Juist en dan maar zeggen dat de politie het toe staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad Pacman!
En waar hij ze uiteindelijk van het leven heeft berooft blijft de grote hamvraag helaas.
Wel vind ik het absurd dat er de hele week weer zoektochten door burgers zijn gepland.
Lijkt wel zo van: "organiseren en mee zoeken, dan hoor ik erbij"
Pakjes drinken, boterhammen met kaas en ondertussen even Twitter en Facebooken wat je aan het doen bent en hoe erg het is.
Was de wolf niet weer terug in Nederland?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Normaal heb je een probleem als je even buiten de paden loopt in het bos. Nu staan ze toe dat honderden in een linie door het bos heen banjeren. Lekker al het wild opdrijven
Ik zag op het nieuws pas geleden een filmpje daar liepen een kluitje van een man of zes of acht ofzo bij elkaar, en wat rond te kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ook dat, maar mensen lopen niet eens in linie. Ze schieten door het mos als op hol geslagen wild
Dus ze slaan ook nog eens de helft over?
Er zijn mensen die niet willen of kunnen accepteren of snappen dat:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
En hier nog gaan speculeren dat het niet vooropgezet is, de politie denkt bijna zeker te weten van wel, de politie heeft vast meer info, vanwaar nog twijfelen terwijl jullie niet veel van de zaak afweten?
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
En hier nog gaan speculeren dat het niet vooropgezet is, de politie denkt bijna zeker te weten van wel, de politie heeft vast meer info, vanwaar nog twijfelen terwijl jullie niet veel van de zaak afweten?
en weten niet waar ze op moeten letten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je eerder gemaakte punten zojuist, maar de politie heeft zeker niet medegedeeld dat ze bijna zeker weten dat het vooropgezet is. Ze hebben vermoedens, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
Nja. Dat door mama wordt ook uit de lucht gegrepenxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef hartloper het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet willen of kunnen accepteren of snappen dat:
- die kinderen al een week dood zijn en door papa zijn omgebracht
- papa knettergek kan zijn geweest of geworden door mama
- dit een vooropgezet plan is geweest
Ook dat, en alle sporen vertrappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en weten niet waar ze op moeten letten?
Oke. Vermoedens. En de politie heeft meer informatie dan wij hebben, hebben neem ik aan ook contacten met naasten, enzovoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je eerder gemaakte punten zojuist, maar de politie heeft zeker niet medegedeeld dat ze bijna zeker weten dat het vooropgezet is. Ze hebben vermoedens, dat is heel wat anders.
Overigens heb je wat mij betreft ook nog gradaties in voorbereiding. Ik wil best geloven dat hij enige planning al in gedachten had. Maar ik kan niet geloven dat hij bewust weken of maanden is bezig geweest met plannen en bewust een dwaalspoor of iets dergelijks heeft uit willen zetten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat die man een briljant plan heeft opgesteld om die ex te kwellen
Het zijn zijn kinderen hè, niet iemand waar hij een gruwelijke hekel aan had die gewroken moest worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen afscheid genomen en heeft hij de kinderen simpelweg op een afschuwelijke manier ergens gedumpt en niet met de gedachte dat ze nu een veilige plek hebben.
Je gaat toch ook niet via je eigen pc/laptop allerlei dingen opzoeken gerelateerd aan moorden van personen als je iets uitgebreid aan het plannen bent?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef Bayswater het volgende:
Als hij bewust een dwaalspoor wilde aanbrengen zitten ze nu ook voor joker zijn computer uit te pluizen.
quote:Woning vriendin Jeroen Denis doorzocht
De recherche heeft het huis van een ex-vriendin van Jeroen Denis binnenstebuiten gekeerd. Ze zochten daar naar de vermiste broertjes Ruben en Julian.
De politie trof niets aan in de woning in Limburg.
Er gingen begin deze week geruchten dat de man vorige week nog samen met Ruben en Julian bij de vrouw in Limburg was langsgeweest, maar dat is volgens de politie niet waar. Wel heeft de recherche even met de vrouw gepraat en haar woning doorzocht. Dat leverde niets op, meldt RTV Utrecht.
Wel staat vast dat Denis vorige week maandag even in Limburg was voordat hij terugreed naar het Doornse Gat. Daar pleegde hij dinsdagochtend zelfmoord. Sindsdien zijn de twee zoons van de man zoek. Van de jongens ontbreekt ieder spoor.
Dwaalspoor
Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.
,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Nou en? Hij heeft zijn eigen kinderen ook vermoord. Genoeg mensen die de kinderen dan 'gewoon' ergens dumpen ipv een 'veilige' rustplaats. Iedereen is anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn zijn kinderen hè, niet iemand waar hij een gruwelijke hekel aan had die gewraakt moest worden.
Het kan best zijn dat hij ze van een brug afgekieperd heeft, maar dat is niet logisch voor iemand die een band met die kinderen heeft, zeker niet als hij of z'n ex wilde wreken door ze permanent kwijt te maken, of z'n kinderen wilde "beschermen" tegen een leven zonder vader.
...en dat in de broedtijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Normaal heb je een probleem als je even buiten de paden loopt in het bos. Nu staan ze toe dat honderden in een linie door het bos heen banjeren. Lekker al het wild opdrijven
Hij kan wel met opzet vaak de Veluwe gegoogled hebben om te misleiden, terwijl ze daar niet liggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet via je eigen pc/laptop allerlei dingen opzoeken gerelateerd aan moorden van personen als je iets uitgebreid aan het plannen bent?Zo dom is die kerel toch ook weer niet?
zoiets denk ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat hij ze in de grote peel heeft gegooid. In dat moeras vind je ze nooit terug.
Afgezien van het feit dat je er zelf ook aan meedoet, lopen wij geen potentiële sporen in een bos te vernietigen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:18 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Want 20 topics op fok.nl volschrijven met allerlei speculaties is anders?
Nou als hij de kinderen in omgeving Neerbeek zou hebben omgebracht (aangezien hij zichzelf heeft omgebracht in Doorn)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Maar wie Zegt dat hij de kinderen heeft omgebracht voorda hij uren ging rondrijden?
Ik denk dat hij wel één en ander zal hebben voorbereid wellicht, maar dat hij dit in een weekje of hooguit 2 weken heeft bedacht. Meer weken of zelfs maanden voorbereiding, of het bewust plannen van een dwaalspoor, neigt voor mij naar psychopatisch gedrag, en uiteraard weten we niet of de vader deze kenmerken bezat maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk eerlijk gezegd dat hij "gewoon" is doorgedraaid, dat er op een gegeven moment iets is geknapt in z'n hoofd. Psychopatisch gedrag gaat verder dan dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Oke. Vermoedens. En de politie heeft meer informatie dan wij hebben, hebben neem ik aan ook contacten met naasten, enzovoort.
En waarom niet?Geloof niet dat je zoiets goed voorbereid in een dagje bijvoorbeeld.
O, wist niet dat ik eraan meedeed. Bedankt dat je het nog even aangeeft!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je er zelf ook aan meedoet, lopen wij geen potentiële sporen in een bos te vernietigen.
Wataquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef hartloper het volgende:
Lopen er in die bossen nergens wilde zwijnen?
Die lusten graag lijken
Als je er zo'n moeite mee hebt dat er in deze reeks gepost wordt, doe het dan niet, ongeveer een kwart van de reeks bestaat al uit posts van mensen die het belachelijk vinden dat er (zoveel) over de zaak gepost wordt, en wat er gepost wordt.quote:
Dat is dus ook mijn idee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel één en ander zal hebben voorbereid wellicht, maar dat hij dit in een weekje of hooguit 2 weken heeft bedacht. Meer weken of zelfs maanden voorbereiding, of het bewust plannen van een dwaalspoor, neigt voor mij naar psychopatisch gedrag, en uiteraard weten we niet of de vader deze kenmerken bezat maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk eerlijk gezegd dat hij "gewoon" is doorgedraaid, dat er op een gegeven moment iets is geknapt in z'n hoofd. Psychopatisch gedrag gaat verder dan dat.
Ik vind dit toch heel wat anders hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:33 schreef Lpunt het volgende:
[..]
O, wist niet dat ik eraan meedeed. Bedankt dat je het nog even aangeeft!![]()
Kom op, het is in principe allemaal hetzelfde. Jullie wanen jezelf rechercheurs met die gare speculaties, de mensen daar net zo met de zoektochten alleen dat is misschien nog wel ietwat effectiever.
Maar daar vind je dan nog wel sporen van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, is echt zo. Die beesten vreten volgens mij alles.
Nee, niet "genoeg mensen" die dat dan doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nou en? Hij heeft zijn eigen kinderen ook vermoord. Genoeg mensen die de kinderen dan 'gewoon' ergens dumpen ipv een 'veilige' rustplaats. Iedereen is anders.
Oke, ik ken de man niet. Ik denk wel dat je zulke daden heel helder kunt begaan, ruim van tevoren uitgedacht. Dat er iets in hem geknapt is kan ook. Maar het kan ook zo zijn dat het stiekem simpelweg een hele slechte/enge man was. Zonder stoornis oid. Maar ik ken de man niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel één en ander zal hebben voorbereid wellicht, maar dat hij dit in een weekje of hooguit 2 weken heeft bedacht. Meer weken of zelfs maanden voorbereiding, of het bewust plannen van een dwaalspoor, neigt voor mij naar psychopatisch gedrag, en uiteraard weten we niet of de vader deze kenmerken bezat maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk eerlijk gezegd dat hij "gewoon" is doorgedraaid, dat er op een gegeven moment iets is geknapt in z'n hoofd. Psychopatisch gedrag gaat verder dan dat.
Wat jij wil man. Damn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet "genoeg mensen" die dat dan doen.
Ten eerste komt het al erg weinig voor dat ouders hun kinderen vermoorden, helemaal als het om kinderen van die leeftijd gaat, en ten tweede komt het nog veel minder voor dat ze dan "gewoon" ergens gedumpt worden.
Het komt weinig voor, maar in feite hebben kinderen toch het meest te vrezen voor hun eigen ouders. Als het om kindermoord gaat, dan zijn het toch meestal de ouders...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet "genoeg mensen" die dat dan doen.
Ten eerste komt het al erg weinig voor dat ouders hun kinderen vermoorden, helemaal als het om kinderen van die leeftijd gaat, en ten tweede komt het nog veel minder voor dat ze dan "gewoon" ergens gedumpt worden.
Idd, varkens (en zwijnen) zijn allesetters, die vreten wat ze tegenkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, is echt zo. Die beesten vreten volgens mij alles.
Vanwaar dingen invullen voor mensen? Raar vind ik dat altijd. Totaal uit zn verband. Nergens staat dat ik ergens moeite mee heb.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je er zo'n moeite mee hebt dat er in deze reeks gepost wordt, doe het dan niet, ongeveer een kwart van de reeks bestaat al uit posts van mensen die het belachelijk vinden dat er (zoveel) over de zaak gepost wordt, en wat er gepost wordt.
Gewoon op "Stop volgen" klikken
Normaliter is het geen aaseter, maar als er een lekker dood hertje ligt ontpopt ie zich als aaseter.quote:
Dwaalspoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Dwaalspoor
Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.
,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Maar ze heeft wel gelijk, als hij niet van zijn kinderen hield had een versoberde omgangsregeling ook niet zo'n impact op hem gehad. Dan dump je je kinderen echt niet ergens.quote:
Ik geloof dat hier wel mensen zijn die qua privacy van alles uitpluizen. Werd al vaak genoeg gezegd dat de moeder foto's post enzo. Die mensen houden het scherp in de gaten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dit toch heel wat anders hoor.
Hiermee frustreren wij het onderzoek niet, en maken wij geen inbreuk op de privacy (wat wel het geval is bij geobsedeerden die bij dergelijke gebeurtenissen alle prive-gegevens proberen te achterhalen etc).
Hoe weet jij nou dat het een hele erge impact op hem had? Heb je 'm zojuist gesproken oid?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk, als hij niet van zijn kinderen hield had een versoberde omgangsregeling ook niet zo'n impact op hem gehad. Dan dump je je kinderen echt niet ergens.
Klopt, en toch gaat dat meestal om hele jonge kinderen, hoe ouder het kind hoe kleiner de kans.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het komt weinig voor, maar in feite hebben kinderen toch het meest te vrezen voor hun eigen ouders. Als het om kindermoord gaat, dan zijn het toch meestal de ouders...
Wat ik me dan wel afvraag, waarom werd hem een versoberde regeling door de rechter opgelegd? Was hij al een tijdje van het padje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk, als hij niet van zijn kinderen hield had een versoberde omgangsregeling ook niet zo'n impact op hem gehad. Dan dump je je kinderen echt niet ergens.
Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het een hele erge impact op hem had? Heb je 'm zojuist gesproken oid?
Die vrouw moet toch een enorm schuldgevoel hebben dat ze de omgangsregeling heeft laten versoberen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dwaalspoor
I rest verder my case.
En degene die daar het hardst mee bezig is is een kutnewbie die zich speciaal voor het topic aangemeld heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier wel mensen zijn die qua privacy van alles uitpluizen. Werd al vaak genoeg gezegd dat de moeder foto's post enzo. Die mensen houden het scherp in de gaten.
Waarom? Oh dat schuldgevoel krijgt ze nu opgedrongen en dat is precies wat hij wilde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef eight het volgende:
[..]
Die vrouw moet toch een enorm schuldgevoel hebben dat ze de omgangsregeling heeft laten versoberen..
En was als de oude omgangsregeling niet haalbaar was omdat hij de kinderen bijvoorbeeld niet op tijd op school bracht, en de omgangsregeling daarom, mede op verzoek van de school versoberd is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef eight het volgende:
[..]
Die vrouw moet toch een enorm schuldgevoel hebben dat ze de omgangsregeling heeft laten versoberen..
Wat een geouwehoer, alsof de buren daar binnen konden kijken en weten hoe hij precies was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoek
De scheiding van Denis en zijn vrouw was onaangenaam en vijandig en tenslotte trok de vader aan het kortste eind bij de omgang met de twee nu alom gezochte kinderen. Dat zou hem psychisch te veel kunnen zijn geworden.
”Jeroen Denis stond ook in Vleuten vooral bekend als een aardige, sociale en hartelijke man. „Hij groette altijd”, laat een buurman aan De Telegraaf weten. „Stak altijd zijn hand op.” Aan de Molenweg in Zeist, waar moeder Iris van der Schuit nu zonder haar twee zoontjes verblijft, is de verslagenheid bij omwonenden nog het grootst. „Het zijn zulke leuke, lieve jongens. Ze speelden hier veel op straat en hadden de grootste lol”, vertelt een buurvrouw.
De Telegraaf op basis van eigen onderzoek. Juist. De man kan ook heel helder zijn geweest toen hij dit allemaal heeft bedacht (want de vermoedens zijn er dat het gepland is). Dan geloof ik niet in dat er 'ineens' iets is geknapt in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoek
De scheiding van Denis en zijn vrouw was onaangenaam en vijandig en tenslotte trok de vader aan het kortste eind bij de omgang met de twee nu alom gezochte kinderen. Dat zou hem psychisch te veel kunnen zijn geworden.
”Jeroen Denis stond ook in Vleuten vooral bekend als een aardige, sociale en hartelijke man. „Hij groette altijd”, laat een buurman aan De Telegraaf weten. „Stak altijd zijn hand op.” Aan de Molenweg in Zeist, waar moeder Iris van der Schuit nu zonder haar twee zoontjes verblijft, is de verslagenheid bij omwonenden nog het grootst. „Het zijn zulke leuke, lieve jongens. Ze speelden hier veel op straat en hadden de grootste lol”, vertelt een buurvrouw.
in een week of twee kun je ook ver komen met voorbereiden, die man was dan doorgeslagen, dom was hij niet krijg ik het idee. Had vast geen maanden nodig.quote:
Dat, het hoeft neit meteen iets ernstigs te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En was als de oude omgangsregeling niet haalbaar was omdat hij de kinderen bijvoorbeeld niet op tijd op school bracht, en de omgangsregeling daarom, mede op verzoek van de school versoberd is?
Bijvoorbeeld.
Vaak is de reden dat het vele geswitch voor de kinderen niet goed is. Daarbij kunnen zijn financiele problemen zijn aangevoerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En was als de oude omgangsregeling niet haalbaar was omdat hij de kinderen bijvoorbeeld niet op tijd op school bracht, en de omgangsregeling daarom, mede op verzoek van de school versoberd is?
Bijvoorbeeld.
De Telegraaf en eigen onderzoekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef Lpunt het volgende:
[..]
De Telegraaf op basis van eigen onderzoek. Juist. De man kan ook heel helder zijn geweest toen hij dit allemaal heeft bedacht (want de vermoedens zijn er dat het gepland is). Dan geloof ik niet in dat er 'ineens' iets is geknapt in zijn hoofd.
Nee, betreffende quote komt van een profiler die meehelpt in het onderzoek met een speciaal opgezet team door de politie om een beter beeld te kunnen krijgen van de mogelijke beweegredenen en gedachtegang van de vader.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef Rachilda het volgende:
"Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Bovenstaande informatie komt vast gedeeltelijk van de moeder of is gecheckt bij de moeder, dus neem ik serieus, hij wilde dus duidelijk niet dat de kinderen gevonden zullen worden, en een stuk onzekerheid creëren bij de moeder, daar gaat het dus blijkbaar om...
Ik concludeer daarom dat hij richting Neerbeek is gereden puur om de suggestie te wekken dat hij de kinderen toch misschien ergens heeft achtergelaten, daarna telefoon uitgedaan en de kinderen op een andere plek (waar we toch nooit achter komen) omgebracht
Ja, dat zou kunnen. Aangezien er sprake was van een vechtscheiding is dat echter niet de meest voordehand liggende.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Was dat niet die man uit Belgie die dat zo zei ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, betreffende quote komt van een profiler die meehelpt in het onderzoek met een speciaal opgezet team door de politie om een beter beeld te kunnen krijgen van de mogelijke beweegredenen en gedachtegang van de vader.
Financiele en misdaadgedeelte van Telegraaf zijn van een hoog niveau in tegenstelling tot de rest van de krant.quote:
Volgens mij wel, al weet ik het niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Was dat niet die man uit Belgie die dat zo zei ?
Maar dan moet er van een kant een verzoek komen bij de rechter en dat moet stand houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Vaak is de reden dat het vele geswitch voor de kinderen niet goed is. Daarbij kunnen zijn financiele problemen zijn aangevoerd.
De scheiding was niet nieuw cq vers hè, en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Aangezien er sprake was van een vechtscheiding is dat echter niet de meest voordehand liggende.
Waarschijnlijk hebben die twee elkaar zolang liggen te treiteren en elkaars leven zuur gemaakt waardoor dit drama tot stand heeft kunnen komen..
Zo'n soort quote heb ik in dit topic al 10 keer voorbij zien komen, is ook een voor de handliggende gedachte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, betreffende quote komt van een profiler die meehelpt in het onderzoek met een speciaal opgezet team door de politie om een beter beeld te kunnen krijgen van de mogelijke beweegredenen en gedachtegang van de vader.
Sport ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Financiele en misdaadgedeelte van Telegraaf zijn van een hoog niveau in tegenstelling tot de rest van de krant.
Er staat niet bij van wie die quote komt, zoals het er nu staat in dat artikel kan het van iedereen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
ok, dat kan, maar ik ga er ook van uit dat die man er verstand van heeft en dan kom ik nog steeds tot dezelfde conclusie :quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik concludeer daarom dat hij richting Neerbeek is gereden puur om de suggestie te wekken dat hij de kinderen toch misschien ergens heeft achtergelaten, daarna telefoon uitgedaan en de kinderen op een andere plek (waar we toch nooit achter komen) omgebracht
Dat is een mogelijkheid, net als dat de moeder de boel frustreerde ook een mogelijkheid is geweest. We weten het simpelweg niet. Ik denk persoonlijk dat we voorzichtig moeten zijn met te snel en te makkelijk een bepaalde richting op te wijzen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
De scheiding was niet nieuw cq vers hè, en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
Nee, maar een vechtscheiding geeft wel de verhoudingen weer en omdat de kinderen van hun samen zijn kunnen ze elkaars leven ook na de scheiding nog behoorlijk zuur maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
De scheiding was niet nieuw cq vers hè,
In Nederland ligt bij dit soort zaken de bewijslast bij de man. Je moet als vrouw zijnde toch wel keihard falen wil je een mishandeling niet kunnen hardmaken.quote:en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:59 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, maar een vechtscheiding geeft wel de verhoudingen weer en omdat de kinderen van hun samen zijn kunnen ze elkaars leven ook na de scheiding nog behoorlijk zuur maken.
twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:59:56@rikdogger @julianrubennl ze zijn volgens mij niet waar ze nu elke keer zoeken. Heb een sterk gevoel dat het een hele andere plek is.... reageer retweet
twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:00:45@rikdogger @julianrubennl deze zou qua tijd ook kunnen. Heb ik al uitgezocht. En heb daar ook verklaring bij waarom ik dat denk... reageer retweet
In Nederland ligt bij dit soort zaken de bewijslast bij de man. Je moet als vrouw zijnde toch wel keihard falen wil je een mishandeling niet kunnen hardmaken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
en wat nou als je als vrouw wéét wat voor engerd je man is maar je kunt niks hardmaken, er zijn geen blauwe plekken oid? Dan vecht je toch tegen wat voor opgelegde maatregel dan ook?
Ze moet maar hier meeschrijven dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Rachilda het volgende:
heeft iemand hier twitter?
kan iemand deze mevrouw vragen wat ze precies denkt? ze zegt dat ze een theorie heeft die wel zou kunnen, maar ze zegt er verder niet meer over :twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:59:56@rikdogger @julianrubennl ze zijn volgens mij niet waar ze nu elke keer zoeken. Heb een sterk gevoel dat het een hele andere plek is.... reageer retweet
twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 12:00:45@rikdogger @julianrubennl deze zou qua tijd ook kunnen. Heb ik al uitgezocht. En heb daar ook verklaring bij waarom ik dat denk... reageer retweet
Je gelooft toch niet echt in die onzin?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Rachilda het volgende:
kan iemand deze mevrouw vragen wat ze precies denkt? ze zegt dat ze een theorie heeft die wel zou kunnen, maar ze zegt er verder niet meer over :twitter:helma2110 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 11:59:56@rikdogger @julianrubennl ze zijn volgens mij niet waar ze nu elke keer zoeken. Heb een sterk gevoel dat het een hele andere plek is.... reageer retweet
ja, maar wellicht kijkt ze hier niet...als je twitter hebt , vraag haar dan maar ff of ze hier wil meeschrijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze moet maar hier meeschrijven dan.
Heb geen twitter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, maar wellicht kijkt ze hier niet...als je twitter hebt , vraag haar dan maar ff of ze hier wil meeschrijven
Nodig haar uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat... Twitter is het afvoerputje van het internet. Gezeik.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Rachilda het volgende:
Jammer hoor dit, wie weet heeft zij wel de ontknopingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat... Twitter is het afvoerputje van het internet. Gezeik.
Even gekeken, ze heeft ook de politie ingelicht zegt ze, dus het komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Jammer hoor dit, wie weet heeft zij wel de ontknoping
Ah joh, het is Twitter. Interessantdoenerij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Grote kans inderdaad! Zo op gevoel vanachter haar computer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
nou ja...nu hebben we ook weinig houvast en je hoopt toch op een tip waar je wat aan hebt. Baat het niet, schaadt het niet?quote:
wat doet jou aannemen dat ze dat niet allang doet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We hebben hier nog nauwelijks theorieën voorbij zien komen, dus volgens mij zit ze hier nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat doet jou aannemen dat ze dat niet allang doet?
Die gedachte is precies de reden die dit soort idioten werk verschaft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ja...nu hebben we ook weinig houvast en je hoopt toch op een tip waar je wat aan hebt. Baat het niet, schaadt het niet?
Ik al wel een paar, waaronder dat de moeder de dader isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Rachilda het volgende:
O
[..]
We hebben hier nog nauwelijks theorieën voorbij zien komen, dus volgens mij zit ze hier niet
Nodig haar uit dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Een wat de politie nodeloos werk verschaft, alle tips dus ook de meest van de pot gerukte moeten ze nakijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef eight het volgende:
[..]
Die gedachte is precies de reden die dit soort idioten werk verschaft.
maar die theorie klopt nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik al wel een paar, waaronder dat de moeder de dader is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |