Schop naar ONZ in dat geval.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Het is ook maar fictie, net of FOK!kers buiten komen
Sorry vergeef me ik probeerde maar grappig te doenquote:
Grappig is het opzich wel hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Sorry vergeef me ik probeerde maar grappig te doenJij nog ideetjes voor een codewoord irl dan?
"Hallon, mag ik vragen hoe laat het is?"quote:
Klopt al niet meer, mijn 2 beste homo matties gebruiken dit ook en het zijn geen FOK!kersquote:Op zondag 12 mei 2013 20:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Grappig is het opzich wel hoor.Maar lijkt mij nog grappiger als het ook echt werkt.
[..]
"Hallon, mag ik vragen hoe laat het is?"
of
"Hallon, welke richting is het station ongeveer?"
Als je zoiets zegt tegen een potentiële FoK!-er, dan krijg je een normaal antwoord als je tegen een niet-FoK!-er praat en je hebt een FoK!-er gevonden, als die "Hallon" terug zegt.
Wutquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Klopt al niet meer, mijn 2 beste homo matties gebruiken dit ook en het zijn geen FOK!kersEn zij besmetten er weer andere vrienden van hen mee dus ik weet niet of dit gaat lukken
Dit gaat overigens niet over HIVquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Klopt al niet meer, mijn 2 beste homo matties gebruiken dit ook en het zijn geen FOK!kersEn zij besmetten er weer andere vrienden van hen mee dus ik weet niet of dit gaat lukken
Lol, heb het nog nooit gehoord/gelezen buiten dit forum. Maar ander ideetje, iedereen stelt dezelfde whatsapp-tone in, die normaal niemand gebruikt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Veel te ver doorgedacht, ik persoonlijk vind het verschrikkelijk als iemands telefoon elke keer bliept, ik heb 'm zelf altijd gewoon op trillen staan, en hiermee valt er nog een misverstand te maken dat iemand per toeval toch dat whatsapp deuntje heeft. We moeten echt iets authentieks bedenkenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Lol, heb het nog nooit gehoord/gelezen buiten dit forum. Maar ander ideetje, iedereen stelt dezelfde whatsapp-tone in, die normaal niemand gebruikt.
Juffrouw, ik zoek tampons, waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Osuchi het volgende:
Wat dacht je van een vraag als 'Pardon, waar kan ik hier ergens stroopwafels halen?' In ieder geval niet een standaard product, of 'Is er hier ergens een viskraam' ofzoVragen die niemand anders stelt maar die een niet-FOK!ker nog niet bizar vreemd in de oren klinken.
Hou je bek eensquote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Juffrouw, ik zoek tampons, waar kan ik die vinden?
Succes gegarandeerd.
Tsjek je DM even.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik krijg een sleutel van het magazijn dus ik zou je maar stil houden als ik jou was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |