Klopt, hierdoor gaat NL winnen namelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef TDHS het volgende:
Het publiek in de zaal was wel erg voor NL. Dat kan zaterdag doorwerken?
HEEL de zaal hequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er gewoon een hoop Nederlanders vooraan, ook aan de vlaggetjes te zien...
http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=83873quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef alors het volgende:
Oh bij mij stoptie nu ook, ik dacht al dat ik achterliep
He goes with the flowquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
You look bjutiful tonight ghegheghe
Ja ik ook. En ook nog Estland, pikte toch ook een plaats inquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Litouwen... ik ben nog steeds shocked... toen dacht ik echt "kut we liggen er weer uit"
Ja maar die had ik nog enigszins verwacht... maar die Balkan bleef ook maar wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja ik ook. En ook nog Estland, pikte toch ook een plaats in
Estland verwacht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die had ik nog enigszins verwacht... maar die Balkan bleef ook maar weg
Die kneus de een vraag ging stellen over homo's en ESF.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef superniger het volgende:
Die kneus van net die een politieke vraag ging stellen
En Ierland. En Belgi. En toen moesten Rusland, Oekrane, Servi en Kroati nog komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja ik ook. En ook nog Estland, pikte toch ook een plaats in
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Fifa praktijken met die briefjes
Warme en koude briefjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Fifa praktijken met die briefjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |