. En toen moesten Rusland, Oekrane, Servi en Kroati nog komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja ik ook. En ook nog Estland, pikte toch ook een plaats in
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Fifa praktijken met die briefjes
Warme en koude briefjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Fifa praktijken met die briefjes
Ze bracht het ontzettend charmant vond ik... maar ik had Kroatie echt door verwacht en die kwamen maar nietquote:
Precies. Zenuwenwerk, vooral tijdens die laatste drie plekkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Ierland. En Belgi. En toen moesten Rusland, Oekrane, Servi en Kroati nog komen.
Eerder Serviquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze bracht het ontzettend charmant vond ik... maar ik had Kroatie echt door verwacht en die kwamen maar niet
jeujtje. inderdaad. tweede?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Eitjee het volgende:
http://www.esctracker.com/
Het downloaden van Anouk begint toch aardig op gang te komen..!
Ik dacht serieus dat we of Oekraine of Anouk kwijt zouden rakenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Precies. Zenuwenwerk, vooral tijdens die laatste drie plekken
Ik ook en ik had op beiden stevig ingezet, want ik verwachtte niet dat heel Joegoslavi eruit zou vliegen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat we of Oekraine of Anouk kwijt zouden raken
Ik had het druk maar alvast opwarmertje voor de Finale( 25 mei , wembley )quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb ik deze gifjes tot nu toe nog nooit gezien?
Vond je Oekrane goed dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ander post jij die eerste gif in het VI topic en ik de tweede en dan doen we alsof het spontaan was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had het druk maar alvast opwarmertje voor de Finale
Ze staat gewoon in de iTunes-charts van Malta, terwijl ik las dat de commentator daar had gezegd dat het optreden van Anouk een mooi moment was om een plaspauze te houden omdat het zo saai was. Daar dachten de Maltezen toch anders over dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Eitjee het volgende:
Ik vond het veel te schreeuwerig. Mijn stem krijgt Oekrane sowieso niet.quote:
ik had het lijstje van http://www.kolumbus.fi/jarpen/ erbij en toen belgie en litouwen in tegenstelling tot die voorspelling toch door gingen, werd het me wel wat too muchquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Eitjee het volgende:
Die man in het roodquote:
Zullen we naar de meet? Als we opschieten kunnen we daar nog even feesten...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
duidelijk fokkers, dat zie ik in 1 oogopslag
Ja wat zal ik er van zeggen, ik vond het musicalsausje wel tof, maar de reus totaal niet op zijn plek... verder wel mooi gebracht door haar...quote:
Waar is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zullen we naar de meet? Als we opschieten kunnen we daar nog even feesten...
Gejat van de musical Wicked (zelfde nummer ook Gravity) wel andere melodie. Moldavie ook Wicked kopie met dat opstijgen etcquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er van zeggen, ik vond het musicalsausje wel tof, maar de reus totaal niet op zijn plek... verder wel mooi gebracht door haar...
Dat is de directeur van de TROSquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die man in het roodMeneer houd van golfen en een wijntje op zn tijd terwijl zn vrouw de PC Hoofdstraat leeg koopt
Frieslandquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Welke landen doen eigenlijk niet mee aan ESF?
Dat is te ver van Groningen.quote:
Dit jaar iig geen Portugal en Polen wegens geldgebrek en geen Turkije wegens iets anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Australi, Japan, China, Noord-Korea, Nigeria, USA, Mexico, Brazili, Peru, Mongoli, Turkije, Ivoorkust, etc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Shetlandquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
De resultaten zijn dan wel random, het bekendmaken nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Nielsch het volgende:
Domste opmerking was nog wel van die verslaggever die zei: "het was ook niet te verwachten dat Nederland bij de eerste twee enveloppen zou zitten..." terwijl de presentatrice 10 seconden daarvoor nog had gezegd dat de winnaars van de halve finale RANDOM bekend gemaakt zouden worden.
Random als zijnde niet per s in volgorde van stemmen. De rest wordt natuurlijk netjes beinvloed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Nielsch het volgende:
Domste opmerking was nog wel van die verslaggever die zei: "het was ook niet te verwachten dat Nederland bij de eerste twee enveloppen zou zitten..." terwijl de presentatrice 10 seconden daarvoor nog had gezegd dat de winnaars van de halve finale RANDOM bekend gemaakt zouden worden.
Is het ramadan ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Dit jaar iig geen Portugal en Polen wegens geldgebrek en geen Turkije wegens iets anders.
Polen, Turkije, Bosni en Herzegovina, Portugal..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Het is echt niet RANDOM hoor, RANDOM bestaat namelijk niet; zeker niet als er een computer aan te pas komt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Nielsch het volgende:
San Marino, Vaticaanstad...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Ik zit ook in Groningen nu.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is te ver van Groningen.
Maar anders had ik zeker mijn Gijpvogel meegenomen, die heeft de lach aan zijn kont hangen.
Smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er van zeggen, ik vond het musicalsausje wel tof, maar de reus totaal niet op zijn plek... verder wel mooi gebracht door haar...
Je kan me bijna aanraken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zit ook in Groningen nu.Spannend wel..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Australi, Japan, China, Noord-Korea, Nigeria, USA, Mexico, Brazili, Peru, Mongoli, Turkije, Ivoorkust, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |