abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:25:52 #201
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126349073
Jij faalt gewoon compleet op sociaal vlak en laat dat nou juist van groot belang zijn voor banen, relaties, vriendschappen, omgang in z'n algemeenheid, zaken voor elkaar krijgen, medeleven en waardering krijgen én de sleutel tot succes.

Op Fok! wordt structureel met de term autist gestrooid, maar jij lijkt hem wel te verdienen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:27:44 #202
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126349145
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef Lastpost het volgende:
Jij faalt gewoon compleet op sociaal vlak en laat dat nou juist van groot belang zijn voor banen, relaties, vriendschappen, omgang in z'n algemeenheid, zaken voor elkaar krijgen, medeleven en waardering krijgen én de sleutel tot succes.

Op Fok! wordt structureel met de term autist gestrooid, maar jij lijkt hem wel te verdienen.
Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij. :D
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:28:45 #203
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126349188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij. :D
Dat geloof ik. :o :D
pi_126349457
- Minachting voor de medemens en de maatschappij
- Wil wel gebruik maken van wat de maatschappij te bieden heeft, liefst het allerbeste
- Gunt een ander niks
- Sociaal inflexibel, verstard, bijna hatelijk
- Lijkt niet te begrijpen dat een mens geen machine is die altijd dezelfde resultaten geeft, dus dan is de mens 'defect'
- Overtuigd van superieuriteit
- Zwart/wit-denken
- Geen empathie, alleen oog voor eigen lijden
- Wil niks met anderen te maken hebben tenzij ze volledig voorspelbaar en vormbaar zijn
- Neemt geen verantwoordelijkheid voor eigen fouten

Gaat helemaal goedkomen. De enige geschikte baan is schaapsherder. Van dode schapen.
pi_126349523
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een autistische vriend van mij is anders een stuk socialer dan hij. :D
Same here, maar dan een vriendin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_126352908
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:35 schreef Gezond2012 het volgende:
Gaat helemaal goedkomen. De enige geschikte baan is schaapsherder. Van dode schapen.
Maar die vragen niet hoe het met hem gaat _O-
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:01:23 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126355200
ik snap dat TS problemen heeft, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij maar van alle kanten aangevallen of geridiculiseerd hoeft te worden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:09:20 #208
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126357441
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:01 schreef Re het volgende:
ik snap dat TS problemen heeft, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij maar van alle kanten aangevallen of geridiculiseerd hoeft te worden.
Vraagt hij er niet een heel klein beetje om?
pi_126357968
Nee hij vraagt om dit:
quote:
Nu heb ik een waardeloos diploma, schulden en geen hoop om meer te zijn dan een wegwerpbatterij. Hoe creëer ik zo'n kans?
Maar heeft niet het inzicht om zichzelf aan de kaak te stellen.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:23:25 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126358032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:09 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Vraagt hij er niet een heel klein beetje om?
misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houden :).
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:36:54 #211
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126358683
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:23 schreef Re het volgende:

[..]

misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houden :).
Maar als iemand na ontelbare pagina's/posts nog niet in de spiegel wil kijken (let op dat 'wil'), dan is ridiculiseren wellicht een logisch gevolg?
pi_126359631
Ik weet het niet , ik denk ondertussen meer dat het is om juist dingen van zich af te schrijven dan er daadwerkelijk uit te komen
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:58:56 #213
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126359739
In dat geval reageert (en denkt mee enzo) iedereen al helemaal voor niets. Lekker dan. Toch?
  zaterdag 11 mei 2013 @ 20:47:25 #214
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126362076
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:23 schreef Re het volgende:

[..]

misschien wel, maar er zit wel een verschil tussen iemand ridiculiseren en iemand een spiegel voor te houden :).
van de mensen die hier hem willen helpen (en sommige ook hun hulp hebben aangeboden) is denk ik 80% omgeslagen gezien de houding van TS. Ook ik kwam met van alles aan, ts reageert niet eens en gaat nog net niet de mensen uitlachen die hem willen helpen...

Juist de houding van hem, heeft mij gemaakt om hem maar cynisch te benaderen... hij vraagt er gewoon om.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126367511
De mensen die hem helpen heeft hij óf keihard de hulp terug in het gezicht geworpen, of direct of indirect beledigd met neerbuigende rants over 'de gemiddelde mens' die compleet inferieur is in alle opzichten, maar toch succesvoller dan hij. De laatdunkendheid en afgunst spatten van het scherm af.

Daar krijg je dus iets mindere opmerkingen voor terug, van de mensen die eerst nog graag wilden helpen, ja.

Vooral die post met quotes van mensen die met een gemiddelde of geen opleiding toch succesvol waren vond ik walgelijk. Dan ook nog het opleidingsniveau en het inkomen bold neerzetten.
Van 'kijk die retard eens geld verdienen, en ik zit in de goot.' WTF

[ Bericht 9% gewijzigd door Gezond2012 op 11-05-2013 22:43:31 ]
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:09:02 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_126368864
See what I did there...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 mei 2013 @ 23:13:19 #217
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_126369059
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Re het volgende:
See what I did there...
I don't. Tell me.
pi_126371221
Beste lezer,

Wat een verhaal! En wat een negativiteit bij alle 'goed bedoelde' hulp! Jammer eigenlijk want het lijkt erop dat de betreffende persoon de rode pil heeft genomen. Betreffende past niet in een hokje waar velen wel in passen en dat is het mooie aan dit verhaal. Zelf kom ik uit de goot, van de straat. Ik heb geen vakopleiding genoten en zoals velen een heleboel narigheid gehad. Het is waar dat je moet vechten en de situatie moet nemen zoals het is maar het is geen uitzichtloze situatie! Integendeel, ik begreep dat betreffende 27 jaar oud is. Dit zou een omslagpunt moeten zijn, volg je hart en leef niet zoals u zegt volgens de gemiddelde Nederlander want dit is blijkbaar niet goed voor u! Ik zat in hetzelfde schuitje, hekelde de situatie in Nederland, hekelde de sociale cultuur en hekelde de hokjes gedachten en hekelde het idee om te werken voor een baas en bij pensioen dood te vallen. Pensioen haal ik niet maar tot die tijd leef ik wel! De rode pil heeft mij hier gebracht! Geen hokje, maar een paar hectare met beestjes en mensen die ik help. Zoek niet naar kansen, maar volg je hart, vertrek u past daar niet.

Met vriendelijke groet,

Ger
Ger van der Hom
pi_126377367
Ik ga hier niet meer reageren...Alles wat ik probeer te zeggen wordt wordt zo ontzettend kwaad opgevat en alle ''goed bedoelde hulp'' die ik krijg zijn verbeten aanvallen op mij als persoon, terwijl je me nooit hebt leren kennen...
  zondag 12 mei 2013 @ 10:24:32 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126377417
Succes in het leven. Je zult het hard nodig hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126379372
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:21 schreef SomewhatCereal het volgende:
Ik ga hier niet meer reageren...Alles wat ik probeer te zeggen wordt wordt zo ontzettend kwaad opgevat en alle ''goed bedoelde hulp'' die ik krijg zijn verbeten aanvallen op mij als persoon, terwijl je me nooit hebt leren kennen...
Je moet het niet te serieus opvatten, die boze reacties. Voor ons is het natuurlijk makkelijk reageren vanuit onze luie stoel vanuit huis. Maar we bedoelen het wel goed. En ik vind de punten die je aansnijdt over de maatschappij erg interessant, en ik ben het er ook deels mee eens.
There are only 151 Pokémon.
pi_126380362
Vooral negeren dat de manier waarop je mensen behandelt averechts werkt en gewoon zo doorgaan. Dat werkt tot nu toe het beste? Toch?
Je hoeft van niemand een sociaal wonder te worden, maar als je bepaalde dingen van mensen verwacht, zoals een goede baan, kan je beter een paar basisdingen aanleren qua sociale omgang.
pi_126380576
jajaja
  zondag 12 mei 2013 @ 12:37:01 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126380655
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:34 schreef computergirl het volgende:
ehhh, hij is dakloos, baanloos, familieloos, vriendloos en heeft grote schulden?
Sarcasme, herken het.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')