Hij moet gewoon niet zeiken , hij mag geen alcohol drinken , heeft niks te maken met het over je heen krijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Terecht. Iets met respect.
Ondanks dat Ribéry een hypocriet is.
Dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 05:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bier over je heen, haram! Lekker kleuters batsen, top!
Bekeerlingen; meest hypocriete korte teentjes ooit.
Hater.quote:
Dat. news.google geeft als bronnen ook zulke rotsen in de branding als de Daily Mail.quote:
je kan ook parfum kopen zonder alcoholquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
Beeetje overdreven. Gebruikt hij ook geen aftershave waar alcohol in zit?
Waarschijnlijk giet hij dat niet met emmers vol over zich heen. Maar je snapt toch wel dat een genotsmiddel iets anders is dan parfum?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
Beeetje overdreven. Gebruikt hij ook geen aftershave waar alcohol in zit?
Ik kan dat tikkertje niet echt vinden. Zie hem dat bier proberen te ontwijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat. news.google geeft als bronnen ook zulke rotsen in de branding als de Daily Mail.
Ik geloof er geen moer van.
Hier een filmpje trouwens:
http://wwos.ninemsn.com.au/article.aspx?id=8658170
Als je het niet wil dan ben je meteen woedend en ga je geen tikkertje spelen.
Je hebt ook biershampoo, zal hij ook niet gebruiken dus...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk giet hij dat niet met emmers vol over zich heen. Maar je snapt toch wel dat een genotsmiddel iets anders is dan parfum?
Ik acht die toevoeging van eminent belang, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:13 schreef De_Guidance het volgende:
Gelukkig staat in de TT duidelijk aangegeven dat hij moslim is want dat ligt er niet dik bovenop verder.
niemand heeft het gezienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:31 schreef Peunage het volgende:
Maar ja, vreemdgaan is binnen de Islam ook streng verboden. Dat lijkt me iets kwalijker dan champagne over je heen krijgen.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:30 schreef paddy het volgende:
.
Mag iemand nog over zijn eigen lichaam beschikken in dergelijke gevallen?
Dat maakt geen reet uit. Als mensen het willen geloven dan is het geloofwaardig genoeg. Feiten zijn maar lastig in het voetbal'nieuws'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat. news.google geeft als bronnen ook zulke rotsen in de branding als de Daily Mail.
Ik geloof er geen moer van.
Hier een filmpje trouwens:
http://wwos.ninemsn.com.au/article.aspx?id=8658170
Als je het niet wil dan ben je meteen woedend en ga je geen tikkertje spelen.
was het geen trio?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, hij zelf, en de dame van lichte zeden zelf.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:44 schreef Sheriam het volgende:
Als 'ie duidelijk gezegd had dat 'ie het niet wilde, moeten z'n teamgenoten zoiets gewoon niet doen. Ik ben niet gelovig maar snap echt niet wat er leuk is aan 'feestjes' waarbij je elkaar alcohol over het hoofd giet, en al helemaal niet tegen iemands zin. Zo'n manier van lol trappen is gewoon diep triest.
Dat kan allemaal wel zijn, maar het is en blijft allemaal zo'n onschuldig voorvalletje, waar een normaal mens na een klein gevoel van irritatie ook om moet lachen. Die ploegmakkers deden dat echt niet om te kleineren of zo, maar juist omdat ze euforisch waren over iets groots wat ze samen bereikt hadden en daardoor die woorden misschien vergeten waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:30 schreef paddy het volgende:
Jee, ik begrijp best dat je als niet-gelovige niet wil worden geconfronteerd/verplicht met bijvoorbeeld alleen halalvlees of alleen islamitische gebruiken bij een feest/opening van een buurtgebouw etc, maar mag deze man nog weigeren overgoten te worden met bier? Je hoeft je dan verder begrijpelijk niet aan te passen aan gelovigen, maar laat de gelovige wel beslissen over zijn eigen lijf met zulke dingen zegLekker egoïstisch en dominant van die collega, en dat terwijl hij het van te voren heeft aangegeven.
.
Mag iemand nog over zijn eigen lichaam beschikken in dergelijke gevallen?
ik vermoed dat ook... ook opvallend dat geen enkele duitse krant dit bericht overgenomen heeft en de bron een engelse krant is...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:07 schreef Fides het volgende:
100% zeker een onzin verhaal. Tis ook niet de eerste keer dat Bayern kampioen wordt en dat ze met bier aan het gooien zijn.
oftewel, omdat mensen op facebook of twitter lollige plaatsjes posten met spreekballonnetje erop geplakt, betekent dat niet dat Ribery ook in werkelijkheid boos was...quote:Pictures of Ribery getting covered in beer, accompanied by the caption 'I won't talk to Boateng again, he knows that I'm Muslim. I'm p***** off,' spread on social media after the game.
Ah hier gaat het adagum "Ies Media" opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vermoed dat ook... ook opvallend dat geen enkele duitse krant dit bericht overgenomen heeft en de bron een engelse krant is...
alle duitse media waren vol aanwezig op het veld bij het vieren en zullen heel snel gemerkt hebben als Ribéry boos was of er ruzie was tussen de spelers...
sterker nog, de Daily Mail beroept zich op beelden die de ronde deden op de Sociale Media
[..]
oftewel, omdat mensen op facebook of twitter lollige plaatsjes posten met spreekballonnetje erop geplakt, betekent dat niet dat Ribery ook in werkelijkheid boos was...
Spreek voor jezelf. Jij moet er misschien om lachen, iemand anders niet. Waarom kun je dat niet accepteren? Of wil je nu ook voor anderen voorschrijven hoe zij moeten reageren op alles? Misschien kwam het wel in zijn ogen, misschien kan zijn huid er niet tegen, misschien heeft hij er slechte herinneringen aan of misschien is hij wel een jankie die aandacht zoekt. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Er zijn mensen die om minder flippen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
[..]
Dat kan allemaal wel zijn, maar het is en blijft allemaal zo'n onschuldig voorvalletje, waar een normaal mens na een klein gevoel van irritatie ook om moet lachen.
BILD heeft er juist niks over..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
En vrijwel niemand in dit topic vraagt zich af wat de bron is van dit verhaal?
Kan heel goed verzonnen zijn door de rioolpers. Een site als Bild staat vol met dit soort onzin berichten iedere dag.
En er dan zo over vallen dat je woedend bent en nooit meer iemand wil spreken? Heb jij ook al zo'n klein pikkie? Hij weet dat er bij vieringen in Duitsland bier vloeit. Hij had zich ook verdekt op kunnen stellen. If you can't stand the heat, etc. Maar nee, heel de wereld moet zich waar aan de enige moslim op het veld aanpassen of straffe van een woedende reactie en een levenslang contactverbod. Wat een mongool.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Jij moet er misschien om lachen, iemand anders niet. Waarom kun je dat niet accepteren? Of wil je nu ook voor anderen voorschrijven hoe zij moeten reageren op alles? Misschien kwam het wel in zijn ogen, misschien kan zijn huid er niet tegen, misschien heeft hij er slechte herinneringen aan of misschien is hij wel een jankie die aandacht zoekt. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Er zijn mensen die om minder flippen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
Een gelovige die weer eens in de slachtofferrol kruipt en het recht om beledigd te zijn opeist.
Gaap²
Ja, echt, ik snap niet waarom Ribéry zich zo kinderachtig gedraagt!quote:Als moslim is alcohol natuurlijk verboden en daarvoor had hij zijn ploegmakkers op voorhand ook gewaarschuwd.
Waarom zou dat niet kunnen? Zijn er regels over boos worden op mensen waar wij niet van af weten? Er zijn mensen die een stoel naar je hoofd gooien als je ze per ongeluk aanraakt en er zijn mensen die alles kunnen hebben. En heel veel mensen daar tussen in. Je kunt je dag niet hebben en er overdreven op reageren. Uit je slof schieten heet dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:45 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
En er dan zo over vallen dat je woedend bent en nooit meer iemand wil spreken? Heb jij ook al zo'n klein pikkie? Hij weet dat er bij vieringen in Duitsland bier vloeit. Hij had zich ook verdekt op kunnen stellen. If you can't stand the heat, etc. Maar nee, heel de wereld moet zich waar aan de enige moslim op het veld aanpassen of straffe van een woedende reactie en een levenslang contactverbod. Wat een mongool.
Bier laat nu eenmaal littekens achter... arme riberyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt, ik snap niet waarom Ribéry zich zo kinderachtig gedraagt!
Verder wel een huilie, dat wel.
oorspronkelijk in Daily Mail:quote:Na de feestelijkheden zou Ribéry razend gereageerd hebben op de respectloze daad van zijn Bayern-collega's met in het bijzonder op Boateng: "Ik ga nooit meer spreken met Boateng, hij weet dat ik een moslim ben. Ik ben echt pissed."
quote:Pictures of Ribery getting covered in beer, accompanied by the caption 'I won't talk to Boateng again, he knows that I'm Muslim. I'm p***** off,' spread on social media after the game.
Nee, geen huilie maar een hypocriete klootzak (en dat had dan ook nog in hoofdletters gemoeten). Want meneer was al jaren getrouwd en had al twee kinderen toen hij rond 2008-2009 met een minderjarige hoer het bed in dook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt, ik snap niet waarom Ribéry zich zo kinderachtig gedraagt!
Verder wel een huilie, dat wel.
Ja mang, de ras moslim wort gedieskriemieneert!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef Fides het volgende:
Kijk alle latente racisten helemaal los gaan op Ribery.
Grappig genoeg staat op Boateng zijn Wiki dat hij zelf geen alcohol drinkt (terwijl er van Ribery genoeg foto's te vinden zijn waar hij bier drinkt), en zijn broer (Kevin-Prince Boateng) is volgens mij zelf moslim (dacht dat weleens gehoord te hebben, en volgens zijn wiki spreek hij ook Arabisch) dus misschien Jerome Boateng ook wel.
Kan het niet zo zijn dat Ribéry gewoon een klootzak is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, geen huilie maar een hypocriete klootzak (en dat had dan ook nog in hoofdletters gemoeten). Want meneer was al jaren getrouwd en had al twee kinderen toen hij rond 2008-2009 met een minderjarige hoer het bed in dook.
Dat dan weer wel.
En dan beetje hypocriet lopen doen omdat iemand bier over je heen giet. Alsof dat hetzelfde is als alcohol drinken. Hypocrisie is religie-eigen. Het gedrag
van Ribéry is het zoveelste bewijs.
Die bekering van hem (al jaren geleden) zal me een rotzorg zijn. Hypocriet is het wanneer je NU een enorm punt ervan maakt omdat iemand bier over je heen giet en je daarbij beroept op je moslim-zijn, terwijl je een paar geleden (ook als moslim) met een hoer het bed in dook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat Ribéry gewoon een klootzak is?
Of werd hij pas een hypocriete klootzak toen hij bekeerde?
1) Iedereen is hypocriet, met of zonder geloof.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, geen huilie maar een hypocriete klootzak (en dat had dan ook nog in hoofdletters gemoeten). Want meneer was al jaren getrouwd en had al twee kinderen toen hij rond 2008-2009 met een minderjarige hoer het bed in dook.
Dat dan weer wel.
En dan beetje hypocriet lopen doen omdat iemand bier over je heen giet. Alsof dat hetzelfde is als alcohol drinken. Hypocrisie is religie-eigen. Het gedrag van Ribéry is het zoveelste bewijs.
Je maakt er echter een heel 'religie is kut'-verhaal van. Lijkt mij goed mogelijk dat Ribéry gewoon een eikel is, ongeacht zijn overtuigingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die bekering van hem (al jaren geleden) zal me een rotzorg zijn. Hypocriet is het wanneer je NU een enorm punt ervan maakt omdat iemand bier over je heen giet en je daarbij beroept op je moslim-zijn, terwijl je een paar geleden (ook als moslim) met een hoer het bed in dook.
Wat ben je weer eens misplaatst verongelijkt zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
En dan beetje hypocriet lopen doen omdat iemand bier over je heen giet. Alsof dat hetzelfde is als alcohol drinken. Hypocrisie is religie-eigen. Het gedrag van Ribéry is het zoveelste bewijs.
Hele bericht klopt sowieso niet en ten tweede mag je daar best over zeiken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef Drugshond het volgende:
Kneus moet gewoon zijn bek houden... dit zijn onze VOC (westerse tradities).
Wat heeft SA ermee te maken, gek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hele bericht klopt sowieso niet en ten tweede mag je daar best over zeiken.
Het is ook niet gek als een westers iemand ineens een surprise besnijdenis krijgt in Saudi-Arabië.
In SA do as de SA's do? Jouw redenering.quote:
1, 2) Het is toch net even wat hypocrieter als je je nu ineens uitdrukkelijk als moslim profileert, om de vervolgen, gekwetste persoon uit te hangen, terwijl er feitelijk niks ernstigs is gebeurd en terwijl je zelf wel degelijk iets ontoelaatbaars hebt gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
1) Iedereen is hypocriet, met of zonder geloof.
2) Ook mensen zonder een geloof zijn klootzakken.
3) 2009 is 4 jaar geleden. Het is toch wel een beetje zonde om dit telkens als een argument te gebruiken.
Als hij niet heeft geklaagd... waarom hebben we dan dit topic ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In SA do as de SA's do? Jouw redenering.
Waarom zou hij er niet over mogen klagen?
(Los van het feit dat hij niet heeft geklaagd én dat hij normaal ook gewon alcohol drinkt)
Omdat HLN.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als hij niet heeft geklaagd... waarom hebben we dan dit topic ?
Ik zeg nergens dat die daad van 4 jaar geleden minder erg wordt of is of wat dan ook, ik zeg dat dat buiten dit gedoe valt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1, 2) Het is toch net even wat hypocrieter als je je nu ineens uitdrukkelijk als moslim profileert, om de vervolgen, gekwetste persoon uit te hangen, terwijl er feitelijk niks ernstigs is gebeurd en terwijl je zelf wel degelijk iets ontoelaatbaars hebt gedaan.
Tot moslim bekeren, dat had -ie wel voor z'n Algerijnse vrouw over. Nu veel stennis schoppen over wat bier en de vervolgen moslim uithangen, is ook geen probleem. Maar z'n lul niet achterna lopen bleek in 2009 te veel gevraagd.
En nee zarGon, die daad wordt niet ineens minder erg omdat het al 4 jaar geleden is. Het is dezelfde hypocriete klootzak die nu loopt te mekkeren over een scheut bier.
Wat lul je nou weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Leuk dat hij vrooms is. Waarschijnlijk roomser dan onze paus.. so be it. Maar ga niet janken over een behaalde (belangrijke) overwinning. In W-Duitsland.. lees W-EU
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef Drugshond het volgende:
Tuurlijk media is fout. Slachtofferrol. Zoiets zuigen ze uit hun duim.
Lees deze post.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef Drugshond het volgende:
Tuurlijk media is fout. Slachtofferrol. Zoiets zuigen ze uit hun duim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |