Ik stem voor.quote:
quote:
beetje chillen johquote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef Osuchi het volgende:
JE BENT VERDORIE MEDE EIGENAAR VAN HET TOPIC KUD EENT
Haha heb je het gemiddelde openbare toilethokje gezien, over zulke dingen heb ik hetquote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef BrandX het volgende:
ff politiek correct: zolang je maar niet op spullen van een ander oid gaat kalken. Ook eventuele boetes zijn voor jezelf enzo.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha heb je het gemiddelde openbare toilethokje gezien, over zulke dingen heb ik het
Maar ik begrijp dat je als modje zoiets moet melden ja.
vogelzoekende autistische geile hommohontenfamfare* nog beterquote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
vogelzoekende geile hommohontenfamfare*
Ik denk dat we 'm hebben
veel te lang man. kort, simpel, snel, en echt des FOK!s moet je hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
vogelzoekende geile hommohontenfamfare*
Ik denk dat we 'm hebben
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel te lang man. kort, simpel, snel, en echt des FOK!s moet je hebben.
Danny had daar toch een potje voor?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef BrandX het volgende:
ff politiek correct: zolang je maar niet op spullen van een ander oid gaat kalken. Ook eventuele boetes zijn voor jezelf enzo.
.................. ow... Ik moet even ehm......... brb.quote:
Hmm ja heb je wel gelijk in en het is ook best wel nietszeggend, als je meerdere woorden gaat gebruiken kan het denk ik beter in zinsvorm zijn. Nog suggesties?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel te lang man. kort, simpel, snel, en echt des FOK!s moet je hebben.
Honderd miljoenste post op FOK!forum!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef Osuchi het volgende:
Ja nee sorry maar dat wordt 'm niet ik snap 'm zelf nieteens
Welke provincie woon je? Als ik je dan ooit tegenkom zal ik het zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef Osuchi het volgende:
Kort, bondig pakkend, dit is hem
Nu nog mensen zo ver krijgen om het plan daadwerkelijk uit te voeren.
Overijsselquote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke provincie woon je? Als ik je dan ooit tegenkom zal ik het zeggen
Vis een optie is tijdloos, een mijlpaal in de FOK!-geschiedenis, dat is hem gewoon hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 16:28 schreef Romanus het volgende:
ik vind hontenfamfare leuker, klinkt nog een beetje scandinavisch ofzo
dictator!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Vis een optie is tijdloos, een mijlpaal in de FOK!-geschiedenis, dat is hem gewoon hoor
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gewoon all out gaan;
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER SPREEKT DE BRANDWEER
dat ga je toch niet in het openbaar roepen tegen iemand? Dadelijk word je in elkaar geslagen door een homofobe hondenliefhebber of een homofiele hondenhater!quote:
Het mooie is dat het ook op een geen enkele manier kwetsend is, het is geen schelden, heerlijk onschuldig, en niemand die het snaptquote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Vis een optie is tijdloos, een mijlpaal in de FOK!-geschiedenis, dat is hem gewoon hoor
Ik reis dagelijks drie uur met het OV, dus ik moet haast wel FOK!kers tegenkomen. Of je ziet het vluchtig op iemands telefoonscherm. Maar ja hoe knoop je dan een gesprek aan?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef Osuchi het volgende:
Kort, bondig pakkend, dit is hem
Nu nog mensen zo ver krijgen om het plan daadwerkelijk uit te voeren.
Picture this: Je zit met iemand in de trein of je bent aan 't bellen, je wil checken of er FOK!kers aanwezig zijn dus je zegt heel casual tegen die persoon of je moeder aan de lijn 'vis een optie?' om vervolgens te zien welke hoofden er vluchtig in de rondte schieten om te kijken wie dat zei en BEETquote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik reis dagelijks drie uur met het OV, dus ik moet haast wel FOK!kers tegenkomen. Of je ziet het vluchtig op iemands telefoonscherm. Maar ja hoe knoop je dan een gesprek aan?Goeie dit
En dan weet je moeder ook gelijk dat je op Fok zit!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Picture this: Je zit met iemand in de trein of je bent aan 't bellen, je wil checken of er FOK!kers aanwezig zijn dus je zegt heel casual tegen die persoon of je moeder aan de lijn 'vis een optie?' om vervolgens te zien welke hoofden er vluchtig in de rondte schieten om te kijken wie dat zei en BEET
Nee, zo breng je het natuurlijk niet. Je moeder zal wel aan het zeiken zijn over d'r dieet of dat ze niet naar de wc kan of over het eten van vanavond en dan breng je het gewoon op een passende manier in de zinquote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan weet je moeder ook gelijk dat je op Fok zit!
Dan kijkt die andere persoon je toch raar aan met "Vis een optie?" Om ergens te kalken is die super, maar om daar nou iemand mee aan te spreken?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Picture this: Je zit met iemand in de trein of je bent aan 't bellen, je wil checken of er FOK!kers aanwezig zijn dus je zegt heel casual tegen die persoon of je moeder aan de lijn 'vis een optie?' om vervolgens te zien welke hoofden er vluchtig in de rondte schieten om te kijken wie dat zei en BEET
Het is ook maar fictie, net of FOK!kers buiten komenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dan kijkt die andere persoon je toch raar aan met "Vis een optie?" Om ergens te kalken is die super, maar om daar nou iemand mee aan te spreken?
Heuy, ik kom buiten ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Het is ook maar fictie, net of FOK!kers buiten komen
Schop naar ONZ in dat geval.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Het is ook maar fictie, net of FOK!kers buiten komen
Sorry vergeef me ik probeerde maar grappig te doenquote:
Grappig is het opzich wel hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Sorry vergeef me ik probeerde maar grappig te doenJij nog ideetjes voor een codewoord irl dan?
"Hallon, mag ik vragen hoe laat het is?"quote:
Klopt al niet meer, mijn 2 beste homo matties gebruiken dit ook en het zijn geen FOK!kersquote:Op zondag 12 mei 2013 20:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Grappig is het opzich wel hoor.Maar lijkt mij nog grappiger als het ook echt werkt.
[..]
"Hallon, mag ik vragen hoe laat het is?"
of
"Hallon, welke richting is het station ongeveer?"
Als je zoiets zegt tegen een potentiële FoK!-er, dan krijg je een normaal antwoord als je tegen een niet-FoK!-er praat en je hebt een FoK!-er gevonden, als die "Hallon" terug zegt.
Wutquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Klopt al niet meer, mijn 2 beste homo matties gebruiken dit ook en het zijn geen FOK!kersEn zij besmetten er weer andere vrienden van hen mee dus ik weet niet of dit gaat lukken
Dit gaat overigens niet over HIVquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Klopt al niet meer, mijn 2 beste homo matties gebruiken dit ook en het zijn geen FOK!kersEn zij besmetten er weer andere vrienden van hen mee dus ik weet niet of dit gaat lukken
Lol, heb het nog nooit gehoord/gelezen buiten dit forum. Maar ander ideetje, iedereen stelt dezelfde whatsapp-tone in, die normaal niemand gebruikt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Veel te ver doorgedacht, ik persoonlijk vind het verschrikkelijk als iemands telefoon elke keer bliept, ik heb 'm zelf altijd gewoon op trillen staan, en hiermee valt er nog een misverstand te maken dat iemand per toeval toch dat whatsapp deuntje heeft. We moeten echt iets authentieks bedenkenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Lol, heb het nog nooit gehoord/gelezen buiten dit forum. Maar ander ideetje, iedereen stelt dezelfde whatsapp-tone in, die normaal niemand gebruikt.
Juffrouw, ik zoek tampons, waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Osuchi het volgende:
Wat dacht je van een vraag als 'Pardon, waar kan ik hier ergens stroopwafels halen?' In ieder geval niet een standaard product, of 'Is er hier ergens een viskraam' ofzoVragen die niemand anders stelt maar die een niet-FOK!ker nog niet bizar vreemd in de oren klinken.
Hou je bek eensquote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Juffrouw, ik zoek tampons, waar kan ik die vinden?
Succes gegarandeerd.
Tsjek je DM even.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik krijg een sleutel van het magazijn dus ik zou je maar stil houden als ik jou was
Dat doe ik al een paar jaar en iedereen kijkt me geïrriteerd aan als ik zoiets doe.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:33 schreef bulbjes het volgende:
En in de friet/ patatzaak (streep door wat niet van toepassing is) natuurlijk 'Het is patat!' roepen als iemand friet besteld, en 'Het is friet!' als iemand patat besteld.
En op de vrijmarkt (maar ook toepasbaar in markt, supermarkt, winkel usw) uiteraard kreten als 'Mijn (vul in), wat doe je?! ' en 'Ik heb het toch gekocht?'.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |