Juist en dan maar zeggen dat de politie het toe staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad Pacman!
En waar hij ze uiteindelijk van het leven heeft berooft blijft de grote hamvraag helaas.
Wel vind ik het absurd dat er de hele week weer zoektochten door burgers zijn gepland.
Lijkt wel zo van: "organiseren en mee zoeken, dan hoor ik erbij"
Pakjes drinken, boterhammen met kaas en ondertussen even Twitter en Facebooken wat je aan het doen bent en hoe erg het is.
Was de wolf niet weer terug in Nederland?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Normaal heb je een probleem als je even buiten de paden loopt in het bos. Nu staan ze toe dat honderden in een linie door het bos heen banjeren. Lekker al het wild opdrijven
Ik zag op het nieuws pas geleden een filmpje daar liepen een kluitje van een man of zes of acht ofzo bij elkaar, en wat rond te kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef hartloper het volgende:
[..]
Ook dat, maar mensen lopen niet eens in linie. Ze schieten door het mos als op hol geslagen wild
Dus ze slaan ook nog eens de helft over?
Er zijn mensen die niet willen of kunnen accepteren of snappen dat:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
En hier nog gaan speculeren dat het niet vooropgezet is, de politie denkt bijna zeker te weten van wel, de politie heeft vast meer info, vanwaar nog twijfelen terwijl jullie niet veel van de zaak afweten?
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
En hier nog gaan speculeren dat het niet vooropgezet is, de politie denkt bijna zeker te weten van wel, de politie heeft vast meer info, vanwaar nog twijfelen terwijl jullie niet veel van de zaak afweten?
en weten niet waar ze op moeten letten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je eerder gemaakte punten zojuist, maar de politie heeft zeker niet medegedeeld dat ze bijna zeker weten dat het vooropgezet is. Ze hebben vermoedens, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Lpunt het volgende:
Nja. Dat door mama wordt ook uit de lucht gegrepenxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef hartloper het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet willen of kunnen accepteren of snappen dat:
- die kinderen al een week dood zijn en door papa zijn omgebracht
- papa knettergek kan zijn geweest of geworden door mama
- dit een vooropgezet plan is geweest
Ook dat, en alle sporen vertrappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en weten niet waar ze op moeten letten?
Oke. Vermoedens. En de politie heeft meer informatie dan wij hebben, hebben neem ik aan ook contacten met naasten, enzovoort.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je eerder gemaakte punten zojuist, maar de politie heeft zeker niet medegedeeld dat ze bijna zeker weten dat het vooropgezet is. Ze hebben vermoedens, dat is heel wat anders.
Overigens heb je wat mij betreft ook nog gradaties in voorbereiding. Ik wil best geloven dat hij enige planning al in gedachten had. Maar ik kan niet geloven dat hij bewust weken of maanden is bezig geweest met plannen en bewust een dwaalspoor of iets dergelijks heeft uit willen zetten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat die man een briljant plan heeft opgesteld om die ex te kwellen
Het zijn zijn kinderen hè, niet iemand waar hij een gruwelijke hekel aan had die gewroken moest worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen afscheid genomen en heeft hij de kinderen simpelweg op een afschuwelijke manier ergens gedumpt en niet met de gedachte dat ze nu een veilige plek hebben.
Je gaat toch ook niet via je eigen pc/laptop allerlei dingen opzoeken gerelateerd aan moorden van personen als je iets uitgebreid aan het plannen bent?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef Bayswater het volgende:
Als hij bewust een dwaalspoor wilde aanbrengen zitten ze nu ook voor joker zijn computer uit te pluizen.
quote:Woning vriendin Jeroen Denis doorzocht
De recherche heeft het huis van een ex-vriendin van Jeroen Denis binnenstebuiten gekeerd. Ze zochten daar naar de vermiste broertjes Ruben en Julian.
De politie trof niets aan in de woning in Limburg.
Er gingen begin deze week geruchten dat de man vorige week nog samen met Ruben en Julian bij de vrouw in Limburg was langsgeweest, maar dat is volgens de politie niet waar. Wel heeft de recherche even met de vrouw gepraat en haar woning doorzocht. Dat leverde niets op, meldt RTV Utrecht.
Wel staat vast dat Denis vorige week maandag even in Limburg was voordat hij terugreed naar het Doornse Gat. Daar pleegde hij dinsdagochtend zelfmoord. Sindsdien zijn de twee zoons van de man zoek. Van de jongens ontbreekt ieder spoor.
Dwaalspoor
Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.
,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Nou en? Hij heeft zijn eigen kinderen ook vermoord. Genoeg mensen die de kinderen dan 'gewoon' ergens dumpen ipv een 'veilige' rustplaats. Iedereen is anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn zijn kinderen hè, niet iemand waar hij een gruwelijke hekel aan had die gewraakt moest worden.
Het kan best zijn dat hij ze van een brug afgekieperd heeft, maar dat is niet logisch voor iemand die een band met die kinderen heeft, zeker niet als hij of z'n ex wilde wreken door ze permanent kwijt te maken, of z'n kinderen wilde "beschermen" tegen een leven zonder vader.
...en dat in de broedtijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Normaal heb je een probleem als je even buiten de paden loopt in het bos. Nu staan ze toe dat honderden in een linie door het bos heen banjeren. Lekker al het wild opdrijven
Hij kan wel met opzet vaak de Veluwe gegoogled hebben om te misleiden, terwijl ze daar niet liggen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet via je eigen pc/laptop allerlei dingen opzoeken gerelateerd aan moorden van personen als je iets uitgebreid aan het plannen bent?Zo dom is die kerel toch ook weer niet?
zoiets denk ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat hij ze in de grote peel heeft gegooid. In dat moeras vind je ze nooit terug.
Afgezien van het feit dat je er zelf ook aan meedoet, lopen wij geen potentiële sporen in een bos te vernietigen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:18 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Want 20 topics op fok.nl volschrijven met allerlei speculaties is anders?
Nou als hij de kinderen in omgeving Neerbeek zou hebben omgebracht (aangezien hij zichzelf heeft omgebracht in Doorn)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Maar wie Zegt dat hij de kinderen heeft omgebracht voorda hij uren ging rondrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |