SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PS4 geen CDs zou lezen? (aangezien het logo).
Checkquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ff een betere pic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://www.psx-sense.nl/1(...)kt-via-teaser-video/
Dat is toch de devkitquote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou kunnen
formaat is in ieder geval redelijk hetzelfde
jupquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou kunnen
formaat is in ieder geval redelijk hetzelfde
Opgezocht: leest wel CDs maar speelt geen audio CDs en SACD af.quote:
Maar hoezo maakte je uit het logo op dat het geen cd's zou afspelen?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Opgezocht: leest wel CDs maar speelt geen audio CDs en SACD af.
‘Compact Disc’-logo:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar hoezo maakte je uit het logo op dat het geen cd's zou afspelen?
Ja, dat weten wequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
JONGENS DIT IS NEP ZIE MIJN EERDERE POST
Er wordt gezegd dat het geen echte reclame is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
JONGENS DIT IS NEP ZIE MIJN EERDERE POST
Over een maandje mag ikquote:
Geen idee, wat ze hebben staan op de E3 ga ik proberen. Ook van andere uitgevers (Square Enix, pretty plz). Al houd ik niet van wachtrijen, maar dat komt wel goed. We zijn Nederlanders, dus we staan overal vooraan op de een of andere manierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vet. Al enig idee wat het gaat worden? Neem aan die Killzone demo oid.
Kingdom hearts HD please! Ik wil een persoonlijke review van die!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, wat ze hebben staan op de E3 ga ik proberen. Ook van andere uitgevers (Square Enix, pretty plz). Al houd ik niet van wachtrijen, maar dat komt wel goed. We zijn Nederlanders, dus we staan overal vooraan op de een of andere manier
Neuh, dat was een korte demo speciaal gemaakt om ff te spelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die wat ze ook in die persco lieten zien (geloof ik)
Geniaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n beetje de definitie van een demo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, die komt op de E3quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef AppleMartini het volgende:
[..]Die demo was puur om even op de presentatie te spelen, hij was amper af. Ze komen ongetwijfeld met een nieuwe, maar op dit moment is er nog geen bestaande demo voor de E3.
Ik bedoel niet dat er nu al een demo uit is, ik bedoel dat de demo nog niet bestaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die komt op de E3
Als die er nu al was hoeft die dan niet meer te komen
Sinds wanneer moet een developers kit er mooi uit zien? Dit slaat echt nergens op.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, en een gigantisch lellek ding.
Jeetje zeg, mag ik niet zeggen dat ik de devkit lelijk vind?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef El-a-Menthol het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een developers kit er mooi uit zien? Dit slaat echt nergens op.
PS2 devkitquote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, en een gigantisch lellek ding.
quote:PS4 al op 29 oktober in de winkels volgens Ubisoft
Ubisoft meldt in zijn jaarcijfers dat Assassin's Creed 4: Black Flag op 29 oktober verschijnt voor de Playstation 4, evenals voor andere platformen. Dit zou betekenen dat de PS4 op dat moment al in de winkels ligt.
Al eerder werd bekend dat de nieuwe Assassin's Creed op 29 oktober verschijnt (31 oktober in Europa). Hierbij werd echter niet specifiek vermeld dat het ook om de PS4-versie gaat.
Wel gaf Ubisoft al eerder een hint naar de releasedatum van Sony's nieuwe spelcomputer. Bij het bekendmaken van de releasedatum voor Watch Dogs, dat vanaf 21 november in de winkels ligt, werd specifiek gezegd dat het om de versie voor next-gen gaat. Het zou echter kunnen dat de PS4 alsnog later komt, omdat Ubisoft voor het gemak maar één datum noemt.
Het heet nu Panopticon: http://www.jp.playstation.com/scej/title/panopticon/quote:
Je dacht serieus dat ze de console niet zouden laten zijn op E3?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef Ties02 het volgende:
Holyyyy fuuuuu
Krijgen jullie ook dat mailtje? Zie hem als eerste @ E3 persconferentie, can't wait
Sony Indiaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:16 schreef Aether het volgende:
Blijkbaar had Sony de prijs van het basismodel op hun site voor zo'n ¤399. De pagina is alweer verwijderd.
http://playfront.de/sony-(...)iellen-homepage/#nnn
http://www.sony.co.in/product/playstation+4+250+gb
Die onderste is echt hideous. Dus gezien Sony's recente product design zal het wel kloppen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:02 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Losse printplaat verkopen en mensen zelf een kastje laten bouwenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het frontje maar mooi is, dat is het enige dat ik zie in mijn tv-meubel
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 20:07:13FIFA 14 and Call Of Duty: Ghosts will be coming to #PS4 later this year... reageer retweet
Altijd goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 20:07:13FIFA 14 and Call Of Duty: Ghosts will be coming to #PS4 later this year... reageer retweet
wow!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:37 schreef SToRM81 het volgende:
Sony is ook blij met de aankondiging van de Xbox One: http://finance.yahoo.com/q?d=t&s=SNE
All in onequote:
Ja, alleen krijgt de xbox exclusiefquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
De derde Xbox de ' One '' noemen. Ik snap de context van the only one oid, maar toch staat het een beetje stomquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
All in one
Moet je ook nog papier en cartridges erbij kopen
Of Xbox None
Bij FIFA gaat het om FUT, en bij COD kreeg Xbox nu ook al eerder de DLC en zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, alleen krijgt de xbox exclusief
Klopt. Maar laat ik nou net ongeveer alleen maar fut spelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bij FIFA gaat het om FUT, en bij COD kreeg Xbox nu ook al eerder de DLC en zo.
Niet alleen Fifa he alle sportgames van EA krijgen exclusiviteit op xbox. Tevens komen er 15 exclusives naar de XBOquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bij FIFA gaat het om FUT, en bij COD kreeg Xbox nu ook al eerder de DLC en zo.
De slogan is "all in one"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
De derde Xbox de ' One '' noemen. Ik snap de context van the only one oid, maar toch staat het een beetje stom
Ah kijk, ik dus juist helemaal nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Maar laat ik nou net ongeveer alleen maar fut spelen
Lumia telefoonquote:
Maak je een nieuw FOK! account!!!quote:
Zelf altijd Xbox gehad, maar walg van dit dingquote:
PS4 is wel creatief en origineel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De slogan is "all in one"
en de kast (die eruit ziet als een ouwe betamax recorder) "Xbox one"
ERGGGGG orgineel.
Dan klink Xbox 720 toch veel beter
Ik helaas dus welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah kijk, ik dus juist helemaal niet
De PS sprint iig niet terug.quote:
Waarom zou het creatief moeten zijn. Ik vind het juist goed dat Sony gewoon de naam blijft houden wara het op slaat. Playstation 1 > Playstation 2 > Playstation 3 > Playstation 4quote:
Uiteindelijk gaat het mij op de specs, PS4 gaat met controller richting Xbox op = pluspunt. Xbox One krijgt Blu-ray drive = pluspunt. Rest moet ik nog maar zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom zou het creatief moeten zijn. Ik vind het juist goed dat Sony gewoon de naam blijft houden wara het op slaat. Playstation 1 > Playstation 2 > Playstation 3 > Playstation 4
Xbox > Xbox 360 > Xbox One... 360 was al onzin maar de One...echt droefenis alomHet design kan mij ook niet bekoren en ziet er heel onsamenhangend uit, ik hoop dat Sony het beter gaat doen hoewel die teaser dat niet echt doet vermoeden.
Blu-ray heb ik nog nooit gebruikt. Vraag me uberhaupt af of dat ooit nog zo'n succes gaat worden als men dacht, want ik hoor ook nooit iemand die een film blu-ray koopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het mij op de specs, PS4 gaat met controller richting Xbox op = pluspunt. Xbox One krijgt Blu-ray drive = pluspunt. Rest moet ik nog maar zien.
Tsja, ik hoor ook nooit iemand die een dvd kooptquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Blu-ray heb ik nog nooit gebruikt. Vraag me uberhaupt af of dat ooit nog zo'n succes gaat worden als men dacht, want ik hoor ook nooit iemand die een film blu-ray koopt.
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Tsja, ik hoor ook nooit iemand die een dvd koopt
Mwa, ik ken alleen maar mensen die Blu-Ray kopen, je zou ook stom zijn om het niet te doen als je een dikke tv hebt staan. Het kwaliteitsverschil is schokkend. Even buiten het kijken van films heeft Blu-Ray natuurlijk een ander groot voordeel en dat is de opslagcapaciteit waar games veel aan hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.
Je snapt m'n punt
Haha ja ik snap het. Maar ik denk dat de gemiddelde persoon geen behoefte heeft aan blu-ray of het verschil in kwaliteit te laag vindt om een aankoop te rechtvaardigen. En de meeste laptops hebben geen blu-ray.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.
Je snapt m'n punt
Een oogarts zou dan wel op zijn plaats zijn imo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha ja ik snap het. Maar ik denk dat de gemiddelde persoon geen behoefte heeft aan blu-ray of het verschil in kwaliteit te laag vindt om een aankoop te rechtvaardigen. En de meeste laptops hebben geen blu-ray.
Tsja, ik weet het ook niet precies. Misschien denken ze wel dat ze met dvd goed zitten. En waarom ook niet, als je niet anders gewend bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een oogarts zou dan wel op zijn plaats zijn imo.
Hehe, eindelijk iemand die het snapt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ik ken alleen maar mensen die Blu-Ray kopen, je zou ook stom zijn om het niet te doen als je een dikke tv hebt staan. Het kwaliteitsverschil is schokkend. Even buiten het kijken van films heeft Blu-Ray natuurlijk een ander groot voordeel en dat is de opslagcapaciteit waar games veel aan hebben.
Ik had je naam of avatar nog niet gezien, maar bij het lezen van deze reactie op die foto WIST ik gewoon dat jij het was Royquote:
Dan heb je het niet goed begrepen nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef Leonos het volgende:
Snap ik nou goed dat EA spellen exclusief voor de xdoos gaat worden?
Dus als ik FIFA wil spelen moet ik een xbox kopen? Dat wil ik heul niet
Ooooh, niks aan het handje dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed begrepen nee.
XBox krijgt exclusieve content voor EA Sports games.
Dat verzin je nu zelf?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook timed exclusive.
Waarom BR vanwege films.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Blu-ray heb ik nog nooit gebruikt. Vraag me uberhaupt af of dat ooit nog zo'n succes gaat worden als men dacht, want ik hoor ook nooit iemand die een film blu-ray koopt.
Aangezien elke game geīnstalleerd moet worden is dat überhaupt geen issuequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom BR vanwege films.
BR in de Xbox is toch beter vanwege de spellen.
Of wil je onder het gamen "change disc" op een next gen console zien....
Beetje overdreven, niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ik ken alleen maar mensen die Blu-Ray kopen, je zou ook stom zijn om het niet te doen als je een dikke tv hebt staan. Het kwaliteitsverschil is schokkend. Even buiten het kijken van films heeft Blu-Ray natuurlijk een ander groot voordeel en dat is de opslagcapaciteit waar games veel aan hebben.
Ik denk november.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef Nickskuh het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer die PS4 hier nou daadwerkelijk uitkomt, als hij pas in januari/februari hier komt heb je weinig aan FIFA 14, dan kun je hem beter nog voor PS3/XBOX 360/PC kopen.
Wilde net zeggen, kijk eerst eens naar bv. de DVD van The Hobbit op een SDTV en dan naar de BR op een full HD plasma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan een DVD echt niet aanzien op een goede tv hoor en ik zie dat verschil heel erg ja.
Je moet natuurlijk wel zowel de dvdspeler als de BRspeler op dezelfde bron aansluiten anders gaat je vergelijking helemaal mank.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, kijk eerst eens naar bv. de DVD van The Hobbit op een SDTV en dan naar de BR op een full HD plasma.
Als je dat geen levensgroot verschil vindt is een bril misschien een optie?
japan zekerquote:
Bij die prijs ga ik waarschijnlijk ook snel overstag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als dat is
Dan nog een prijsje van onder de 400 euro en hij staat op m'n kamer.
Ook goed, verschil blijft enorm imo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel zowel de dvdspeler als de BRspeler op dezelfde bron aansluiten anders gaat je vergelijking helemaal mank.
Sony had het toch over wereldwijde release??quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef eight het volgende:
[..]
japan zeker
[..]
Bij die prijs ga ik waarschijnlijk ook snel overstag.
Ah, ok. Ik heb het ook niet helemaal gevolgd eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sony had het toch over wereldwijde release??
Ik weet ook niet zeker hoor, maar dacht dat dat de bedoeling was..quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik heb het ook niet helemaal gevolgd eerlijk gezegd.
Ik had verwacht dat Europa weer als laatste aan de beurt kwam maar gezien de race is een wereldwijde release ook wel logisch.
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sony had het toch over wereldwijde release??
Wel toch? Ik dacht te lezen dat er maar enkele dagen verschil tussen zat. Sowieso zou Sony daar goed aan doen omdat ze dan denk ik vanaf het begin voorlopen weer op de Xbox.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee.Dus verwacht maar niet dat in je voor 2014 in Europa een ps4 hebt.
Zeer kwalijke zaak dan...quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn nog geen uitspraken over gedaan, alleen geruchten. Zelfde geruchten dus dat hij wel in Europa komt in 2013.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Zoals de titel van dit bericht al zegt, gaan de geruchten deze keer over de PS4 prijs en de release. Want als we de Amerikaanse winkelketen Gamestop moeten geloven, zal Sony dit jaar nog een wereldwijde PS4 release plannen. Deze “aankondiging” kwam tussen neus en lippen van de Vice President van Gamestop Michael Hogan tijdens een persconferentie. Hierbij gaf hij aan dat hij wist dat Sony in 2013 een wereldwijde PS4 release plant, maar nog niet wist hoe Microsoft hierop zou reageren. Weet hij iets wat wij niet weten..?
Zou mooi zijn. Dan koop ik de ps4 denk ik. Al wacht ik even de e3 af en wat de extra content voor fifa wordt. Daarna maak ik mijn keuzequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zijn nog geen uitspraken over gedaan, alleen geruchten. Zelfde geruchten dus dat hij wel in Europa komt in 2013.
[..]
quote:Yesterday Microsoft finally took the covers off the new Xbox, what it hopes will last for many years to come. At a high level here’s what we’re dealing with:
- 8-core AMD Jaguar CPU
- 12 CU/768 SP AMD GCN GPU
- 8GB DDR3 system memory
- 500GB HDD
- Blu-ray drive
- 2.4/5.0GHz 802.11 a/b/g/n, multiple radios with WiFi Direct support
- 4K HDMI in/out (for cable TV passthrough)
- USB 3.0
- Available later this year
While Microsoft was light on technical details, I believe we have enough to put together some decent analysis. Let’s get to it.
quote:Sony gave the PS4 50% more raw shader performance, plain and simple (768 SPs @ 800MHz vs. 1152 SPs & 800MHz). We’ll have to wait and see how this hardware delta gets exposed in games over time, but the gap is definitely there. The funny thing about game consoles is that it’s usually the lowest common denominator that determines the bulk of the experience across all platforms.
On the plus side, the Xbox One should enjoy better power/thermal characteristics compared to the PlayStation 4. Even compared to the Xbox 360 we should see improvement in many use cases thanks to modern power management techniques.
Differences in the memory subsytems also gives us some insight into each approach to the next-gen consoles. Microsoft opted for embedded SRAM + DDR3, while Sony went for a very fast GDDR5 memory interface. Sony’s approach (especially when combined with a beefier GPU) is exactly what you’d build if you wanted to give game developers the fastest hardware. Microsoft’s approach on the other hand looks a little more broad. The Xbox One still gives game developers a significant performance boost over the previous generation, but also attempts to widen the audience for the console. It’s a risky strategy for sure, especially given the similarities in the underlying architectures between the Xbox One and PS4.
Een soort cache tussen het tragere hoofdgeheugen voor de GPU.quote:
quote:No PS4 delay for Europe, Sony insider claims
[...]
With Sony expecting Microsoft to tackle Europe more aggressively, CVG has heard from a company insider that PlayStation is "prepared to do whatever it takes" to ensure there is no PS4 delay across Europe.
It remains unclear whether there will be a PS4 supply shortage that would affect its output across any of the main three markets, but CVG understands that, if the launch stock is tight, the US and Europe will be the priority over the perceivably "safe" region of Japan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:57 schreef Martin-Ssempa het volgende:
wtf 1.6ghz, dat kan toch niet zo laag?
quote:The AMD-made PlayStation 4 CPU will be clocked at 2 GHz and built on 28 nm process at GlobalFoundries in New York.
We’ve got an interesting bit of news regarding the PlayStation 4 CPU. The AMD-made processor will have a final clock speed of 2 GHz. So far the CPU has been underclocked at 1.6 GHz for development kits sent out to various developers.
Previous leaks put the clock speed at 1.6 GHz, but that was for development kits. The final clock speed for the 8-core AMD CPU will be bumped up 2 GHz according to our source. On top of that, the source reports that both the CPU and the GPU will be manufactured at 28nm at GlobalFoundries’ Fab 8 in New York — GlobalFoundries is co-owned by AMD. A desktop version of the “Jaguar” CPU will be available later this year.
The custom chip in the PlayStation 4 includes both the CPU and GPU — both components are made by AMD. The 8-core CPU is based on the upcoming “Jaguar” design, while the GPU is based on the Radeon 7000-series and is capable of 1.84 TFLOPS of processing power. That’s about 4.5x more powerful than the PS3 GPU.
De ps4 neukt de xbox 1 dus op alle frontenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef Aether het volgende:
AnandTech: Xbox One vs. PS4 - Hardware comparison
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leg eens uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef krullendhaar het volgende:
Ik durf te wedden dat als MS de moeite neemt om Sony aan te klagen die camera van hun niet verkocht mag worden.
Ik heb een xbox 360 met kinect en dat ding is bijna hetzelfde.
Laat je tegenstander jaren onderzoek doen en ontwikkelen en neem het dan gwn letterlijk over.
LETTERLIJK, alleen het design is een beetje anders!!!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef krullendhaar het volgende:
Ik durf te wedden dat als MS de moeite neemt om Sony aan te klagen die camera van hun niet verkocht mag worden.
Laat je tegenstander jaren onderzoek doen en ontwikkelen en neem het dan gwn letterlijk over.
trolquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef krullendhaar het volgende:
er is al 3D gaming voor de PS3 dus dat zal er ook wel zijn voor de PS$quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
Is er trouwens iets bekend over 3D gaming voor de PS4?
PS$? Wat is dat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:54 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er is al 3D gaming voor de PS3 dus dat zal er ook wel zijn voor de PS$
Concurrent van de XBOX!quote:
Die ondersteund 3D, maar dat word niet het '' selling point ''quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
Is er trouwens iets bekend over 3D gaming voor de PS4?
Ligt per spel. Je zou denken dat een Assassins Creed er perfect voor is, als je duikt vanaf een toren ofzo. ( revelations en 3 ondersteund het. ) schijn bedriegt. Ook uncharted3 zelfde verhaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:38 schreef Ties02 het volgende:
Is 3D gamen nou wel echt toegevoegde waarde? Heb het zelf nog nooit geprobeerd..
Dus wel nog dit jaar ps4quote:
Eerste ja. Maar volgens mij ben je een troll he.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef WSquater het volgende:
Zit ik in het goede topic? Is dit het bedrijf dat een game console aankondigde, of is dit het bedrijf dat een TV kastje dat af en toe kan gamen heeft aangekondigd?
quote:
¤399.99999999quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als dat is
Dan nog een prijsje van onder de 400 euro en hij staat op m'n kamer.
Nee helaas, ik kwam er net achter dat het een fake is, er doen er een heleboel de ronde momenteel maar wel goed gedaan vind ik. Leek net echt.quote:
Wat is daar knap aan, wie weet zijn ze al vijf jaar eerder dan Microsoft begonnen met de next-gen gamesquote:Op zondag 26 mei 2013 00:43 schreef WSquater het volgende:
Daarnaast gewoon een ontzettende pro dat Sony van begin af aan al aangaf dat ze enorm op de games gefocust zijn. Ik vind het nog best wel knap dat Sony drie maanden eerder was dan Microsoft en nog steeds meer exclusieve games + 3rd party games wist aan te kondigen.
Goeie campagne.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:30 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe kunnen er hele aardige games tussenzitten. Vergelijk het een beetje met apps op de smartphone: er zit een hoop flut apps tussen, maar zo nu en dan kom je een uitstekende app tegen - en zo'n app is meestal niet gemaakt door een groot, gevestigd bedrijf.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:23 schreef CaasS het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die indigames? Zit er veel kwaliteit tussen of wordt het gewoon gebruikt nu om de xbox one te bashen?
Ok, beetje simpele spelletjes dus? Minder ook qua content/kwaliteit/graphics als je vergelijkt met Xbox live Arcade en Playstation Network?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Af en toe kunnen er hele aardige games tussenzitten. Vergelijk het een beetje met apps op de smartphone: er zit een hoop flut apps tussen, maar zo nu en dan kom je een uitstekende app tegen - en zo'n app is meestal niet gemaakt door een groot, gevestigd bedrijf.
Dat ís indie. Journey voor de PS3 bijvoorbeeld vond ik ontzettend gaafquote:Op zondag 26 mei 2013 17:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, beetje simpele spelletjes dus? Minder ook qua content/kwaliteit/graphics als je vergelijkt met Xbox live Arcade en Playstation Network?
Ok, zo dan heb ik hemquote:Op zondag 26 mei 2013 17:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat ís indie. Journey voor de PS3 bijvoorbeeld vond ik ontzettend gaaf
Journey vond ik echt een verademing qua originaliteit en sfeer. Heeft ook terecht veel prijzen uit de game-industrie weggesleept.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat ís indie. Journey voor de PS3 bijvoorbeeld vond ik ontzettend gaaf
Wat je op XBLA en PSN ziet, dat is juist indie.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, beetje simpele spelletjes dus? Minder ook qua content/kwaliteit/graphics als je vergelijkt met Xbox live Arcade en Playstation Network?
Ja en heb jij deze gezien "Let op: Alle informatie onder voorbehoud. Bij wijzigingen wordt dit zo spoedig mogelijk aangepast."quote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef -CRASH- het volgende:
Hadden jullie deze al gezien
PS4 Media Markt Onlineprijs 599,--
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja en heb jij deze gezien "Let op: Alle informatie onder voorbehoud. Bij wijzigingen wordt dit zo spoedig mogelijk aangepast."
Zelfde als bol.com, ze moeten gewoon een prijs in het systeem zetten en later passen ze dit aan.
Dit noem ik niet bepaald betaalbaarquote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef -CRASH- het volgende:
Hadden jullie deze al gezien
PS4 Media Markt Onlineprijs 599,--
Hij zei ook: “American Football…Zzzzzz” - anybody outside of America right now #XboxReveal" en "I have to admit, the XBOX ONE is going to be big. Literally. That thing is massive."quote:Op maandag 27 mei 2013 21:31 schreef Dutchguy het volgende:
Tweet van Sony CEO Kaz Hirai:
"Sony has seen your #PS4NoDrM hashtag and took note. We now have absolutely no intention to release Dr Mario on PS4"
Nee wist ik niet, wel jammer was een gevat antwoord.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Hij zei ook: “American Football…Zzzzzz” - anybody outside of America right now #XboxReveal" en "I have to admit, the XBOX ONE is going to be big. Literally. That thing is massive."
Nee ff serieus: je weet dat dat een parodie account is?
Zo komen er nog eens misverstanden in de wereld iddquote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Dutchguy het volgende:
mer was een gevat antwoord.
Andere Sony medewerk
Het speculeren is ook wel een beetje de voorpret naar de E3 he.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Zo komen er nog eens misverstanden in de wereld idd![]()
Over de drm denk ik enerzijds dat het gewoon 'niet slechter kan' dan bij de xbox, zoveel negativiteit erover, dat puur marketingtechnisch (mensen overhalen ps te kopen) het misschien beter is wat te matigen. Maar daar zullen de sony-en ms-bollebozen wel wat beters op verzinnen dan een doorsnee Fok!kerZe zullen in ieder geval wel beter communiceren naar de wereld mag ik hopen.
De presentatie en controller van sony maakte me in ieder geval enthousiast
Eens met allesquote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het speculeren is ook wel een beetje de voorpret naar de E3 he.Het hoort er best wel bij het E3 circus. Maar 2 weken voelt best nog ver weg.
Ik ben ook benieuwd naar de Sony controller. Ik heb het idee dat hij echt een stuk groter aanvoelt dan die van de PS3 maar we zullen moeten wachten. Overigens heb ik nooit een probleem met de DualShock gehad, heb het altijd een fijne controller gevonden dus voor mij hoeft de nieuwe controller niet teveel af te wijken.
Werd ik toch wel blij van aangezien ik niet snapte waarom er geen kitjes op de markt waren waarin je je controller via het stopcontact en travo op kon laden.quote:De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Frenk3nstein het volgende:
Oh en al die flapdrollen op bol.com die al reviews gaan gevenAlsof het een fokking forum is
Wat een onzin wordt er ook op het internet verkochtquote:playstation 3 is beter dan een ps4.
ps3 heeft meer geheugen
meer style vol en goed koper .
kan er verder niks anders van maken . maar het licht aan jou als je een lage geheugen wil voor op de playstation 4 ?
Allemaal 12-jarige mafketels. Check die spelling ook, waarschijnlijk een bontkraagje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin wordt er ook op het internet verkocht
meer style volquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
Op bol.com is alle kanker van het review-gilde verzameld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
Maar 40quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef WSquater het volgende:
Nog maar 40 games voor de PS4 aangekondigd... waarvan slechts 6 first-party exclusieve games en maar een aantal multiplatform games met exclusieve content.
It's 2006 PS3 all over again..
.
Dat plaatjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef WSquater het volgende:
Nog maar 40 games voor de PS4 aangekondigd... waarvan slechts 6 first-party exclusieve games en maar een aantal multiplatform games met exclusieve content.
It's 2006 PS3 all over again..
.
[ afbeelding ]
Ik lees het normaal nooit, dus geen idee hoe slecht het is vergeleken met andere sites.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Op bol.com is alle kanker van het review-gilde verzameld.
Ik lees wel eens voor de grap die meuk... Ook zo mooi dat er altijd al kilometers lange reviews geschreven zijn... voor een game die nog niet eens gereleased isquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik lees het normaal nooit, dus geen idee hoe slecht het is vergeleken met andere sites.
Je bent op de hoogte dat xbox ook de gratis variant silver heeft? Dus ik snap niet precies hoe Microsoft je dwingt te betalen voor abonement...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ineens schiet mij te binnen, PSN wordt dat ook betaald? In het geval van de XboxOne moet je denk ik Xbox Live hebben toch? En de Xbox moet 24 uur p.d. connected zijn? Dan wordt je dus gedwongen om een abo te nemen.
Iemand enig idee hoe dit allemaal bij de PS4 gaat of moet ik daarvoor geduld hebben tot de E3?
Don't feed the troll!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat plaatjeKan je zo een xbox versie van maken: I want to play a game, but i only have a xbox.
Klopt nog beter ook want xbox is alleen tv,tv,tv,tv,tv sports,tv,tv
Even geen bron voor handen, maar meen me te herinneren dat ik ergens las dat Sony de multiplayer mogelijkheid gratis houdt. Daarentegen vragen ze wel geld voor Playstation Plus en gaan ze je natuurlijk proberen te verleiden met leuke aanbiedingen om daar een abonnement op te nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ineens schiet mij te binnen, PSN wordt dat ook betaald? In het geval van de XboxOne moet je denk ik Xbox Live hebben toch? En de Xbox moet 24 uur p.d. connected zijn? Dan wordt je dus gedwongen om een abo te nemen.
Iemand enig idee hoe dit allemaal bij de PS4 gaat of moet ik daarvoor geduld hebben tot de E3?
Met silver kun je NIET on-line gamen, je moet dus weldegelijk betalen voor online multiplayer op de Xbox.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat xbox ook de gratis variant silver heeft? Dus ik snap niet precies hoe Microsoft je dwingt te betalen voor abonement...
Klopt, maar hij gebruikt het argument voor het "altijd online zijn" gedeelte en ook met zilver kun je online. Je kunt inderdaad geen MP spelen maar dat doet er in dit geval niet toe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Active_Topics het volgende:
Met silver kun je NIET on-line gamen, je moet dus weldegelijk betalen voor online multiplayer op de Xbox.
Dat hangt van de implementatie af. Het is idd te verwachten dat ze de SP check wel gratis houden maar daar is nog niks over bekend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij gebruikt het argument voor het "altijd online zijn" gedeelte en ook met zilver kun je online. Je kunt inderdaad geen MP spelen maar dat doet er in dit geval niet toe.
Diegene waar ik op begon te quoten impliceerd dus dat je moet betalen voor xbox live omdat "je immers altijd online moet zijn". Daardoor vraagt hij af of je dus ook voor PSN moet gaan betalen. Nu haal ik het eerste deel van dit argument onderuit omdat voor dit onderdeel je niet hoeft te betalen, voor de rest is dus ook nog niks bekend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hangt van de implementatie af. Het is idd te verwachten dat ze de SP check wel gratis houden maar daar is nog niks over bekend.
Hetzelfde dat ze MP en diensten als ESPN en Netflix waarschijnlijk wel weer betaald houden.
Dus dan betaal je netflix abo en dan ook nog eens je Xbox gold.
Ik impliceer niks, ik vraag slechtsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Diegene waar ik op begon te quoten impliceerd dus dat je moet betalen voor xbox live omdat "je immers altijd online moet zijn". Daardoor vraagt hij af of je dus ook voor PSN moet gaan betalen. Nu haal ik het eerste deel van dit argument onderuit omdat voor dit onderdeel je niet hoeft te betalen, voor de rest is dus ook nog niks bekend.
Dat is dus het enige wat ik probeerde duidelijk te maken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat plaatjeKan je zo een xbox versie van maken: I want to play a game, but i only have a xbox.
Klopt nog beter ook want xbox is alleen tv,tv,tv,tv,tv sports,tv,tv
Nergens vandaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar 40Waar haal jij de tijd en het geld vandaan om alle 40 te gamen bij launch?
Ja, sorryquote:
Tip, use the post-iconquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef WSquater het volgende:
[..]
[..]
Nergens vandaan.
*hint* 'maar 40' = sarcasme - 't is positief bedoeld */hint*
Dat sowieso. lekker gamenquote:
Yep, dat is waar het uiteindelijk om draait bij een spelcomputer, niet? Al die andere meuk is leuk maar het moet niet ten kosten gaan van het gamen.quote:
Ja, dat vind ik tot nu toe de beste optie. Ik hoop daar zeker meer van te zien bij Sony.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Wel cool dat je nu alle spellen van je PS4 op je Vita kan spelen.
heb ik toch minder het idee dat die Vita totaal een miskoop isquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik tot nu toe de beste optie. Ik hoop daar zeker meer van te zien bij Sony.
Ja, idem hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb ik toch minder het idee dat die Vita totaal een miskoop is.
Ja de handvaten worden wat bolder, en de triggers wat anders ook, begint iets meer op die van de X360 te lijken, wat helemaal niet erg is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Wordt die controller nou echt echt groter? Of lijkt dat zo? Zou ik wel prettig vinden, ik vind de 360 controller toch net ff lekkerder in de hand liggen.
Nee, die PS3 controllers zijn echt voor japannertjes gemaaktquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja de handvaten worden wat bolder, en de triggers wat anders ook, begint iets meer op die van de X360 te lijken, wat helemaal niet erg is.
Ziet er goed uit. Die rubberen grepen lijken me ook prettig.quote:
Goed nieuws!quote:Op zondag 2 juni 2013 14:16 schreef Aether het volgende:
Every PS4 won't come bundled with an EyeToy after all?
[ afbeelding ]
Als dat echt zo is zou dat wellicht flink in de prijs schelen. Dat zou echt in het voordeel van Sony kunnen werken.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:16 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
En ook maar ff in het nederlands.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:16 schreef Aether het volgende:
quote:PlayStation Eye niet verplicht bij PlayStation 4, wordt tevens los verkocht
Een oplettende gebruiker van NeoGAF wist in de DualShock 4 video iets terug te vinden waar wij zelfs ook niet van op de hoogte waren. Er staat namelijk dat DualShock 4-support verschilt per game en dat een camera los aangeschaft moet worden. Dat betekent dus dat wanneer je een PS4 koopt dit zonder camera kan en je kunt gamen zonder een camera aangesloten te hoeven hebben.
Dit is in tegenstelling tot wat we eerst dachten, ook wij waren in de veronderstelling na de presentatie dat de camera nodig was voor de DS4 om te functioneren. Zo legde Sony uit dat de camera’s de DualShock 4 kunnen identificeren door middel van de lightbar. Waarschijnlijk kan dit alleen net als bij de PS3 ook gewoon via Bluetooth en is de camera compleet optioneel.
Dit is enorm goed nieuws, want niet iedereen is er blij mee dat een camera op zijn of haar lichaam gericht moet zijn om te kunnen gamen, zoals wel het geval is bij de Xbox One.
Om een Move te gebruiken heb je een Eye nodig.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef CaasS het volgende:
Playstation wel bundled met die Move controller? Eye en Move is wat anders toch?
Ik vind het eigenlijk wel jammer. Krijgen weer allemaal van die half bakken spellen voor dat ding terwijl er best potentie in zit om er leuke dingen mee te doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En ook maar ff in het nederlands.
Maar het is absoluut het beste nieuw item van vandaag
[..]
hoop dat ie niet te duur is dan, als ie gebundeld zat zal het goedkoper zijn dan nu beide los gok ik zo.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En ook maar ff in het nederlands.
Maar het is absoluut het beste nieuw item van vandaag
[..]
Slechte zaak. Geen standaard betekent weinig of crappy ondersteuning. Dan blijft het een gimmick.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:16 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
En zo hoort het ook (wat mij betreftquote:Op zondag 2 juni 2013 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechte zaak. Geen standaard betekent weinig of crappy ondersteuning. Dan blijft het een gimmick.
Mee eens. Zoals Microsoft de Kinect 2 heeft neergezet, ik denk dat we die richting opgaan. Lig je op de bank of iets dergelijks, wil je naar het volgende kanaal dan 'swipe' je gewoon even. Ik denk ook dat qua besturing het heel erg 'natuurlijk' is (net zoals op een smartphone dat je gewoon iets 'aantikt').quote:Op zondag 2 juni 2013 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechte zaak. Geen standaard betekent weinig of crappy ondersteuning. Dan blijft het een gimmick.
Antwoordt van iemand opPSX sensequote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop dat ie niet te duur is dan, als ie gebundeld zat zal het goedkoper zijn dan nu beide los gok ik zo.
Zeg dat zowel de xone als ps4 490 gaan kosten, maar de eyetoy moet los en is bij veel games in gebruik, is ie toch een stuk duurder dan de xone
Als ik 'm goed begrijp heeft hij dus gewoon gekeken naar wat Amazon nu in het systeem heeft staan? Ik geloof er helemaal niets van. Het klinkt een beetje als het verhaaltje van "Een game is net aangekondigd. We plaatsen hem meteen op onze website zodat mensen hem kunnen bestellen. Releasedatum? Oh, 31/12/2013."quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Antwoordt van iemand opPSX sense
Hey Ik weet gisteren zeker dat we allemaal in Europa op de zelfde dag
van de release in UK ook hier de ps4 gaan hebben,
Ik heb de ps4 ff op Amazon uk gepreordert en ff gekeken van waar hij toegestuurd wordt en dit is uit Charleroi ( Belgié ) of Luxemburg dan heb ik nog even gekeken op consolegames en daar staat bij PS4 menutaal
Engels,Nederlands en Franse prijs:
Zonder cam 399 EU
met Cam 475 EU
Ik hoop dat het dan ook op de E3 meegedeeld word maar ik voel het goed aan BTW release zou 3/11 zijn
Yooooo
prijs valt me niet tegen. Ben benieuwd met wat voor pakketten ze gaan komen(ervan uitgaand dat dit bericht helemaal klopt)quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Antwoordt van iemand opPSX sense
Hey Ik weet gisteren zeker dat we allemaal in Europa op de zelfde dag
van de release in UK ook hier de ps4 gaan hebben,
Ik heb de ps4 ff op Amazon uk gepreordert en ff gekeken van waar hij toegestuurd wordt en dit is uit Charleroi ( Belgié ) of Luxemburg dan heb ik nog even gekeken op consolegames en daar staat bij PS4 menutaal
Engels,Nederlands en Franse prijs:
Zonder cam 399 EU
met Cam 475 EU
Ik hoop dat het dan ook op de E3 meegedeeld word maar ik voel het goed aan BTW release zou 3/11 zijn
Yooooo
Dit, en als je ze los moet kopen zal het vast duurder zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 10:07 schreef Noppie2000 het volgende:
400 zonder cam zou prima zijn. Maar ja, dan krijg je weer het geval: het is niet standaard, dus wordt het nooit echt benut.
denk het niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:33 schreef Rossdale het volgende:
De PS3 eye is vast niet compatible met de PS4 zeker?
dat zal niet gebeurenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Godtje het volgende:
Dat lijkt mij ook sterk.
GTA5 is een must have voor mij. Het lijkt me sterk dat die niet op de PS4 komt.... De grote vraag is nu op welk platform ik die ga kopen en dus wanneer de ps4 echt in NL komt.Of zullen ze cool doen en je hem gratis laten downloaden als je hem op de PS3 al hebt gekocht?![]()
Daar zie ik ze niet voor aan. Sony (en MS) zie ik daar ook niet voor aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren
stiekem zie ik ze er nog voor aan de game totaal niet voor de ps 4 te maken
ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt. Ik stop veel liever gta 5 een maand later in mn ps4 van nog in mn ps3. als ik dat ding heb staan dan ga ik ook vol voor de 4 uiteraardquote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zie ik ze niet voor aan. Sony (en MS) zie ik daar ook niet voor aan.
Die betalen desnoods mee om hem op dat platform te krijgen.
En waarom zal dat niet gebeuren? Ik denk ook eerder dat ze GTA nog een keer gaan uitstellen tot de release van de console. Maar de timing is wel heel rottig. Als mensen gaan wachten tot de nieuwe consoles een maand later komen... dat is niet goed voor het beeld van GTA.
Maxis heeft met simcity al het juiste voorbeeld gegeven. Als je hem hebt op de PC kan je hem ook op de Mac spelen.
De xbox gaat waarschijnlijk ongeveer dezelfde prijs hebben als de PS4. Ze hebben nagenoeg dezelfde hardware en volgens mij zit de PS4 nog eenvoudiger in elkaar ook. De PS4 heeft het duurdere geheugen, maar de xbox heeft dan weer Kinect. Ik gok zelf op een prijs van 499 voor de PS4, maar lager is natuurlijk altijd beterquote:Op maandag 3 juni 2013 10:04 schreef Jimbo het volgende:
vind 400 met cam wel goed, 500 voor ene uber uitgebreid pakket.
de Xone zal 400 met cam worden gok ik zo
Van de PS3 sowieso, die zullen te streamen zijn via gaikaiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:23 schreef MrGuma het volgende:
Ik hoop dat je op de ps4 nog spellen van de ps3/2 kan spelen (heb nu de xbox 360). Kan ik alle exclusives toch nog spelen. Killzone voornamelijk. Lijkt me heel erg chill.
dus krijg je bij de ps4 de cam die er nog bij moet, en word ie toch duurderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:20 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De xbox gaat waarschijnlijk ongeveer dezelfde prijs hebben als de PS4. Ze hebben nagenoeg dezelfde hardware en volgens mij zit de PS4 nog eenvoudiger in elkaar ook. De PS4 heeft het duurdere geheugen, maar de xbox heeft dan weer Kinect. Ik gok zelf op een prijs van 499 voor de PS4, maar lager is natuurlijk altijd beter
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:23 schreef MrGuma het volgende:
Ik hoop dat je op de ps4 nog spellen van de ps3/2 kan spelen (heb nu de xbox 360). Kan ik alle exclusives toch nog spelen. Killzone voornamelijk. Lijkt me heel erg chill.
beetje jammer voor iedereen die al een ps3 had en een flinke zooi games, dat ze nu verwachten dat je deze dan weer opnieuw koopt (zoals het er naar uit gaat zien)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van de PS3 sowieso, die zullen te streamen zijn via gaikaiDat is voor mij ook een pluspuntje voor de PS4 als huidige 360-eigenaar
hopelijk met de disc als identificatie van het spelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van de PS3 sowieso, die zullen te streamen zijn via gaikaiDat is voor mij ook een pluspuntje voor de PS4 als huidige 360-eigenaar
Die kun je toch op de PS3 blijven spelen? Ik neem aan dat je TV meerdere HDMI aansluitingen heeft en je dus meerdere consoles tegelijk aangesloten kunt hebben?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
beetje jammer voor iedereen die al een ps3 had en een flinke zooi games, dat ze nu verwachten dat je deze dan weer opnieuw koopt (zoals het er naar uit gaat zien)
heel jammer dat
ja zonder meer, maar het is zoveel fijner om alles op 1 console te hebben.. pure luiigheidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kun je toch op de PS3 blijven spelen? Ik neem aan dat je TV meerdere HDMI aansluitingen heeft en je dus meerdere consoles tegelijk aangesloten kunt hebben?
Dacht je dat menige gamer z'n PS3 weg doet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
beetje jammer voor iedereen die al een ps3 had en een flinke zooi games, dat ze nu verwachten dat je deze dan weer opnieuw koopt (zoals het er naar uit gaat zien)
heel jammer dat
nee, ik bedoel het meer als, jammer dat ie niet backwards comp. is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dacht je dat menige gamer z'n PS3 weg doet.
Dan kom je toch bedrogen uit.
Want je kunt de gouwe ouwe games NIET op de
PS4 spelen.
Tja helaas....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik bedoel het meer als, jammer dat ie niet backwards comp. is.
Ik heb liever 1/2 consoles staan in de woonkamer en de rest in mn 'game' kamer dan dat ik de ps3 nog een jaar moet houden in de woonkamer omdat ik die games nog wil spelen
normaal zou ik zeggen ' ik zie het wel op fok verschijnen 'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja helaas....
Mijn Game collectie is al een flink stuk kleiner geworden.
Tegen de tijd dat de PS4 uitkomt
ga ik eens (met pijn in me hart) hard nadenken wat ik met de rest ga doen.
Was ook mijn idee...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
normaal zou ik zeggen ' ik zie het wel op fok verschijnen '
maar zelfs wetende dat de ps4 dalijk komt en ik toch die 3 niet meer aanslinger voor nieuwe games heb ik voor mezelf een algehele games-koop-stop ingeroepen zodat ik het allemaal in de 4 kan stoppen als ie er is
GTA4 heb ik ook hier in de preorder...voor die 25eur kon ik hem gewoon niet laten liggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef -CRASH- het volgende:
TA V, Watch Dogs en de PS 4 alleen nog maar i
De grootste bazengame ooit op de PS3 cancellen voor een dom spelletje met auto's.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef -CRASH- het volgende:
Maar toch Grid2 aangeschaft.
Last Of Us gecanceld.
last of us valt best heel hard tegenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De grootste bazengame ooit op de PS3 cancellen voor een dom spelletje met auto's.
Gtfo man
Dat is een kwestie van persoonlijke smaak, natuurlijk.quote:
Vertel?quote:
Ik ga uit van de demo die ik gespeeld heb en een preview versie.quote:
Had L.O.U. al van het begin in de pre-orderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De grootste bazengame ooit op de PS3 cancellen voor een dom spelletje met auto's.
Gtfo man
Wellicht weer zo'n geval dat de demo niet echt veel zegt of op oudere code gebaseerd is, of gewoon niet representatief is voor de game.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga uit van de demo die ik gespeeld heb en een preview versie.
Ik denk dat mn verwachtingen veel te hoog lagen misschien maar ik vond de gameplay als een 100 in een dozijn aanvoelen. Ook de manier van de controls vond ik niet fijn aanvoelen, net als met batman arkham city heb je teveel combinaties om acties uit te voeren.
Moet zeggen dat ik dat met veel van die 3rd person games heb de laatste tijd.
PS3 welke versie naar 199? De 500 GB SS?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:40 schreef Aether het volgende:
Een prijs van ¤399 zou me ook niet verbazen, met een prijsdaling van de PS3 richting ¤199.
Ja. Normale prijs is nu zo'n ¤260. Een daling met ¤50 over een half jaar zit er waarschijnlijk wel in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PS3 welke versie naar 199? De 500 GB SS?
Zou mooi zijn jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja. Normale prijs is nu zo'n ¤260. Een daling met ¤50 over een half jaar zit er waarschijnlijk wel in.
Ik vind de demo heerlijk spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had L.O.U. al van het begin in de pre-order
Maar zoals Jimbo al zei... De demo viel tegen.
Misschien dat ik em ooit nog eens een keer ga halenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind de demo heerlijk spelen.
Ze hebben wel een stukje uitgekozen waar er qua plot geen moer gebeurd.
Maar het is allemaal persoonlijk natuurlijk
Dat is heel netjes. Ik heb iets meer dan alleen deze beta gespeeld maar was het na 2 uur zat en heb hem uitgezet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:46 schreef Dutchguy het volgende:
DGE Magazine de game met een 10/10 waardeert (als het klopt nat
quote:'PS4 en Xbox One direct winstgevend'
PlayStation 4 • Xbox One • Geplaatst door Karel van Hasselt (Kensuke) dm op 04-06-2013 @ 15:48
De PlayStation 4 en Xbox One worden eind dit jaar niet tegen verlies verkocht. De spelcomputers kosten volgens een analist respectievelijk 350 en 400 dollar. De productiekosten voor beide spelcomputers zou 75 dollar lager liggen. Dat suggereert analist Michael Pachter van marktonderzoeksbureau Wedbush Morgan.
De vorige spelcomputers van Sony en Microsoft, de PlayStation 3 en Xbox 360, werden met een verlies op de markt gebracht. Door onder de kostprijs aan te bieden konden de twee bedrijven hun spelcomputer gemakkelijker aan de man brengen. Winst zou worden gehaald uit de verkoop van de spelletjes.
Bij spelcomputers dalen de productiekosten in de loop der jaren doordat onderdelen goedkoper worden. Hierdoor maken Sony en Microsoft sinds enige tijd winst op elke verkochte spelcomputer.
Met de PlayStation 4 en de Xbox One eind dit jaar in de winkel, verwacht Pachter bovendien dat de bestaande spelcomputers in prijs zakken. Voor de Xbox 360 en PlayStation 3 rekent hij op een daling van vijftig dollar, terwijl de Nintendo Wii net onder de honderd dollar zou moeten kosten. Omdat de PlayStation Vita met een prijskaartje van 250 dollar niet over de toonbank vliegt, wordt ook daar een prijsdaling verwacht.
Prima prijzen. Wel benieuwd voor hoeveel gb versie dat is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |