Hij moet gewoon niet zeiken , hij mag geen alcohol drinken , heeft niks te maken met het over je heen krijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Terecht. Iets met respect.
Ondanks dat Ribéry een hypocriet is.
Dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 05:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bier over je heen, haram! Lekker kleuters batsen, top!
Bekeerlingen; meest hypocriete korte teentjes ooit.
Hater.quote:
Dat. news.google geeft als bronnen ook zulke rotsen in de branding als de Daily Mail.quote:
je kan ook parfum kopen zonder alcoholquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
Beeetje overdreven. Gebruikt hij ook geen aftershave waar alcohol in zit?
Waarschijnlijk giet hij dat niet met emmers vol over zich heen. Maar je snapt toch wel dat een genotsmiddel iets anders is dan parfum?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
Beeetje overdreven. Gebruikt hij ook geen aftershave waar alcohol in zit?
Ik kan dat tikkertje niet echt vinden. Zie hem dat bier proberen te ontwijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat. news.google geeft als bronnen ook zulke rotsen in de branding als de Daily Mail.
Ik geloof er geen moer van.
Hier een filmpje trouwens:
http://wwos.ninemsn.com.au/article.aspx?id=8658170
Als je het niet wil dan ben je meteen woedend en ga je geen tikkertje spelen.
Je hebt ook biershampoo, zal hij ook niet gebruiken dus...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk giet hij dat niet met emmers vol over zich heen. Maar je snapt toch wel dat een genotsmiddel iets anders is dan parfum?
Ik acht die toevoeging van eminent belang, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:13 schreef De_Guidance het volgende:
Gelukkig staat in de TT duidelijk aangegeven dat hij moslim is want dat ligt er niet dik bovenop verder.
niemand heeft het gezienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:31 schreef Peunage het volgende:
Maar ja, vreemdgaan is binnen de Islam ook streng verboden. Dat lijkt me iets kwalijker dan champagne over je heen krijgen.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:30 schreef paddy het volgende:
.
Mag iemand nog over zijn eigen lichaam beschikken in dergelijke gevallen?
Dat maakt geen reet uit. Als mensen het willen geloven dan is het geloofwaardig genoeg. Feiten zijn maar lastig in het voetbal'nieuws'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat. news.google geeft als bronnen ook zulke rotsen in de branding als de Daily Mail.
Ik geloof er geen moer van.
Hier een filmpje trouwens:
http://wwos.ninemsn.com.au/article.aspx?id=8658170
Als je het niet wil dan ben je meteen woedend en ga je geen tikkertje spelen.
was het geen trio?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, hij zelf, en de dame van lichte zeden zelf.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:44 schreef Sheriam het volgende:
Als 'ie duidelijk gezegd had dat 'ie het niet wilde, moeten z'n teamgenoten zoiets gewoon niet doen. Ik ben niet gelovig maar snap echt niet wat er leuk is aan 'feestjes' waarbij je elkaar alcohol over het hoofd giet, en al helemaal niet tegen iemands zin. Zo'n manier van lol trappen is gewoon diep triest.
Dat kan allemaal wel zijn, maar het is en blijft allemaal zo'n onschuldig voorvalletje, waar een normaal mens na een klein gevoel van irritatie ook om moet lachen. Die ploegmakkers deden dat echt niet om te kleineren of zo, maar juist omdat ze euforisch waren over iets groots wat ze samen bereikt hadden en daardoor die woorden misschien vergeten waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:30 schreef paddy het volgende:
Jee, ik begrijp best dat je als niet-gelovige niet wil worden geconfronteerd/verplicht met bijvoorbeeld alleen halalvlees of alleen islamitische gebruiken bij een feest/opening van een buurtgebouw etc, maar mag deze man nog weigeren overgoten te worden met bier? Je hoeft je dan verder begrijpelijk niet aan te passen aan gelovigen, maar laat de gelovige wel beslissen over zijn eigen lijf met zulke dingen zegLekker egoïstisch en dominant van die collega, en dat terwijl hij het van te voren heeft aangegeven.
.
Mag iemand nog over zijn eigen lichaam beschikken in dergelijke gevallen?
ik vermoed dat ook... ook opvallend dat geen enkele duitse krant dit bericht overgenomen heeft en de bron een engelse krant is...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:07 schreef Fides het volgende:
100% zeker een onzin verhaal. Tis ook niet de eerste keer dat Bayern kampioen wordt en dat ze met bier aan het gooien zijn.
oftewel, omdat mensen op facebook of twitter lollige plaatsjes posten met spreekballonnetje erop geplakt, betekent dat niet dat Ribery ook in werkelijkheid boos was...quote:Pictures of Ribery getting covered in beer, accompanied by the caption 'I won't talk to Boateng again, he knows that I'm Muslim. I'm p***** off,' spread on social media after the game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |