Daarom denk ik dat ze op een andere plek liggen als diep in een bos. Mogelijk moeten ze korter op een snelweg, water zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar dan blijven er alsnog miljoenen mogelijke plekken over; bermen van een snelweg, kleine bosjes langs een dorpsweg waar 's nachts geen mens komt... ik was laatst aan het hardlopen en liep langs een stroomhok, en zelfs daar achter zou je ze kunnen begraven want daar komt werkelijk geen mens.
Als hij de gaten al gegraven had, er desnoods een overall, handschoenen en jerrycans benzine bij had achtergelaten, en het was nog niet ontdekt dan wist hij ook gelijk dat het een plek was waar ze niet snel gevonden zouden worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je 2 gaten moet graven zal dat ook heus wat sporen op je handen achterlaten.. Of hij moest de gaten ook al klaar hebben dan.
Van die types die bij een vondst eerst dit op Twitter en Facebook melden en dan pas de Politie zouden informeren!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef seasushi het volgende:
Ik heb steeds maar het gevoel dat er bij die "vrijwilligers"een hoop sensatiezoekers zitten,zoiets als het zoeken naar het eerste kievitsei.
Mochten ze wat vinden, moet er vervolgens een legertje vrijwilligers van slachtofferhulp klaar staan om de vinders psychische hulp te verlenen.
Idd Waar je goed met de auto kunt komen. Dat is niet ergens diep in het bos, en het was donker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:50 schreef Leandra het volgende:
Een hoop bossen kun je ook prima een heel eind inrijden, de boswachter rijdt ook door het bos hè.
En dan kunnen we dus prima op een plek liggen waar weinig mensen komen.
Als je het goed voorbereid hebt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Van Neerbeek naar rhenen is 1,5 uur rijden en hij deed 2,5 uur over dat stuk.. Een uur of 1,5 uur max lijkt me kort om 2 kinderen te verstoppen...
- telefoon uitgezet op de terugwegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:46 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er enige (iig bij het publiek bekende aanwijzingen) dat het om een vooropgezet plan gaat?
Je moet ze ook nog ombrengen he? Lijkt me niet dat je dat zo 123 ff doet...quote:
nouja dat hangt dus geheel van zijn gewetenloosheid en voorbereiding af..... je kan die kinderen een slaappil geven of drogeren ofzo, en dan op de 'plaats van bestemming' even ombrengen, je kan zelf wel manieren bedenken die maar een paar seconden werk zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet ze ook nog ombrengen he? Lijkt me niet dat je dat zo 123 ff doet...
Vanmorgen in m'n auto op de snelweg zat ik toch te denken dat ik meer verwacht dat hij de kinderen vlakbij of langs een snelweg heeft 'gedumpt' of begraven ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Idd Waar je goed met de auto kunt komen. Dat is niet ergens diep in het bos, en het was donker.
Beide lijken mij meer impulsieve acties dan een van te voren opgezet plan. Ik zie dat van te voren opgezet plan gewoon niet. Deze man moet hevig verward zijn geweest. Ik ben bang dat er geen plan is en dat het juist daardoor nog moeilijker zal zijn om de kinderen te vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
- telefoon uitgezet op de terugweg
- midden in de nacht met jonge kinderen naar België vertrekken terwijl hij schijnbaar die kinderen 's ochtends / 's middags al had
Dat kan prima diep in het bos zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Idd Waar je goed met de auto kunt komen. Dat is niet ergens diep in het bos, en het was donker.
Politie heeft meer aanwijzingen die toch echt lijken op een goede voorbereiding.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Beide lijken mij meer impulsieve acties dan een van te voren opgezet plan. Ik zie dat van te voren opgezet plan gewoon niet. Deze man moet hevig verward zijn geweest. Ik ben bang dat er geen plan is en dat het juist daardoor nog moeilijker zal zijn om de kinderen te vinden.
Ik ben wel benieuwd wat die aanwijzingen zijn. En waren het niet vermoedens?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Politie heeft meer aanwijzingen die toch echt lijken op een goede voorbereiding.
zoals?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Politie heeft meer aanwijzingen die toch echt lijken op een goede voorbereiding.
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:55 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |