Ja wat zal ik er van zeggen, ik vond het musicalsausje wel tof, maar de reus totaal niet op zijn plek... verder wel mooi gebracht door haar...quote:
Waar is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zullen we naar de meet? Als we opschieten kunnen we daar nog even feesten...
Gejat van de musical Wicked (zelfde nummer ook Gravity) wel andere melodie. Moldavie ook Wicked kopie met dat opstijgen etcquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er van zeggen, ik vond het musicalsausje wel tof, maar de reus totaal niet op zijn plek... verder wel mooi gebracht door haar...
Dat is de directeur van de TROSquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die man in het roodMeneer houd van golfen en een wijntje op zn tijd terwijl zn vrouw de PC Hoofdstraat leeg koopt
Frieslandquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Welke landen doen eigenlijk niet mee aan ESF?
Dat is te ver van Groningen.quote:
Dit jaar iig geen Portugal en Polen wegens geldgebrek en geen Turkije wegens iets anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Australië, Japan, China, Noord-Korea, Nigeria, USA, Mexico, Brazilië, Peru, Mongolië, Turkije, Ivoorkust, etc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Shetlandquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
De resultaten zijn dan wel random, het bekendmaken nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Nielsch het volgende:
Domste opmerking was nog wel van die verslaggever die zei: "het was ook niet te verwachten dat Nederland bij de eerste twee enveloppen zou zitten..." terwijl de presentatrice 10 seconden daarvoor nog had gezegd dat de winnaars van de halve finale RANDOM bekend gemaakt zouden worden.
Random als zijnde niet per sé in volgorde van stemmen. De rest wordt natuurlijk netjes beinvloed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Nielsch het volgende:
Domste opmerking was nog wel van die verslaggever die zei: "het was ook niet te verwachten dat Nederland bij de eerste twee enveloppen zou zitten..." terwijl de presentatrice 10 seconden daarvoor nog had gezegd dat de winnaars van de halve finale RANDOM bekend gemaakt zouden worden.
Is het ramadan ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Dit jaar iig geen Portugal en Polen wegens geldgebrek en geen Turkije wegens iets anders.
Polen, Turkije, Bosnië en Herzegovina, Portugal..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Het is echt niet RANDOM hoor, RANDOM bestaat namelijk niet; zeker niet als er een computer aan te pas komt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Nielsch het volgende:
San Marino, Vaticaanstad...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef xzaz het volgende:
Ik zit ook in Groningen nu.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is te ver van Groningen.
Maar anders had ik zeker mijn Gijpvogel meegenomen, die heeft de lach aan zijn kont hangen.
Smaken verschillen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er van zeggen, ik vond het musicalsausje wel tof, maar de reus totaal niet op zijn plek... verder wel mooi gebracht door haar...
Je kan me bijna aanraken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zit ook in Groningen nu.Spannend wel..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Australië, Japan, China, Noord-Korea, Nigeria, USA, Mexico, Brazilië, Peru, Mongolië, Turkije, Ivoorkust, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |