Ik stem voor.quote:
quote:
beetje chillen johquote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef Osuchi het volgende:
JE BENT VERDORIE MEDE EIGENAAR VAN HET TOPIC KUD EENT
Haha heb je het gemiddelde openbare toilethokje gezien, over zulke dingen heb ik hetquote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef BrandX het volgende:
ff politiek correct: zolang je maar niet op spullen van een ander oid gaat kalken. Ook eventuele boetes zijn voor jezelf enzo.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Haha heb je het gemiddelde openbare toilethokje gezien, over zulke dingen heb ik het
Maar ik begrijp dat je als modje zoiets moet melden ja.
vogelzoekende autistische geile hommohontenfamfare* nog beterquote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
vogelzoekende geile hommohontenfamfare*
Ik denk dat we 'm hebben
veel te lang man. kort, simpel, snel, en echt des FOK!s moet je hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
vogelzoekende geile hommohontenfamfare*
Ik denk dat we 'm hebben
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel te lang man. kort, simpel, snel, en echt des FOK!s moet je hebben.
Danny had daar toch een potje voor?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef BrandX het volgende:
ff politiek correct: zolang je maar niet op spullen van een ander oid gaat kalken. Ook eventuele boetes zijn voor jezelf enzo.
.................. ow... Ik moet even ehm......... brb.quote:
Hmm ja heb je wel gelijk in en het is ook best wel nietszeggend, als je meerdere woorden gaat gebruiken kan het denk ik beter in zinsvorm zijn. Nog suggesties?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel te lang man. kort, simpel, snel, en echt des FOK!s moet je hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |