Kingdom hearts HD please! Ik wil een persoonlijke review van die!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, wat ze hebben staan op de E3 ga ik proberen. Ook van andere uitgevers (Square Enix, pretty plz). Al houd ik niet van wachtrijen, maar dat komt wel goed. We zijn Nederlanders, dus we staan overal vooraan op de een of andere manier
Neuh, dat was een korte demo speciaal gemaakt om ff te spelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die wat ze ook in die persco lieten zien (geloof ik)
Geniaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n beetje de definitie van een demo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nee, die komt op de E3quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef AppleMartini het volgende:
[..]Die demo was puur om even op de presentatie te spelen, hij was amper af. Ze komen ongetwijfeld met een nieuwe, maar op dit moment is er nog geen bestaande demo voor de E3.
Ik bedoel niet dat er nu al een demo uit is, ik bedoel dat de demo nog niet bestaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die komt op de E3
Als die er nu al was hoeft die dan niet meer te komen
Sinds wanneer moet een developers kit er mooi uit zien? Dit slaat echt nergens op.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, en een gigantisch lellek ding.
Jeetje zeg, mag ik niet zeggen dat ik de devkit lelijk vind?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef El-a-Menthol het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een developers kit er mooi uit zien? Dit slaat echt nergens op.
PS2 devkitquote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, en een gigantisch lellek ding.
quote:PS4 al op 29 oktober in de winkels volgens Ubisoft
Ubisoft meldt in zijn jaarcijfers dat Assassin's Creed 4: Black Flag op 29 oktober verschijnt voor de Playstation 4, evenals voor andere platformen. Dit zou betekenen dat de PS4 op dat moment al in de winkels ligt.
Al eerder werd bekend dat de nieuwe Assassin's Creed op 29 oktober verschijnt (31 oktober in Europa). Hierbij werd echter niet specifiek vermeld dat het ook om de PS4-versie gaat.
Wel gaf Ubisoft al eerder een hint naar de releasedatum van Sony's nieuwe spelcomputer. Bij het bekendmaken van de releasedatum voor Watch Dogs, dat vanaf 21 november in de winkels ligt, werd specifiek gezegd dat het om de versie voor next-gen gaat. Het zou echter kunnen dat de PS4 alsnog later komt, omdat Ubisoft voor het gemak maar één datum noemt.
Het heet nu Panopticon: http://www.jp.playstation.com/scej/title/panopticon/quote:
Je dacht serieus dat ze de console niet zouden laten zijn op E3?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:11 schreef Ties02 het volgende:
Holyyyy fuuuuu
Krijgen jullie ook dat mailtje? Zie hem als eerste @ E3 persconferentie, can't wait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |