abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126343022
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:43 schreef SomewhatCereal het volgende:

Ik ben er ook van overtuigd dat niemand het leuk vindt om te werken

:X :X :X
Jij leeft wel heel erg ver weg van de realiteit.
pi_126343170
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef Deckard het volgende:

[..]

:X :X :X
Jij leeft wel heel erg ver weg van de realiteit.
Kom op zeg, heb jij weleens aan een kind gevraagd wat het wil worden? Nog nooit, nooit heeft een kind in de geschiedenis van de mensheid ooit ook maar iets in de buurt geantwoord van ''Als ik later groot ben, dan word ik een Future Potential Junior Project-Assistent Sanitary Manager Volatile Toilets & Markets. Nooit.

Mensen doen dat voor het geld.

En als een kind denkt aan een advocaat, dan is hij niet van plan om te bevredigen met schriftelijke dreigementen van honderden pagina's aan legaal jargon, maar aan iemand die de rechtszaal binnen rent om een hartstochtelijk pleidooi te houden. Volwassen mensen hebben die hartstocht opgegeven en zijn zo verbitterd dat ze tegen andere mensen gaan zeggen dat ze niet zo onrealistisch moeten doen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:55:47 #78
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126343225
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Kom op zeg, heb jij weleens aan een kind gevraagd wat het wil worden? Nog nooit, nooit heeft een kind in de geschiedenis van de mensheid ooit ook maar iets in de buurt geantwoord van ''Als ik later groot ben, dan word ik een Future Potential Junior Project-Assistent Sanitary Manager Volatile Toilets & Markets. Nooit.

Mensen doen dat voor het geld.
Ik wilde vroeger altijd programmeur worden hoor.
En ja de meeste doen het voor het geld, omdat je nu eenmaal geld nodig hebt om te leven.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 12:57:11 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_126343269
Je mist gevoel voor nuance en laat weinig relativeringsvermogen zien. Je bent veel te overtuigd van je eigen gelijk.

Ik zie reden voor zorg over je geestelijke gezondheid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_126343344
Ik snap niet dat je nog kieskeurig bent in jouw situatie. :{ En wat een zelfmedelijden. Met zo'n houding kom je nergens.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126343370
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik wilde vroeger altijd programmeur worden hoor.
En ja de meeste doen het voor het geld, omdat je nu eenmaal geld nodig hebt om te leven.
Zie de reactie boven je. Programmeur is ook een kinderwens dat kapot is gemaakt. Programmeren is creatief en intellectueel uitdagend en kan leiden tot een zinvolle toevoeging aan de wereld.

Maar bedrijven hebben ervan gemaakt dat je als een ondergewaardeerde nerd met 100 man (of met 10 man bij kleine bedrijven) in een kantoortuin wordt geplaatst om een saai en onnodig payrollsysteem op poten te zetten.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:02:35 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126343431
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:00 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Zie de reactie boven je. Programmeur is ook een kinderwens dat kapot is gemaakt. Programmeren is creatief en intellectueel uitdagend en kan leiden tot een zinvolle toevoeging aan de wereld.

Maar bedrijven hebben ervan gemaakt dat je als een ondergewaardeerde nerd met 100 man (of met 10 man bij kleine bedrijven) in een kantoortuin wordt geplaatst om een saai en onnodig payrollsysteem op poten te zetten.
Heb jij ooit in je leven weleens iets aangenomen van een ander of heb je altijd overal een weerwoord opgehad en jezelf nooit kunnen inleven in andere personen?
Volgens mij ben je echt een onmogelijk persoon om mee samen te werken/ te leven.
pi_126343441
De meest onnodig lijkende dingen kunnen nodig zijn. En dat moet ook gewoon gedaan worden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126343447
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Je mist gevoel voor nuance en laat weinig relativeringsvermogen zien. Je bent veel te overtuigd van je eigen gelijk.

Ik zie reden voor zorg over je geestelijke gezondheid.
Eens.

Je spuugt op de maatschappij maar maakt er aan de andere kant gebruik van voor je voedsel en opvang. Je hebt het over passie en dat je daarmee alles kunt bereiken. Tot dusver heeft jouw passie (wat die ook moge zijn) erin geresulteerd dat je op straat woont. Misschien spelen er toch andere factoren mee? Factoren die jij niet wil zien?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126343470
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij ben je echt een onmogelijk persoon om mee samen te werken/ te leven.
Hij heeft dan ook niemand waar hij op terug kan vallen en ik neem aan dat dat in de afgelopen jaren zo gegroeid is door de houding die hij nu aan ons laat zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126343472
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb jij ooit in je leven weleens iets aangenomen van een ander of heb je altijd overal een weerwoord opgehad en jezelf nooit kunnen inleven in andere personen?
Volgens mij ben je echt een onmogelijk persoon om mee samen te werken/ te leven.
Is dit niet de reden dat TS nog steeds geen baan heeft ?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126343558
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:00 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Zie de reactie boven je. Programmeur is ook een kinderwens dat kapot is gemaakt. Programmeren is creatief en intellectueel uitdagend en kan leiden tot een zinvolle toevoeging aan de wereld.

Maar bedrijven hebben ervan gemaakt dat je als een ondergewaardeerde nerd met 100 man (of met 10 man bij kleine bedrijven) in een kantoortuin wordt geplaatst om een saai en onnodig payrollsysteem op poten te zetten.
Wat is jouw passie? Met wat voor bezigheden wil jij gaan bijdragen aan de maatschappij? En kom dan niet aan met discussiëren, want daarmee krijg je de slavink en spercieboontjes voor je avondeten niet onder -je eigen dak- op tafel.
En wat heb je al gedaan om dat te bereiken? Als je écht wil, dan zou je dat inmiddels allang gelukt moeten zijn toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126343567
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb jij ooit in je leven weleens iets aangenomen van een ander of heb je altijd overal een weerwoord opgehad en jezelf nooit kunnen inleven in andere personen?
Volgens mij ben je echt een onmogelijk persoon om mee samen te werken/ te leven.
Klopt. Dat ben ik ook.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:07:23 #89
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_126343620
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:06 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Klopt. Dat ben ik ook.
En dat ligt natuurlijk niet aan jou, maar aan de rest van de wereld he.
pi_126343621
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:06 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Klopt. Dat ben ik ook.
Eerlijk antwoord. Maar hoe wil je dan mensen gaan verenigen voor jouw idealen? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126343653
Maar stel je voor dat je daar wat aan probeert te doen. Nee, dat is verder allemaal maar het probleem van 'de maatschappij' en andere mensen, die hebben het maar met jou te doen omdat het hun schuld is; die mensenhebben jou maar banen en geld te geven. Omdat je zo intellectueel begaafd bent. Nou, hihi, nee.
Ja doei.
pi_126343680
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Maar stel je voor dat je daar wat aan probeert te doen. Nee, dat is verder allemaal maar het probleem van 'de maatschappij', die hebben het maar met jou te doen omdat het hun schuld is; die hebben jou maar banen en geld te geven. Omdat je zo intellectueel begaafd bent. Nou, hihi, nee.
Iemand met enig intellect zou toch moeten inzien dat het op deze manier niet werkt. 8-)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126343682
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is jouw passie? Met wat voor bezigheden wil jij gaan bijdragen aan de maatschappij? En kom dan niet aan met discussiëren, want daarmee krijg je de slavink en spercieboontjes voor je avondeten niet onder -je eigen dak- op tafel.
En wat heb je al gedaan om dat te bereiken? Als je écht wil, dan zou je dat inmiddels allang gelukt moeten zijn toch?
Als ik wist wat mijn passie was dan was ik niet dakloos nee. Ik onderneem van alles maar maak nooit af waar ik aan begonnen ben. Te veel interesses en kiezen is verliezen.
pi_126343732
En waarom maak je dan niets af? Kiezen moet je altijd, dan zou ik de dingen nemen die je het beste liggen en daar meer tijd in stoppen om het wel af te maken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_126343780
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dat ligt natuurlijk niet aan jou, maar aan de rest van de wereld he.
Nee, zo ben ik gewoon. Altijd geweest. Ik kan een heel moeilijk persoon zijn, maar mensen moeten doorzien dat ik het niet slecht bedoel, dat ik wel degelijk het beste met ze voorheb maar dat gewoon niet zo laat zien. Als mensen mijn gedrag wat meer zouden tolereren en mij gewoon mijn gang laten gaan, dan ben ik zeker een waardevolle toevoeging en dat heb ik meer dan eens bewezen in mijn loopbaan.
pi_126343810
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:08 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Als ik wist wat mijn passie was dan was ik niet dakloos nee. Ik onderneem van alles maar maak nooit af waar ik aan begonnen ben. Te veel interesses en kiezen is verliezen.
En dus blijf je op je ivoren toren zitten. Koud, hongerig en eenzaam.

Zou ik niet de meest slimme keuze vinden maar hey, ik ben dan ook geen intellectueel maar slechts een simpel zieltje met een betaalde baan en dak boven het hoofd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126343878
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Kom op zeg, heb jij weleens aan een kind gevraagd wat het wil worden? Nog nooit, nooit heeft een kind in de geschiedenis van de mensheid ooit ook maar iets in de buurt geantwoord van ''Als ik later groot ben, dan word ik een Future Potential Junior Project-Assistent Sanitary Manager Volatile Toilets & Markets. Nooit.

Mensen doen dat voor het geld.
Jij hebt het er over dat niemand het leuk vind om te werken. Iedereen stelt wel eens de vraag wat die zou doen als je een paar miljoen had. Een boel mensen willen dan nog altijd door werken alleen dan wat minder uurtjes en tijd voor andere zaken vrij maken. Ik ken maar weinig mensen die hun werk vervelend vinden. Ja vroeger, toen ze zomerbaantjes hadden.

quote:
Volwassen mensen hebben die hartstocht opgegeven en zijn zo verbitterd dat ze tegen andere mensen gaan zeggen dat ze niet zo onrealistisch moeten doen.
Jij bent degene die verbitterd is, ik zou niet jouw mankementen afspiegelen op de rest van de maatschappij. Niet iedereen wil de wereld verbeteren. En je praat alsof je nog een tiener die het ook zo goed weet hoe de wereld in elkaar steekt. Ik vind het allemaal bijzonder negatief.

Ik vind hoe je jezelf beschrijft als Jezus trouwens wel grappig. Alsof jij de waarheid in pacht heb. Er zijn zoveel mensen in de wereld die echt alles willen verbeteren en het ook goed bedoelen maar er juist nog meer een puinhoop van maken.
In ieder geval heb je kennelijk wel iets om voor te leven. Het lijkt steeds meer en meer op dat je waarschijnlijk niet eens echt bestaat.
pi_126343924
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef SomewhatCereal het volgende:

[..]

Nee, zo ben ik gewoon. Altijd geweest. Ik kan een heel moeilijk persoon zijn, maar mensen moeten doorzien dat ik het niet slecht bedoel, dat ik wel degelijk het beste met ze voorheb maar dat gewoon niet zo laat zien. Als mensen mijn gedrag wat meer zouden tolereren en mij gewoon mijn gang laten gaan, dan ben ik zeker een waardevolle toevoeging en dat heb ik meer dan eens bewezen in mijn loopbaan.
Ben jij eigenlijk wel in staat om te snappen dat dit ook de andere kant opwerkt? Dat jij zou moeten doorzien dat anderen het beste met je voor kunnen hebben? Dat jij je gedrag wat kan aanpassen aan je omgeving ipv de de omgeving zich de hele tijd aan jou zou moeten aanpassen? Volgens mij kun jij dat niet en daardoor ben je beland waar je nu zit.

Zoek. Hulp.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126343943
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:00 schreef SomewhatCereal het volgende:
Maar bedrijven hebben ervan gemaakt dat je als een ondergewaardeerde nerd met 100 man (of met 10 man bij kleine bedrijven) in een kantoortuin wordt geplaatst om een saai en onnodig payrollsysteem op poten te zetten.
Of je begint een eigen bedrijf. Ja echt, dat is mogelijk. Niemand die je tegenhoudt hoor.
pi_126344163
Kijk naar mensen met een pestverleden én een eenzame jeugd.
Pesten is niet goed te praten, ondanks dat het 'normaal' is; het gebeurt overal en altijd, en kan écht een impact hebben.
Echter, veel mensen die gepest worden hebben alsog wel een groepje mensen om zich heen waar ze wel dingen mee doen, al dan niet buiten school, bij sportclub of wat dan ook.

Als je ook dát niet hebt, en mensen je vooral ontwijken, je niet uitnodigen voor groepsactiviteiten, en je 'buitensluiten', als dat óók gebeurt en je dus eigenlijk niemand hebt, dan zit de fout bij jezelf: dat hoeft geen bewuste 'fout' te zijn, maar het probleem ligt dan gewoon bij jou. Je kunt dan 2 dingen doen: halsstarrig volhouden dat ánderen moeten veranderen zodat ze jou 'nemen zoals je bent' (en dus lekker blijven zwelgen in je zelfmedelijden en eenzaamheid) of gaan kijken naar dingen die je zélf kunt doen om te veranderen in iemand die wél een sociaal leven heeft en waar mensen mee om willen gaan. Betekent dat dat je jezelf moet verliezen? Dat je jezelf moet wegcijferen? Nee. Er zijn genoeg manieren om aan jezelf te werken en wat kleine dingen te veranderen of aan te passen terwijl je trouw aan jezelf blijft. En ja, aan jezelf werken is realistischer en eerlijker dan eisen van de rest van de wereld dat ze zich aan jou aanpassen.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')