abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126344189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:10 schreef Ewelina het volgende:
En waarom maak je dan niets af? Kiezen moet je altijd, dan zou ik de dingen nemen die je het beste liggen en daar meer tijd in stoppen om het wel af te maken.
Tja, iedere keuze vind ik het hartbrekend en ik geloof er niet helemaal in. Ik maak bijvoorbeeld muziek, maar dan denk ik van: ik ben hele dagen bezig met 20 seconden muziek dat zich niet eens zo onderscheidt van mijn inspiratiebron. Het internet loopt over van de computercomponisten dus wie houd ik voor de gek dat iemand ooit mijn muziek voor zijn game of film wil, laat staan dat ik daar geld aan kan verdienen?

Dan pak ik weer eens een wiskundeboek va de middelbare school om de basis weer naar boven te halen en een begin te maken met het introductieboek van de universiteit in de calculus, maar dan denk ik: zo goed was ik nooit in wiskunde, die natuurkundestudie ga ik waarschijnlijk niet betalen dus zit ik hier de komende jaren maar te oefenen op mijn kamer zonder dat ik er iets mee ga doen. Bovendien ga ik nooit onderzoeker worden na een studie natuurkunde en moet ik gewoon data invoeren voor de bank.

En het is ook een emotioneel gebeuren. Als ik een game speel krijg ik opeens de overweldigende drang om een screenshotcompilatie te maken van alle citaten, maar een paar dagen later denk ik ''meh, het was niet eens zo'n goed idee en leer er ook geen concrete vaardigheden mee als met muziek''.

Daarnaast heb ik ook eerst de stabiliteit nodig van een relaxte baan voor ik mij toe kan leggen op het oefenen, oefenen oefenen van vaardigheden.

En dan zijn er nog andere prioriteiten: mijn gewicht is laag, spiermassa non-existent en mijn vetpercentage hoog ondanks dat ik me helemaal rotsport en eet als een Spartaan. En een gezonde geest begint bij een gezond lichaam. En dan waren er nog de eetbuien die ik compenseerde met sport. Mogelijk een vorm van boulimia, maar de sociale hulpverleners hebben er nooit echt om gegeven als ik dat aankaartte.

Achja.
pi_126344256
Ik heb enigszins een zelfde wereldbeeld als TS mbt de elite en de loonslaven.

Echter, ik zal TS gratis en voor niets een van de beste levenslessen van mijn vader cadeau doen: maak je niet druk om dingen waar je toch niets aan kan veranderen. Dat maakt je leven een stuk aangenamer.

Het heeft totaal geen zin je druk te maken om bepaalde onrechtvaardige dingen zoals die bank bail outs die beter ergens anders aan besteed hadden kunnen worden: je kan er totaal niets aan veranderen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:24:11 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126344274
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:22 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Tja, iedere keuze vind ik het hartbrekend en ik geloof er niet helemaal in. Ik maak bijvoorbeeld muziek, maar dan denk ik van: ik ben hele dagen bezig met 20 seconden muziek dat zich niet eens zo onderscheidt van mijn inspiratiebron. Het internet loopt over van de computercomponisten dus wie houd ik voor de gek dat iemand ooit mijn muziek voor zijn game of film wil, laat staan dat ik daar geld aan kan verdienen?

Dan pak ik weer eens een wiskundeboek va de middelbare school om de basis weer naar boven te halen en een begin te maken met het introductieboek van de universiteit in de calculus, maar dan denk ik: zo goed was ik nooit in wiskunde, die natuurkundestudie ga ik waarschijnlijk niet betalen dus zit ik hier de komende jaren maar te oefenen op mijn kamer zonder dat ik er iets mee ga doen. Bovendien ga ik nooit onderzoeker worden na een studie natuurkunde en moet ik gewoon data invoeren voor de bank.

En het is ook een emotioneel gebeuren. Als ik een game speel krijg ik opeens de overweldigende drang om een screenshotcompilatie te maken van alle citaten, maar een paar dagen later denk ik ''meh, het was niet eens zo'n goed idee en leer er ook geen concrete vaardigheden mee als met muziek''.

Daarnaast heb ik ook eerst de stabiliteit nodig van een relaxte baan voor ik mij toe kan leggen op het oefenen, oefenen oefenen van vaardigheden.

En dan zijn er nog andere prioriteiten: mijn gewicht is laag, spiermassa non-existent en mijn vetpercentage hoog ondanks dat ik me helemaal rotsport en eet als een Spartaan. En een gezonde geest begint bij een gezond lichaam. En dan waren er nog de eetbuien die ik compenseerde met sport. Mogelijk een vorm van boulimia, maar de sociale hulpverleners hebben er nooit echt om gegeven als ik dat aankaartte.

Achja.
Dus je zit de hele tijd te schelden op het systeem, maar je stopt met muziek maken omdat je er toch nooit geld mee zal gaan verdienen.
Terwijl dat in een passie helemaal niet belangrijk is.
Ik mag graag teksten schrijven en wat rappen maar ik heb niet de illusie dat ik er ooit geld mee ga verdienen, en dat hoef ik ook niet want ik vind het leuk om te doen en het is een uitlaatklep.
pi_126344291
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef Pharmacist het volgende:

Het heeft totaal geen zin je druk te maken om bepaalde onrechtvaardige dingen zoals die bank bail outs die beter ergens anders aan besteed hadden kunnen worden: je kan er totaal niets aan veranderen.
Tenzij je batman bent.
pi_126344328
Klinkt als pure faalangst. Niet ergens vol voor durven gaan omdat je bang bent dat je niet slaagt. Als je nergens vol voor gaat weet je zeker dat je nergens in slaagt.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:29:20 #107
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126344503
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Je mist gevoel voor nuance en laat weinig relativeringsvermogen zien. Je bent veel te overtuigd van je eigen gelijk.

Ik zie reden voor zorg over je geestelijke gezondheid.
Bespaar je de moeite. Reageert alleen op mensen die naar zijn mond praten...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126344517
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:21 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ok dus mensen moeten zich aanpassen aan jou in plaats van jij aan hun. Dat komt niet volwassen over. Ieder mens moet zich aanpassen aan de situatie. Maar kennelijk heb jij de grote gift van intelligentie waardoor dat een argument zou zijn dat mensen het maar moeten tolereren om met jou om te gaan. Je snapt toch dat dat niet werkt? Of zou jij het normaal vinden dat anderen naar tegen jou doen en dat jij dat ook maar te accepteren hebt omdat dat hun echte talent laat zien.
Waarom moet ik mij wel altijd aan anderen aanpassen dan? Die kloof is zo groot en de sprongen zijn vermoeiend. Daarom, Motorbloempje, ben ik vaak ook gewoon liever op mezelf. vrienden hebben is leuk, maar de verplichtingen die erbij komen beperken me te veel in mijn doen of laten. Als je geen bier aanneemt, dan wordt dat persoonlijk opgevat, dus omgekeerd moet ik tegen mijn zin bier drinken? Het beperkt ook de tijd dat je kan besteden aan het maken van muziek etc. Voor mij is het leuk om iemand eens in de zoveel tijd te zien, vaak vergeet ik het ook glad om in de tussentijd iets te laten weten omdat ik zo bezig ben met van alles en niets en daar worden vrienden/vrouwen onzeker van, want die denken dan dat ze niet goed genoeg zijn of je ze niet meer ziet zitten etc.

Mijn karakter is gewoon heel anders en natuurlijk is er een bepaalde mate waarin je dat kunt veranderen, maar je hebt toch echt ook je eigen vaststaande trekken die in mijn geval niet zo gunstig zijn voor het sociale gebeuren.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:29:39 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126344522
Keuzes maken is verder geraken.

Ik wilde als klein meisje schrijver worden. Ik schrijf nu voor mijn geld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:31:29 #110
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126344600
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:29 schreef Copycat het volgende:
Keuzes maken is verder geraken.

Ik wilde als klein meisje schrijver worden. Ik schrijf nu voor mijn geld.
Droomde je vroeger ook van om de Yvonne Awards te winnen?? ;)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126344609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dus je zit de hele tijd te schelden op het systeem, maar je stopt met muziek maken omdat je er toch nooit geld mee zal gaan verdienen.
Terwijl dat in een passie helemaal niet belangrijk is.
Ik mag graag teksten schrijven en wat rappen maar ik heb niet de illusie dat ik er ooit geld mee ga verdienen, en dat hoef ik ook niet want ik vind het leuk om te doen en het is een uitlaatklep.
Omdat ik mij wil kunnen identificeren met wat ik voor de kost doe.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:32:42 #112
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126344649
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Omdat ik mij wil kunnen identificeren met wat ik voor de kost doe.
En kijk eens wat je dat gebracht heeft... pfff haal die plaat voor je kop vandaan... Het is of DE BAAN VAN DE LEVEN (en die levert meer dan 4000 netto op) of dan maar op straat leven...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:33:38 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126344685
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:31 schreef RubenSosa het volgende:

Droomde je vroeger ook van om de Yvonne Awards te winnen?? ;)
Als dat een equivalent is van de Pulitzer, dan ja!
Maar sommige dromen blijven dromen. Leuk om over te dagdromen, maar meer niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:34:49 #114
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126344737
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:08 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Als ik wist wat mijn passie was dan was ik niet dakloos nee.
Daar gaat het natuurlijk al fout, mooi als je met/van je passie je beroep kunt maken en daar je boterham mee kunt verdienen. Maar als je geen passie hebt en/of er valt geen brood in te verdienen dan dien je dus gewoon maar iets zaaddodends te doen zoals de plantsoenen als men je nergens anders in dienst wil nemen.

Zou prachtig zijn hoor als iedereen zijn of haar passie kan omzetten in betaald werk, daar niet van. Ik zit in de gelukkige omstandigheid dat ik me compleet kan uitleven op hetgeen ik geweldig vind en ik krijg er nog aardig voor betaald ook en allemaal in eigen beheer, maar daarvóor heb ik me ook gewoon ingezet als postbode, niet omdat ik het leuk vond of geweldig, maar omdat er geld op de plank moest komen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:35:07 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126344751
Je hebt echt zo een verwrongen beeld van de wereld en de mensen erin. Zo jammer, je maakt het jezelf namelijk zo moeilijk. Terwijl dat helemaal niet nodig is. Maar helaas dringt niemand tot je door.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126344793
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:32 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

En kijk eens wat je dat gebracht heeft... pfff haal die plaat voor je kop vandaan... Het is of DE BAAN VAN DE LEVEN (en die levert meer dan 4000 netto op) of dan maar op straat leven...
Nee, dat maak jij er nu van. Ik wil dat graag naast een gewone baan doen in de ochtend en avonduren. Maar vrije tijd is vrij kostbaar. Het is een dure investering in de hoop dat ik die gewone baan niet hoef te blijven doen.
pi_126344843
Ach, samenvatting: (de persoon die) TS (omschrijft) lijkt me een zeer naar, vervelend en vermoeiend persoon waar ik als ik 'm persoonlijk zou kennen snel van weg zou rennen en verder zou gaan met het ontwikkelen van m'n eigen leven en dromen.

Al is het wel handig om te gebruiken als inspiratie 'hoe het niet moet', uiteraard.
Ja doei.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:37:59 #118
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126344891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Nee, dat maak jij er nu van. Ik wil dat graag naast een gewone baan doen in de ochtend en avonduren. Maar vrije tijd is vrij kostbaar. Het is een dure investering in de hoop dat ik die gewone baan niet hoef te blijven doen.
Gezien je berichten denk ik toch dat het wel zo is...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:38:39 #119
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126344920
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:34 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Daar gaat het natuurlijk al fout, mooi als je met/van je passie je beroep kunt maken en daar je boterham mee kunt verdienen. Maar als je geen passie hebt en/of er valt geen brood in te verdienen dan dien je dus gewoon maar iets zaaddodends te doen zoals de plantsoenen als men je nergens anders in dienst wil nemen.

Zou prachtig zijn hoor als iedereen zijn of haar passie kan omzetten in betaald werk, daar niet van. Ik zit in de gelukkige omstandigheid dat ik me compleet kan uitleven op hetgeen ik geweldig vind en ik krijg er nog aardig voor betaald ook en allemaal in eigen beheer, maar daarvóor heb ik me ook gewoon ingezet als postbode, niet omdat ik het leuk vond of geweldig, maar omdat er geld op de plank moest komen.
Instelling _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126344922
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:29 schreef SomewhatCereal het volgende:
Waarom moet ik mij wel altijd aan anderen aanpassen dan?
Over het algemeen pas je je aan aan de persoon met meer macht of de persoon waar je iets van wil. Zo werkt het vaak.

Ik had 2 dagen terug nog een meningsverschil met mijn professor die weer meer aanpassingen wilde in een paper dat ik al een jaar geleden had willen submitten. Ondanks dat ik het er niet mee eens ben, heb ik mijzelf aangepast en maak in dit weekeinde die aanpassingen. Immers, ik ben meer van mijn professor afhankelijk dan andersom. Ik ben de grootste verliezer als onze werkrelatie verstoord raakt door conflict. Zo werkt het en mede door het ontwijken van dit soort potentiele conflicten heb ik via mijn professor een baan gekregen na mijn promotie.

Edit: Volgens mij heb jij het idee dat in een meningsverschil degene met de "beste" opvatting altijd "wint". Dat is niet zo. Tel hier bij op dat jij volgens mij niet erg open staat voor andere opvattingen en dan lopen veel conflicten uit de hand.

[ Bericht 10% gewijzigd door Pharmacist op 11-05-2013 13:43:57 ]
pi_126345159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:25 schreef BankAardappel het volgende:
Klinkt als pure faalangst. Niet ergens vol voor durven gaan omdat je bang bent dat je niet slaagt. Als je nergens vol voor gaat weet je zeker dat je nergens in slaagt.
:Y
pi_126345172
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:29 schreef SomewhatCereal het volgende:
Waarom moet ik mij wel altijd aan anderen aanpassen dan?
Als je vier jaar bent is dat een schattige instelling. Ik geloof dat dit ook een rechtvaardiging is van een boel marrokaanse jongeren. Je weet hoe goed we het er allemaal daar mee voor hebben.

Iedereen moet zich aanpassen. Wil je iets bereiken dan zul je met compromissen moeten komen. Dat geld voor elk gebied in het leven. Op het werk, thuis in een relatie. Dus die vriendin kan je vergeten als jij zo'n houding aanneemt.

quote:
Die kloof is zo groot en de sprongen zijn vermoeiend. Daarom, Motorbloempje, ben ik vaak ook gewoon liever op mezelf. vrienden hebben is leuk, maar de verplichtingen die erbij komen beperken me te veel in mijn doen of laten.
Dit is haast satire. Als je hier al moeite mee hebt dan is het echt heel erg verstandig om toch echt aan je zelf te werken. Dingen die je graag wilt bereiken zal toch echt moeten voortkomen uit die sprongen. Dit heeft echt autistische trekjes.
Kan jij eens met een voorbeeld komen die er in de wereldgeschiedenis gebeurd zijn welke ooit zonder compromis gesloten is en wat heeft bijgedragen aan iets positiefs?

quote:
Als je geen bier aanneemt, dan wordt dat persoonlijk opgevat, dus omgekeerd moet ik tegen mijn zin bier drinken?
Dus een aanvaring met een aantal kennissen verteld iets over alle vrienden op de gehele aardbol. Wat absoluut allemaal.

quote:
Het beperkt ook de tijd dat je kan besteden aan het maken van muziek etc. Voor mij is het leuk om iemand eens in de zoveel tijd te zien, vaak vergeet ik het ook glad om in de tussentijd iets te laten weten omdat ik zo bezig ben met van alles en niets en daar worden vrienden/vrouwen onzeker van, want die denken dan dat ze niet goed genoeg zijn of je ze niet meer ziet zitten etc.
Vrienden zijn helemaal niet efficiënt. Ik begrijp je volledig. En die zijn ook nog eens te eerlijk en te hard. Nutteloos.

quote:
Mijn karakter is gewoon heel anders en natuurlijk is er een bepaalde mate waarin je dat kunt veranderen, maar je hebt toch echt ook je eigen vaststaande trekken die in mijn geval niet zo gunstig zijn voor het sociale gebeuren.
Je beweerd dus dat je karaktertrek een handicap is. Je bent gemankeert. Dat is heel erg onzinnig. Je bent gewoon heel egocentrisch bezig en wil geen tijd steken in vriendschap. Het moet tenslotte allemaal maar aan komen waaien want dat werkt nu eenmaal prettig toch? Net zoals de rest die tenminste wel vriendschappen hebben wat voor hun makkelijk is want die hebben natuurlijk nooit er extra energie in hoeven te steken.
pi_126345497
Energie steken in een sociale relatie is zo'n iemand uit jezelf eens opbellen, vragen hoe het gaat en helpen bij problemen. Het is niet verplicht deelnemen aan eten bij de BK omdat de groep dat zo besloten heeft, schouder aan schouder staan in een overvol Pakhuis met ''Jij bent zo!'', omdat de groep dat nou eenmaal zo besloten heeft, want daar kan ik slecht tegen.

Ik heb niets tegen autoriteit. Ik ging graag naar school, kreeg altijd graag les en luister goed naar de dokter. Deze mensen zijn lief, bescheiden en competent. Een arts, leraar of computerexpert kan ik bewonderen voor hun kennis, ervaring, vaardigheden, intelligentie, durf en doorzettingsvermogen.

Ambtenaren, kantoorslaven, managers...die mensen weten niets. Kunnen niets. Zijn niet creatief of intellectueel ingesteld maar doen wel alsof. Ik vind het een beleding dat zij op mij neerkijken. Dat zij mij de les mogen lezen.

Bedrijven, overheden, afdelingen en werkgevers daarentegen...[insert rant] Daar kan ik dus geen enkel respect voor opbrengen.

[ Bericht 8% gewijzigd door SomewhatCereal op 11-05-2013 14:01:00 ]
pi_126345539
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef SomewhatCereal het volgende:
Energie steken in een sociale relatie is zo'n iemand uit jezelf eens opbellen, vragen hoe het gaat en helpen bij problemen. Het is niet verplicht deelnemen aan eten bij de BK omdat de groep dat zo besloten heeft, schouder en schouder staan in een overvol Pakhuis met ''Jij bent zo!'', omdat de groep dat nou eenmaal zo besloten heeft, want daar kan ik slecht tegen.

Ik heb niets tegen autoriteit. Ik ging graag naar school, kreeg altijd graag les en luister goed naar de dokter. Deze mensen zijn lief, bescheiden en competent.

Bedrijven, overheden, afdelingen en werkgevers daarentegen...[insert rant]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:59:47 #125
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126345775
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:38 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Instelling _O_
Zo is het. :)

Ik heb net als TS ook een beroerde jeugd achter de rug met veel pesterijen, gescheiden ouders en een geweldadige biologische vader die structureel dronken was. Daarna ook een hoop ellende meegemaakt van het overlijden van m'n vriendin tot aan chronisch ziek raken en depressies tot aan het suïcidale aan toe en ook bijna m'n huis uitgezet omdat het allemaal weinig meer kon interesseren.

Maar op een gegeven moment kom je op een punt waarbij je denkt, het is allemaal kut maar zoveel slechter als nu kan het toch écht niet meer worden en dan ga je bij jezelf te raden hoe je er weer uit kunt komen en er sterker uit komt. En dát mis ik bij TS, die geeft alles en iedereen de schuld van zijn situatie, de hele maatschappij is gek en als wij daar in meegaan zijn we ook maar debiel. Over de complete afgunst maar niet te spreken. Dat jij gefaald hebt en nu in een uitzichtloze situatie lijkt te zitten betekend natuurlijk niet dat ieder ander maar geluk heeft gehad of er niets voor hoeft te doen óf als kuddedier 'het systeem' in stand houdt.

Je kunt nog zoveel punten hebben die hout snijden, maar jij zit zonder huis en met enorme schulden die grotendeels aan jezelf te wijten zijn terwijl wij ons 'saaie' baantje doen en een hoop zekerheden hebben en die zijn ook wat waard. Dan zul je door een incompetente zak de les gelezen worden, 'hij' betaald je uiteindelijk wel en zorgt ervoor dat je kunt voldoen in je levensbehoefte, nu moeten wij dat voor je doen.

Ik vind het allemaal prima dat je zo negatief tegen alles en iedereen aankijkt en jezelf te goed lijkt te vinden voor de situatie waarin je verkeerd. Maar uiteindelijk heb je daar alleen jezelf mee hoor, sociaal gehandicapt, financieel aan de grond en een levenswijsheid van een opstandige 8-jarige zonder realiteitsbesef.

Zoals een mede-Rotterdammer ooit mooi liet optekenen, jij hebt geen bord voor je kop maar een complete bunker voor je taas. :)
pi_126345838
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef SomewhatCereal het volgende:
Energie steken in een sociale relatie is zo'n iemand uit jezelf eens opbellen, vragen hoe het gaat en helpen bij problemen. Het is niet verplicht deelnemen aan eten bij de BK omdat de groep dat zo besloten heeft, schouder aan schouder staan in een overvol Pakhuis met ''Jij bent zo!'', omdat de groep dat nou eenmaal zo besloten heeft, want daar kan ik slecht tegen.
Dat maak jij er zelf van. Het voorbeeld hoe jij het wil is namelijk de normale definitie van vriendschap. Maar goed, kennelijk wil je er van uitgaan dat die ene ervaring die je ooit hebt gehad geld voor iedereen op de planeet.
pi_126346112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ambtenaren, kantoorslaven, managers...die mensen weten niets. Kunnen niets. Zijn niet creatief of intellectueel ingesteld maar doen wel alsof. Ik vind het een beleding dat zij op mij neerkijken. Dat zij mij de les mogen lezen.
Kennelijk kunnen ze meer dan jij kan. Immers, zij zijn niet dakloos, hebben een vast inkomen en over het algemeen een partner.

Je onderschat sowieso het nut van sociale intelligentie. Daar zijn al die mensen beter in dan jij.
pi_126346242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:08 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Kennelijk kunnen ze meer dan jij kan. Immers, zij zijn niet dakloos, hebben een vast inkomen en over het algemeen een partner.

Je onderschat sowieso het nut van sociale intelligentie. Daar zijn al die mensen beter in dan jij.
Alsof je kunnen bepaald wordt door je financiële situatie en het LinkedInconnecties.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:12:07 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126346277
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:29 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Waarom moet ik mij wel altijd aan anderen aanpassen dan? Die kloof is zo groot en de sprongen zijn vermoeiend. Daarom, Motorbloempje, ben ik vaak ook gewoon liever op mezelf. vrienden hebben is leuk, maar de verplichtingen die erbij komen beperken me te veel in mijn doen of laten. Als je geen bier aanneemt, dan wordt dat persoonlijk opgevat, dus omgekeerd moet ik tegen mijn zin bier drinken? Het beperkt ook de tijd dat je kan besteden aan het maken van muziek etc. Voor mij is het leuk om iemand eens in de zoveel tijd te zien, vaak vergeet ik het ook glad om in de tussentijd iets te laten weten omdat ik zo bezig ben met van alles en niets en daar worden vrienden/vrouwen onzeker van, want die denken dan dat ze niet goed genoeg zijn of je ze niet meer ziet zitten etc.

Mijn karakter is gewoon heel anders en natuurlijk is er een bepaalde mate waarin je dat kunt veranderen, maar je hebt toch echt ook je eigen vaststaande trekken die in mijn geval niet zo gunstig zijn voor het sociale gebeuren.
Newsflash: het leven kan niet alleen leuk zijn. Er zijn ups nodig om de downs te herkennen en andersom. Net als verplichtingen nodig zijn om de vrijheden te laten bestaan.

Ten tweede: die beroepen die jou niet leuk lijken, weet je uberhaupt wel wat ze inhouden? Of wat er voor vereist is om deze goed uit te kunnen voeren?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126346316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Alsof je kunnen bepaald wordt door je financiële situatie en het LinkedInconnecties.
Als je écht wat had gekund of in staat was om je zelfgediagnosticeerde hoge intellect in je voordeel te gebruiken had je dit topic niet hoeven openen, wel?
Ja doei.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:13:45 #131
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126346329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je écht wat had gekund of in staat was om je zelfgediagnosticeerde hoge intellect in je voordeel te gebruiken had je dit topic niet hoeven openen, wel?
Jij zegt wat iedereen denkt. :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126346352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef SomewhatCereal het volgende:
Alsof je kunnen bepaald wordt door je financiële situatie en het LinkedInconnecties.
Dat beweer ik niet.

En sociale intelligentie is veel meer dan LinkedInconnecties (als je dat wilt suggereren). Was jij niet ooit ontslagen omdat je "niet in het team paste"? Ik heb al je topics gelezen hoor. Wat denk je dat ze bedoelden?

Jij kijkt neer op mensen die misschien minder intelligent zijn, maar wel ontzettend veel meer sociale intelligentie hebben. En dat is minstens net zo belangrijk als gewone intelligentie.
pi_126346451
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Alsof je kunnen bepaald wordt door je financiële situatie en het LinkedInconnecties.
Ergens denk ik dat jij gewoon verkeerde keuzes hebt gemaakt en dat ook van jezelf weet , waardoor je op dit punt beland bent en daarom ook anderen loopt af te zeiken juist omdat je het niet kan hebben van jezelf dat je het op dit punt hebt laten komen.

Maar in plaats om al je energie zelf te gooien op hoe kom ik hieruit en daarvoor ook keuzes te maken die niet altijd leuk zijn maar wel beter voor je toekomst heb je gewoon besloten op alles en iedereen neer te kijken.

Het is jammer want al die energie die je steekt in het haten op de grote boze wereld die wel heeft wat jij niet hebt , had je er ook voor kunnen kiezen je schouders eronder te zetten , het beste er van te kunnen maken en gewoon voor jezelf een weg eruit zien te knokkken.

Het is zo zonde dit.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:19:18 #134
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126346522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:14 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet.

En sociale intelligentie is veel meer dan LinkedInconnecties (als je dat wil suggereren). Was jij niet ooit ontslagen omdat je "niet in het team paste"? Ik heb al je topics gelezen hoor. Wat denk je dat ze bedoelden?

Jij kijkt neer op mensen die misschien minder intelligent zijn, maar wel ontzettend veel meer sociale intelligentie hebben. En dat is minstens net zo belangrijk als gewone intelligentie.
True that. M'n stiefvader heeft zichzelf als simpele LTS'er opgewerkt tot projectmanager bij een van de grotere bedrijven in Nederland door zich nederig, hard werkend, leergierig én enthousiast op te stellen en z'n kans gepakt door zijn sociale en communicatieve vaardigheden i.c.m die andere zaken.
pi_126346525
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:14 schreef Pharmacist het volgende:

En sociale intelligentie is veel meer dan LinkedInconnecties (als je dat wilt suggereren). Was jij niet ooit ontslagen omdat je "niet in het team paste"? Ik heb al je topics gelezen hoor. Wat denk je dat ze bedoelden?

Dat ze te weinig inzet toonden om zich aan te passen aan de TS. Die gasten waren dus ook niets waard. Het is maar goed dat hij daar nu niet werkt want dan kunnen anderen genieten van zijn echte capaciteiten.
pi_126346526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ergens denk ik dat jij gewoon verkeerde keuzes hebt gemaakt en dat ook van jezelf weet , waardoor je op dit punt beland bent en daarom ook anderen loopt af te zeiken juist omdat je het niet kan hebben van jezelf dat je het op dit punt hebt laten komen.

Maar in plaats om al je energie zelf te gooien op hoe kom ik hieruit en daarvoor ook keuzes te maken die niet altijd leuk zijn maar wel beter voor je toekomst heb je gewoon besloten op alles en iedereen neer te kijken.

Het is jammer want al die energie die je steekt in het haten op de grote boze wereld die wel heeft wat jij niet hebt , had je er ook voor kunnen kiezen je schouders eronder te zetten , het beste er van te kunnen maken en gewoon voor jezelf een weg eruit zien te knokkken.

Het is zo zonde dit.
Dit denk ik dus ook.
pi_126346572
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

True that. M'n stiefvader heeft zichzelf als simpele LTS'er opgewerkt tot projectmanager bij een van de grotere bedrijven in Nederland door zich nederig, hard werkend, leergierig én enthousiast op te stellen en z'n kans gepakt door zijn sociale en communicatieve vaardigheden i.c.m die andere zaken.
Ja maar hij heeft de wereld niet kunnen verbeteren in de tussentijd. Dus dit voorbeeld is niks waard.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:22:07 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126346647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft de wereld niet kunnen verbeteren in de tussentijd. Dus dit voorbeeld is niks waard.
Volgens TS niet inderdaad. Uiteindelijk is het natuurlijk slechts een loonslaaf die in de maat loopt van de maatschappij en zichzelf niet ontplooid omdat er weinig creativiteit, kennis en inzicht nodig is om leiding te geven.
pi_126346696
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef SomewhatCereal het volgende:
Energie steken in een sociale relatie is zo'n iemand uit jezelf eens opbellen, vragen hoe het gaat en helpen bij problemen. Het is niet verplicht deelnemen aan eten bij de BK omdat de groep dat zo besloten heeft, schouder aan schouder staan in een overvol Pakhuis met ''Jij bent zo!'', omdat de groep dat nou eenmaal zo besloten heeft, want daar kan ik slecht tegen.

Ik heb niets tegen autoriteit. Ik ging graag naar school, kreeg altijd graag les en luister goed naar de dokter. Deze mensen zijn lief, bescheiden en competent. Een arts, leraar of computerexpert kan ik bewonderen voor hun kennis, ervaring, vaardigheden, intelligentie, durf en doorzettingsvermogen.

Ambtenaren, kantoorslaven, managers...die mensen weten niets. Kunnen niets. Zijn niet creatief of intellectueel ingesteld maar doen wel alsof. Ik vind het een beleding dat zij op mij neerkijken. Dat zij mij de les mogen lezen.

Bedrijven, overheden, afdelingen en werkgevers daarentegen...[insert rant] Daar kan ik dus geen enkel respect voor opbrengen.
1. Jij hebt een raaaaar idee van vriendschap.
2. Ik combineer 2 functies. Eentje in de zorg en eentje als kantoorslaaf. Kun je mij even zeggen in welk hokje ik behoor te vallen? :')
3. Zolang jij nog in de opvang slaapt en die kantoorslaven niet, denk ik dat zij betere keuzes hebben gemaakt dan jij en dat jij wel de laatste bent die op hen neer mag kijken. Want dat doe je nu.

Waarschijnlijk is een deel van de bevolking niet helemaal gelukkig in zijn of haar baan, maar ik weet haast zeker dat de overgrote meerderheid van hen in ieder geval wel gelukkiger is dan jij nu bent.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:24:42 #140
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126346759
Overigens kun je met een BSc best aan een baan komen. Dat het niet helemaal is zoals de TS wil, is slechts bijzaak.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126346900
Nee, LTS is een respectabel vak; projectmanager is vertellen hoe andere mensen hun vak moeten uitoefenen, maar whatever floats your goat.

Ik pas niet in het team, omdat er geen enkele omgeving is waarin ik mij thuis voel. Daar gedraag je je dan ook weleens naar. Maar bedenk wel even dat ik in die 2 maanden iedere dienst waar collega's zich af voor meldden overnam en vele onbetaalde overuren maakte. De werkgever is daarom een ondankbare hond.
pi_126346989
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef SomewhatCereal het volgende:
Nee, LTS is een respectabel vak; projectmanager is vertellen hoe andere mensen hun vak moeten uitoefenen, maar whatever floats your goat.

Ik pas niet in het team, omdat er geen enkele omgeving is waarin ik mij thuis voel. Daar gedraag je je dan ook weleens naar. Maar bedenk wel even dat ik in die 2 maanden iedere dienst waar collega's zich af voor meldden overnam en vele onbetaalde overuren maakte. De werkgever is daarom een ondankbare hond.
Op dat laatste: nee, jij liet over je lopen/kwam niet op voor jezelf/hebt geen goede afspraken met je werkgever gemaakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347076
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik pas niet in het team, omdat er geen enkele omgeving is waarin ik mij thuis voel. Daar gedraag je je dan ook weleens naar. Maar bedenk wel even dat ik in die 2 maanden iedere dienst waar collega's zich af voor meldden overnam en vele onbetaalde overuren maakte. De werkgever is daarom een ondankbare hond.
Ik kan me voorstellen dat je je daar niet thuis voelde. Als je geen goede werkrelatie hebt met collega's is heel veel werk niet te doen.

En inderdaad. Moet je je voorstellen, je slooft je ontzettend uit en alsnog wordt je ontslagen. De negatieve werkrelatie met je collega's weegt nog zwaarder dan al die onbetaalde overuren.

Ik probeer alleen maar te zeggen dat je toch echt jezelf zal moeten aanpassen. Anders kom je er niet. Ik heb daar eerder meerdere malen over gepost, maar dat negeer je. Vervolgens post ik dat de mensen waar jij op neerkijkt meer kunnen dan jij kan en dan reageer je ineens wel. Je bent jezelf hier vooral aan het verdedigen en je reageert niet op behulpzame posts.
pi_126347144
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Op dat laatste: nee, jij liet over je lopen/kwam niet op voor jezelf/hebt geen goede afspraken met je werkgever gemaakt.
Nee, ik werk hard hard om van toegevoegde waarde te zijn. Een vinger in de reet van mijn collega's steken tovert de schappen niet vol en gespiegeld. Heerst er sowieso niet de gedachte dat hard werken loont? Dat flexibel zijn een goede eigenschap is? Altijd klaar staan voor je baas als hij je nodig heeft? Ondankbare hond. En zo komen we er toch op uit dat mensen wel degelijk vooruitkomen door sociale connecties. Eindelijk. Jullie geven het toe. Als ik wat vaker lekker een biertje had gedronken met de baas had ik nog lang in die supermarkt kunnen werken.
pi_126347253
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Nee, ik werk hard hard om van toegevoegde waarde te zijn. Een vinger in de reet van mijn collega's steken tovert de schappen niet vol en gespiegeld. Heerst er sowieso niet de gedachte dat hard werken loont? Dat flexibel zijn een goede eigenschap is? Altijd klaar staan voor je baas als hij je nodig heeft? Ondankbare hond. En zo komen we er toch op uit dat mensen wel degelijk vooruitkomen door sociale connecties. Eindelijk. Jullie geven het toe. Als ik wat vaker lekker een biertje had gedronken met de baas had ik nog lang in die supermarkt kunnen werken.
En hiermee bewijs je dat je je zaakjes nu veel beter op orde had kunnen hebben als je meer gevoel zou hebben voor sociaal gedrag. Dat heb je niet of dat wil je niet.
Heb je het niet: zoek hulp.
Wil je het niet: kom dan hier niet klagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347292
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef SomewhatCereal het volgende:
Nee, ik werk hard hard om van toegevoegde waarde te zijn. Een vinger in de reet van mijn collega's steken tovert de schappen niet vol en gespiegeld. Heerst er sowieso niet de gedachte dat hard werken loont? Dat flexibel zijn een goede eigenschap is? Altijd klaar staan voor je baas als hij je nodig heeft? Ondankbare hond. En zo komen we er toch op uit dat mensen wel degelijk vooruitkomen door sociale connecties. Eindelijk. Jullie geven het toe. Als ik wat vaker lekker een biertje had gedronken met de baas had ik nog lang in die supermarkt kunnen werken.
Je hoeft helemaal geen vinger in iemands reet te steken. Wat ik doe met mijn collega's is vooral roddelen, klagen over de baas en (oprechte) interesse tonen in die persoon en zijn/haar cultuur (veel buitenlanders). Hier heb je ook nog persoonlijk voordeel mee omdat collega's dan bereid zijn dingen voor jou te doen (bijv met de auto mijn spullen vervoeren toen ik verhuisde) en advies kunnen geven over werkgerelateerde dingen.

Goed iig dat je nu inziet dat sociale connecties belangrijk zijn.
pi_126347315
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En hiermee bewijs je dat je je zaakjes nu veel beter op orde had kunnen hebben als je meer gevoel zou hebben voor sociaal gedrag. Dat heb je niet of dat wil je niet.
Heb je het niet: zoek hulp.
Wil je het niet: kom dan hier niet klagen.
Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:40:11 #148
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126347346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
En hoe denk je dat te gaan doen nu je dakloos bent?
pi_126347356
Hij klaagt niet, Cat, hij komt op FOK! om de wereld te verbeteren door zijn verlichtende ideeën te verspreiden.

TS, nogmaals, wát een gebrek aan realiteitsbesef :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
:D :'( :D
Ja doei.
pi_126347393
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Ah, je wil dictator worden :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347413
Ik zou het anders willen stellen: wil je gelijk of wil je een beter leven?
Wil je gelijk: ga vooral zo door, bedenk alleen wel dat je er he-le-maal niets aan hebt
Wil je een beter leven: luister dan eens naar wat een heleboel verstandige mensen hier zeggen, je zou daar namelijk echt heel veel aan kunnen hebben als je er voor open zou staan en er niet met een stormram tegenin zou beuken.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_126347422
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
versprijden.


:'( :D :X :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347440
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:'( :D :X :'(
Ik had 'm al aangepast. Weijt het aan het emigreren ;(
Ja doei.
pi_126347442
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, je wil dictator worden :')
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:42:53 #155
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126347467
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik had 'm al aangepast. Weijt het aan het emigreren ;(
Gaat goed zo
pi_126347481
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Arme Cat ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347507
Ja doei.
pi_126347565
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gaat goed zo
Ach, heb in elk geval wel 'n dak boven m'n hoofd!
Ja doei.
pi_126347617
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Voor jou honderd anderen. Als jij niet geschikt bent, dan wordt er gewoon een compromis gesloten dat een ander het maar moet doen die wat minder getalenteerd is.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:46:21 #160
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126347618
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, heb in elk geval wel 'n dak boven m'n hoofd!
En dan ook nog in de Uk.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:47:03 #161
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126347637
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan ook nog in de Uk.
Een koopwoning zelfs, TS is mijlenver verwijderd van dat ideaal.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126347660
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, je wil dictator worden :')
Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
pi_126347687
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Dat lukt niemand op eigen kracht. Je zal altijd afhankelijk blijven van andere mensen.

En niet alleen van superieuren. Ik ben vaak zelfs afhankelijk van bijvoorbeeld een secretaresse als ik bepaalde formulieren nodig heb of moet inleveren, of een ontmoeting met een andere "expert" moet regelen. Dat werkt beter als ik die persoon in haar waarde laat en niet op haar neerkijk.
pi_126347766
Weet je inmiddels al een voorbeeld uit de wereldgeschiedenis of een uitvinding die ten goede aan de mens kwam welke zonder compromissen kwam en door een mens was uitgevoerd vanwege zijn/haar superieure talent?
pi_126347785
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
Beetje jammer dat jij je blijkbaar moet ophangen aan een onmisbaar beroep om nee te durven zeggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347798
Waarom word je eigenlijk niet alsnog arts, leraar of computerexpert? Want dat is je eigenlijke droom volgens mij, ik zie dat alleen maar terugkomen in je berichten.
ADHD-C
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:52:44 #167
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126347834
Leraar worden zou ik TS zwaar afraden vanwege zijn sociale capaciteiten en een verstoord wereldbeeld. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126347840
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:
Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
De enige reden dat jij niet naar dat bedrijfsuitje wilt is je totaal gebrek aan sociale intelligentie. Als je daar nu eens aan werkt dan zal het leven een stuk makkelijker zijn. Dan zeg je geen "nee" tegen een bedrijfsuitje, maar kijk je er 2 weken van te voren naar uit.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:54:16 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126347874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:39 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ik wil het op een andere manier: een expert worden die onmisbaar is. Dan heb je geen keuze en maak ik de dienst uit.
Typt ie vanuit de Openbare Bibliotheek met z'n dagbesteding van 4 euro, angstvallig naar buiten kijkend nu het weer omslaat, een kruisje slaand in de hoop dat ie er niet uitgekickt wordt. :')
Sorry hoor, maar zo wereldvreemd als jou heb ik ze niet vaak meegemaakt. De enige dienst waar jij je druk om zou moeten maken momenteel is de sociale dienst.

Zie eerst de basis maar eens voor elkaar te krijgen en goed te houden, dan kun je verder met dagdromen en je idealen nastreven. Voorlopig moet je maar hopen dat je uitkering geen vertraging oploopt en dat de mensen die je voorlopig nodig hebt niet dusdanig geïrriteerd raken van jouw houding dat je zelfs dáar niet hoeft aan te kloppen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:54:48 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126347902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Nee, maar als ik de enige chirurg ben die een bepaalde operatie uit kan voeren, dan moet je niet zeuren als ik zeg dat ik vanavond niet mee ga met het bedrijfsuitje omdat ik het een pretentieuze slavensmederij vind. Anders zoek je maar lekker iemand anders en gaat die patiënt dood. Maar val je me niet lastig met je bedrijfsuitje, dan sta ik met alle liefde 14 uur op mijn benen en slaap ik in een ziekenhuisbed om de volgende ochtend meteen weer aan het werk te kunnen.
Goede denkwijze, echt heel logisch.
Die operatie heeft geen fuck met een bedrijfsuitje te maken.
pi_126347920
Misschien dat Hakuna nog een kamergenoot kan gebruiken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126347931
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:50 schreef Deckard het volgende:
Weet je inmiddels al een voorbeeld uit de wereldgeschiedenis of een uitvinding die ten goede aan de mens kwam welke zonder compromissen kwam en door een mens was uitgevoerd vanwege zijn/haar superieure talent?
Ja hoor. We hebben uitgevonden hoeveel stroom een menselijk lichaam kan verdragen door zonder compromissen die mensen aan een stoel te binden en te elektrocuteren. Daarnaast werkten beroemde natuurkundigen en musici zelfstandig aan hun muziek/theorie. Die theorie kan alleen verworpen worden op basis van feiten en dat is eerlijk. Mensen hoeven je theorie niet leuk te vinden. Mensen hoeven jou niet leuk te vinden. Die theorie staat daar als een huis en je verwerpt die theorie met keiharde feiten or gtfo met jouw gevoelens of jouw autoriteit over hoe de natuur werkt.
pi_126347957
Jezelf te goed voelen voor bedrijfsuitjes ??? Men you got issues ....
En overigens vriendschappen zijn heel belangrijk , ik heb nu ook even moeilijke tijden en zit ook niet financieel goed maar heel eerlijk , ik heb mensen om me heen waar ik mee praat en die ik zie en die geven me juist even de afleiding die ik nodig heb van alles.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:56:45 #174
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126347967
Misschien is het leuk om te weten dat Mozart ook afhankelijk was van geldschieters (bazen) en dat hij toch echt een handje geholpen is door zijn papa. Vaak werd er ook gewoon in opdracht gecomponeerd hoor.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126347984
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:52 schreef Ewelina het volgende:
Leraar worden zou ik TS zwaar afraden vanwege zijn sociale capaciteiten en een verstoord wereldbeeld. :')
"ja kinderen, het is mijn plicht om jullie op te voeden als loonslaaf. Doe er mee wat je wil, maar je kan beter naar mij luisteren. Vrienden worden is totaal niet handig, inefficient. Die barbie die je net had uitgeleend aan je vriendinnetje? Terugnemen! Alle tijd moet je besteden aan je hobby.
Jullie vaders en moeders hebben het allemaal zo makkelijk gehad. Ik haat jullie vaders en moeders. Maar jullie lieve kinders, jullie kunnen de wereld verbeteren. Volg mij als een lammetje over die bergen!"
pi_126347990
Op zich wel een feel-good topic, dit.
Ja doei.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 14:58:09 #177
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126348008
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:56 schreef formerjellybean het volgende:
Jezelf te goed voelen voor bedrijfsuitjes ??? Men you got issues ....
En overigens vriendschappen zijn heel belangrijk , ik heb nu ook even moeilijke tijden en zit ook niet financieel goed maar heel eerlijk , ik heb mensen om me heen waar ik mee praat en die ik zie en die geven me juist even de afleiding die ik nodig heb van alles.
Dit dus.
Ik zit momenteel in een faillissement, en ik weet dat ik een paar hele goede vrienden heb waar ik gewoon lekker mezelf bij kan zijn, en die er altijd zullen zijn voor me.
En dat is heel wat waard.
Meer dan al het geld in de wereld.
pi_126348016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:52 schreef Ewelina het volgende:
Leraar worden zou ik TS zwaar afraden vanwege zijn sociale capaciteiten en een verstoord wereldbeeld. :')
Daarbij aansluitend: mocht je nog over geneeskunde nadenken, dat is niet zo'n altruïstische wereld als jij nu als ideaalplaatje in je hoofd hebt. Daarbij ken ik studenten die hun coschappen niet mochten afmaken door gebrek aan sociale vaardigheden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126348028
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ja hoor. We hebben uitgevonden hoeveel stroom een menselijk lichaam kan verdragen door zonder compromissen die mensen aan een stoel te binden en te elektrocuteren. Daarnaast werkten beroemde natuurkundigen en musici zelfstandig aan hun muziek/theorie. Die theorie kan alleen verworpen worden op basis van feiten en dat is eerlijk. Mensen hoeven je theorie niet leuk te vinden. Mensen hoeven jou niet leuk te vinden. Die theorie staat daar als een huis en je verwerpt die theorie met keiharde feiten or gtfo met jouw gevoelens of jouw autoriteit over hoe de natuur werkt.
Weet je hoe een wetenschappelijk expert zijn theorien promoot?

Op congressen. Met presentaties en vooral (de gruwel) NETWERKEN op congressen! Diners op congressen. Mensen aanspreken op congressen en met eindeloos geduld en respect voor die persoon jouw theorie promoten.

Als mensen jouw theorie niet leuk vinden (of vooral, jou niet leuk vinden) gebeurt er nog steeds NIETS.
pi_126348031
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

"ja kinderen, het is mijn plicht om jullie op te voeden als loonslaaf. Doe er mee wat je wil, maar je kan beter naar mij luisteren. Vrienden worden is totaal niet handig, inefficient. Die barbie die je net had uitgeleend aan je vriendinnetje? Terugnemen! Alle tijd moet je besteden aan je hobby.
Jullie vaders en moeders hebben het allemaal zo makkelijk gehad. Ik haat jullie vaders en moeders. Maar jullie lieve kinders, jullie kunnen de wereld verbeteren. Volg mij als een lammetje over die bergen!"
Zo zie ik het wel zitten ja. :D
pi_126348058
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat Hakuna nog een kamergenoot kan gebruiken?
Ja! Ik had in vorige topic al iets willen posten over kleren met leuke kleurtjes en bij de wbv langs gaan(zonder mes).
Maar misschien zouden die twee toch steun aan elkaar kunnen hebben
pi_126348148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:56 schreef Ewelina het volgende:
Misschien is het leuk om te weten dat Mozart ook afhankelijk was van geldschieters (bazen) en dat hij toch echt een handje geholpen is door zijn papa. Vaak werd er ook gewoon in opdracht gecomponeerd hoor.
Ummm , Mozart had geldzorgen en leefde boven zijn stand , zijn vrouw heeft later van alles moeten verkopen na zijn dood om onderhouden te kunnen worden.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:02:28 #183
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126348179
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ummm , Mozart had geldzorgen en leefde boven zijn stand , zijn vrouw heeft later van alles moeten verkopen na zijn dood om onderhouden te kunnen worden.
Dat ook ja. Maar ook iemand als Beethoven of Bach was gewoon in dienst hoor. :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:02:57 #184
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126348193
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat ook ja. Maar ook iemand als Beethoven of Bach was gewoon in dienst hoor. :)
Ook die moesten de vaste lasten betalen he.
pi_126348198
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Ja hoor. We hebben uitgevonden hoeveel stroom een menselijk lichaam kan verdragen door zonder compromissen die mensen aan een stoel te binden en te elektrocuteren.
Ik had het over positieve dingen.

quote:
Daarnaast werkten beroemde natuurkundigen en musici zelfstandig aan hun muziek/theorie.
Dit is al niet waar. Want de tot standkoming van die theorien hebben bij een boel natuurkundigen en musici geleid tot veel interactie met andere mensen. Ze hebben het allemaal nooit op eigen houtje gedaan. De professoren die het allemaal op eigen houtje hebben gedaan zijn gek geworden en hebben nooit hun theorieen naar buiten durven te brengen omdat het een wirwar werd. Groot voorbeeld zijn de wiskundigen onder ons. Juist door veel discussies en compromissen werd er de juiste theorie gevonden.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:03:14 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126348203
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef SomewhatCereal het volgende:
maar whatever floats your goat.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126348224
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:58 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Zo zie ik het wel zitten ja. :D
Maar ik bedoelde het als grapje :(
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:04:30 #188
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126348242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik had het over positieve dingen.

[..]

:D Scherp.

quote:
Dit is al niet waar. Want de tot standkoming van die theorien hebben bij een boel natuurkundigen en musici geleid tot veel interactie met andere mensen. Ze hebben het allemaal nooit op eigen houtje gedaan. De professoren die het allemaal op eigen houtje hebben gedaan zijn gek geworden en hebben nooit hun theorieen naar buiten durven te brengen omdat het een wirwar werd. Groot voorbeeld zijn de wiskundigen onder ons. Juist door veel discussies en compromissen werd er de juiste theorie gevonden.
Ook dat.
Daarnaast leer je doorgaans meer van je fouten dan van datgene wat je meteen goed doet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126348272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde het als grapje :(
Stel je hem eens voor bij een VMBOklas vol met ongemotiveerde bontkraagjes _O-
pi_126348284
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:03 schreef Deckard het volgende:
Dit is al niet waar. Want de tot standkoming van die theorien hebben bij een boel natuurkundigen en musici geleid tot veel interactie met andere mensen. Ze hebben het allemaal nooit op eigen houtje gedaan. De professoren die het allemaal op eigen houtje hebben gedaan zijn gek geworden en hebben nooit hun theorieen naar buiten durven te brengen omdat het een wirwar werd. Groot voorbeeld zijn de wiskundigen onder ons. Juist door veel discussies en compromissen werd er de juiste theorie gevonden.
Inderdaad. Je moet medestanders vinden op congressen. En dat gaat niet zonder slag en stoot. Dat is niet alleen mijn eigen beperkte ervaring. Dat blijkt ook uit wetenschappelijke documentaires die ik vaak kijk omdat ik een echte wetenschapgeek ben. Als je geen mensen kan overtuigen, is je theorie niets waard.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:06:01 #191
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126348293
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zo is het. :)

Ik heb net als TS ook een beroerde jeugd achter de rug met veel pesterijen, gescheiden ouders en een geweldadige biologische vader die structureel dronken was. Daarna ook een hoop ellende meegemaakt van het overlijden van m'n vriendin tot aan chronisch ziek raken en depressies tot aan het suïcidale aan toe en ook bijna m'n huis uitgezet omdat het allemaal weinig meer kon interesseren.

Maar op een gegeven moment kom je op een punt waarbij je denkt, het is allemaal kut maar zoveel slechter als nu kan het toch écht niet meer worden en dan ga je bij jezelf te raden hoe je er weer uit kunt komen en er sterker uit komt. En dát mis ik bij TS, die geeft alles en iedereen de schuld van zijn situatie, de hele maatschappij is gek en als wij daar in meegaan zijn we ook maar debiel. Over de complete afgunst maar niet te spreken. Dat jij gefaald hebt en nu in een uitzichtloze situatie lijkt te zitten betekend natuurlijk niet dat ieder ander maar geluk heeft gehad of er niets voor hoeft te doen óf als kuddedier 'het systeem' in stand houdt.

Je kunt nog zoveel punten hebben die hout snijden, maar jij zit zonder huis en met enorme schulden die grotendeels aan jezelf te wijten zijn terwijl wij ons 'saaie' baantje doen en een hoop zekerheden hebben en die zijn ook wat waard. Dan zul je door een incompetente zak de les gelezen worden, 'hij' betaald je uiteindelijk wel en zorgt ervoor dat je kunt voldoen in je levensbehoefte, nu moeten wij dat voor je doen.

Ik vind het allemaal prima dat je zo negatief tegen alles en iedereen aankijkt en jezelf te goed lijkt te vinden voor de situatie waarin je verkeerd. Maar uiteindelijk heb je daar alleen jezelf mee hoor, sociaal gehandicapt, financieel aan de grond en een levenswijsheid van een opstandige 8-jarige zonder realiteitsbesef.

Zoals een mede-Rotterdammer ooit mooi liet optekenen, jij hebt geen bord voor je kop maar een complete bunker voor je taas. :)
Vind het knap ^O^
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126348308
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 14:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Typt ie vanuit de Openbare Bibliotheek met z'n dagbesteding van 4 euro, angstvallig naar buiten kijkend nu het weer omslaat, een kruisje slaand in de hoop dat ie er niet uitgekickt wordt. :')
Sorry hoor, maar zo wereldvreemd als jou heb ik ze niet vaak meegemaakt. De enige dienst waar jij je druk om zou moeten maken momenteel is de sociale dienst.

Zie eerst de basis maar eens voor elkaar te krijgen en goed te houden, dan kun je verder met dagdromen en je idealen nastreven. Voorlopig moet je maar hopen dat je uitkering geen vertraging oploopt en dat de mensen die je voorlopig nodig hebt niet dusdanig geïrriteerd raken van jouw houding dat je zelfs dáar niet hoeft aan te kloppen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:06:51 #193
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126348327
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

Stel je hem eens voor bij een VMBOklas vol met ongemotiveerde bontkraagjes _O-
Om je gezag te kunnen bewaren moet je volgens mij vrij sterk in je schoenen staan én communicatief zijn.

Ik voorzie een spervuur van uitgekauwde propjes. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126348420
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:10:26 #195
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126348455
Je moet de stof anders wel kunnen overbrengen. Dat lukt niet zonder sociale vaardigheden. :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:10:26 #196
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126348457
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
Nee niet echt.
Als leraar zijn juist je sociale vaardigheden heel belangrijk, ook 1 op 1.
pi_126348483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
Nee.
Hoe meer ik over je lees, hoe minder intelligent je over komt. Weet je zeker dat je wel intelligent bent? En niet gewoon een hele gemiddeld persoon?
pi_126348498
Ok dan.
pi_126348890
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
En dat zijn kwaliteiten die je bezit ?? Man je wilt hier al niet luisteren en geduld heb je ook niet dan wens ik je heel veel succes met luisteren en geduldig zijn bij dwarse pubers
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:22:52 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126348938
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
Juist dan zijn sociale skills van belang.
Ik heb nu al meelij met jouw eventuele huiswerkbegeleidingslachtoffers
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:25:52 #201
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126349073
Jij faalt gewoon compleet op sociaal vlak en laat dat nou juist van groot belang zijn voor banen, relaties, vriendschappen, omgang in z'n algemeenheid, zaken voor elkaar krijgen, medeleven en waardering krijgen én de sleutel tot succes.

Op Fok! wordt structureel met de term autist gestrooid, maar jij lijkt hem wel te verdienen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:27:44 #202
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126349145
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef Lastpost het volgende:
Jij faalt gewoon compleet op sociaal vlak en laat dat nou juist van groot belang zijn voor banen, relaties, vriendschappen, omgang in z'n algemeenheid, zaken voor elkaar krijgen, medeleven en waardering krijgen én de sleutel tot succes.

Op Fok! wordt structureel met de term autist gestrooid, maar jij lijkt hem wel te verdienen.
Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij. :D
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')