Honderd miljoenste post op FOK!forum!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:17 schreef Osuchi het volgende:
Ja nee sorry maar dat wordt 'm niet ik snap 'm zelf nieteens
Welke provincie woon je? Als ik je dan ooit tegenkom zal ik het zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef Osuchi het volgende:
Kort, bondig pakkend, dit is hem
Nu nog mensen zo ver krijgen om het plan daadwerkelijk uit te voeren.
Overijsselquote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke provincie woon je? Als ik je dan ooit tegenkom zal ik het zeggen
Vis een optie is tijdloos, een mijlpaal in de FOK!-geschiedenis, dat is hem gewoon hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 16:28 schreef Romanus het volgende:
ik vind hontenfamfare leuker, klinkt nog een beetje scandinavisch ofzo
dictator!quote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Vis een optie is tijdloos, een mijlpaal in de FOK!-geschiedenis, dat is hem gewoon hoor
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gewoon all out gaan;
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER SPREEKT DE BRANDWEER
dat ga je toch niet in het openbaar roepen tegen iemand? Dadelijk word je in elkaar geslagen door een homofobe hondenliefhebber of een homofiele hondenhater!quote:
Het mooie is dat het ook op een geen enkele manier kwetsend is, het is geen schelden, heerlijk onschuldig, en niemand die het snaptquote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Vis een optie is tijdloos, een mijlpaal in de FOK!-geschiedenis, dat is hem gewoon hoor
Ik reis dagelijks drie uur met het OV, dus ik moet haast wel FOK!kers tegenkomen. Of je ziet het vluchtig op iemands telefoonscherm. Maar ja hoe knoop je dan een gesprek aan?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef Osuchi het volgende:
Kort, bondig pakkend, dit is hem
Nu nog mensen zo ver krijgen om het plan daadwerkelijk uit te voeren.
Picture this: Je zit met iemand in de trein of je bent aan 't bellen, je wil checken of er FOK!kers aanwezig zijn dus je zegt heel casual tegen die persoon of je moeder aan de lijn 'vis een optie?' om vervolgens te zien welke hoofden er vluchtig in de rondte schieten om te kijken wie dat zei en BEETquote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik reis dagelijks drie uur met het OV, dus ik moet haast wel FOK!kers tegenkomen. Of je ziet het vluchtig op iemands telefoonscherm. Maar ja hoe knoop je dan een gesprek aan?Goeie dit
En dan weet je moeder ook gelijk dat je op Fok zit!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Picture this: Je zit met iemand in de trein of je bent aan 't bellen, je wil checken of er FOK!kers aanwezig zijn dus je zegt heel casual tegen die persoon of je moeder aan de lijn 'vis een optie?' om vervolgens te zien welke hoofden er vluchtig in de rondte schieten om te kijken wie dat zei en BEET
Nee, zo breng je het natuurlijk niet. Je moeder zal wel aan het zeiken zijn over d'r dieet of dat ze niet naar de wc kan of over het eten van vanavond en dan breng je het gewoon op een passende manier in de zinquote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan weet je moeder ook gelijk dat je op Fok zit!
Dan kijkt die andere persoon je toch raar aan met "Vis een optie?" Om ergens te kalken is die super, maar om daar nou iemand mee aan te spreken?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Picture this: Je zit met iemand in de trein of je bent aan 't bellen, je wil checken of er FOK!kers aanwezig zijn dus je zegt heel casual tegen die persoon of je moeder aan de lijn 'vis een optie?' om vervolgens te zien welke hoofden er vluchtig in de rondte schieten om te kijken wie dat zei en BEET
Het is ook maar fictie, net of FOK!kers buiten komenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dan kijkt die andere persoon je toch raar aan met "Vis een optie?" Om ergens te kalken is die super, maar om daar nou iemand mee aan te spreken?
Heuy, ik kom buiten ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Het is ook maar fictie, net of FOK!kers buiten komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |