En zo hoort het ook (wat mij betreftquote:Op zondag 2 juni 2013 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechte zaak. Geen standaard betekent weinig of crappy ondersteuning. Dan blijft het een gimmick.
Mee eens. Zoals Microsoft de Kinect 2 heeft neergezet, ik denk dat we die richting opgaan. Lig je op de bank of iets dergelijks, wil je naar het volgende kanaal dan 'swipe' je gewoon even. Ik denk ook dat qua besturing het heel erg 'natuurlijk' is (net zoals op een smartphone dat je gewoon iets 'aantikt').quote:Op zondag 2 juni 2013 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechte zaak. Geen standaard betekent weinig of crappy ondersteuning. Dan blijft het een gimmick.
Antwoordt van iemand opPSX sensequote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop dat ie niet te duur is dan, als ie gebundeld zat zal het goedkoper zijn dan nu beide los gok ik zo.
Zeg dat zowel de xone als ps4 490 gaan kosten, maar de eyetoy moet los en is bij veel games in gebruik, is ie toch een stuk duurder dan de xone
Als ik 'm goed begrijp heeft hij dus gewoon gekeken naar wat Amazon nu in het systeem heeft staan? Ik geloof er helemaal niets van. Het klinkt een beetje als het verhaaltje van "Een game is net aangekondigd. We plaatsen hem meteen op onze website zodat mensen hem kunnen bestellen. Releasedatum? Oh, 31/12/2013."quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Antwoordt van iemand opPSX sense
Hey Ik weet gisteren zeker dat we allemaal in Europa op de zelfde dag
van de release in UK ook hier de ps4 gaan hebben,
Ik heb de ps4 ff op Amazon uk gepreordert en ff gekeken van waar hij toegestuurd wordt en dit is uit Charleroi ( Belgié ) of Luxemburg dan heb ik nog even gekeken op consolegames en daar staat bij PS4 menutaal
Engels,Nederlands en Franse prijs:
Zonder cam 399 EU
met Cam 475 EU
Ik hoop dat het dan ook op de E3 meegedeeld word maar ik voel het goed aan BTW release zou 3/11 zijn
Yooooo
prijs valt me niet tegen. Ben benieuwd met wat voor pakketten ze gaan komen(ervan uitgaand dat dit bericht helemaal klopt)quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Antwoordt van iemand opPSX sense
Hey Ik weet gisteren zeker dat we allemaal in Europa op de zelfde dag
van de release in UK ook hier de ps4 gaan hebben,
Ik heb de ps4 ff op Amazon uk gepreordert en ff gekeken van waar hij toegestuurd wordt en dit is uit Charleroi ( Belgié ) of Luxemburg dan heb ik nog even gekeken op consolegames en daar staat bij PS4 menutaal
Engels,Nederlands en Franse prijs:
Zonder cam 399 EU
met Cam 475 EU
Ik hoop dat het dan ook op de E3 meegedeeld word maar ik voel het goed aan BTW release zou 3/11 zijn
Yooooo
Dit, en als je ze los moet kopen zal het vast duurder zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 10:07 schreef Noppie2000 het volgende:
400 zonder cam zou prima zijn. Maar ja, dan krijg je weer het geval: het is niet standaard, dus wordt het nooit echt benut.
denk het niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:33 schreef Rossdale het volgende:
De PS3 eye is vast niet compatible met de PS4 zeker?
dat zal niet gebeurenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Godtje het volgende:
Dat lijkt mij ook sterk.
GTA5 is een must have voor mij. Het lijkt me sterk dat die niet op de PS4 komt.... De grote vraag is nu op welk platform ik die ga kopen en dus wanneer de ps4 echt in NL komt.Of zullen ze cool doen en je hem gratis laten downloaden als je hem op de PS3 al hebt gekocht?![]()
Daar zie ik ze niet voor aan. Sony (en MS) zie ik daar ook niet voor aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zal niet gebeuren
stiekem zie ik ze er nog voor aan de game totaal niet voor de ps 4 te maken
ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt. Ik stop veel liever gta 5 een maand later in mn ps4 van nog in mn ps3. als ik dat ding heb staan dan ga ik ook vol voor de 4 uiteraardquote:Op maandag 3 juni 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zie ik ze niet voor aan. Sony (en MS) zie ik daar ook niet voor aan.
Die betalen desnoods mee om hem op dat platform te krijgen.
En waarom zal dat niet gebeuren? Ik denk ook eerder dat ze GTA nog een keer gaan uitstellen tot de release van de console. Maar de timing is wel heel rottig. Als mensen gaan wachten tot de nieuwe consoles een maand later komen... dat is niet goed voor het beeld van GTA.
Maxis heeft met simcity al het juiste voorbeeld gegeven. Als je hem hebt op de PC kan je hem ook op de Mac spelen.
De xbox gaat waarschijnlijk ongeveer dezelfde prijs hebben als de PS4. Ze hebben nagenoeg dezelfde hardware en volgens mij zit de PS4 nog eenvoudiger in elkaar ook. De PS4 heeft het duurdere geheugen, maar de xbox heeft dan weer Kinect. Ik gok zelf op een prijs van 499 voor de PS4, maar lager is natuurlijk altijd beterquote:Op maandag 3 juni 2013 10:04 schreef Jimbo het volgende:
vind 400 met cam wel goed, 500 voor ene uber uitgebreid pakket.
de Xone zal 400 met cam worden gok ik zo
Van de PS3 sowieso, die zullen te streamen zijn via gaikaiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:23 schreef MrGuma het volgende:
Ik hoop dat je op de ps4 nog spellen van de ps3/2 kan spelen (heb nu de xbox 360). Kan ik alle exclusives toch nog spelen. Killzone voornamelijk. Lijkt me heel erg chill.
dus krijg je bij de ps4 de cam die er nog bij moet, en word ie toch duurderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:20 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De xbox gaat waarschijnlijk ongeveer dezelfde prijs hebben als de PS4. Ze hebben nagenoeg dezelfde hardware en volgens mij zit de PS4 nog eenvoudiger in elkaar ook. De PS4 heeft het duurdere geheugen, maar de xbox heeft dan weer Kinect. Ik gok zelf op een prijs van 499 voor de PS4, maar lager is natuurlijk altijd beter
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:23 schreef MrGuma het volgende:
Ik hoop dat je op de ps4 nog spellen van de ps3/2 kan spelen (heb nu de xbox 360). Kan ik alle exclusives toch nog spelen. Killzone voornamelijk. Lijkt me heel erg chill.
beetje jammer voor iedereen die al een ps3 had en een flinke zooi games, dat ze nu verwachten dat je deze dan weer opnieuw koopt (zoals het er naar uit gaat zien)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van de PS3 sowieso, die zullen te streamen zijn via gaikaiDat is voor mij ook een pluspuntje voor de PS4 als huidige 360-eigenaar
hopelijk met de disc als identificatie van het spelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van de PS3 sowieso, die zullen te streamen zijn via gaikaiDat is voor mij ook een pluspuntje voor de PS4 als huidige 360-eigenaar
Die kun je toch op de PS3 blijven spelen? Ik neem aan dat je TV meerdere HDMI aansluitingen heeft en je dus meerdere consoles tegelijk aangesloten kunt hebben?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
beetje jammer voor iedereen die al een ps3 had en een flinke zooi games, dat ze nu verwachten dat je deze dan weer opnieuw koopt (zoals het er naar uit gaat zien)
heel jammer dat
ja zonder meer, maar het is zoveel fijner om alles op 1 console te hebben.. pure luiigheidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kun je toch op de PS3 blijven spelen? Ik neem aan dat je TV meerdere HDMI aansluitingen heeft en je dus meerdere consoles tegelijk aangesloten kunt hebben?
Dacht je dat menige gamer z'n PS3 weg doet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
beetje jammer voor iedereen die al een ps3 had en een flinke zooi games, dat ze nu verwachten dat je deze dan weer opnieuw koopt (zoals het er naar uit gaat zien)
heel jammer dat
nee, ik bedoel het meer als, jammer dat ie niet backwards comp. is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dacht je dat menige gamer z'n PS3 weg doet.
Dan kom je toch bedrogen uit.
Want je kunt de gouwe ouwe games NIET op de
PS4 spelen.
Tja helaas....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik bedoel het meer als, jammer dat ie niet backwards comp. is.
Ik heb liever 1/2 consoles staan in de woonkamer en de rest in mn 'game' kamer dan dat ik de ps3 nog een jaar moet houden in de woonkamer omdat ik die games nog wil spelen
normaal zou ik zeggen ' ik zie het wel op fok verschijnen 'quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja helaas....
Mijn Game collectie is al een flink stuk kleiner geworden.
Tegen de tijd dat de PS4 uitkomt
ga ik eens (met pijn in me hart) hard nadenken wat ik met de rest ga doen.
Was ook mijn idee...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
normaal zou ik zeggen ' ik zie het wel op fok verschijnen '
maar zelfs wetende dat de ps4 dalijk komt en ik toch die 3 niet meer aanslinger voor nieuwe games heb ik voor mezelf een algehele games-koop-stop ingeroepen zodat ik het allemaal in de 4 kan stoppen als ie er is
GTA4 heb ik ook hier in de preorder...voor die 25eur kon ik hem gewoon niet laten liggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef -CRASH- het volgende:
TA V, Watch Dogs en de PS 4 alleen nog maar i
De grootste bazengame ooit op de PS3 cancellen voor een dom spelletje met auto's.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:44 schreef -CRASH- het volgende:
Maar toch Grid2 aangeschaft.
Last Of Us gecanceld.
last of us valt best heel hard tegenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De grootste bazengame ooit op de PS3 cancellen voor een dom spelletje met auto's.
Gtfo man
Dat is een kwestie van persoonlijke smaak, natuurlijk.quote:
Vertel?quote:
Ik ga uit van de demo die ik gespeeld heb en een preview versie.quote:
Had L.O.U. al van het begin in de pre-orderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De grootste bazengame ooit op de PS3 cancellen voor een dom spelletje met auto's.
Gtfo man
Wellicht weer zo'n geval dat de demo niet echt veel zegt of op oudere code gebaseerd is, of gewoon niet representatief is voor de game.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga uit van de demo die ik gespeeld heb en een preview versie.
Ik denk dat mn verwachtingen veel te hoog lagen misschien maar ik vond de gameplay als een 100 in een dozijn aanvoelen. Ook de manier van de controls vond ik niet fijn aanvoelen, net als met batman arkham city heb je teveel combinaties om acties uit te voeren.
Moet zeggen dat ik dat met veel van die 3rd person games heb de laatste tijd.
PS3 welke versie naar 199? De 500 GB SS?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:40 schreef Aether het volgende:
Een prijs van €399 zou me ook niet verbazen, met een prijsdaling van de PS3 richting €199.
Ja. Normale prijs is nu zo'n €260. Een daling met €50 over een half jaar zit er waarschijnlijk wel in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PS3 welke versie naar 199? De 500 GB SS?
Zou mooi zijn jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja. Normale prijs is nu zo'n €260. Een daling met €50 over een half jaar zit er waarschijnlijk wel in.
Ik vind de demo heerlijk spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had L.O.U. al van het begin in de pre-order
Maar zoals Jimbo al zei... De demo viel tegen.
Misschien dat ik em ooit nog eens een keer ga halenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind de demo heerlijk spelen.
Ze hebben wel een stukje uitgekozen waar er qua plot geen moer gebeurd.
Maar het is allemaal persoonlijk natuurlijk
Dat is heel netjes. Ik heb iets meer dan alleen deze beta gespeeld maar was het na 2 uur zat en heb hem uitgezet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:46 schreef Dutchguy het volgende:
DGE Magazine de game met een 10/10 waardeert (als het klopt nat
quote:'PS4 en Xbox One direct winstgevend'
PlayStation 4 • Xbox One • Geplaatst door Karel van Hasselt (Kensuke) dm op 04-06-2013 @ 15:48
De PlayStation 4 en Xbox One worden eind dit jaar niet tegen verlies verkocht. De spelcomputers kosten volgens een analist respectievelijk 350 en 400 dollar. De productiekosten voor beide spelcomputers zou 75 dollar lager liggen. Dat suggereert analist Michael Pachter van marktonderzoeksbureau Wedbush Morgan.
De vorige spelcomputers van Sony en Microsoft, de PlayStation 3 en Xbox 360, werden met een verlies op de markt gebracht. Door onder de kostprijs aan te bieden konden de twee bedrijven hun spelcomputer gemakkelijker aan de man brengen. Winst zou worden gehaald uit de verkoop van de spelletjes.
Bij spelcomputers dalen de productiekosten in de loop der jaren doordat onderdelen goedkoper worden. Hierdoor maken Sony en Microsoft sinds enige tijd winst op elke verkochte spelcomputer.
Met de PlayStation 4 en de Xbox One eind dit jaar in de winkel, verwacht Pachter bovendien dat de bestaande spelcomputers in prijs zakken. Voor de Xbox 360 en PlayStation 3 rekent hij op een daling van vijftig dollar, terwijl de Nintendo Wii net onder de honderd dollar zou moeten kosten. Omdat de PlayStation Vita met een prijskaartje van 250 dollar niet over de toonbank vliegt, wordt ook daar een prijsdaling verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |