Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef Lastpost het volgende:
Jij faalt gewoon compleet op sociaal vlak en laat dat nou juist van groot belang zijn voor banen, relaties, vriendschappen, omgang in z'n algemeenheid, zaken voor elkaar krijgen, medeleven en waardering krijgen én de sleutel tot succes.
Op Fok! wordt structureel met de term autist gestrooid, maar jij lijkt hem wel te verdienen.
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij.
Same here, maar dan een vriendin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij.
Maar die vragen niet hoe het met hem gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:35 schreef Gezond2012 het volgende:
Gaat helemaal goedkomen. De enige geschikte baan is schaapsherder. Van dode schapen.
Vraagt hij er niet een heel klein beetje om?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:01 schreef Re het volgende:
ik snap dat TS problemen heeft, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij maar van alle kanten aangevallen of geridiculiseerd hoeft te worden.
Maar heeft niet het inzicht om zichzelf aan de kaak te stellen.quote:Nu heb ik een waardeloos diploma, schulden en geen hoop om meer te zijn dan een wegwerpbatterij. Hoe creëer ik zo'n kans?
misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Vraagt hij er niet een heel klein beetje om?
Maar als iemand na ontelbare pagina's/posts nog niet in de spiegel wil kijken (let op dat 'wil'), dan is ridiculiseren wellicht een logisch gevolg?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:23 schreef Re het volgende:
[..]
misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houden.
van de mensen die hier hem willen helpen (en sommige ook hun hulp hebben aangeboden) is denk ik 80% omgeslagen gezien de houding van TS. Ook ik kwam met van alles aan, ts reageert niet eens en gaat nog net niet de mensen uitlachen die hem willen helpen...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:23 schreef Re het volgende:
[..]
misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houden.
Je moet het niet te serieus opvatten, die boze reacties. Voor ons is het natuurlijk makkelijk reageren vanuit onze luie stoel vanuit huis. Maar we bedoelen het wel goed. En ik vind de punten die je aansnijdt over de maatschappij erg interessant, en ik ben het er ook deels mee eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:21 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik ga hier niet meer reageren...Alles wat ik probeer te zeggen wordt wordt zo ontzettend kwaad opgevat en alle ''goed bedoelde hulp'' die ik krijg zijn verbeten aanvallen op mij als persoon, terwijl je me nooit hebt leren kennen...
Sarcasme, herken het.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:34 schreef computergirl het volgende:
ehhh, hij is dakloos, baanloos, familieloos, vriendloos en heeft grote schulden?
Eh, sarcasme?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
ehhh, hij is dakloos, baanloos, familieloos, vriendloos en heeft grote schulden?
Zie je het dan niet?? In het begin steekt hier iedereen je een helpende hand toe (sommige zelfs letterlijk). Jij wijst het af of je gaat er niet eens op in. Je moet zelf stappen zetten om geholpen te worden. met DIE houding creëer je dus hoe mensen nu op je reageren.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:21 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik ga hier niet meer reageren...Alles wat ik probeer te zeggen wordt wordt zo ontzettend kwaad opgevat en alle ''goed bedoelde hulp'' die ik krijg zijn verbeten aanvallen op mij als persoon, terwijl je me nooit hebt leren kennen...
Mee eens!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zie je het dan niet?? In het begin steekt hier iedereen je een helpende hand toe (sommige zelfs letterlijk). Jij wijst het af of je gaat er niet eens op in. Je moet zelf stappen zetten om geholpen te worden. met DIE houding creëer je dus hoe mensen nu op je reageren.
Je zal hier toch wel niet op reageren, gezien het hele topic...
Is het een beetje leuk toeven in de Matrix, Ger?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef gervanderhom het volgende:
Beste lezer,
En dan niet de mensen die reageren, jullie hebben de verkeerde pil genomen of de verkeerde keuze. Er is meer! Hier laat ik het bij, lees eerst maar eens!
Met vriendelijke groet,
Ger
Wat moeten we lezen Ger? En wat moet TS lezen? Hij heeft serieuze problemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef gervanderhom het volgende:
Beste lezer,
En dan niet de mensen die reageren, jullie hebben de verkeerde pil genomen of de verkeerde keuze. Er is meer! Hier laat ik het bij, lees eerst maar eens!
Met vriendelijke groet,
Ger
Klinkt eerder alsof jij al aan de pillen hebt gezeten.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef gervanderhom het volgende:
Beste lezer,
Met vriendelijke groet,
Ger
Shut the fuck up donnyquote:Op zondag 12 mei 2013 14:19 schreef gervanderhom het volgende:
Beste lezer,
Met vriendelijke groet,
Ger
Hai. Nee hoor. Begeleiders zoals jij denkt die goed zijn, helpen ons juist niet. Vooral zulke begeleiders bij betavakken leggen stof erg moeilijk uit, juist omdat ze er al zoveel van weten. Dan liever een fris iemand die niets meer weet dan wat ik moet leren maar het wel leuk en duidelijk kan uitleggen. Helpt veel meer én is leuker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef SomewhatCereal het volgende:
Je kunt ook een-op-een huiswerkbegeleiding geven. Geduld, luisteren en inhoudelijk verstand zijn dan belangrijker dan extraverte sociale vaardigheden.
Kun je hier eens wat dieper op ingaan. Een enkeling die zich het lot en leed allemaal aantrekt en zich niet terugtrekt wordt gek?quote:Op zondag 12 mei 2013 12:41 schreef sigme het volgende:
En bijna alle mensen die zich het lot van de wereld en de mensheid vreselijk aantrekken stompen af - want anders word je gek. Een enkeling stompt niet af en wordt gek.
He, leuk. Je quote mijn post. Verder is alles leuk en perfect in mijn leven hoor (/sarcasm)quote:
Ik kan me goed voorstellen dat je de ontwikkelingen ongeloofwaardig vindt en dat mijn uitingen je ontmoedigen om mij verder te helpen.quote:
Volgens mij wil je helemaal niet geholpen worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:01 schreef SomewhatCereal het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je de ontwikkelingen ongeloofwaardig vindt en dat mijn uitingen je ontmoedigen om mij verder te helpen.
Je ouders hebben gelijk.quote:Ik heb bijvoorbeeld gezegd dat ik niet gelukkig ben in mijn werk en liever allerlei leuke onrealistische dingen doe, waardoor mijn ouders het gevoel hebben dat ik ondankbaar ben, dat ik een ''luie hond'' ben die niet wil werken en dat ik mijn ouders de schuld geef dat zij niet mee willen betalen aan een nieuwe studie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |