Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Wellicht als je al zijn posts doorgaat dat je erachter kan komen. Hij heeft zijn bestaande twitteraccount aangepast naar julenruben nl.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand misschien wie er achter JulianRubenNL zit?
Dit zal waarschijnlijk al gevraagd zijn, maar ik heb het gemist...
3 vrijwilligers iig (beheerders). Heb wel eens voornamen voorbij zien komen, maar weet niet meer welke. Waren mannen/jongens. Een van de jongens is nu bezig met zijn examensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand misschien wie er achter JulianRubenNL zit?
Dit zal waarschijnlijk al gevraagd zijn, maar ik heb het gemist...
Zijn 3 mensen die het account beherenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wellicht als je al zijn posts doorgaat dat je erachter kan komen. Hij heeft zijn bestaande twitteraccount aangepast naar julenruben nl.
Ik heb er ook al ooit een fout uitgehaald. Maar eigenlijk heb ik de OP nooit helemaal gelezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:24 schreef Messina het volgende:
Lieve TS, haal in Godsnaam die spelfout eruit, ik erger me er al topics lang aan.
Mischien
Done..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:24 schreef Messina het volgende:
Lieve TS, haal in Godsnaam die spelfout eruit, ik erger me er al topics lang aan.
Mischien
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Blaadje11 het volgende:
Ondanks de laatste post (die de reeks duidelijk sloot) gaat deze ellende toch weer lekker (?) door..
Waarom zo ziek? (voel je aangesproken).
Mensen grijpen elke strohalm aan.twitter:Moon_Witch_ twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 00:23:04In Nieuwsuur spreekt politie over 'verblijfplaats' van #vermistebroertjes en NIET over vindplaats. Dat klinkt hoopvol. reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mensen grijpen elke strohalm aan.twitter:Moon_Witch_ twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 00:23:04In Nieuwsuur spreekt politie over 'verblijfplaats' van #vermistebroertjes en NIET over vindplaats. Dat klinkt hoopvol. reageer retweet
!!!quote:Bonnie @Moon_Witch_
Hulp bij psychische problemen; Schizofrenie, Borderline, Burnout, Angst/Paniek ea. Ook huizen zuiveren! Geen zweverig type! Verder: schrijven en mode ontwerpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
!!!Tikje tegenstrijdig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zowieso is "verblijfplaats" meer tactisch gekozen i.v.m. respect voor familie lijkt me.
Ben wel benieuwd welke informatie ze dan gaan delen en of dat morgen al zou zijn.quote:
Ik zal eens even Nieuwsuur terugkijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:49 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke informatie ze dan gaan delen en of dat morgen al zou zijn.
Ik denk dat ze niet veel anders kunnen aangezien ze zelf ook "vastgelopen" zijn :p
Je bedoelt dat je er moeite mee hebt dat er hier wordt gesuggereerd over deze gebeurtenis?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Blaadje11 het volgende:
Ondanks de laatste post (die de reeks duidelijk sloot) gaat deze ellende toch weer lekker (?) door..
Er gebeurt nu ook iets gruwelijks ergens. Kun je overal wel bij stilstaan.quote:
Lijkt me niet. Doet ze zelf ook. Bizarre suggesties ook nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:53 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er moeite mee hebt dat er hier wordt gesuggereerd over deze gebeurtenis?
Heb teruggekeken, maar Jens is erg vaag. Iets over route vader beter in kaart brengen en dat eventueel delen met het publiek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal eens even Nieuwsuur terugkijken.
Heel erg triest zelfs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:02 schreef supereek het volgende:
Ik vrees ook dat ze al dood zijn, waarschijnlijk heeft de vader t gedaan en daarna zichzelf. Best triest
Jens is een harde baas.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb teruggekeken, maar Jens is erg vaag. Iets over route vader beter in kaart brengen en dat eventueel delen met het publiek.
Is het gezegd dat de avonturiers het onderzoek verneuken of bedenken jullie het allemaal zelf?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jens is een harde baas.
En uiteraard vertellen ze zo min mogelijk meer anders krijg je die padvinders die het onderzoeken frustreren.
Politie heeft meerdere malen aangegeven dat het niet gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:05 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Is het gezegd dat de avonturiers het onderzoek verneuken of bedenken jullie het allemaal zelf?
Ik probeerde er slechts achter te komen wat er nu precies gezegd is en of we zeer binnenkort nieuwe info van de politie kunnen ontvangen. Daar lijkt het m.i. echter niet op na teruggekeken te hebben. We zullen het wel merken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jens is een harde baas.
En uiteraard vertellen ze zo min mogelijk meer anders krijg je die padvinders die het onderzoeken frustreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door webb2012 op 14-05-2013 01:21:03 ]
Walgelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:09 schreef webb2012 het volgende:
kansloze gasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:09 schreef webb2012 het volgende:
kansloze gasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O oké. Wel raar dat zulke mensen alsnog zoeken dan, maar ergens is het ook wel lievig en zeer betrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Politie heeft meerdere malen aangegeven dat het niet gewaardeerd wordt.
Is ook logisch natuurlijk.
Dat zeiden ze ook, moreel juist, technisch zeer ongewenst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:12 schreef Lpunt het volgende:
[..]
O oké. Wel raar dat zulke mensen alsnog zoeken dan, maar ergens is het ook wel lievig en zeer betrokken.
Van de korte blik op de foto met moeder vond ik hem juist meer op haar lijken, ik meen de ogen en de neus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:50 schreef SEMTEX het volgende:
Het valt me eigenlijk op dat die oudste een spitting image was/is van zijn vader.
Ik heb nooit een foto van de moeder gezien, dus ik geloof je graag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van de korte blik op de foto met moeder vond ik hem juist meer op haar lijken, ik meen de ogen en de neus.
beetje laat had vorige week gelijk moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:14 schreef amaranta het volgende:
Huis ex doorzocht
http://www.rtvutrecht.nl/(...)in-jeroen-denis.html
Moeilijk om deze mensen serieus te nemen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:47 schreef renevanlaaren het volgende:
zeist http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/burger-aktie
Er staat dan ook nergens in dat artikel dat de politie het huis gisteren pas heeft doorzocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
beetje laat had vorige week gelijk moeten gebeuren.
Vind je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Moeilijk om deze mensen serieus te nemen!
Hou toch op met dat gejankzak, het is niet het recht van degene die de lapo heeft te besluiten of een reeks gesloten wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Blaadje11 het volgende:
Maar het gaat niet in samenwerking met de politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je?
Het gebied waar de jongens kunnen zijn is behoorlijk... Zolang het in samenwerking met de politie gaat is het toch prima dat mensen de bossen uitkammen?
Hindert de politie. En daarnaast verstoort het de natuur nogal als je in een linie gaat kammenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je?
Het gebied waar de jongens kunnen zijn is behoorlijk... Zolang het in samenwerking met de politie gaat is het toch prima dat mensen de bossen uitkammen?
Oh, in dat geval is het gewoon dom inderdaad... ik was nog steeds in de veronderstelling dat die mensen dit met de politie deden...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het gaat niet in samenwerking met de politie.
De politie heeft zelfs al meerdere malen aangegeven deze spontane zoekacties van vrijwilligers liever niet te zien in verband met het risico op het wissen van sporen of het vernietigen van bewijsmateriaal.
Samenwerking? Niet echt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je?
De politie is er juist tegen! Ze ontmoedigen het juist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je?
En wat als hij het gedegen voorbereid had en op de plek waar hij de jongens zou achterlaten al een jerrycan met benzine had staan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh en het kaartje met waar hij kan zijn geweest... De politie zal vast een soort berekening hebben gemaakt hoeveel de vader heeft gereden vanuit neerkeek... Ze weten hoeveel hij getankt heeft en hoeveel kilometer de door hun geschatte route is... Dat hij in die tijd ook naar hilversum kan hebben gereden klopt dan wel qua tijd, maar dan had hij minder benzine in de auto moeten hebben of een keer extra moeten tanken... Dus ik gok zomaar dat ze die berekening wel netjes hebben gemaakt.
Mja als de vader het echt goed heeft voorbereid dan was dat tanken in Limburg misschien enkel om de suggestie te wekken dat de tank op dat moment vol zat, is hij daarna doorgereden naar Brussel of weetikwaar om de kinderen achter te laten, een stuk doorgereden, en heeft hij daar nog even met benzine uit een jerrycan de tank gevuld tot een bepaald niveau om zo ervoor te zorgen dat men denkt dat hij enkel rechtstreeks vanuit Limburg naar Doornse Gat is gereden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh en het kaartje met waar hij kan zijn geweest... De politie zal vast een soort berekening hebben gemaakt hoeveel de vader heeft gereden vanuit neerkeek... Ze weten hoeveel hij getankt heeft en hoeveel kilometer de door hun geschatte route is... Dat hij in die tijd ook naar hilversum kan hebben gereden klopt dan wel qua tijd, maar dan had hij minder benzine in de auto moeten hebben of een keer extra moeten tanken... Dus ik gok zomaar dat ze die berekening wel netjes hebben gemaakt.
dit dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als hij het gedegen voorbereid had en op de plek waar hij de jongens zou achterlaten al een jerrycan met benzine had staan?
Zou hij het echt zo ver hebben voorbereid?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als hij het gedegen voorbereid had en op de plek waar hij de jongens zou achterlaten al een jerrycan met benzine had staan?
Dat is wat ik vooral niet snap, mensen die in de bossen gaan zoeken die zoeken dus naar een lijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk ook niet dat een stelletje vrijwilligers de jongens gaan vinden... Die komen vast ergens bovendrijven deze week of een verdwaalde wandelaar met hond ofzo op een plek die toch iets uit de zoekrichting lag..
Ik vrees van wel, al denk ik dat hij niet de grens over is gegaan. En begraven denk ik ook niet. Verzwaard het water in heeft minder kans gevonden te worden denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou hij het echt zo ver hebben voorbereid?
Zouden de mensen die gaan zoeken in de bossen wel beseffen wat ze tegen kunnen komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat ik vooral niet snap, mensen die in de bossen gaan zoeken die zoeken dus naar een lijk.
Het vinden van de lichamen is belangrijk (vooral voor de moeder) maar er is geen haast mee.
Er is haast met het vinden van de levende kinderen, en de kans dat ze in leven zijn wordt kleiner naar mate er meer tijd voorbij gaat.
Maar het is wel zo dat als je nu ergens een schep vindt dat het dan opvallend kan zijn; over een jaar denkt niemand er meer aan dat het misschien wat met deze zaak te maken heeft, en neemt men de schep mee naar huis en zet 'm in zijn schuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat ik vooral niet snap, mensen die in de bossen gaan zoeken die zoeken dus naar een lijk.
Het vinden van de lichamen is belangrijk (vooral voor de moeder) maar er is geen haast mee.
Er is haast met het vinden van de levende kinderen, en de kans dat ze in leven zijn wordt kleiner naar mate er meer tijd voorbij gaat.
Als je 2 gaten moet graven zal dat ook heus wat sporen op je handen achterlaten.. Of hij moest de gaten ook al klaar hebben dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, al denk ik dat hij niet de grens over is gegaan. En begraven denk ik ook niet. Verzwaard het water in heeft minder kans gevonden te worden denk ik.
Dat sowieso niet...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Zouden de mensen die gaan zoeken in de bossen wel beseffen wat ze tegen kunnen komen?
Zou kunnen en hij kan zijn handen ook hebben gewassen met wat spawater oid.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je 2 gaten moet graven zal dat ook heus wat sporen op je handen achterlaten.. Of hij moest de gaten ook al klaar hebben dan.
Dat ook... Midden in de nacht ga je niet een paar kilometer lopen met 2 jongens...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:43 schreef moeke1 het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben nog steeds van mening dat hij niet ver een (onbekend) bos is ingegaan, aangezien het pikke donker was.
Maar je gaat toch zoeken in de hoop wel wat te vinden? Maar je weet het niet. Voor hetzelfde geld is het wel zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat sowieso niet...
Maar je gaat daar ook niet van uit als je meedoet, je gaat er vanuit dat je toch niks vindt. En als je wel wat vind dan zal het een schep of weetikwat zijn, ik neem aan dat die kinderen ergens niet open en bloot liggen ofzo.
Maar dan blijven er alsnog miljoenen mogelijke plekken over; bermen van een snelweg, kleine bosjes langs een dorpsweg waar 's nachts geen mens komt... ik was laatst aan het hardlopen en liep langs een stroomhok, en zelfs daar achter zou je ze kunnen begraven want daar komt werkelijk geen mens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:43 schreef moeke1 het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben nog steeds van mening dat hij niet ver een (onbekend) bos is ingegaan, aangezien het pikke donker was.
Ja, maar iets van blaren... Hij was fysiotherapeut...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou kunnen en hij kan zijn handen ook hebben gewassen met wat spawater oid.
handschoenen + overall?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou kunnen en hij kan zijn handen ook hebben gewassen met wat spawater oid.
Daarom denk ik dat ze op een andere plek liggen als diep in een bos. Mogelijk moeten ze korter op een snelweg, water zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar dan blijven er alsnog miljoenen mogelijke plekken over; bermen van een snelweg, kleine bosjes langs een dorpsweg waar 's nachts geen mens komt... ik was laatst aan het hardlopen en liep langs een stroomhok, en zelfs daar achter zou je ze kunnen begraven want daar komt werkelijk geen mens.
Als hij de gaten al gegraven had, er desnoods een overall, handschoenen en jerrycans benzine bij had achtergelaten, en het was nog niet ontdekt dan wist hij ook gelijk dat het een plek was waar ze niet snel gevonden zouden worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je 2 gaten moet graven zal dat ook heus wat sporen op je handen achterlaten.. Of hij moest de gaten ook al klaar hebben dan.
Van die types die bij een vondst eerst dit op Twitter en Facebook melden en dan pas de Politie zouden informeren!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef seasushi het volgende:
Ik heb steeds maar het gevoel dat er bij die "vrijwilligers"een hoop sensatiezoekers zitten,zoiets als het zoeken naar het eerste kievitsei.
Mochten ze wat vinden, moet er vervolgens een legertje vrijwilligers van slachtofferhulp klaar staan om de vinders psychische hulp te verlenen.
Idd Waar je goed met de auto kunt komen. Dat is niet ergens diep in het bos, en het was donker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:50 schreef Leandra het volgende:
Een hoop bossen kun je ook prima een heel eind inrijden, de boswachter rijdt ook door het bos hè.
En dan kunnen we dus prima op een plek liggen waar weinig mensen komen.
Als je het goed voorbereid hebt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Van Neerbeek naar rhenen is 1,5 uur rijden en hij deed 2,5 uur over dat stuk.. Een uur of 1,5 uur max lijkt me kort om 2 kinderen te verstoppen...
- telefoon uitgezet op de terugwegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:46 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er enige (iig bij het publiek bekende aanwijzingen) dat het om een vooropgezet plan gaat?
Je moet ze ook nog ombrengen he? Lijkt me niet dat je dat zo 123 ff doet...quote:
nouja dat hangt dus geheel van zijn gewetenloosheid en voorbereiding af..... je kan die kinderen een slaappil geven of drogeren ofzo, en dan op de 'plaats van bestemming' even ombrengen, je kan zelf wel manieren bedenken die maar een paar seconden werk zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet ze ook nog ombrengen he? Lijkt me niet dat je dat zo 123 ff doet...
Vanmorgen in m'n auto op de snelweg zat ik toch te denken dat ik meer verwacht dat hij de kinderen vlakbij of langs een snelweg heeft 'gedumpt' of begraven ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Idd Waar je goed met de auto kunt komen. Dat is niet ergens diep in het bos, en het was donker.
Beide lijken mij meer impulsieve acties dan een van te voren opgezet plan. Ik zie dat van te voren opgezet plan gewoon niet. Deze man moet hevig verward zijn geweest. Ik ben bang dat er geen plan is en dat het juist daardoor nog moeilijker zal zijn om de kinderen te vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
- telefoon uitgezet op de terugweg
- midden in de nacht met jonge kinderen naar België vertrekken terwijl hij schijnbaar die kinderen 's ochtends / 's middags al had
Dat kan prima diep in het bos zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Idd Waar je goed met de auto kunt komen. Dat is niet ergens diep in het bos, en het was donker.
Politie heeft meer aanwijzingen die toch echt lijken op een goede voorbereiding.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Beide lijken mij meer impulsieve acties dan een van te voren opgezet plan. Ik zie dat van te voren opgezet plan gewoon niet. Deze man moet hevig verward zijn geweest. Ik ben bang dat er geen plan is en dat het juist daardoor nog moeilijker zal zijn om de kinderen te vinden.
Ik ben wel benieuwd wat die aanwijzingen zijn. En waren het niet vermoedens?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Politie heeft meer aanwijzingen die toch echt lijken op een goede voorbereiding.
zoals?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Politie heeft meer aanwijzingen die toch echt lijken op een goede voorbereiding.
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als het waar is dat ze maandagmiddag nog bij het Doornse gat zijn geweest en vader daar liep te ijsberen, dan kan het juist een teken zijn dat het helemaal geen impulsieve daad was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Beide lijken mij meer impulsieve acties dan een van te voren opgezet plan. Ik zie dat van te voren opgezet plan gewoon niet. Deze man moet hevig verward zijn geweest. Ik ben bang dat er geen plan is en dat het juist daardoor nog moeilijker zal zijn om de kinderen te vinden.
Met je eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het waar is dat ze maandagmiddag nog bij het Doornse gat zijn geweest en vader daar liep te ijsberen, dan kan het juist een teken zijn dat het helemaal geen impulsieve daad was.
Nou, dat is wel een erg ruime interpretatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dat is idd wat de politie vermoedt, ze hebben niet gezegd daar aanwijzingen voor te hebben, maar het te vermoeden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat die aanwijzingen zijn. En waren het niet vermoedens?
De politie heeft vermoedens. Dat betekent dat het kan, maar dat het niet zo hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef moeke1 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die niet kunnen en willen geloven dat het voorop gezet was. Misschien maar goed. Het is ook niet te begrijpen.
Als hun dat vermoeden, kun je ervan uit gaan dat ze meer aanwijzingen hebben die daar op duiden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd wat de politie vermoedt, ze hebben niet gezegd daar aanwijzingen voor te hebben, maar het te vermoeden.
Hebben ze als eerste doorzocht vorige week.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
beetje laat had vorige week gelijk moeten gebeuren.
Ik wil dat best geloven. Maar ik zie daar op dit moment geen aanwijzingen voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef moeke1 het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die niet kunnen en willen geloven dat het voorop gezet was. Misschien maar goed. Het is ook niet te begrijpen.
Huh wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:02 schreef Dee69 het volgende:
Stel dat de politie het op zelfmoord houdt voorlopig om de veiligheid van de jongens te borgen? Zodat ze nog een kleine kans maken om levend terug gevonden te worden?
Jij niet nee, maar waarschijnlijk de politie wel. Wij kennen de details niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:01 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik wil dat best geloven. Maar ik zie daar op dit moment geen aanwijzingen voor.
Juist het feit dat het niet vooropgezet is bemoeilijkt het zoeken. Een plan is soms nog na te gaan. Een willekeurige actie niet.
Nou ergens denk ik dat gezonde mensen niet zo verknipt zijn dat ze dit soort daden in elke detail voorbereiden.. Dat ze een soort draaiboek maken om mensen om de tuin te leiden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:59 schreef moeke1 het volgende:
Dat denk ik ook niet, maar je weet dus niet of dat in dit geval is gebeurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ergens denk ik dat gezonde mensen niet zo verknipt zijn dat ze dit soort daden in elke detail voorbereiden.. Dat ze een soort draaiboek maken om mensen om de tuin te leiden.
Hier gaat wel een paar weken voorbereiding in zitten? Ook dat je van alles al uitdenkt en afdekt...
Klopt. Ze vinden niets in zijn computer zeggen ze. Maar als het voorbereid was, heeft hij alle sporen uitgewist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ergens denk ik dat gezonde mensen niet zo verknipt zijn dat ze dit soort daden in elke detail voorbereiden.. Dat ze een soort draaiboek maken om mensen om de tuin te leiden.
Hier gaat wel een paar weken voorbereiding in zitten? Ook dat je van alles al uitdenkt en afdekt...
Helaas staat het hele artikel vol met aannames, misschien, mogelijk, het zou kunnen dat etc.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:02 schreef moeke1 het volgende:
"Uit het onderzoek blijkt dat er bepaalde voorbereidingshandelingen zijn gepleegd", zegt Jens tegen RTL Nieuws-verslaggever Jeroen Wetzels.
Niemand kan iemand een mening op leggen natuurlijk. Daarom is het een mening. Ik ben ook van mening dat het vooropgezet is. Er bestaan nu eenmaal mensen die geen of weinig inlevend vermogen hebben. Ook niet naar hun eigen kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Helaas staat het hele artikel vol met aannames, misschien, mogelijk, het zou kunnen dat etc.
Begrijp me niet verkeerd. Was er maar een vooropgezet plan, dan zou het eventueel ook met onderzoek en deductie te achterhalen zijn. Maar ik ben juist bang dat er geen plan is, en dat de kinderen daardoor nog moeilijker te vinden zijn. Ik ben bang dat een eventuele vondst nog lang kan duren en meer met geluk dan iets anders te maken zal hebben.
Daar klopte ook niets van, daderprofiel zat er bijv helemaal naastquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die oud genoeg zijn om zich de Heijn ontvoering te herinneren en de vermoedens die de politie daarbij uitte.
Mhh. Een ontvoering (moord) voor losgeld is toch weer iets anders als een gezinsdrama (noem het wraak, eerwraak, vechtscheiding of hoe je wilt) zoals dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die oud genoeg zijn om zich de Heijn ontvoering te herinneren en de vermoedens die de politie daarbij uitte.
Hoe kan zoiets een mening zijn dan? Het is vooropgezet of het is niet vooropgezet. Jij denkt dat het vooropgezet zal zijn, maar of dat ook zo is, en in welke mate, dat zal moeten blijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:07 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Niemand kan iemand een mening op leggen natuurlijk. Daarom is het een mening. Ik ben ook van mening dat het vooropgezet is. Er bestaan nu eenmaal mensen die geen of weinig inlevend vermogen hebben. Ook niet naar hun eigen kinderen.
Of deze man het uit opwelling deed of vooropgezet. De kinderen zijn iig nog niet gevonden dat is een feit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar klopte ook niets van, daderprofiel zat er bijv helemaal naast
"Meerdere daders, brievenschrijver is laag opgeleid en probeert moeilijke woorden te gebruiken"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar klopte ook niets van, daderprofiel zat er bijv helemaal naast
Ik denk dat gezonde mensen hun eigen kinderen ook niet kunnen vermoorden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier gaat wel een paar weken voorbereiding in zitten? Ook dat je van alles al uitdenkt en afdekt... Juist omdat hij ook zichzelf heeft opgehangen.. Het lijkt mij dat als je zo'n meesterplan hebt dat je ook graag zou zien hoe het uitwerkt.
Ik kan me nog herinneren dat ik dat later wel lullig voor hem vondquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
"Meerdere daders, brievenschrijver is laag opgeleid en probeert moeilijke woorden te gebruiken"
Ik zeg toch niet dat de zaken hetzelfde zijn? Ik zeg dat de vermoedens van de politie, welke ook nog eens veel genuanceerder liggen dan dat hier gebracht wordt, wel eens volkomen bezijden de waarheid kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:09 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Mhh. Een ontvoering (moord) voor losgeld is toch weer iets anders als een gezinsdrama (noem het wraak, eerwraak, vechtscheiding of hoe je wilt) zoals dit natuurlijk.
Kan ook een manier zijn om hem uit te lokken zodat hij contact opneemtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik dat later wel lullig voor hem vondBen je hoog opgeleid en zie je op tv dat de politie adh van je brieven en zo heeft bepaald dat je niet zo snugger bent
Nee. Alleen in tijden van oorlog en rampen enz, als je bv toch weet dat je er allemaal aangaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat gezonde mensen hun eigen kinderen ook niet kunnen vermoorden.
Nu begrijp ik je. Ik ben het verder met je eens!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat de zaken hetzelfde zijn? Ik zeg dat de vermoedens van de politie, welke ook nog eens veel genuanceerder liggen dan dat hier gebracht wordt, wel eens volkomen bezijden de waarheid kunnen zijn.
Kan ook een ontvoering van aliens zijn he...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Dee69 het volgende:
Stel dat het geen zelfmoord is maar moord...vermiste schoenen zijn dan van groot belang
Het lijkt me dat die ontbrekende schoenen meer van belang zijn als hij z'n kinderen ergens weggewerkt heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Dee69 het volgende:
Stel dat het geen zelfmoord is maar moord...vermiste schoenen zijn dan van groot belang
Daar ging mijn koffie bijna.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ook een ontvoering van aliens zijn he...
Huh hoezo?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Dee69 het volgende:
Die staan zo gewoon ergens in een schuur/garagequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Huh hoezo?
Hij had toen hij gevonden werd wel schoenen aan he, dat is een misverstand.
Ze zoeken alleen nog die berg-/wandelschoenen.
Dus ze hebben wel aanwijzingen dat hij die schoenen aan heeft gehad? Of is dat verder niet bekend?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Huh hoezo?
Hij had toen hij gevonden werd wel schoenen aan he, dat is een misverstand.
Ze zoeken alleen nog die berg-/wandelschoenen.
Gezonde mensen kunnen tot een uiterste gedreven worden en rare dingen doen. Gewoon dat er iets knapt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat gezonde mensen hun eigen kinderen ook niet kunnen vermoorden.
Of maffia, kinderhandel, ontvoering...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ook een ontvoering van aliens zijn he...
Ja, maar 2 kinderen hè, niet een die je in een vlaag van woede tegen de muur smijt en dan niet meer opstaat, 2 kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gezonde mensen kunnen tot een uiterste gedreven worden en rare dingen doen. Gewoon dat er iets knapt...
Mensen die dit soort dingen tot in een detail kunnen uitdenken en uitvoeren daarvan moet je al eerder denken "die spoort niet helemaal".. Toch?
Psies, iemand moet hem gezien hebben met die schoenen aan?quote:Dus ze hebben wel aanwijzingen dat hij die schoenen aan heeft gehad? Of is dat verder niet bekend?
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb zelf het vermoeden dat het geen voorbereide actie was en dat hij ze heeft gewurgd en ergens neergegooid. In een bos waar ze gewoon nog niet zijn gevonden. Begraven, misschien...
Nee dat hebben ze niet, ze weten alleen dat die schoenen ontbreken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:18 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dus ze hebben wel aanwijzingen dat hij die schoenen aan heeft gehad? Of is dat verder niet bekend?
Nee, hoeft volgens mij niet persè. Het simpele feit dat men weet of aanwijzingen heeft dat hij die schoenen heeft gehad of pasgeleden heeft gekocht, en ze schijnbaar ontbreken (thuis in de kast bijvoorbeeld) kan ook aanleiding zijn om op zoek te gaan naar die schoenen. Omdat dan de kans bestaat dat hij ze gebruikt heeft tijdens het laten verdwijnen van de kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Psies, iemand moet hem gezien hebben met die schoenen aan?
Ik geloof ergens wel dat hij het plan heeft opgevat om ze om te brengen.. Maar of hij al weken van tevoren voorbereidingen heeft getroffen, uitgedacht om een jerrycan mee te nemen enz... Nee dat kan ik niet geloven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar 2 kinderen hè, niet een die je in een vlaag van woede tegen de muur smijt en dan niet meer opstaat, 2 kinderen.
Liggen ze niet bij de schoenmakerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet, ze weten alleen dat die schoenen ontbreken.
Zoiets denk ik ook. Zou me niks verbazen als ze niet begraven zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb zelf het vermoeden dat het geen voorbereide actie was en dat hij ze heeft gewurgd en ergens neergegooid. In een bos waar ze gewoon nog niet zijn gevonden. Begraven, misschien...
Dat zou kunnen, daarom is het ook handig dat ze maar buiten hebben gebracht dat die schoenen ontbreken.quote:
Ik denk dat je je telefoon eerst uitzet voordat je iemand van het leven gaat beroven en er nog 1 te gaan hebt. Je wilt immers niet gestoord worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
en toen de telefoon heeft uitgezet.
Nieuwe speculaasie: de kinderen liggen niet bij elkaar maar de ene ligt in Limburg en de ander in Utrechtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je telefoon eerst uitzet voordat je iemand van het leven gaat beroven en er nog 1 te gaan hebt. Je wilt immers niet gestoord worden.
Nou dat zat ik dus ook al te denken... Als het je plan is om iemand zoveel mogelijk te kwetsen dat ze niet gevonden worden dan spreid je de kinderen. dan heeft hij 1,5 uur om de een om te brengen en te begraven en wat meer tijd voor de ander.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe speculaasie: de kinderen liggen niet bij elkaar maar de ene ligt in Limburg en de ander in Utrecht
Ik ging er eigenlijk gelijk van uit dat ze bij elkaar lagen, maar dat hoeft dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat zat ik dus ook al te denken... Als het je plan is om iemand zoveel mogelijk te kwetsen dat ze niet gevonden worden dan spreid je de kinderen. dan heeft hij 1,5 uur om de een om te brengen en te begraven en wat meer tijd voor de ander.
Nee, in principe weten we dat niet, het enige wat er wat dat betreft qua tijdspanne bekend is, is dat de kinderen om 22.15 bij de Tinq in Neerbeek nog in de auto zaten en vader om 08.00 gevonden is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Weet iemand hoeveel tijd er maximaal tussen het doden van de kinderen en zijn eigen ophanging zit? Als je alles doordacht hebt moet je jezelf ook nog schoonmaken misschien, met een mes geeft het denk ik veel troep (toch?), als er een worsteling is geweest met de kinderen kunnen ze dat misschien zelfs op zijn kleding terugvinden, handen/nagels (als die niet gewassen zijn) enz.
Maar als je bezig bent ook sporen van jezelf uit te wissen ben je daar best nog een tijdje mee bezig, niet?
en we weten dat de vader vanaf een uur of 2 weer in de buurt van zn vindplaats was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, in principe weten we dat niet, het enige wat er wat dat betreft qua tijdspanne bekend is, is dat de kinderen om 22.15 bij de Tinq in Neerbeek nog in de auto zaten en vader om 08.00 gevonden is.
Nee, op dat moment ben je niet meer gezond. Maar ieder mens heeft primitief gedrag in zich dat minder controleerbaar wordt door ingrijpende gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gezonde mensen kunnen tot een uiterste gedreven worden en rare dingen doen. Gewoon dat er iets knapt...
Maar ze weten dus niet of dat met of zonder kinderen was, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en we weten dat de vader vanaf een uur of 2 weer in de buurt van zn vindplaats was.
Ja, maar daar hoeft hij niet in de buurt te zijn gebleven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en we weten dat de vader vanaf een uur of 2 weer in de buurt van zn vindplaats was.
Klopt, er zit een gat van 6 uur daar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoeft hij niet in de buurt te zijn gebleven.
Hij kan tussen de Rijnbrug en het GSM-signaal in Leersum nog wel op de Ginkelse heide of de Hoge Veluwe zijn geweest.
De vader of de telefoon?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:36 schreef Leandra het volgende:
quote: Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:[..]en we weten dat de vader vanaf een uur of 2 weer in de buurt van zn vindplaats was.
Zn auto.quote:
Misschien ben ik ongezond maar ik denk te weten van mijzelf dat ik wel iemand zou kunnen vermoorden en dat van tevoren uitgebreid plannen zodat ik niet gevonden word. En dan bedoel ik echt iemand die iets ontzettends gruwelijks (echt iets vreselijks en heel erg slecht is) heeft geflikt bij mij of naasten, maar ja, dat zeg ik nu. Misschien is de realiteit ook wel anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier gaat wel een paar weken voorbereiding in zitten? Ook dat je van alles al uitdenkt en afdekt... Juist omdat hij ook zichzelf heeft opgehangen.. Het lijkt mij dat als je zo'n meesterplan hebt dat je ook graag zou zien hoe het uitwerkt.
01.40 auto op de Rijnbrug.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt, er zit een gat van 6 uur daar?
Al zal je politie inmiddels wel weten hoelang hij al aan het touw hing... Dus misschien wat uur minder. Rond 4 was er toch ook nog een gsm waarneming?
Maar ergens moet zn telefoon weer zijn aangezet. Anders was er ook wel gezegd dat ook zn telefoon zoek is... (speculatie)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik neem aan dat ze ook wel weten nu hoe lang hij al dood was toen hij werd gevonden. Als dat ook niet veel later dan 2.00 was moet dus alles gebeurd zijn tussen 22.00 en 2.00.
Dat gaat waarschijnlijk lastig worden met dat GSM-signaal om 04.16quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik neem aan dat ze ook wel weten nu hoe lang hij al dood was toen hij werd gevonden. Als dat ook niet veel later dan 2.00 was moet dus alles gebeurd zijn tussen 22.00 en 2.00.
Ja, maar hij kan niet 2,5 uur hebben gereden... Je hebt tijd nodig om lijken te dumpen. Bovendien, als hij echt nog een flink stuk had gereden over diverse wegen dan was zn voertuig toch ook ergens anders weer door de registratie gegaan? Daarom kan ik niet geloven dat hij bijvoorbeeld heen en weer naar hilversum is geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
01.40 auto op de Rijnbrug.
04.16 GSM-signaal Leersum.
Ruim 2,5 uur voor een stukje van 12 km.
Tussendoor kan hij dus overal geweest zijn.
Al even afgezien van het feit dat de experts in de Louwes-zaak het daar al niet over eens zijn, is het ook nog eens zo dat er in de tussenliggende jaren een veelvoud aan GSM-masten bijgekomen is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:43 schreef Bayswater het volgende:
Maarja, het GSM signaal in Neerbeek, tot hoever kon dat reiken?
Bij de zaak Ernest Louwes werd volgens hem een signaal van zijn GSM op de A28 in Harderwijk ook per abuis opgevangen door een paal in Deventer, zo'n 55 kilometer verder. Deskundigen beweerden dat dit goed mogelijk was bij een bepaald type weer.
Nee joh, het is natuurlijk super erg als je weet wat je een paar uur later je kids gaat ombrengen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:58 schreef Leandra het volgende:
Als het waar is dat ze maandagmiddag nog bij het Doornse gat zijn geweest en vader daar liep te ijsberen, dan kan het juist een teken zijn dat het helemaal geen impulsieve daad was.
Hij kon ook van Neerbeek tot Rhenen komen zonder registratie, en op die route had hij ook al 1,5 uur over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan niet 2,5 uur hebben gereden... Je hebt tijd nodig om lijken te dumpen. Bovendien, als hij echt nog een flink stuk had gereden over diverse wegen dan was zn voertuig toch ook ergens anders weer door de registratie gegaan? Daarom kan ik niet geloven dat hij bijvoorbeeld heen en weer naar hilversum is geweest.
Daar heb je denk ik gelijk in, toch vind ik dat er dan weinig GSM waarnemingen bekend zijn van die dag. Naast dat hij waarschijnlijk een tijdje uit heeft gestaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat de experts in de Louwes-zaak het daar al niet over eens zijn, is het ook nog eens zo dat er in de tussenliggende jaren een veelvoud aan GSM-masten bijgekomen is.
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kon ook van Neerbeek tot Rhenen komen zonder registratie, en op die route had jij ook al 1,5 uur over.
De waarnemingen voordat hij vertrekt vanaf vleuten doet er toch niet veel toe? De jongens staan op beeld in zn auto in neerbeek..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik gelijk in, toch vind ik dat er dan weinig GSM waarnemingen bekend zijn van die dag. Naast dat hij waarschijnlijk een tijdje uit heeft gestaan.
Daar heb je een belangrijk punt te pakken. de waarnemingen voor vertrek (en dagen er voor) zijn juist wel van belang dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De waarnemingen voordat hij vertrekt vanaf vleuten doet er toch niet veel toe? De jongens staan op beeld in zn auto in neerbeek..
Hoelang worden dat soort gegevens eigenlijk bewaard? Met welke zendmast je contact maakt? Kunnen ze dat nog van een aantal weken opvragen? Dan zou je dus kunnen zien of hij voorbereidingen kan hebben getroffen rond neerbeek.. Aangezien hij daar niets meer te zoeken had verder de afgelopen weken?
Yep, zei ik ook al, lijkt op een ritueel dagje. Maar dat is ook de reden dat ze in het Bunderbos als eerste zochten, daar speelden de kinderen vaak.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:04 schreef Pacman11 het volgende:
Afscheidsrituelen.
Afscheid nemen in het Doornse gat waar hij de kinderen nog mee naartoe neemt.
Afscheid nemen van Neerbeek, in zijn gedachten van zijn exvriendin, afscheid van een leuke speelplek.
Tanken voor de laatste keer en de gsm gaat uit.
Dan komt er een moment van afscheid van zijn kinderen.
Een plek waar de kinderen veilig zijn of van herinnering.
Als laatste neemt hij afscheid van zichzelf.
Ze zouden het moeten verbiedenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad Pacman!
En waar hij ze uiteindelijk van het leven heeft berooft blijft de grote hamvraag helaas.
Wel vind ik het absurd dat er de hele week weer zoektochten door burgers zijn gepland.
Lijkt wel zo van: "organiseren en mee zoeken, dan hoor ik erbij"
Sensatie... Het nieuwe ramptoerisme..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:16 schreef hartloper het volgende:
Met je eens Henk. Gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt.
Het is echt abnormaal hoe mensen erop zitten te jagen vind ik.
Als je nu nog een gebied weet waar ze liggen, dan zou ik zeggen oké.
Maar om nu uitjes te gaan plannen om te gaan zoeken, wat een zieke mensen!
Misschien heeft hij geen afscheid genomen en heeft hij de kinderen simpelweg op een afschuwelijke manier ergens gedumpt en niet met de gedachte dat ze nu een veilige plek hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:04 schreef Pacman11 het volgende:
Afscheidsrituelen.
Afscheid nemen in het Doornse gat waar hij de kinderen nog mee naartoe neemt.
Afscheid nemen van Neerbeek, in zijn gedachten van zijn exvriendin, afscheid van een leuke speelplek.
Tanken voor de laatste keer en de gsm gaat uit.
Dan komt er een moment van afscheid van zijn kinderen.
Een plek waar de kinderen veilig zijn of van herinnering.
Als laatste neemt hij afscheid van zichzelf.
Want 20 topics op fok.nl volschrijven met allerlei speculaties is anders?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sensatie... Het nieuwe ramptoerisme..
Net als alle FB pagina's van de familie uitpluizen.
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef _The_General_ het volgende:
Ik blijf er bij dat ik juist NIET denk dat vader een vooropgezet plan had.
Ik denk eerder dat de man hevig verward en al zeer ver heen was. Hij heeft rond gereden, bewust of onbewust enkele plekken uit zijn verleden aangedaan (afscheid?) en daarna ergens onderweg zijn gruwelijke daad begaan.
Het zou me ook niet verbazen als er niet veel tijd zit tussen het ombrengen van de kinderen en de zelfmoord.
Pakjes drinken, boterhammen met kaas en ondertussen even Twitter en Facebooken wat je aan het doen bent en hoe erg het is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad Pacman!
En waar hij ze uiteindelijk van het leven heeft berooft blijft de grote hamvraag helaas.
Wel vind ik het absurd dat er de hele week weer zoektochten door burgers zijn gepland.
Kan, maar is zeker niet logisch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen afscheid genomen en heeft hij de kinderen simpelweg op een afschuwelijke manier ergens gedumpt en niet met de gedachte dat ze nu een veilige plek hebben.
Onbegrijpelijk. Normaal heb je een probleem als je even buiten de paden loopt in het bos. Nu staan ze toe dat honderden in een linie door het bos heen banjeren. Lekker al het wild opdrijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:16 schreef hartloper het volgende:
Maar wie Zegt dat hij de kinderen heeft omgebracht voorda hij uren ging rondrijden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Ik denk dat het eventueel ombrengen van de kinderen en de zelfmoord vrij dicht op elkaar is.
Hij gaat toch niet de kinderen ombrengen en vervolgens nog uren rondrijden op de snelweg naar Doorn...ik denk zelfs dat een verwarde man dat niet aankan!
Ook dat, maar mensen lopen niet eens in linie. Ze schieten door het mos als op hol geslagen wildquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef henkde_j het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:16 schreef hartloper het volgende:
Onbegrijpelijk. Normaal heb je een probleem als je even buiten de paden loopt in het bos. Nu staan ze toe dat honderden in een linie door het bos heen banjeren. Lekker al het wild opdrijven
Dus ze slaan ook nog eens de helft over?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ook dat, maar mensen lopen niet eens in linie. Ze schieten door het mos als op hol geslagen wild
Juist en dan maar zeggen dat de politie het toe staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad Pacman!
Pakjes drinken, boterhammen met kaas en ondertussen even Twitter en Facebooken wat je aan het doen bent en hoe erg het is.
Was de wolf niet weer terug in Nederland?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Normaal heb je een probleem als je even buiten de paden loopt in het bos. Nu staan ze toe dat honderden in een linie door het bos heen banjeren. Lekker al het wild opdrijven
Ik zag op het nieuws pas geleden een filmpje daar liepen een kluitje van een man of zes of acht ofzo bij elkaar, en wat rond te kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ook dat, maar mensen lopen niet eens in linie. Ze schieten door het mos als op hol geslagen wild
Dus ze slaan ook nog eens de helft over?
Er zijn mensen die niet willen of kunnen accepteren of snappen dat:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
En hier nog gaan speculeren dat het niet vooropgezet is, de politie denkt bijna zeker te weten van wel, de politie heeft vast meer info, vanwaar nog twijfelen terwijl jullie niet veel van de zaak afweten?
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
En hier nog gaan speculeren dat het niet vooropgezet is, de politie denkt bijna zeker te weten van wel, de politie heeft vast meer info, vanwaar nog twijfelen terwijl jullie niet veel van de zaak afweten?
en weten niet waar ze op moeten letten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je eerder gemaakte punten zojuist, maar de politie heeft zeker niet medegedeeld dat ze bijna zeker weten dat het vooropgezet is. Ze hebben vermoedens, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
Nja. Dat door mama wordt ook uit de lucht gegrepenxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef hartloper het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet willen of kunnen accepteren of snappen dat:
- die kinderen al een week dood zijn en door papa zijn omgebracht
- papa knettergek kan zijn geweest of geworden door mama
- dit een vooropgezet plan is geweest
Ook dat, en alle sporen vertrappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en weten niet waar ze op moeten letten?
Oke. Vermoedens. En de politie heeft meer informatie dan wij hebben, hebben neem ik aan ook contacten met naasten, enzovoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je eerder gemaakte punten zojuist, maar de politie heeft zeker niet medegedeeld dat ze bijna zeker weten dat het vooropgezet is. Ze hebben vermoedens, dat is heel wat anders.
Overigens heb je wat mij betreft ook nog gradaties in voorbereiding. Ik wil best geloven dat hij enige planning al in gedachten had. Maar ik kan niet geloven dat hij bewust weken of maanden is bezig geweest met plannen en bewust een dwaalspoor of iets dergelijks heeft uit willen zetten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat die man een briljant plan heeft opgesteld om die ex te kwellen
Het zijn zijn kinderen hè, niet iemand waar hij een gruwelijke hekel aan had die gewroken moest worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen afscheid genomen en heeft hij de kinderen simpelweg op een afschuwelijke manier ergens gedumpt en niet met de gedachte dat ze nu een veilige plek hebben.
Je gaat toch ook niet via je eigen pc/laptop allerlei dingen opzoeken gerelateerd aan moorden van personen als je iets uitgebreid aan het plannen bent?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef Bayswater het volgende:
Als hij bewust een dwaalspoor wilde aanbrengen zitten ze nu ook voor joker zijn computer uit te pluizen.
quote:Woning vriendin Jeroen Denis doorzocht
De recherche heeft het huis van een ex-vriendin van Jeroen Denis binnenstebuiten gekeerd. Ze zochten daar naar de vermiste broertjes Ruben en Julian.
De politie trof niets aan in de woning in Limburg.
Er gingen begin deze week geruchten dat de man vorige week nog samen met Ruben en Julian bij de vrouw in Limburg was langsgeweest, maar dat is volgens de politie niet waar. Wel heeft de recherche even met de vrouw gepraat en haar woning doorzocht. Dat leverde niets op, meldt RTV Utrecht.
Wel staat vast dat Denis vorige week maandag even in Limburg was voordat hij terugreed naar het Doornse Gat. Daar pleegde hij dinsdagochtend zelfmoord. Sindsdien zijn de twee zoons van de man zoek. Van de jongens ontbreekt ieder spoor.
Dwaalspoor
Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.
,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Nou en? Hij heeft zijn eigen kinderen ook vermoord. Genoeg mensen die de kinderen dan 'gewoon' ergens dumpen ipv een 'veilige' rustplaats. Iedereen is anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn zijn kinderen hè, niet iemand waar hij een gruwelijke hekel aan had die gewraakt moest worden.
Het kan best zijn dat hij ze van een brug afgekieperd heeft, maar dat is niet logisch voor iemand die een band met die kinderen heeft, zeker niet als hij of z'n ex wilde wreken door ze permanent kwijt te maken, of z'n kinderen wilde "beschermen" tegen een leven zonder vader.
...en dat in de broedtijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij kan wel met opzet vaak de Veluwe gegoogled hebben om te misleiden, terwijl ze daar niet liggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet via je eigen pc/laptop allerlei dingen opzoeken gerelateerd aan moorden van personen als je iets uitgebreid aan het plannen bent?Zo dom is die kerel toch ook weer niet?
zoiets denk ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat hij ze in de grote peel heeft gegooid. In dat moeras vind je ze nooit terug.
Afgezien van het feit dat je er zelf ook aan meedoet, lopen wij geen potentiële sporen in een bos te vernietigen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:18 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Want 20 topics op fok.nl volschrijven met allerlei speculaties is anders?
Nou als hij de kinderen in omgeving Neerbeek zou hebben omgebracht (aangezien hij zichzelf heeft omgebracht in Doorn)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Maar wie Zegt dat hij de kinderen heeft omgebracht voorda hij uren ging rondrijden?
Ik denk dat hij wel één en ander zal hebben voorbereid wellicht, maar dat hij dit in een weekje of hooguit 2 weken heeft bedacht. Meer weken of zelfs maanden voorbereiding, of het bewust plannen van een dwaalspoor, neigt voor mij naar psychopatisch gedrag, en uiteraard weten we niet of de vader deze kenmerken bezat maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk eerlijk gezegd dat hij "gewoon" is doorgedraaid, dat er op een gegeven moment iets is geknapt in z'n hoofd. Psychopatisch gedrag gaat verder dan dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Oke. Vermoedens. En de politie heeft meer informatie dan wij hebben, hebben neem ik aan ook contacten met naasten, enzovoort.
En waarom niet?Geloof niet dat je zoiets goed voorbereid in een dagje bijvoorbeeld.
O, wist niet dat ik eraan meedeed. Bedankt dat je het nog even aangeeft!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je er zelf ook aan meedoet, lopen wij geen potentiële sporen in een bos te vernietigen.
Wataquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef hartloper het volgende:
Lopen er in die bossen nergens wilde zwijnen?
Die lusten graag lijken
Als je er zo'n moeite mee hebt dat er in deze reeks gepost wordt, doe het dan niet, ongeveer een kwart van de reeks bestaat al uit posts van mensen die het belachelijk vinden dat er (zoveel) over de zaak gepost wordt, en wat er gepost wordt.quote:
Dat is dus ook mijn idee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel één en ander zal hebben voorbereid wellicht, maar dat hij dit in een weekje of hooguit 2 weken heeft bedacht. Meer weken of zelfs maanden voorbereiding, of het bewust plannen van een dwaalspoor, neigt voor mij naar psychopatisch gedrag, en uiteraard weten we niet of de vader deze kenmerken bezat maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk eerlijk gezegd dat hij "gewoon" is doorgedraaid, dat er op een gegeven moment iets is geknapt in z'n hoofd. Psychopatisch gedrag gaat verder dan dat.
Ik vind dit toch heel wat anders hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:33 schreef Lpunt het volgende:
[..]
O, wist niet dat ik eraan meedeed. Bedankt dat je het nog even aangeeft!![]()
Kom op, het is in principe allemaal hetzelfde. Jullie wanen jezelf rechercheurs met die gare speculaties, de mensen daar net zo met de zoektochten alleen dat is misschien nog wel ietwat effectiever.
Maar daar vind je dan nog wel sporen van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, is echt zo. Die beesten vreten volgens mij alles.
Nee, niet "genoeg mensen" die dat dan doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nou en? Hij heeft zijn eigen kinderen ook vermoord. Genoeg mensen die de kinderen dan 'gewoon' ergens dumpen ipv een 'veilige' rustplaats. Iedereen is anders.
Oke, ik ken de man niet. Ik denk wel dat je zulke daden heel helder kunt begaan, ruim van tevoren uitgedacht. Dat er iets in hem geknapt is kan ook. Maar het kan ook zo zijn dat het stiekem simpelweg een hele slechte/enge man was. Zonder stoornis oid. Maar ik ken de man niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel één en ander zal hebben voorbereid wellicht, maar dat hij dit in een weekje of hooguit 2 weken heeft bedacht. Meer weken of zelfs maanden voorbereiding, of het bewust plannen van een dwaalspoor, neigt voor mij naar psychopatisch gedrag, en uiteraard weten we niet of de vader deze kenmerken bezat maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk eerlijk gezegd dat hij "gewoon" is doorgedraaid, dat er op een gegeven moment iets is geknapt in z'n hoofd. Psychopatisch gedrag gaat verder dan dat.
Wat jij wil man. Damn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet "genoeg mensen" die dat dan doen.
Ten eerste komt het al erg weinig voor dat ouders hun kinderen vermoorden, helemaal als het om kinderen van die leeftijd gaat, en ten tweede komt het nog veel minder voor dat ze dan "gewoon" ergens gedumpt worden.
Het komt weinig voor, maar in feite hebben kinderen toch het meest te vrezen voor hun eigen ouders. Als het om kindermoord gaat, dan zijn het toch meestal de ouders...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet "genoeg mensen" die dat dan doen.
Ten eerste komt het al erg weinig voor dat ouders hun kinderen vermoorden, helemaal als het om kinderen van die leeftijd gaat, en ten tweede komt het nog veel minder voor dat ze dan "gewoon" ergens gedumpt worden.
Idd, varkens (en zwijnen) zijn allesetters, die vreten wat ze tegenkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, is echt zo. Die beesten vreten volgens mij alles.
Vanwaar dingen invullen voor mensen? Raar vind ik dat altijd. Totaal uit zn verband. Nergens staat dat ik ergens moeite mee heb.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je er zo'n moeite mee hebt dat er in deze reeks gepost wordt, doe het dan niet, ongeveer een kwart van de reeks bestaat al uit posts van mensen die het belachelijk vinden dat er (zoveel) over de zaak gepost wordt, en wat er gepost wordt.
Gewoon op "Stop volgen" klikken
Normaliter is het geen aaseter, maar als er een lekker dood hertje ligt ontpopt ie zich als aaseter.quote:
Dwaalspoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Dwaalspoor
Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.
,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Maar ze heeft wel gelijk, als hij niet van zijn kinderen hield had een versoberde omgangsregeling ook niet zo'n impact op hem gehad. Dan dump je je kinderen echt niet ergens.quote:
Ik geloof dat hier wel mensen zijn die qua privacy van alles uitpluizen. Werd al vaak genoeg gezegd dat de moeder foto's post enzo. Die mensen houden het scherp in de gaten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dit toch heel wat anders hoor.
Hiermee frustreren wij het onderzoek niet, en maken wij geen inbreuk op de privacy (wat wel het geval is bij geobsedeerden die bij dergelijke gebeurtenissen alle prive-gegevens proberen te achterhalen etc).
Hoe weet jij nou dat het een hele erge impact op hem had? Heb je 'm zojuist gesproken oid?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk, als hij niet van zijn kinderen hield had een versoberde omgangsregeling ook niet zo'n impact op hem gehad. Dan dump je je kinderen echt niet ergens.
Klopt, en toch gaat dat meestal om hele jonge kinderen, hoe ouder het kind hoe kleiner de kans.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het komt weinig voor, maar in feite hebben kinderen toch het meest te vrezen voor hun eigen ouders. Als het om kindermoord gaat, dan zijn het toch meestal de ouders...
Wat ik me dan wel afvraag, waarom werd hem een versoberde regeling door de rechter opgelegd? Was hij al een tijdje van het padje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk, als hij niet van zijn kinderen hield had een versoberde omgangsregeling ook niet zo'n impact op hem gehad. Dan dump je je kinderen echt niet ergens.
Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het een hele erge impact op hem had? Heb je 'm zojuist gesproken oid?
Die vrouw moet toch een enorm schuldgevoel hebben dat ze de omgangsregeling heeft laten versoberen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dwaalspoor
I rest verder my case.
En degene die daar het hardst mee bezig is is een kutnewbie die zich speciaal voor het topic aangemeld heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier wel mensen zijn die qua privacy van alles uitpluizen. Werd al vaak genoeg gezegd dat de moeder foto's post enzo. Die mensen houden het scherp in de gaten.
Waarom? Oh dat schuldgevoel krijgt ze nu opgedrongen en dat is precies wat hij wilde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef eight het volgende:
[..]
Die vrouw moet toch een enorm schuldgevoel hebben dat ze de omgangsregeling heeft laten versoberen..
En was als de oude omgangsregeling niet haalbaar was omdat hij de kinderen bijvoorbeeld niet op tijd op school bracht, en de omgangsregeling daarom, mede op verzoek van de school versoberd is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef eight het volgende:
[..]
Die vrouw moet toch een enorm schuldgevoel hebben dat ze de omgangsregeling heeft laten versoberen..
Wat een geouwehoer, alsof de buren daar binnen konden kijken en weten hoe hij precies was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoek
De scheiding van Denis en zijn vrouw was onaangenaam en vijandig en tenslotte trok de vader aan het kortste eind bij de omgang met de twee nu alom gezochte kinderen. Dat zou hem psychisch te veel kunnen zijn geworden.
”Jeroen Denis stond ook in Vleuten vooral bekend als een aardige, sociale en hartelijke man. „Hij groette altijd”, laat een buurman aan De Telegraaf weten. „Stak altijd zijn hand op.” Aan de Molenweg in Zeist, waar moeder Iris van der Schuit nu zonder haar twee zoontjes verblijft, is de verslagenheid bij omwonenden nog het grootst. „Het zijn zulke leuke, lieve jongens. Ze speelden hier veel op straat en hadden de grootste lol”, vertelt een buurvrouw.
De Telegraaf op basis van eigen onderzoek. Juist. De man kan ook heel helder zijn geweest toen hij dit allemaal heeft bedacht (want de vermoedens zijn er dat het gepland is). Dan geloof ik niet in dat er 'ineens' iets is geknapt in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoek
De scheiding van Denis en zijn vrouw was onaangenaam en vijandig en tenslotte trok de vader aan het kortste eind bij de omgang met de twee nu alom gezochte kinderen. Dat zou hem psychisch te veel kunnen zijn geworden.
”Jeroen Denis stond ook in Vleuten vooral bekend als een aardige, sociale en hartelijke man. „Hij groette altijd”, laat een buurman aan De Telegraaf weten. „Stak altijd zijn hand op.” Aan de Molenweg in Zeist, waar moeder Iris van der Schuit nu zonder haar twee zoontjes verblijft, is de verslagenheid bij omwonenden nog het grootst. „Het zijn zulke leuke, lieve jongens. Ze speelden hier veel op straat en hadden de grootste lol”, vertelt een buurvrouw.
in een week of twee kun je ook ver komen met voorbereiden, die man was dan doorgeslagen, dom was hij niet krijg ik het idee. Had vast geen maanden nodig.quote:
Dat, het hoeft neit meteen iets ernstigs te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En was als de oude omgangsregeling niet haalbaar was omdat hij de kinderen bijvoorbeeld niet op tijd op school bracht, en de omgangsregeling daarom, mede op verzoek van de school versoberd is?
Bijvoorbeeld.
Vaak is de reden dat het vele geswitch voor de kinderen niet goed is. Daarbij kunnen zijn financiele problemen zijn aangevoerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En was als de oude omgangsregeling niet haalbaar was omdat hij de kinderen bijvoorbeeld niet op tijd op school bracht, en de omgangsregeling daarom, mede op verzoek van de school versoberd is?
Bijvoorbeeld.
De Telegraaf en eigen onderzoekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef Lpunt het volgende:
[..]
De Telegraaf op basis van eigen onderzoek. Juist. De man kan ook heel helder zijn geweest toen hij dit allemaal heeft bedacht (want de vermoedens zijn er dat het gepland is). Dan geloof ik niet in dat er 'ineens' iets is geknapt in zijn hoofd.
Nee, betreffende quote komt van een profiler die meehelpt in het onderzoek met een speciaal opgezet team door de politie om een beter beeld te kunnen krijgen van de mogelijke beweegredenen en gedachtegang van de vader.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef Rachilda het volgende:
"Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Bovenstaande informatie komt vast gedeeltelijk van de moeder of is gecheckt bij de moeder, dus neem ik serieus, hij wilde dus duidelijk niet dat de kinderen gevonden zullen worden, en een stuk onzekerheid creëren bij de moeder, daar gaat het dus blijkbaar om...
Ik concludeer daarom dat hij richting Neerbeek is gereden puur om de suggestie te wekken dat hij de kinderen toch misschien ergens heeft achtergelaten, daarna telefoon uitgedaan en de kinderen op een andere plek (waar we toch nooit achter komen) omgebracht
Ja, dat zou kunnen. Aangezien er sprake was van een vechtscheiding is dat echter niet de meest voordehand liggende.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Was dat niet die man uit Belgie die dat zo zei ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, betreffende quote komt van een profiler die meehelpt in het onderzoek met een speciaal opgezet team door de politie om een beter beeld te kunnen krijgen van de mogelijke beweegredenen en gedachtegang van de vader.
Financiele en misdaadgedeelte van Telegraaf zijn van een hoog niveau in tegenstelling tot de rest van de krant.quote:
Volgens mij wel, al weet ik het niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Was dat niet die man uit Belgie die dat zo zei ?
Maar dan moet er van een kant een verzoek komen bij de rechter en dat moet stand houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vaak is de reden dat het vele geswitch voor de kinderen niet goed is. Daarbij kunnen zijn financiele problemen zijn aangevoerd.
De scheiding was niet nieuw cq vers hè, en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Aangezien er sprake was van een vechtscheiding is dat echter niet de meest voordehand liggende.
Waarschijnlijk hebben die twee elkaar zolang liggen te treiteren en elkaars leven zuur gemaakt waardoor dit drama tot stand heeft kunnen komen..
Zo'n soort quote heb ik in dit topic al 10 keer voorbij zien komen, is ook een voor de handliggende gedachte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, betreffende quote komt van een profiler die meehelpt in het onderzoek met een speciaal opgezet team door de politie om een beter beeld te kunnen krijgen van de mogelijke beweegredenen en gedachtegang van de vader.
Sport ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Financiele en misdaadgedeelte van Telegraaf zijn van een hoog niveau in tegenstelling tot de rest van de krant.
Er staat niet bij van wie die quote komt, zoals het er nu staat in dat artikel kan het van iedereen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
ok, dat kan, maar ik ga er ook van uit dat die man er verstand van heeft en dan kom ik nog steeds tot dezelfde conclusie :quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik concludeer daarom dat hij richting Neerbeek is gereden puur om de suggestie te wekken dat hij de kinderen toch misschien ergens heeft achtergelaten, daarna telefoon uitgedaan en de kinderen op een andere plek (waar we toch nooit achter komen) omgebracht
Dat is een mogelijkheid, net als dat de moeder de boel frustreerde ook een mogelijkheid is geweest. We weten het simpelweg niet. Ik denk persoonlijk dat we voorzichtig moeten zijn met te snel en te makkelijk een bepaalde richting op te wijzen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
De scheiding was niet nieuw cq vers hè, en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
Nee, maar een vechtscheiding geeft wel de verhoudingen weer en omdat de kinderen van hun samen zijn kunnen ze elkaars leven ook na de scheiding nog behoorlijk zuur maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
De scheiding was niet nieuw cq vers hè,
In Nederland ligt bij dit soort zaken de bewijslast bij de man. Je moet als vrouw zijnde toch wel keihard falen wil je een mishandeling niet kunnen hardmaken.quote:en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:59 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, maar een vechtscheiding geeft wel de verhoudingen weer en omdat de kinderen van hun samen zijn kunnen ze elkaars leven ook na de scheiding nog behoorlijk zuur maken.
twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:59:56@rikdogger @julianrubennl ze zijn volgens mij niet waar ze nu elke keer zoeken. Heb een sterk gevoel dat het een hele andere plek is.... reageer retweet
twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:00:45@rikdogger @julianrubennl deze zou qua tijd ook kunnen. Heb ik al uitgezocht. En heb daar ook verklaring bij waarom ik dat denk... reageer retweet
In Nederland ligt bij dit soort zaken de bewijslast bij de man. Je moet als vrouw zijnde toch wel keihard falen wil je een mishandeling niet kunnen hardmaken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
Ze moet maar hier meeschrijven dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Rachilda het volgende:
heeft iemand hier twitter?
kan iemand deze mevrouw vragen wat ze precies denkt? ze zegt dat ze een theorie heeft die wel zou kunnen, maar ze zegt er verder niet meer over :twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:59:56@rikdogger @julianrubennl ze zijn volgens mij niet waar ze nu elke keer zoeken. Heb een sterk gevoel dat het een hele andere plek is.... reageer retweet
twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:00:45@rikdogger @julianrubennl deze zou qua tijd ook kunnen. Heb ik al uitgezocht. En heb daar ook verklaring bij waarom ik dat denk... reageer retweet
Je gelooft toch niet echt in die onzin?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Rachilda het volgende:
kan iemand deze mevrouw vragen wat ze precies denkt? ze zegt dat ze een theorie heeft die wel zou kunnen, maar ze zegt er verder niet meer over :twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:59:56@rikdogger @julianrubennl ze zijn volgens mij niet waar ze nu elke keer zoeken. Heb een sterk gevoel dat het een hele andere plek is.... reageer retweet
ja, maar wellicht kijkt ze hier niet...als je twitter hebt , vraag haar dan maar ff of ze hier wil meeschrijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze moet maar hier meeschrijven dan.
Heb geen twitter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, maar wellicht kijkt ze hier niet...als je twitter hebt , vraag haar dan maar ff of ze hier wil meeschrijven
Nodig haar uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat... Twitter is het afvoerputje van het internet. Gezeik.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Rachilda het volgende:
Jammer hoor dit, wie weet heeft zij wel de ontknopingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat... Twitter is het afvoerputje van het internet. Gezeik.
Even gekeken, ze heeft ook de politie ingelicht zegt ze, dus het komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Jammer hoor dit, wie weet heeft zij wel de ontknoping
Ah joh, het is Twitter. Interessantdoenerij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Grote kans inderdaad! Zo op gevoel vanachter haar computer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
nou ja...nu hebben we ook weinig houvast en je hoopt toch op een tip waar je wat aan hebt. Baat het niet, schaadt het niet?quote:
wat doet jou aannemen dat ze dat niet allang doet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We hebben hier nog nauwelijks theorieën voorbij zien komen, dus volgens mij zit ze hier nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat doet jou aannemen dat ze dat niet allang doet?
Die gedachte is precies de reden die dit soort idioten werk verschaft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ja...nu hebben we ook weinig houvast en je hoopt toch op een tip waar je wat aan hebt. Baat het niet, schaadt het niet?
Ik al wel een paar, waaronder dat de moeder de dader isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Rachilda het volgende:
O
[..]
We hebben hier nog nauwelijks theorieën voorbij zien komen, dus volgens mij zit ze hier niet
Nodig haar uit dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Een wat de politie nodeloos werk verschaft, alle tips dus ook de meest van de pot gerukte moeten ze nakijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef eight het volgende:
[..]
Die gedachte is precies de reden die dit soort idioten werk verschaft.
maar die theorie klopt nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik al wel een paar, waaronder dat de moeder de dader is
Dat was me dan weer wel opgevallen ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef Bayswater het volgende:
Ook mooi dat mensen zich speciaal aanmelden op Fok voor dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |