Klopt. Maar laat ik nou net ongeveer alleen maar fut spelenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bij FIFA gaat het om FUT, en bij COD kreeg Xbox nu ook al eerder de DLC en zo.
Niet alleen Fifa he alle sportgames van EA krijgen exclusiviteit op xbox. Tevens komen er 15 exclusives naar de XBOquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bij FIFA gaat het om FUT, en bij COD kreeg Xbox nu ook al eerder de DLC en zo.
De slogan is "all in one"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
De derde Xbox de ' One '' noemen. Ik snap de context van the only one oid, maar toch staat het een beetje stom
Ah kijk, ik dus juist helemaal nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Maar laat ik nou net ongeveer alleen maar fut spelen
Lumia telefoonquote:
Maak je een nieuw FOK! account!!!quote:
Zelf altijd Xbox gehad, maar walg van dit dingquote:
PS4 is wel creatief en origineel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De slogan is "all in one"
en de kast (die eruit ziet als een ouwe betamax recorder) "Xbox one"
ERGGGGG orgineel.
Dan klink Xbox 720 toch veel beter
Ik helaas dus welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah kijk, ik dus juist helemaal niet
De PS sprint iig niet terug.quote:
Waarom zou het creatief moeten zijn. Ik vind het juist goed dat Sony gewoon de naam blijft houden wara het op slaat. Playstation 1 > Playstation 2 > Playstation 3 > Playstation 4quote:
Uiteindelijk gaat het mij op de specs, PS4 gaat met controller richting Xbox op = pluspunt. Xbox One krijgt Blu-ray drive = pluspunt. Rest moet ik nog maar zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom zou het creatief moeten zijn. Ik vind het juist goed dat Sony gewoon de naam blijft houden wara het op slaat. Playstation 1 > Playstation 2 > Playstation 3 > Playstation 4
Xbox > Xbox 360 > Xbox One... 360 was al onzin maar de One...echt droefenis alomHet design kan mij ook niet bekoren en ziet er heel onsamenhangend uit, ik hoop dat Sony het beter gaat doen hoewel die teaser dat niet echt doet vermoeden.
Blu-ray heb ik nog nooit gebruikt. Vraag me uberhaupt af of dat ooit nog zo'n succes gaat worden als men dacht, want ik hoor ook nooit iemand die een film blu-ray koopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het mij op de specs, PS4 gaat met controller richting Xbox op = pluspunt. Xbox One krijgt Blu-ray drive = pluspunt. Rest moet ik nog maar zien.
Tsja, ik hoor ook nooit iemand die een dvd kooptquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Blu-ray heb ik nog nooit gebruikt. Vraag me uberhaupt af of dat ooit nog zo'n succes gaat worden als men dacht, want ik hoor ook nooit iemand die een film blu-ray koopt.
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Tsja, ik hoor ook nooit iemand die een dvd koopt
Mwa, ik ken alleen maar mensen die Blu-Ray kopen, je zou ook stom zijn om het niet te doen als je een dikke tv hebt staan. Het kwaliteitsverschil is schokkend. Even buiten het kijken van films heeft Blu-Ray natuurlijk een ander groot voordeel en dat is de opslagcapaciteit waar games veel aan hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.
Je snapt m'n punt
Haha ja ik snap het. Maar ik denk dat de gemiddelde persoon geen behoefte heeft aan blu-ray of het verschil in kwaliteit te laag vindt om een aankoop te rechtvaardigen. En de meeste laptops hebben geen blu-ray.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.
Je snapt m'n punt
Een oogarts zou dan wel op zijn plaats zijn imo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha ja ik snap het. Maar ik denk dat de gemiddelde persoon geen behoefte heeft aan blu-ray of het verschil in kwaliteit te laag vindt om een aankoop te rechtvaardigen. En de meeste laptops hebben geen blu-ray.
Tsja, ik weet het ook niet precies. Misschien denken ze wel dat ze met dvd goed zitten. En waarom ook niet, als je niet anders gewend bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een oogarts zou dan wel op zijn plaats zijn imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |