Effe level 38 checkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:31 schreef Happel het volgende:
[..]
En ik kom level 38 niet eens voorbij.
Heb alleen daarom al zin om dingen kapot te maken.
Als je nu terugkomt met enkel de woorden "Klaar, dat was echt makkelijk" heb je een kapotte computer in de omgeving Amersfoort op je geweten.quote:
Oh jeej...quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nu terugkomt met enkel de woorden "Klaar, dat was echt makkelijk" heb je een kapotte computer in de omgeving Amersfoort op je geweten.
quote:
Gaat weer lekker hard. Oh oh ohquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer 12 topics er door heen vandaag..
Morgen hools inhalen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
weet je toevallig ook het gemiddeld aantal per dag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie haten hem?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Happel het volgende:
De twee grootste kneuzen van de SC haten HMF, de sukkels.
Wat een bitch, die dump je toch gelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)klas_akkefietje.html
Dat is volgens mij PoezeligDing
Door dit soort wijven is er voetbal vandalisme. Vrouwen slaan mag niet, dan mannen maar in het weekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een bitch, die dump je toch gelijk
Misschien moet je dat eens wat vaker doen ipv zuipen en Candycrush Saga spelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo doen jullie lief tegen Tyron?
Dan ga ik even de hond uitlaten
Is goed hoor geef mij maar de schuldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dit soort wijven is er voetbal vandalisme. Vrouwen slaan mag niet, dan mannen maar in het weekend.
Jouw schuld C_A
Kijk je wel uit zo laat over straat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo doen jullie lief tegen Tyron?
Dan ga ik even de hond uitlaten
Ik laat haar 5 keer op een dag uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens wat vaker doen ipv zuipen en Candycrush Saga spelen.
Ze zal wel slikkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een bitch, die dump je toch gelijk
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik laat haar 5 keer op een dag uit![]()
Bemoei je er niet mee anders krijg je volgende week klapjes
Ah je bent zo'n type uit dat dumpert filmpje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Grasveldje is naast mijn huis, en anders stomp ik ze gewoon
Serieusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef Happel het volgende:
Ik krijg bij C_A echt het idee dat ze een of andere kenau is.
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah je bent zo'n type uit dat dumpert filmpje?
Ja hoor alsof een verkrachter meteen een neger moet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
maar ik bijt wel van me af als er een neger op mij af komt rennen
ofzo....
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hoor alsof een verkrachter meteen een neger moet zijnVooroordelen. Hier gaat Don een note voor geven.
Geloof ik best. Ik ga het wel merken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik ben harstikke lief hoor
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik vind GGMM een beetje raar
Op 1:07 als die viool net een saxofoon lijkt qua geluid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
Yes, ik kan het filmpje weer kijken.
Wat een baas.
Hij begint er iets mee, zn eigen schuld. Nu komt hij er niet meer van af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan nog.... dan dump je haar toch gewoon?
En daarom moet je dus een koptelefoon aanschaffen. GGMM heeft nog wel advies voor je, sterker nog. Hij heeft een extra koptelefoon voor je liggen.quote:
Begint hij weer te steigeren ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel dat het tijd is om naar bed te gaan.
Dit is waarheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom moet je dus een koptelefoon aanschaffen. GGMM heeft nog wel advies voor je, sterker nog. Hij heeft een extra koptelefoon voor je liggen.
Dat je veel over Fok mag dromenquote:
Niet waar. Je wist best dat dat niet mochtquote:
Ok, ik weet weer waar ik sta.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar. Je wist best dat dat niet mochtSnap niet dat je je er zo over opwindt.
Maar je bent nog steeds m'n favoriete Feyenoorder.
Dat doettie, soms krijg je een dag later nog een reactie op iets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
GGMM lees jij serieus alle topics terug?
http://fok.nl/sherlock/quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen. En wees eens niet zo selectief in je modereren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar. Je wist best dat dat niet mochtSnap niet dat je je er zo over opwindt.
Enkel als je zijn naam noemt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Daar waar Ron een vrijbrief heeft als gulle Feyenoorderquote:
Ik ben niet selectief. 'kankerjood' mod ik altijd wegquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen. En wees eens niet zo selectief in je modereren.
Ook de reden dat ik hem nu pas kijk, altijd jammer als je weet dat het maar kort gaat duren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leuke serie, alleen maar 1 seizoen
Duh, iedereen doet dat. Behalve jij.quote:
Kutserie die terecht gecanceld isquote:
Volgens mij ben je het liefst weer mod af, beetje trollen en de SC spammen enzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, er zijn gewoon te veel dingen gebeurd tussen ons die ik nog niet los kan laten.
Ik doe het ook deels als GGMM zijn spreekbuis zijnde.quote:
Kanker tot daaraan toe, maar omwegen zoeken om het stiekem toch verkapt te kunnen zeggenquote:
Er stond kanjerjood. Leer lezen, boeler.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef GGMM het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen. En wees eens niet zo selectief in je modereren.
Ik ben niet selectief. 'kankerjood' mo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |