Door dit soort wijven is er voetbal vandalisme. Vrouwen slaan mag niet, dan mannen maar in het weekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een bitch, die dump je toch gelijk
Misschien moet je dat eens wat vaker doen ipv zuipen en Candycrush Saga spelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo doen jullie lief tegen Tyron?
Dan ga ik even de hond uitlaten
Is goed hoor geef mij maar de schuldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dit soort wijven is er voetbal vandalisme. Vrouwen slaan mag niet, dan mannen maar in het weekend.
Jouw schuld C_A
Kijk je wel uit zo laat over straat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo doen jullie lief tegen Tyron?
Dan ga ik even de hond uitlaten
Ik laat haar 5 keer op een dag uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens wat vaker doen ipv zuipen en Candycrush Saga spelen.
Ze zal wel slikkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een bitch, die dump je toch gelijk
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik laat haar 5 keer op een dag uit![]()
Bemoei je er niet mee anders krijg je volgende week klapjes
Ah je bent zo'n type uit dat dumpert filmpje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Grasveldje is naast mijn huis, en anders stomp ik ze gewoon
Serieusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef Happel het volgende:
Ik krijg bij C_A echt het idee dat ze een of andere kenau is.
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah je bent zo'n type uit dat dumpert filmpje?
Ja hoor alsof een verkrachter meteen een neger moet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
maar ik bijt wel van me af als er een neger op mij af komt rennen
ofzo....
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hoor alsof een verkrachter meteen een neger moet zijnVooroordelen. Hier gaat Don een note voor geven.
Geloof ik best. Ik ga het wel merken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik ben harstikke lief hoor
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik vind GGMM een beetje raar
Op 1:07 als die viool net een saxofoon lijkt qua geluid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
Yes, ik kan het filmpje weer kijken.
Wat een baas.
Hij begint er iets mee, zn eigen schuld. Nu komt hij er niet meer van af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan nog.... dan dump je haar toch gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |