Politie heeft meerdere malen aangegeven dat het niet gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:05 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Is het gezegd dat de avonturiers het onderzoek verneuken of bedenken jullie het allemaal zelf?
Ik probeerde er slechts achter te komen wat er nu precies gezegd is en of we zeer binnenkort nieuwe info van de politie kunnen ontvangen. Daar lijkt het m.i. echter niet op na teruggekeken te hebben. We zullen het wel merken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jens is een harde baas.
En uiteraard vertellen ze zo min mogelijk meer anders krijg je die padvinders die het onderzoeken frustreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door webb2012 op 14-05-2013 01:21:03 ]
Walgelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:09 schreef webb2012 het volgende:
kansloze gasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:09 schreef webb2012 het volgende:
kansloze gasten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O oké. Wel raar dat zulke mensen alsnog zoeken dan, maar ergens is het ook wel lievig en zeer betrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Politie heeft meerdere malen aangegeven dat het niet gewaardeerd wordt.
Is ook logisch natuurlijk.
Dat zeiden ze ook, moreel juist, technisch zeer ongewenst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:12 schreef Lpunt het volgende:
[..]
O oké. Wel raar dat zulke mensen alsnog zoeken dan, maar ergens is het ook wel lievig en zeer betrokken.
Van de korte blik op de foto met moeder vond ik hem juist meer op haar lijken, ik meen de ogen en de neus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:50 schreef SEMTEX het volgende:
Het valt me eigenlijk op dat die oudste een spitting image was/is van zijn vader.
Ik heb nooit een foto van de moeder gezien, dus ik geloof je graag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van de korte blik op de foto met moeder vond ik hem juist meer op haar lijken, ik meen de ogen en de neus.
beetje laat had vorige week gelijk moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:14 schreef amaranta het volgende:
Huis ex doorzocht
http://www.rtvutrecht.nl/(...)in-jeroen-denis.html
Moeilijk om deze mensen serieus te nemen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:47 schreef renevanlaaren het volgende:
zeist http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/burger-aktie
Er staat dan ook nergens in dat artikel dat de politie het huis gisteren pas heeft doorzocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
beetje laat had vorige week gelijk moeten gebeuren.
Vind je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Moeilijk om deze mensen serieus te nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |