abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126470319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dwaalspoor

Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.

,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
I rest verder my case.
Die vrouw moet toch een enorm schuldgevoel hebben dat ze de omgangsregeling heeft laten versoberen..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:45:20 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126470330
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Ik geloof dat hier wel mensen zijn die qua privacy van alles uitpluizen. Werd al vaak genoeg gezegd dat de moeder foto's post enzo. Die mensen houden het scherp in de gaten.
En degene die daar het hardst mee bezig is is een kutnewbie die zich speciaal voor het topic aangemeld heeft.
Niet echt representatief voor de users van deze reeks lijkt me?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:46:10 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470374
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef eight het volgende:

[..]

Die vrouw moet toch een enorm schuldgevoel hebben dat ze de omgangsregeling heeft laten versoberen..
Waarom? Oh dat schuldgevoel krijgt ze nu opgedrongen en dat is precies wat hij wilde.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:46:27 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126470385
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef eight het volgende:

[..]

En was als de oude omgangsregeling niet haalbaar was omdat hij de kinderen bijvoorbeeld niet op tijd op school bracht, en de omgangsregeling daarom, mede op verzoek van de school versoberd is?
Bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:47:12 #255
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470417
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoek

De scheiding van Denis en zijn vrouw was onaangenaam en vijandig en tenslotte trok de vader aan het kortste eind bij de omgang met de twee nu alom gezochte kinderen. Dat zou hem psychisch te veel kunnen zijn geworden.

”Jeroen Denis stond ook in Vleuten vooral bekend als een aardige, sociale en hartelijke man. „Hij groette altijd”, laat een buurman aan De Telegraaf weten. „Stak altijd zijn hand op.” Aan de Molenweg in Zeist, waar moeder Iris van der Schuit nu zonder haar twee zoontjes verblijft, is de verslagenheid bij omwonenden nog het grootst. „Het zijn zulke leuke, lieve jongens. Ze speelden hier veel op straat en hadden de grootste lol”, vertelt een buurvrouw.
Wat een geouwehoer, alsof de buren daar binnen konden kijken en weten hoe hij precies was.
Monsters zien er nu eenmaal niet als monster uit.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_126470421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoek

De scheiding van Denis en zijn vrouw was onaangenaam en vijandig en tenslotte trok de vader aan het kortste eind bij de omgang met de twee nu alom gezochte kinderen. Dat zou hem psychisch te veel kunnen zijn geworden.

”Jeroen Denis stond ook in Vleuten vooral bekend als een aardige, sociale en hartelijke man. „Hij groette altijd”, laat een buurman aan De Telegraaf weten. „Stak altijd zijn hand op.” Aan de Molenweg in Zeist, waar moeder Iris van der Schuit nu zonder haar twee zoontjes verblijft, is de verslagenheid bij omwonenden nog het grootst. „Het zijn zulke leuke, lieve jongens. Ze speelden hier veel op straat en hadden de grootste lol”, vertelt een buurvrouw.
De Telegraaf op basis van eigen onderzoek. Juist. De man kan ook heel helder zijn geweest toen hij dit allemaal heeft bedacht (want de vermoedens zijn er dat het gepland is). Dan geloof ik niet in dat er 'ineens' iets is geknapt in zijn hoofd.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:47:29 #257
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126470436
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is dus ook mijn idee.
in een week of twee kun je ook ver komen met voorbereiden, die man was dan doorgeslagen, dom was hij niet krijg ik het idee. Had vast geen maanden nodig.

Ik weet niet hoelang het geleden is dat hij die versoberde omgangsregeling kreeg, maar deze vakantieweek van de jongens was wel 'het' moment.
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:48:35 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470494
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

En was als de oude omgangsregeling niet haalbaar was omdat hij de kinderen bijvoorbeeld niet op tijd op school bracht, en de omgangsregeling daarom, mede op verzoek van de school versoberd is?
Bijvoorbeeld.
Dat, het hoeft neit meteen iets ernstigs te zijn.

pi_126470535

[ Bericht 100% gewijzigd door Lpunt op 14-05-2013 11:55:36 ]
pi_126470558
"Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”

Bovenstaande informatie komt vast gedeeltelijk van de moeder of is gecheckt bij de moeder, dus neem ik serieus, hij wilde dus duidelijk niet dat de kinderen gevonden zullen worden, en een stuk onzekerheid creëren bij de moeder, daar gaat het dus blijkbaar om...

Ik concludeer daarom dat hij richting Neerbeek is gereden puur om de suggestie te wekken dat hij de kinderen toch misschien ergens heeft achtergelaten, daarna telefoon uitgedaan en de kinderen op een andere plek (waar we toch nooit achter komen) omgebracht
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:50:19 #261
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126470590
quote:

[..]

Bijvoorbeeld.
Vaak is de reden dat het vele geswitch voor de kinderen niet goed is. Daarbij kunnen zijn financiele problemen zijn aangevoerd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:51:46 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470653
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef Lpunt het volgende:

[..]

De Telegraaf op basis van eigen onderzoek. Juist. De man kan ook heel helder zijn geweest toen hij dit allemaal heeft bedacht (want de vermoedens zijn er dat het gepland is). Dan geloof ik niet in dat er 'ineens' iets is geknapt in zijn hoofd.
De Telegraaf en eigen onderzoek :')

pi_126470675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef Rachilda het volgende:
"Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”

Bovenstaande informatie komt vast gedeeltelijk van de moeder of is gecheckt bij de moeder, dus neem ik serieus, hij wilde dus duidelijk niet dat de kinderen gevonden zullen worden, en een stuk onzekerheid creëren bij de moeder, daar gaat het dus blijkbaar om...

Ik concludeer daarom dat hij richting Neerbeek is gereden puur om de suggestie te wekken dat hij de kinderen toch misschien ergens heeft achtergelaten, daarna telefoon uitgedaan en de kinderen op een andere plek (waar we toch nooit achter komen) omgebracht
Nee, betreffende quote komt van een profiler die meehelpt in het onderzoek met een speciaal opgezet team door de politie om een beter beeld te kunnen krijgen van de mogelijke beweegredenen en gedachtegang van de vader.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126470677
quote:

[..]

Bijvoorbeeld.
Ja, dat zou kunnen. Aangezien er sprake was van een vechtscheiding is dat echter niet de meest voordehand liggende.

Waarschijnlijk hebben die twee elkaar zolang liggen te treiteren en elkaars leven zuur gemaakt waardoor dit drama tot stand heeft kunnen komen..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126470694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, betreffende quote komt van een profiler die meehelpt in het onderzoek met een speciaal opgezet team door de politie om een beter beeld te kunnen krijgen van de mogelijke beweegredenen en gedachtegang van de vader.
Was dat niet die man uit Belgie die dat zo zei ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:53:58 #266
43642 Bayswater
pi_126470734
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

De Telegraaf en eigen onderzoek :')
Financiele en misdaadgedeelte van Telegraaf zijn van een hoog niveau in tegenstelling tot de rest van de krant.
Life lies a slow suicide
pi_126470735
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Was dat niet die man uit Belgie die dat zo zei ?
Volgens mij wel, al weet ik het niet 100% zeker. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:54:11 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126470739
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Vaak is de reden dat het vele geswitch voor de kinderen niet goed is. Daarbij kunnen zijn financiele problemen zijn aangevoerd.
Maar dan moet er van een kant een verzoek komen bij de rechter en dat moet stand houden.

Maar in een enorme vechtscheiding die echt ellendig verloopt komt misschien wel jeugdzorg om de hoek kijken.. Het kan toch prima zijn dat inderdaad het zoiets is dat de vaders toch geen stabiele omgeving kon bieden. Dat het helemaal niet vanaf de kan van de moeder komt om de regeling in te perken. We weten dat gewoon niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:55:04 #269
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470773
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen. Aangezien er sprake was van een vechtscheiding is dat echter niet de meest voordehand liggende.

Waarschijnlijk hebben die twee elkaar zolang liggen te treiteren en elkaars leven zuur gemaakt waardoor dit drama tot stand heeft kunnen komen..
De scheiding was niet nieuw cq vers hè, en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?

dinsdag 14 mei 2013 @ 11:55:25 #270
43642 Bayswater
pi_126470785
quote:

[..]

Zo'n soort quote heb ik in dit topic al 10 keer voorbij zien komen, is ook een voor de handliggende gedachte.
Life lies a slow suicide
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:55:31 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Financiele en misdaadgedeelte van Telegraaf zijn van een hoog niveau in tegenstelling tot de rest van de krant.
Sport ook.

Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:56:28 #272
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470824
quote:

[..]

Er staat niet bij van wie die quote komt, zoals het er nu staat in dat artikel kan het van iedereen zijn.

pi_126470880
quote:
ok, dat kan, maar ik ga er ook van uit dat die man er verstand van heeft en dan kom ik nog steeds tot dezelfde conclusie :

pi_126470921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

De scheiding was niet nieuw cq vers hè, en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
Dat is een mogelijkheid, net als dat de moeder de boel frustreerde ook een mogelijkheid is geweest. We weten het simpelweg niet. Ik denk persoonlijk dat we voorzichtig moeten zijn met te snel en te makkelijk een bepaalde richting op te wijzen.
pi_126470966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

De scheiding was niet nieuw cq vers hè,
Nee, maar een vechtscheiding geeft wel de verhoudingen weer en omdat de kinderen van hun samen zijn kunnen ze elkaars leven ook na de scheiding nog behoorlijk zuur maken.
quote:
en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
In Nederland ligt bij dit soort zaken de bewijslast bij de man. Je moet als vrouw zijnde toch wel keihard falen wil je een mishandeling niet kunnen hardmaken.
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 12:00:43 #276
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126471011
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:59 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, maar een vechtscheiding geeft wel de verhoudingen weer en omdat de kinderen van hun samen zijn kunnen ze elkaars leven ook na de scheiding nog behoorlijk zuur maken.
en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
[/quote]

In Nederland ligt bij dit soort zaken de bewijslast bij de man. Je moet als vrouw zijnde toch wel keihard falen wil je een mishandeling niet kunnen hardmaken.
[/quote]
Geestelijke mishandeling is verdomd slecht aan te tonen hoor. We gaan hier van standaardgevallen uit, die horen we het vaakst, maar de uitzonderingen zijn er wel degelijk.

Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 12:02:59 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126471099
In een van reeksen of misschien heb ik het op radio gehoord, ik weet het niet meer. Heel in het begin was er toch een echtpaar dat hem in Dortmund of Dusseldorf gezien had?

pi_126471229
heeft iemand hier twitter?
kan iemand deze mevrouw vragen wat ze precies denkt? ze zegt dat ze een theorie heeft die wel zou kunnen, maar ze zegt er verder niet meer over :

helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:59:56 @rikdogger @julianrubennl ze zijn volgens mij niet waar ze nu elke keer zoeken. Heb een sterk gevoel dat het een hele andere plek is.... reageer retweet
helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:00:45 @rikdogger @julianrubennl deze zou qua tijd ook kunnen. Heb ik al uitgezocht. En heb daar ook verklaring bij waarom ik dat denk... reageer retweet
pi_126471234
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

[/quote]
Geestelijke mishandeling is verdomd slecht aan te tonen hoor. We gaan hier van standaardgevallen uit, die horen we het vaakst, maar de uitzonderingen zijn er wel degelijk.
[/quote]

Dat kun je idd. niet uitsluiten.
En Tomatenboer slaat met bovenstaande opmerking al de spijker op z'n kop.
pi_126471298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Rachilda het volgende:
kan iemand deze mevrouw vragen wat ze precies denkt? ze zegt dat ze een theorie heeft die wel zou kunnen, maar ze zegt er verder niet meer over :

helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:59:56 @rikdogger @julianrubennl ze zijn volgens mij niet waar ze nu elke keer zoeken. Heb een sterk gevoel dat het een hele andere plek is.... reageer retweet
helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:00:45 @rikdogger @julianrubennl deze zou qua tijd ook kunnen. Heb ik al uitgezocht. En heb daar ook verklaring bij waarom ik dat denk... reageer retweet
Ze moet maar hier meeschrijven dan.
:')
pi_126471310
quote:

Je gelooft toch niet echt in die onzin?
pi_126471340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

ja, maar wellicht kijkt ze hier niet...als je twitter hebt , vraag haar dan maar ff of ze hier wil meeschrijven
pi_126471356
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef eight het volgende:

[..]

ik wil wel horen wat voor idee ze heeft
pi_126471380
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ja, maar wellicht kijkt ze hier niet...als je twitter hebt , vraag haar dan maar ff of ze hier wil meeschrijven
Heb geen twitter.
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 12:09:55 #285
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126471411
quote:

[..]

Nodig haar uit :')

dinsdag 14 mei 2013 @ 12:10:10 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126471426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb geen twitter.
Dat... Twitter is het afvoerputje van het internet. Gezeik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:10:52 #287
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126471450
quote:

Tap tap tap
pi_126471452
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat... Twitter is het afvoerputje van het internet. Gezeik.
Jammer hoor dit, wie weet heeft zij wel de ontknoping
pi_126471482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Even gekeken, ze heeft ook de politie ingelicht zegt ze, dus het komt wel goed.
pi_126471509
quote:

[..]

Ah joh, het is Twitter. Interessantdoenerij. :')
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:14:02 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126471590
quote:

Grote kans inderdaad! Zo op gevoel vanachter haar computer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:14:24 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126471604
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef eight het volgende:

[..]

nou ja...nu hebben we ook weinig houvast en je hoopt toch op een tip waar je wat aan hebt. Baat het niet, schaadt het niet?
pi_126471616
quote:

[..]

wat doet jou aannemen dat ze dat niet allang doet?
pi_126471657
O
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

wat doet jou aannemen dat ze dat niet allang doet?
We hebben hier nog nauwelijks theorieën voorbij zien komen, dus volgens mij zit ze hier niet
pi_126471693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou ja...nu hebben we ook weinig houvast en je hoopt toch op een tip waar je wat aan hebt. Baat het niet, schaadt het niet?
Die gedachte is precies de reden die dit soort idioten werk verschaft.
pi_126471703
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Rachilda het volgende:
O

[..]

We hebben hier nog nauwelijks theorieën voorbij zien komen, dus volgens mij zit ze hier niet
Ik al wel een paar, waaronder dat de moeder de dader is
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 12:17:31 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126471719
quote:

[..]

Nodig haar uit dan!

Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 12:18:19 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126471747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef eight het volgende:

[..]

Die gedachte is precies de reden die dit soort idioten werk verschaft.
Een wat de politie nodeloos werk verschaft, alle tips dus ook de meest van de pot gerukte moeten ze nakijken :{

pi_126471761
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik al wel een paar, waaronder dat de moeder de dader is
maar die theorie klopt niet
pi_126471784
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nodig haar uit dan!
ik heb geen twitter