Effe level 38 checkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Happel het volgende:
[..]
En ik kom level 38 niet eens voorbij.
Heb alleen daarom al zin om dingen kapot te maken.
Als je nu terugkomt met enkel de woorden "Klaar, dat was echt makkelijk" heb je een kapotte computer in de omgeving Amersfoort op je geweten.quote:
Oh jeej...quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nu terugkomt met enkel de woorden "Klaar, dat was echt makkelijk" heb je een kapotte computer in de omgeving Amersfoort op je geweten.
quote:
Gaat weer lekker hard. Oh oh ohquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer 12 topics er door heen vandaag..
Morgen hools inhalen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
weet je toevallig ook het gemiddeld aantal per dag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie haten hem?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
De twee grootste kneuzen van de SC haten HMF, de sukkels.
Wat een bitch, die dump je toch gelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)klas_akkefietje.html
Dat is volgens mij PoezeligDing
Door dit soort wijven is er voetbal vandalisme. Vrouwen slaan mag niet, dan mannen maar in het weekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een bitch, die dump je toch gelijk
Misschien moet je dat eens wat vaker doen ipv zuipen en Candycrush Saga spelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo doen jullie lief tegen Tyron?
Dan ga ik even de hond uitlaten
Is goed hoor geef mij maar de schuldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dit soort wijven is er voetbal vandalisme. Vrouwen slaan mag niet, dan mannen maar in het weekend.
Jouw schuld C_A
Kijk je wel uit zo laat over straat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo doen jullie lief tegen Tyron?
Dan ga ik even de hond uitlaten
Ik laat haar 5 keer op een dag uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens wat vaker doen ipv zuipen en Candycrush Saga spelen.
Ze zal wel slikkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een bitch, die dump je toch gelijk
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik laat haar 5 keer op een dag uit![]()
Bemoei je er niet mee anders krijg je volgende week klapjes
Ah je bent zo'n type uit dat dumpert filmpje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Grasveldje is naast mijn huis, en anders stomp ik ze gewoon
Serieusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef Happel het volgende:
Ik krijg bij C_A echt het idee dat ze een of andere kenau is.
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah je bent zo'n type uit dat dumpert filmpje?
Ja hoor alsof een verkrachter meteen een neger moet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
maar ik bijt wel van me af als er een neger op mij af komt rennen
ofzo....
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hoor alsof een verkrachter meteen een neger moet zijnVooroordelen. Hier gaat Don een note voor geven.
Geloof ik best. Ik ga het wel merken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik ben harstikke lief hoor
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik vind GGMM een beetje raar
Op 1:07 als die viool net een saxofoon lijkt qua geluid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
Yes, ik kan het filmpje weer kijken.
Wat een baas.
Hij begint er iets mee, zn eigen schuld. Nu komt hij er niet meer van af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan nog.... dan dump je haar toch gewoon?
En daarom moet je dus een koptelefoon aanschaffen. GGMM heeft nog wel advies voor je, sterker nog. Hij heeft een extra koptelefoon voor je liggen.quote:
Begint hij weer te steigeren ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel dat het tijd is om naar bed te gaan.
Dit is waarheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom moet je dus een koptelefoon aanschaffen. GGMM heeft nog wel advies voor je, sterker nog. Hij heeft een extra koptelefoon voor je liggen.
Dat je veel over Fok mag dromenquote:
Niet waar. Je wist best dat dat niet mochtquote:
Ok, ik weet weer waar ik sta.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar. Je wist best dat dat niet mochtSnap niet dat je je er zo over opwindt.
Maar je bent nog steeds m'n favoriete Feyenoorder.
Dat doettie, soms krijg je een dag later nog een reactie op iets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
GGMM lees jij serieus alle topics terug?
http://fok.nl/sherlock/quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen. En wees eens niet zo selectief in je modereren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar. Je wist best dat dat niet mochtSnap niet dat je je er zo over opwindt.
Enkel als je zijn naam noemt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Daar waar Ron een vrijbrief heeft als gulle Feyenoorderquote:
Ik ben niet selectief. 'kankerjood' mod ik altijd wegquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen. En wees eens niet zo selectief in je modereren.
Ook de reden dat ik hem nu pas kijk, altijd jammer als je weet dat het maar kort gaat duren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leuke serie, alleen maar 1 seizoen
Duh, iedereen doet dat. Behalve jij.quote:
Kutserie die terecht gecanceld isquote:
Volgens mij ben je het liefst weer mod af, beetje trollen en de SC spammen enzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, er zijn gewoon te veel dingen gebeurd tussen ons die ik nog niet los kan laten.
Ik doe het ook deels als GGMM zijn spreekbuis zijnde.quote:
Kanker tot daaraan toe, maar omwegen zoeken om het stiekem toch verkapt te kunnen zeggenquote:
Er stond kanjerjood. Leer lezen, boeler.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef GGMM het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen. En wees eens niet zo selectief in je modereren.
Ik ben niet selectief. 'kankerjood' mo
ik doe dat echt nooit neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, iedereen doet dat. Behalve jij.
Wat ben jij raar zeg.
[..]
Kutserie die terecht gecanceld is
Tsssss....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Kanker tot daaraan toe, maar omwegen zoeken om het stiekem toch verkapt te kunnen zeggen
Valt mee. Een slechte mod op VBL zijn is kut.quote:
Bekt beterquote:
Als GGMM zijn spreekbuis, of GGMM zijn spreekbuis zijnde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe het ook deels als GGMM zijn spreekbuis zijnde.
[..]
Kanker tot daaraan toe, maar omwegen zoeken om het stiekem toch verkapt te kunnen zeggen
Tantoe spangquote:
maar ben je dan niet benieuwd wat ik allemaal over je Schrijf danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik iig niet. Als Fok!-celebrity kan ik zo wel bezig blijven.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Er stond kanjerjood. Leer lezen, boeler.
Je bent raar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als GGMM zijn spreekbuis, of GGMM zijn spreekbuis zijnde.
Als GGMM zijn spreekbuis zijnde is een contaminatie.
Dit heeft Caland mij geleerd.
Dat schrijf ik allemaal op in een speciaal boekje zodat ik het later terug kan lezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ben je dan niet benieuwd wat ik allemaal over je Schrijf dan
Kangoeroequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe het ook deels als GGMM zijn spreekbuis zijnde.
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat schrijf ik allemaal op in een speciaal boekje zodat ik het later terug kan lezen.
Waxquote:
Dit vind ik idd wel iets heel treurigs hebben ja. Zoiets doe je op de kleuterschool.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Zei jij kanker op de kleuterschool? Rebels.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik idd wel iets heel treurigs hebben ja. Zoiets doe je op de kleuterschool.
Nee, 'kanjer'.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Zei jij kanker op de kleuterschool? Rebels.
Je ging toch weg Tyron?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben vandaag onder de zonnebank geweest, ik had alleen de gezichtsbruiner lager moeten zetten. Mijn gezicht is een beetje verbrand
Als het woord pompen viel, dan werd er toch wat afgelachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 'kanjer'.
En de juffrouw had geen idee
Deze..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef TwenteFC het volgende:
Gebruik altijd deze shit maar is best wel kut
[ afbeelding ]
Aha. Wat ben je toch een kanjer, jongen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 'kanjer'.
En de juffrouw had geen idee
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben vandaag onder de zonnebank geweest, ik had alleen de gezichtsbruiner lager moeten zetten. Mijn gezicht is een beetje verbrand
ok.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Tyron is mijn favoriete user.
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Cara het volgende:
Ik vraag me altijd af of Tyron een grapje maakt maar volgens mij is ie 9 vd 10 keer serieus
Mwa... hij houdt zich er wel vervelend rustig onder. Meestal krijg ik mensen wel tot een kookpuntquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Cara het volgende:
Ik vraag me altijd af of Tyron een grapje maakt maar volgens mij is ie 9 vd 10 keer serieus
+/- 10cm.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoelang is je haar, en krijg je er niet zo'n vette kop van?
Was je net klaar met je wenkbrauwen epilerenquote:
want?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Maar wees blij dat je niet naakt ben.
hoezo zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Was je net klaar met je wenkbrauwen epileren
ja hoor, morgen zou ik videoclipje opnemen maar gaat niet door vanwege dat kaulo weerquote:
Dat doen wijven nou eenmaal.quote:
ja hèquote:
Altijd goed, videoclipje voor wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja hoor, morgen zou ik videoclipje opnemen maar gaat niet door vanwege die kaulo weer
en met jou doublepain?
nee dat kijkt ik nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hè
Ik kan niet wachten tot volgende week nu![]()
Maar soms ook wel beetje rommelig
Nu kijk ik glee, kijk je dat ook?
we hebben 10 schoolopdrachten die voor de zomer af moeten, 1 daarvan is externe opdracht, dus ik doe samen met een vriend van me en die heeft een neef en die is beginnende rapper, dusja die wilt weer een videoclipjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd goed, videoclipje voor wat?
Kokosnootolie op aanraden van Don toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik gebruik een speciale mousse voor gevoelige hoofdhuid, op aanraden van Happel.
ik ben wel blij dat ze dood is, vond het een raar wijf. Maar ze zal wel terugkomen denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee dat kijkt ik niet
maarja wel dom die bonnie hoor
Dat is alleen voor kroeshaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Kokosnootolie op aanraden van Don toch?
Een broek is wel een ruim begrip. Zelfs of Fok! is niet iedereen dusdanig groot geschapen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tandpasta op je geslachtsdeel kan pijnlijk zijn, lijkt mij
ik sta gelukkig niet vaak naakt m'n tanden te poetsen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tandpasta op je geslachtsdeel kan pijnlijk zijn, lijkt mij
Moet je eens onder een goed warme douche doen man. Is 10x zo verfrissend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik sta gelukkig niet vaak naakt m'n tanden te poetsen.
oh hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hebben 10 schoolopdrachten die voor de zomer af moeten, 1 daarvan is externe opdracht, dus ik doe samen met een vriend van me en die heeft een neef en die is beginnende rapper, dusja die wilt weer een videoclipje
ik stoorde me aan haar scheve bek, maarjaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ze dood is, vond het een raar wijf. Maar ze zal wel terugkomen denk ik
ow raar? Ik welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik sta gelukkig niet vaak naakt m'n tanden te poetsen.
nouja het gaat morgen dus niet door, maar we kennen er genoeg jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh haha
Al chicks geregeld voor je clipje? Anders kan hij zichzelf geen rapper noemen.
onder de douche tanden poetsen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je eens onder een goed warme douche doen man. Is 10x zo verfrissend.
Waarom? Probeer het eens, is best lekker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja, het was meer een soort verbaasde reactie.
Wel onder de douche pissen altijd. Scheelt weer water.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tegelijkertijd even lekker schijten, kan je daarna meteen naar bed.
gadverquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tegelijkertijd even lekker schijten, kan je daarna meteen naar bed.
Je gaat me toch niet vertellen dat als jij moet schijten dat je het dan altijd direct doorspoelt, wanneer je weet dat je binnen het uur weer moet pissen he? Zonde van 't water.quote:
Altijd wanneer ik klaar ben met douchen even over de kraan pissen als ik weet dat mijn broertje voor de deur staat te wachten om te douchen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel onder de douche pissen altijd. Scheelt weer water.
Leuk. Al doet het mij wel aan een oud klasgenoot denken. Daar waar ik hem voor het zien van deze rap als extreem sulletje zag had ik erna diep respect voor hemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hebben 10 schoolopdrachten die voor de zomer af moeten, 1 daarvan is externe opdracht, dus ik doe samen met een vriend van me en die heeft een neef en die is beginnende rapper, dusja die wilt weer een videoclipje
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk. Al doet het mij wel aan een oud klasgenoot denken. Daar waar ik hem voor het zien van deze rap als extreem sulletje zag had ik erna diep respect voor hem
Quitter!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:21 schreef Happel het volgende:
Ik ga slapen. Gefrustreerd, door dat kankerspel.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat als jij moet schijten dat je het dan altijd direct doorspoelt, wanneer je weet dat je binnen het uur weer moet pissen he? Zonde van 't water.
awwwwwwquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:21 schreef Happel het volgende:
Ik ga slapen. Gefrustreerd, door dat kankerspel.
Trap op 2e deur links.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:25 schreef JanCees het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n bed opzoeken. Welterusten.
nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit jij nog wel in #TeamRonDanja. Of pleegt Happel ook met jou een Munstermannetje?
kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, normaal ben je altijd zo goedgelovig.
Oh jeej... Dit gaat de verkeerde kant op. Ik heb mij al als back, back-up aangeboden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoorIk blijf trouw
Nou ja, misschien ook meespelen met het team van me broer.
Do you remember?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeej... Dit gaat de verkeerde kant op. Ik heb mij al als back, back-up aangeboden.
Door de Plusmarkt zit dit 'domme' nummer in mijn hoofd
nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Vaak zo, 1e deur zal de WC/douche wel zijn.
God straft meteen als je geen VI kijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver net kop kokend hete thee over m'n been gemorstgelijk min of 10 onder koude douche. Nu geen blaren ofzo maar wel vuurrood en best pijnlijk. Moet je daarmee naar EHBO? Google zegt ene keer wel en dan weer niet
Als je geen blaren hebt niet volgensmij, je moet het niet onder een koude douche doen, dat is ook niet goed, gewoon lauw water.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver net kop kokend hete thee over m'n been gemorstgelijk min of 10 onder koude douche. Nu geen blaren ofzo maar wel vuurrood en best pijnlijk. Moet je daarmee naar EHBO? Google zegt ene keer wel en dan weer niet
Kusje er opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je bent 10 minuten te laatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je geen blaren hebt niet volgensmij, je moet het niet onder een koude douche doen, dat is ook niet goed, gewoon lauw water.
oh ik zie het nu, nou mn haar zit anders en mn neus is kleiner,quote:
Is ook geen paintquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh ik zie het nu, nou mn haar zit anders en mn neus is kleiner,
eigenlijk lijkt die helemaal niet op mij, naast leven bak je er ook niet zoveel van in het painten
Nachtcremetje van je vriendin er op uitsmeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooie Paint Jr. Satire is pas geslaagd als de hoofdpersoon zich er ongemakkelijk onder voelt.
Ik zat ernaast en ze kwam niet meer bij manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.
Wat een stijve mevrouw is dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.
Serieus trouwens? Ik greep vandaag een bord wat net uit de oven kwam ook vol beet en heb ook een uur lang ijsklontjes in mijn hand gehad. Maar lauw water had dus beter geweest?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je geen blaren hebt niet volgensmij, je moet het niet onder een koude douche doen, dat is ook niet goed, gewoon lauw water.
Overdag aan mijn stageverslag, 's avonds naar de tering.quote:
oke danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook geen paint. En van jou had ik ook geen andere reactie verwacht
Er zullen vast wel wat mensen zijn die wat gaan doenquote:
nouja van jr weten we het, die blijft depressief achter zijn computertje fappen op naakte paints van voetballersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat mensen zijn die wat gaan doen
oh das wel fijn ja, morgen namelijk uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Niet weer om 12:30Wat kreeg ik mijzelf moeilijk uit bed zondag.
Weer Wageningen? Of viel je eerste keer toch wat tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh das wel fijn ja, morgen namelijk uit![]()
Daarna is het einde voetbal voor een periodequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Niet weer om 12:30Wat kreeg ik mijzelf moeilijk uit bed afgelopen zondag.
Je hebt dus ook geen zelfspot. Maar dat had ik al doorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja van jr weten we het, die blijft depressief achter zijn computertje fappen op naakte paints van voetballers
de rest zal ongetwijfeld wel een leven hebben ja
Playoffs nog. En EL en CL finale. Daarna EK-21. En dan begint de voorbereiding alweer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarna is het einde voetbal voor een periode
toen ik in wageningen uit ging was het op donderdagavond en het viel wel beetje tegen ja, ede is toch leuker, meer variatie enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer Wageningen? Of viel je eerste keer toch wat tegen.
ga je nou lopen janken? het is bij jou ook altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook geen zelfspot. Maar dat had ik al door
Voor jou misschien, na PSV ga ik echt niet buitenlands voetbal kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Playoffs nog. En EL en CL finale. Daarna EK-21. En dan begint de voorbereiding alweer.
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
toen ik in wageningen uit ging was het op donderdagavond en het viel wel beetje tegen ja, ede is toch leuker, meer variatie enzo
Dat doe ik niet Tyronneke. Ik geef alleen de feiten weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga je nou lopen janken? het is bij jou ook altijd hetzelfde.
Ga je ook niet de CL finale kijken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor jou misschien, na PSV ga ik echt niet buitenlands voetbal kijken
Misschien kan hij Bony hosselenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?
Ik heb helemaal niks met die 2 teams, misschien wel kijken maar ik ben er niet gespannen voor ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je ook niet de CL finale kijken?
arnhem niet veel te doen man , niet leuk uitgaan daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
welke club ging je in arnhem?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doen
Dat is toch dat lelijke wijf daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al die mensen die lopen te kwijlen op dat knetter figuur in kpd![]()
Echt, voor dat soort figuren zou je toch abortus termijn op 2000 weken zetten?
Dat hebben Smoofie en ik daar ook al gezegd, sindsdien hebben ze regels dus kunnen we dat niet meer zeggen. Trieste figuren die nooit buiten FOK! kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al die mensen die lopen te kwijlen op dat knetter figuur in kpd![]()
Echt, voor dat soort figuren zou je toch abortus termijn op 2000 weken zetten?
Ik ben sowieso niet gespannen voor andere wedstrijden dan die van Ajaxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die 2 teams, misschien wel kijken maar ik ben er niet gespannen voor ofzo
Als je vrienden groep daar zit kan ik je enkel gelijk geven hoor. In discotheken/clubs kom ik niet perse voor mijn plezier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doen
Heb het wel even gehad met voetbal, even een pauzequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet gespannen voor andere wedstrijden dan die van Ajax. Maar vind wel leuk om te zien. Net als EK-21 denk ik.
nee precies, uiteindelijk gaat het om de lol die je beleeft met je vrienden, en soms hier en daar een hosselquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je vrienden groep daar zit kan ik je enkel gelijk geven hoor. In discotheken/clubs kom ik niet perse voor mijn plezier.
Jij keek volgens mij sowieso meer wedstrijden dan mij, dus dan snap ik het welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb het wel even gehad met voetbal, even een pauze
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch dat lelijke wijf daar
Zeker, heerlijk land.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best tof, ben 1x in Londen geweest, pracht land
Ik zou daar sowieso wel een keer naar een voetbalwedstrijd willen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best tof, ben 1x in Londen geweest, pracht land
maar dan moet je naar buitenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso wel een keer naar een voetbalwedstrijd willen.
Ik was laatst bij Tottenham - City.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij is Amsterdam maar een dorpje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk land.
Londen ook geweldige stad.
Dat is wel nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was laatst bij Tottenham - City.
Hier niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool heb ik totaal niets mee maar Arsenal lijkt me wel mooi nog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel niceSpurs of Arsenal lijkt me wel leuk ja. Of Liverpool natuurlijk.
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar zal wel beleefdheid zijn ofzo.
Ik vind Liverpool wel een mooie club hoor. Man Utd heb ik ook niks mee, maar zou daar best een wedstrijd willen bezoekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liverpool heb ik totaal niets mee maar Arsenal lijkt me wel mooi nog.
Machtig mooi vind ik dat, zo'n groot metropool.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij is Amsterdam maar een dorpje.
Sla je slagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikken
Kleinere clubs is veel mooier man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel niceSpurs of Arsenal lijkt me wel leuk ja. Of Liverpool natuurlijk.
Dat wel, maar grote clubs heeft opzich ook wel wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kleinere clubs is veel mooier man.
Zat ik ook al aan te denken ja. Maarja dan is het voetbal natuurlijk van mindere kwaliteitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kleinere clubs is veel mooier man.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken ja. Maarja dan is het voetbal natuurlijk van mindere kwaliteit. En als je dan niks met zo'n club hebt is dat toch lastiger
Het KPD subforum kan bij mij niet stuk door dat ene zinnetjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikken
Arsenal zou ik echt nooit naartoe gaan, al vind ik t wel een toffe club. Maar dat stadion heeft niks meer met Engels voetbal te makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel, maar grote clubs heeft opzich ook wel wat.
Maar die typische sfeer bij league 2 teams, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |