Waarom zou het creatief moeten zijn. Ik vind het juist goed dat Sony gewoon de naam blijft houden wara het op slaat. Playstation 1 > Playstation 2 > Playstation 3 > Playstation 4quote:
Uiteindelijk gaat het mij op de specs, PS4 gaat met controller richting Xbox op = pluspunt. Xbox One krijgt Blu-ray drive = pluspunt. Rest moet ik nog maar zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom zou het creatief moeten zijn. Ik vind het juist goed dat Sony gewoon de naam blijft houden wara het op slaat. Playstation 1 > Playstation 2 > Playstation 3 > Playstation 4
Xbox > Xbox 360 > Xbox One... 360 was al onzin maar de One...echt droefenis alomHet design kan mij ook niet bekoren en ziet er heel onsamenhangend uit, ik hoop dat Sony het beter gaat doen hoewel die teaser dat niet echt doet vermoeden.
Blu-ray heb ik nog nooit gebruikt. Vraag me uberhaupt af of dat ooit nog zo'n succes gaat worden als men dacht, want ik hoor ook nooit iemand die een film blu-ray koopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het mij op de specs, PS4 gaat met controller richting Xbox op = pluspunt. Xbox One krijgt Blu-ray drive = pluspunt. Rest moet ik nog maar zien.
Tsja, ik hoor ook nooit iemand die een dvd kooptquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Blu-ray heb ik nog nooit gebruikt. Vraag me uberhaupt af of dat ooit nog zo'n succes gaat worden als men dacht, want ik hoor ook nooit iemand die een film blu-ray koopt.
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Tsja, ik hoor ook nooit iemand die een dvd koopt
Mwa, ik ken alleen maar mensen die Blu-Ray kopen, je zou ook stom zijn om het niet te doen als je een dikke tv hebt staan. Het kwaliteitsverschil is schokkend. Even buiten het kijken van films heeft Blu-Ray natuurlijk een ander groot voordeel en dat is de opslagcapaciteit waar games veel aan hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.
Je snapt m'n punt
Haha ja ik snap het. Maar ik denk dat de gemiddelde persoon geen behoefte heeft aan blu-ray of het verschil in kwaliteit te laag vindt om een aankoop te rechtvaardigen. En de meeste laptops hebben geen blu-ray.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat gebeurd eerder dan een blu-ray. Als ik bij mensen in de kast kijk wat ze hebben staan, zie ik NOOIT een blu-ray film maar wel altijd dvd's.
Je snapt m'n punt
Een oogarts zou dan wel op zijn plaats zijn imo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha ja ik snap het. Maar ik denk dat de gemiddelde persoon geen behoefte heeft aan blu-ray of het verschil in kwaliteit te laag vindt om een aankoop te rechtvaardigen. En de meeste laptops hebben geen blu-ray.
Tsja, ik weet het ook niet precies. Misschien denken ze wel dat ze met dvd goed zitten. En waarom ook niet, als je niet anders gewend bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een oogarts zou dan wel op zijn plaats zijn imo.
Hehe, eindelijk iemand die het snapt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ik ken alleen maar mensen die Blu-Ray kopen, je zou ook stom zijn om het niet te doen als je een dikke tv hebt staan. Het kwaliteitsverschil is schokkend. Even buiten het kijken van films heeft Blu-Ray natuurlijk een ander groot voordeel en dat is de opslagcapaciteit waar games veel aan hebben.
Ik had je naam of avatar nog niet gezien, maar bij het lezen van deze reactie op die foto WIST ik gewoon dat jij het was Royquote:
Dan heb je het niet goed begrepen nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef Leonos het volgende:
Snap ik nou goed dat EA spellen exclusief voor de xdoos gaat worden?
Dus als ik FIFA wil spelen moet ik een xbox kopen? Dat wil ik heul niet
Ooooh, niks aan het handje dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed begrepen nee.
XBox krijgt exclusieve content voor EA Sports games.
Dat verzin je nu zelf?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook timed exclusive.
Waarom BR vanwege films.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Blu-ray heb ik nog nooit gebruikt. Vraag me uberhaupt af of dat ooit nog zo'n succes gaat worden als men dacht, want ik hoor ook nooit iemand die een film blu-ray koopt.
Aangezien elke game geïnstalleerd moet worden is dat überhaupt geen issuequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom BR vanwege films.
BR in de Xbox is toch beter vanwege de spellen.
Of wil je onder het gamen "change disc" op een next gen console zien....
Beetje overdreven, niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ik ken alleen maar mensen die Blu-Ray kopen, je zou ook stom zijn om het niet te doen als je een dikke tv hebt staan. Het kwaliteitsverschil is schokkend. Even buiten het kijken van films heeft Blu-Ray natuurlijk een ander groot voordeel en dat is de opslagcapaciteit waar games veel aan hebben.
Ik denk november.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef Nickskuh het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer die PS4 hier nou daadwerkelijk uitkomt, als hij pas in januari/februari hier komt heb je weinig aan FIFA 14, dan kun je hem beter nog voor PS3/XBOX 360/PC kopen.
Wilde net zeggen, kijk eerst eens naar bv. de DVD van The Hobbit op een SDTV en dan naar de BR op een full HD plasma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan een DVD echt niet aanzien op een goede tv hoor en ik zie dat verschil heel erg ja.
Je moet natuurlijk wel zowel de dvdspeler als de BRspeler op dezelfde bron aansluiten anders gaat je vergelijking helemaal mank.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, kijk eerst eens naar bv. de DVD van The Hobbit op een SDTV en dan naar de BR op een full HD plasma.
Als je dat geen levensgroot verschil vindt is een bril misschien een optie?
japan zekerquote:
Bij die prijs ga ik waarschijnlijk ook snel overstag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Als dat is
Dan nog een prijsje van onder de 400 euro en hij staat op m'n kamer.
Ook goed, verschil blijft enorm imo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel zowel de dvdspeler als de BRspeler op dezelfde bron aansluiten anders gaat je vergelijking helemaal mank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |