Yep maar dan kun je ook bijvoorbeeld de games van een vriend lenen en die er even in doen?quote:Op maandag 15 april 2013 06:52 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Het zou wel gaaf zijn als je kon "laten zien" dat je al PS3 games in de kast hebt liggen, door ze even in de PS4 te doen.. authentication -> streamen op PS4.
Ik ga er namelijk niet nog een keer voor betalen
Sony had zoiets voor PSP UMDs in Japan voor de Vita.quote:Op maandag 15 april 2013 06:52 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Het zou wel gaaf zijn als je kon "laten zien" dat je al PS3 games in de kast hebt liggen, door ze even in de PS4 te doen.. authentication -> streamen op PS4.
Ik ga er namelijk niet nog een keer voor betalen
Was het bij de Vita niet zo dat je moest bijbetalen voor het omzetten van de UMDs, afhankelijk van het spel?quote:Op maandag 15 april 2013 10:29 schreef Aether het volgende:
Sony had zoiets voor PSP UMDs in Japan voor de Vita.
Is nooit buiten Japan ingevoerd dus zie dat voor de PS3 ook niet snel gebeuren.
Gewoon erin laten zitten tijdens het spelen? Dus dat je ze niet zonder disc kan spelen en anders moet betalen.quote:Op maandag 15 april 2013 08:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep maar dan kun je ook bijvoorbeeld de games van een vriend lenen en die er even in doen?
Dus dat gaat niet werken maar misschien op een andere manier.
¥1000 (≈€8) voor de PSN versie van een UMD IIRC.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:00 schreef chibibo het volgende:
[..]
Was het bij de Vita niet zo dat je moest bijbetalen voor het omzetten van de UMDs, afhankelijk van het spel?
Goeie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef maxburger het volgende:
[..]
Gewoon erin laten zitten tijdens het spelen? Dus dat je ze niet zonder disc kan spelen en anders moet betalen.
Patapon Vita. Serieus, ik ga gillen als ze dat op de persconferentie gaan aankondigen. Staand. Maar het zal vooral om de PS4 gaan dus ik denk dat ik kan blijven zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony doet altijd zo overdreven over hun 'baanbrekende features', maar ze moeten gewoon normaal doen. De tofste games op Vita doen ook niets met dat touchpad aan de achterkant
op die soort van lichtgevende streep na.quote:
kan je dimmen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
op die soort van lichtgevende streep na.
Dankquote:Op maandag 13 mei 2013 20:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ff een betere pic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://www.psx-sense.nl/1(...)kt-via-teaser-video/
Ik dacht dat de PS4 geen CDs zou lezen? (aangezien het logo).quote:Op maandag 13 mei 2013 20:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ff een betere pic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://www.psx-sense.nl/1(...)kt-via-teaser-video/
Dan heb je het nooit goed gevolgdquote:Op maandag 13 mei 2013 20:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PS4 geen CDs zou lezen? (aangezien het logo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |