Eerste ja. Maar volgens mij ben je een troll he.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef WSquater het volgende:
Zit ik in het goede topic? Is dit het bedrijf dat een game console aankondigde, of is dit het bedrijf dat een TV kastje dat af en toe kan gamen heeft aangekondigd?
quote:
¤399.99999999quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als dat is
Dan nog een prijsje van onder de 400 euro en hij staat op m'n kamer.
Nee helaas, ik kwam er net achter dat het een fake is, er doen er een heleboel de ronde momenteel maar wel goed gedaan vind ik. Leek net echt.quote:
Wat is daar knap aan, wie weet zijn ze al vijf jaar eerder dan Microsoft begonnen met de next-gen gamesquote:Op zondag 26 mei 2013 00:43 schreef WSquater het volgende:
Daarnaast gewoon een ontzettende pro dat Sony van begin af aan al aangaf dat ze enorm op de games gefocust zijn. Ik vind het nog best wel knap dat Sony drie maanden eerder was dan Microsoft en nog steeds meer exclusieve games + 3rd party games wist aan te kondigen.
Goeie campagne.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:30 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe kunnen er hele aardige games tussenzitten. Vergelijk het een beetje met apps op de smartphone: er zit een hoop flut apps tussen, maar zo nu en dan kom je een uitstekende app tegen - en zo'n app is meestal niet gemaakt door een groot, gevestigd bedrijf.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:23 schreef CaasS het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die indigames? Zit er veel kwaliteit tussen of wordt het gewoon gebruikt nu om de xbox one te bashen?
Ok, beetje simpele spelletjes dus? Minder ook qua content/kwaliteit/graphics als je vergelijkt met Xbox live Arcade en Playstation Network?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Af en toe kunnen er hele aardige games tussenzitten. Vergelijk het een beetje met apps op de smartphone: er zit een hoop flut apps tussen, maar zo nu en dan kom je een uitstekende app tegen - en zo'n app is meestal niet gemaakt door een groot, gevestigd bedrijf.
Dat ís indie. Journey voor de PS3 bijvoorbeeld vond ik ontzettend gaafquote:Op zondag 26 mei 2013 17:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, beetje simpele spelletjes dus? Minder ook qua content/kwaliteit/graphics als je vergelijkt met Xbox live Arcade en Playstation Network?
Ok, zo dan heb ik hemquote:Op zondag 26 mei 2013 17:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat ís indie. Journey voor de PS3 bijvoorbeeld vond ik ontzettend gaaf
Journey vond ik echt een verademing qua originaliteit en sfeer. Heeft ook terecht veel prijzen uit de game-industrie weggesleept.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat ís indie. Journey voor de PS3 bijvoorbeeld vond ik ontzettend gaaf
Wat je op XBLA en PSN ziet, dat is juist indie.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, beetje simpele spelletjes dus? Minder ook qua content/kwaliteit/graphics als je vergelijkt met Xbox live Arcade en Playstation Network?
Ja en heb jij deze gezien "Let op: Alle informatie onder voorbehoud. Bij wijzigingen wordt dit zo spoedig mogelijk aangepast."quote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef -CRASH- het volgende:
Hadden jullie deze al gezien
PS4 Media Markt Onlineprijs 599,--
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:16 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja en heb jij deze gezien "Let op: Alle informatie onder voorbehoud. Bij wijzigingen wordt dit zo spoedig mogelijk aangepast."
Zelfde als bol.com, ze moeten gewoon een prijs in het systeem zetten en later passen ze dit aan.
Dit noem ik niet bepaald betaalbaarquote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef -CRASH- het volgende:
Hadden jullie deze al gezien
PS4 Media Markt Onlineprijs 599,--
Hij zei ook: “American Football…Zzzzzz” - anybody outside of America right now #XboxReveal" en "I have to admit, the XBOX ONE is going to be big. Literally. That thing is massive."quote:Op maandag 27 mei 2013 21:31 schreef Dutchguy het volgende:
Tweet van Sony CEO Kaz Hirai:
"Sony has seen your #PS4NoDrM hashtag and took note. We now have absolutely no intention to release Dr Mario on PS4"
Nee wist ik niet, wel jammer was een gevat antwoord.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Hij zei ook: “American Football…Zzzzzz” - anybody outside of America right now #XboxReveal" en "I have to admit, the XBOX ONE is going to be big. Literally. That thing is massive."
Nee ff serieus: je weet dat dat een parodie account is?
Zo komen er nog eens misverstanden in de wereld iddquote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Dutchguy het volgende:
mer was een gevat antwoord.
Andere Sony medewerk
Het speculeren is ook wel een beetje de voorpret naar de E3 he.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Zo komen er nog eens misverstanden in de wereld idd![]()
Over de drm denk ik enerzijds dat het gewoon 'niet slechter kan' dan bij de xbox, zoveel negativiteit erover, dat puur marketingtechnisch (mensen overhalen ps te kopen) het misschien beter is wat te matigen. Maar daar zullen de sony-en ms-bollebozen wel wat beters op verzinnen dan een doorsnee Fok!kerZe zullen in ieder geval wel beter communiceren naar de wereld mag ik hopen.
De presentatie en controller van sony maakte me in ieder geval enthousiast
Eens met allesquote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het speculeren is ook wel een beetje de voorpret naar de E3 he.Het hoort er best wel bij het E3 circus. Maar 2 weken voelt best nog ver weg.
Ik ben ook benieuwd naar de Sony controller. Ik heb het idee dat hij echt een stuk groter aanvoelt dan die van de PS3 maar we zullen moeten wachten. Overigens heb ik nooit een probleem met de DualShock gehad, heb het altijd een fijne controller gevonden dus voor mij hoeft de nieuwe controller niet teveel af te wijken.
Werd ik toch wel blij van aangezien ik niet snapte waarom er geen kitjes op de markt waren waarin je je controller via het stopcontact en travo op kon laden.quote:De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Frenk3nstein het volgende:
Oh en al die flapdrollen op bol.com die al reviews gaan gevenAlsof het een fokking forum is
Wat een onzin wordt er ook op het internet verkochtquote:playstation 3 is beter dan een ps4.
ps3 heeft meer geheugen
meer style vol en goed koper .
kan er verder niks anders van maken . maar het licht aan jou als je een lage geheugen wil voor op de playstation 4 ?
Allemaal 12-jarige mafketels. Check die spelling ook, waarschijnlijk een bontkraagje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin wordt er ook op het internet verkocht
meer style volquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
Op bol.com is alle kanker van het review-gilde verzameld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |